quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:27 schreef indaha het volgende:
[..]
ik zie het voor me
Qwea die met een potje sperma de Sushitent binnenwandelt en zegt hier Tombo kadootje !!!
Told ya tombo!quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:28 schreef Cat22 het volgende:
Ow, DAT nummer! Inderdaad Q. Da's dezelfde.
Saai wijf ben jequote:Op woensdag 13 juli 2011 22:30 schreef tombolafan het volgende:
Ik zit in Londen dus ik neem niet op
En ik post mn tieten niet, zou ik nooit doen
Mn tieten zijn privequote:
quote:
Beetje jammer weer. Denkt APK er ook zo over?quote:
APK denkt niks over mijn tieten denk ikquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Beetje jammer weer. Denkt APK er ook zo over?
dat had je toen verteld ja, maar als je Guinness niet lekker vind waarom neem je dan een stout?quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als je nog weer langs cracked kettle gaat : Left hand brew - Milk stout![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Je zag "Sperma" in de TT staan en voelde je er tot aangetrokken?quote:
Daar kwam ik pas achter na de stout, dat guinness niet te zuipen isquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat had je toen verteld ja, maar als je Guinness niet lekker vind waarom neem je dan een stout?
Misschien moeten we hem even bellen, wellicht?quote:
Zo ongeveer!quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je zag "Sperma" in de TT staan en voelde je er tot aangetrokken?
Bel hem maar, ik kan toch niet weten wat hij denkt?quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Misschien moeten we hem even bellen, wellicht?
Hara is een meisje?quote:
Zat er bij jou een jurk achter die link?quote:
I lolled like a motherfuckerquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zat er bij jou een jurk achter die link?
Zit je naast je nicht op de bankquote:
quote:
Trusten,omaquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:55 schreef Cat22 het volgende:
De Puma is een hapje aan het eten, ik ga maar in mijn eigen bed slapen.
Laydees, behave!
Die oude wijven worden ook met de minuut zuurder hè, geez!quote:
Ik heb wel echt een nieuwe jurk, though. Laat je haar trouwens eens ziehien.quote:
Ja, jezus kak. Ik zit verfrommelt in mijn pyama, koud uit de douchequote:Op woensdag 13 juli 2011 22:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb wel echt een nieuwe jurk, though. Laat je haar trouwens eens ziehien.
Nou dan ga ik ook maar naar bed en kijk morgen wel of er kittens zijn welterustenquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:55 schreef Cat22 het volgende:
De Puma is een hapje aan het eten, ik ga maar in mijn eigen bed slapen.
Laydees, behave!
Ja, zo gaat dat als je je haar laat groeienquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, jezus kak. Ik zit verfrommelt in mijn pyama, koud uit de douche
Ik moet naar de kapper want mijn pony hangt op mijn neus ongeveer
Dodelijk irritantquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, zo gaat dat als je je haar laat groeien
You heb me bijna doodgemaaktquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:06 schreef Pokkehontas het volgende:
Hmmm, Latin FM is een stuk harder dan dat Youtube filmpje.
Denk dat je gelijk hebtquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:02 schreef Pokkehontas het volgende:
Voor Elies. Met de zweefteefpatient uit Greys Anatomy, mama Peabody en many, many others.
Ja ja ja, dat zeg je altijd. Wat heb ik daar aanquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:08 schreef Pokkehontas het volgende:
Solly(voor het bijna doodmaken dus)
Nou, dat dus!quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:10 schreef Pokkehontas het volgende:
Natuurlijk is dat niet vreemd. Vreemder zou zijn als je als een idioot naar elkaar zou gaan zitten schreeuwen. IRL.
Je hebt gelijk, ik stop ermee!quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja ja ja, dat zeg je altijd. Wat heb ik daar aan
Peukje erbij?quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, dat dus!
Uhhh... koffie? Kuchhe-kuchhe
Egwel!quote:
Gaan ze nou weer in je snijden, of moet je horizontaal?quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:59 schreef Qwea het volgende:
Mijn pijnstiller is uitgewerkt en mn rug is killing me
Jaquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:13 schreef Pokkehontas het volgende:
Ow wacht.... die smiley met aureooltje is zeker de virtuele variant van "wat zit je haar leuk"?
Is de spermabank nog open misschien?quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:12 schreef ElisaB het volgende:
Saai ende stil hier trouwens. Ik denk dat ze naar elders zijn vertrokken
Dat zal het wezen! Alle ramptoeristen zijn er natuurlijk op uit getrokken (hi hi, ik zei getrokken).quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:14 schreef Pokkehontas het volgende:
Is de spermabank nog open misschien?
Dank je wel!quote:Op donderdag 14 juli 2011 08:42 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh!![]()
Succes Hitomi!
En hier nog steeds geen Puma beebies.
Ik denk dat het aan het weer ligt. Dan gaan de eierstokken klapperen.quote:
Dank je wel!quote:
Dat moet een grapje zijnquote:Op donderdag 14 juli 2011 10:24 schreef nokwanda het volgende:
Even wat anders, lieve zaadvragende meisjes
Nederlandse aanslag in de VS
Zanger Rinus slaat aan in de VS
Geen idee, moet 11 Aug naar de neuroloog.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gaan ze nou weer in je snijden, of moet je horizontaal?
Heuj Q, ondanks dat je het er niet uit vond zien, moet ik volgende week bros mint meenemen voor je?quote:
Jup, was het eerste plekje wat vrij wasquote:
Ja, kanquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heuj Q, ondanks dat je het er niet uit vond zien, moet ik volgende week bros mint meenemen voor je?
Ja, smaakt naar after eightquote:
* Rewimo nog maar een bakje kwark paktquote:
Ik loop vanmiddag naar de superquote:
Maar in nederland heeft die mafkees echt een fanclub, zag ik laatst op tv. Weet niet meer welk programma dat was.quote:
Onbegrijpelijk tochquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar in nederland heeft die mafkees echt een fanclub, zag ik laatst op tv. Weet niet meer welk programma dat was.
Klopt. Vrienden van ons twitteren, naast elkaar gezeten op de bank, twee vrijwel identieke pics van het kind. Als je ze naast elkaar legt heb je haast een 3D effect.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:09 schreef ElisaB het volgende:
Ow, en even voor de goede orde: het is heul niet gek als echtelieden (of bijna echtelieden, zoals bijvoorbeeld buren van de naast elkaar wonende soort) met elkaar communiceren via de digitale snelweg. Dat is heul niet vreemd.
Vraag maar aan Rewimo, qltel, Oognip en / of Mamma_Mia
quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:40 schreef Pagan het volgende:
Mogge!
[..]
Klopt. Vrienden van ons twitteren, naast elkaar gezeten op de bank, twee vrijwel identieke pics van het kind. Als je ze naast elkaar legt heb je haast een 3D effect.
JF zeg; je zal maar spoed hebbenquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup, was het eerste plekje wat vrij was
Ga 2x per week naar de fysio voor mijn voet dus zal haar eens vragen wat ik als tijdelijke verlichting kan doen.
Ben net uit bed, gekkiequote:Heb je nou alle eps?
quote:
OMG!quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
* Rewimo nog maar een bakje kwark pakt
Oh brotherquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:40 schreef Pagan het volgende:
Mogge!
[..]
Klopt. Vrienden van ons twitteren, naast elkaar gezeten op de bank, twee vrijwel identieke pics van het kind. Als je ze naast elkaar legt heb je haast een 3D effect.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:46 schreef Hitomi het volgende:
Geslaagd! Vanaf volgende week nog een gevaar op de weg
quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:46 schreef Hitomi het volgende:
Geslaagd! Vanaf volgende week nog een gevaar op de weg
quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:57 schreef nokwanda het volgende:
Gefliciteerd Hitomi
Hier op mijn werk is het koud en huilt de wind en regen om het gebouw heen. Het lijkt wel een herfststorm.
En vanuit mijn plek zie ik de duinen en de zee. Da's hier een paar 200 meter vandaan, dus het waait hier abnormaal hard. Vanochtend toen ik uit de tram stapte moest ik me vasthouden aan het stoplicht
Ik dacht heel even dat je voor mijn terugkomst aan het jubelen wasquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:57 schreef Harajuku. het volgende:
The sun'll come out
Tomorrow
Bet your bottom dollar that tomorrow
There'll be sun!
Just thinkin' about
Tomorrow
Clears away the cobwebs, and the sorrow
'Til there's none!
TOMORROW, TOMORROW GREYS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leek me evident dat er 'Tomorrow, tomorrow komt Tombola GREYS' bedoeld werd.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat je voor mijn terugkomst aan het jubelen was
quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Leek me evident dat er 'Tomorrow, tomorrow komt Tombola GREYS' bedoeld werd.
Wil je aandacht ofzo?quote:
Aldi heeft prima kwarkquote:
Ah oke, niet boeiend dus.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tot gisteren de trainer van Feijenoord
Waar heb je dat gelezen Elies (Dat ie vermoord is)? Kan dat nergens vinden.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tot gisteren de trainer van Feijenoord
Stuk boeiender dan "ik ga iets maken voor de 3B's"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Dat is heeeeel boeiend.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Stuk boeiender dan "ik ga iets maken voor de 3B's"
Ik denk dat het niet echt isquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:33 schreef Oognip het volgende:
Waar heb je dat gelezen Elies (Dat ie vermoord is)? Kan dat nergens vinden.
Totaal nietquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:34 schreef Rewimo het volgende:
Hitomi
Zwolle.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet?quote:
Nee hoor, Greys weet ook allang dat ze wat krijgt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Totaal niet
Want je gaat toch niet zeggen wat je gaat maken, je post het alleen maar om aandacht te krijgen want als je het een verrassing zou willen laten zijn dan had je niks gepost
O, daar kom ik nooitquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:35 schreef Hitomi het volgende:
Dank jullie wel allemaal! Ik kan het nog steeds niet geloven eigenlijkToen ik de kamer uitstapte moest ik nog even aan m'n instructeur vragen: "...zei ze dat nou echt?"
Zwolle.
Dat denk ik ook, want 20 minuten geleden is dit bericht nog geplaatst:quote:
Zo, dat komt lekker liefdevol over zeg!quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:37 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nacho blijft maar irritant doen tegen Diaz.. Volgende week maar naar de dierenarts. Als er niets aan de hand is en hij blijft uitvallen naar Diaz, heeft Nacho pech.
wtfquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:37 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nacho blijft maar irritant doen tegen Diaz.. Volgende week maar naar de dierenarts. Als er niets aan de hand is en hij blijft uitvallen naar Diaz, heeft Nacho pech.
Ik ben heel liefdevol.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zo, dat komt lekker liefdevol over zeg!
Ik las het net, maar volgens mij is het figuurlijk bedoeld. Ik hoop het maar, want dit is zó niet grappigquote:
Dat zei je vorige week ookquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:37 schreef _Multiply86_ het volgende:
Je komt in die post TOTAAL niet liefdevol over, sorryquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:39 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ik ben heel liefdevol.En nee hij krijgt geen spuit als er verder niets aan de hand is natuurlijk.
Dat was maandag ja, wat houdt je in godsnaam tegen om deze week te gaanquote:
Als hij raar gaat doen tegen andere honden en straks misschien ook tegen de rest gaat uitvallen, dan ga ik hem niet hier houden nee.Dan is hij beter op zn plek bij iemand die geen andere honden heeft. Het is niet alsof ik hem direct weg doe ofzo, ik heb wel erger meegemaakt en 1,5 jaar gezeten met een hond die alles en iedereen wilde vermoorden. Zo snel geef ik ook niet op als je dat soms denkt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je komt in die post TOTAAL niet liefdevol over, sorry![]()
En 1 bezoek aan de dierenarts bepaalt of er "verder niets aan de hand is"? Als het nou niet iets lichamelijks is? Dan is het evengoed "pech voor Nacho"?
Wat zij en de rest zegt. Je komt iig lekker overquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat was maandag ja, wat houdt je in godsnaam tegen om deze week te gaan
Als je niet snel opgeeft, waarom zeg je dan "pech voor Nacho"? Dit speelt toch nog niet zo lang.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:42 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Als hij raar gaat doen tegen andere honden en straks misschien ook tegen de rest gaat uitvallen, dan ga ik hem niet hier houden nee.Dan is hij beter op zn plek bij iemand die geen andere honden heeft. Het is niet alsof ik hem direct weg doe ofzo, ik heb wel erger meegemaakt en 1,5 jaar gezeten met een hond die alles en iedereen wilde vermoorden. Zo snel geef ik ook niet op als je dat soms denkt.
Nou, dat blijkt totaal niet uit je post hoor, 1 bezoek aan de DA en als dat niet werkt heeft ie pechquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:42 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Als hij raar gaat doen tegen andere honden en straks misschien ook tegen de rest gaat uitvallen, dan ga ik hem niet hier houden nee.Dan is hij beter op zn plek bij iemand die geen andere honden heeft. Het is niet alsof ik hem direct weg doe ofzo, ik heb wel erger meegemaakt en 1,5 jaar gezeten met een hond die alles en iedereen wilde vermoorden. Zo snel geef ik ook niet op als je dat soms denkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |