Allergrootste wens. Had Contador ook gewild dat hij attractie was onder de rennersquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:54 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ze willen Johnny allemaal aanraken(maar natuurlijk wel sympathiek van die collega renners
)
Ik zat net te denken. Vorige week vertelde hij dat hij voor een bedrijf werkt dat software voor mobieltjes maakt. Zou hij daar ook zitten dankzij HTC?quote:
Ik moet denken aan een verstrooide Citroen BX rijder met sandalen en heuptas.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:56 schreef BasNijmegen het volgende:
Bij Ben moet ik altijd aan Jochem Meijer denken.
We gaan het hooggebergte in, denk dat het wel meevalt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:59 schreef Ronaldsen het volgende:
Morgen nog veel bergpunten te winnen trouwens?
Serieuze vraag? Twee bergen van de buitencategorie, waarvan een de aankomst is dus dubbele punten is (40)quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:59 schreef Ronaldsen het volgende:
Denk 't wel ja.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:59 schreef Ronaldsen het volgende:
De berg opquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:00 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Dat is gewoon 70 per uur, dat snappen ze wel
Tis geen voetballerquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:01 schreef BasNijmegen het volgende:
Waarom zeggen ze niet dat Feillu gestopt is?
Nice, ik ben niet zo op de hoogte van het tourschemaquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:59 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Serieuze vraag? Twee bergen van de buitencategorie, waarvan een de aankomst is dus dubbele punten is (40)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |