Ja hoor, aardige en goede leraar!quote:Daar heb ik weleens wat over gehoord.
Positief over?
Ik vind het best knap hoor, ik zou het niet kunnen denk ik.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja hoor, aardige en goede leraar!
Stof gaat erg snel, maar kennelijk is het dus te doen als je per dag 4 uur (en moet eigenlijk nog langer), 5 dagen in de week met natk bezig bent.
Bij post 299 van topic #399quote:
Ik ben ook echt geen kei in exacte vakken hoor, geloof me. Biologie vind ik het leukste van dat rijtje. Ik wilde eerst Biomedische Wetenschappen in Nijmegen gaan studeren, te laat met loting, ingeschreven in Maastricht, daar geen loting, toen bedacht (1 week geleden ofzoquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind het best knap hoor, ik zou het niet kunnen denk ik.Faal ontzettend in exacte vakken.
Wat wil je hierna studeren dan?
Waarom koos je natuurkunde niet eerder in je pakket dan?quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik ben ook echt geen kei in exacte vakken hoor, geloof me. Biologie vind ik het leukste van dat rijtje. Ik wilde eerst Biomedische Wetenschappen in Nijmegen gaan studeren, te laat met loting, ingeschreven in Maastricht, daar geen loting, toen bedacht (1 week geleden ofzo), en nu ff uitschrijven morgen en inschrijven in Nijmegen bij (Medische) Biologie, wat ongeveer bijna hetzelfde is.
Zorg er dan wel voor dat het een memorabele post is (in de postieve zinquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:21 schreef Etsu het volgende:
Iets meer dan 95% van mijn posts zijn geplaatst in EXA, dus ik vind dat ik het recht heb om hem te plaatsen.
'Maracaquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zorg er dan wel voor dat het een memorabele post is (in de postieve zin)
Omdat ik eerst nog niet precies wist wat ik wilde gaan studeren en ik dacht dat als ik natuurkunde zou kiezen ik het nog zwaar zou krijgen (opzich heb ik daar denk ik wel gelijk in gehad, anders was slagen moeilijker geweest). Maarja, daar moet je dan natuurlijk wel 4 uur in de trein zitten 8 weken lang voor over hebbenquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom koos je natuurkunde niet eerder in je pakket dan?
Mij niet gezien. Maar ik wil toch niks exacts doen, dus komt mooi uit.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:22 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Omdat ik eerst nog niet precies wist wat ik wilde gaan studeren en ik dacht dat als ik natuurkunde zou kiezen ik het nog zwaar zou krijgen (opzich heb ik daar denk ik wel gelijk in gehad, anders was slagen moeilijker geweest). Maarja, daar moet je dan natuurlijk wel 4 uur in de trein zitten 8 weken lang voor over hebben..
Thanks for the support dude!quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mij niet gezien. Maar ik wil toch niks exacts doen, dus komt mooi uit.
Je haalt het wel hoor.
Ik ben zo'n faalhaas die gezakt is, afgelopen maandag ingeschreven voor Nederlands, economie en informatica en dan moet ik volgend jaar twee vakken een zes halen en één mag een vijf zijn, en niet lager halen voor centraal dan dit jaar, dan kan ik ook meefeesten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:24 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Thanks for the support dude!Ja, ik haal het vast wel.
Hoe zit ie met jou dan?
Veel succes alvast in ieder geval!quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben zo'n faalhaas die gezakt is, afgelopen maandag ingeschreven voor Nederlands, economie en informatica en dan moet ik volgend jaar twee vakken een zes halen en één mag een vijf zijn, en niet lager halen voor centraal dan dit jaar, dan kan ik ook meefeesten.Oftewel: ik heb nog een hele lange weg te gaan.
Informatica is niet te vergelijken met na/sk/bi toch?quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:29 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Veel succes alvast in ieder geval!
Slecht in exacte vakken, maar toch informatica? Baas
quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zoveel mensen.
En omg ik keek op de top 500 lijst en toen stond ik op #474![]()
Ik heb wiskunde A gehaald met een 7.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:30 schreef Heroinjunk het volgende:
Informatica is ook met wiskunde enzo.
Ja, wiskunde B is meer vergelijkingen oplossen en erg veel algebra enzo. Maar ik spreek nu net iemand die informatica studeert aan de HBO en die zegt dat je wiskunde ook niet echt nodig hebt..quote:
Programeren? SQL-database's maken, C# coderen?quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:32 schreef Etsu het volgende:
Informatica is gewoon met de computers werken enzo hoor, dus hoezo wiskunde?
Alsof je dat krijgt op de middelbare school.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:33 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Programeren? SQL-database's maken, C# coderen?
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:33 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat moesten ze bij ons wel, hoorde ik van m'n vrienden.
Nee, alleen SQL, maar dat is absoluut geen wiskunde of programmeren te noemen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:33 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat moesten ze bij ons wel, hoorde ik van m'n vrienden.
Nee, nog niet. Maar op de uni wel met fourier-analyses enzo.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:33 schreef Etsu het volgende:
Nee, maar even serieus, ik neem aan dat je niet hoeft optimaliseren, of differentiaalrekening van pas komt, of van die zeik.
We hebben het niet over de universiteit man.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:33 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Maar op de uni wel met fourier-analyses enzo.
Bij ons moesten ze ook C# doen op de middelbare. En ze moesten het zelf uitzoeken hoorde ik, niks van de leraar te horen gekregen..quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, alleen SQL, maar dat is absoluut geen wiskunde of programmeren te noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |