Wel als je een anti Amerikaanse geitenneuker bentquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is van die muziek die ze ook in Guantanomo Bay draaien. Geheid dat je gaat lullen als je die shit een half uurtje moet aanhoren.
Die is zowaar beter ook nog.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hun enige Cover
Het origineel uit de jaren dertig
Ah, heerlijk.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wel als je een anti Amerikaanse geitenneuker bent
Nee, ik denk eerlijk gezegd dat elk heteroseksueel weldenkend mensen zin krijgt om zichzelf door de kop te schieten als hij te lang naar Abba moet luisteren.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wel als je een anti Amerikaanse geitenneuker bent
Zie hoe resistent wij zijn, we zijn gewoon de superieure gevolgen der evolutie.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ik denk eerlijk gezegd dat elk heteroseksueel weldenkend mensen zin krijgt om zichzelf door de kop te schieten als hij te lang naar Abba moet luisteren.
Dat zeggen autisten ook van zichzelf.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zie hoe resistent wij zijn, we zijn gewoon de superieure gevolgen der evolutie.
En jullie speciale kracht is het vermogen het Aids-virus te verspreiden?quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zie hoe resistent wij zijn, we zijn gewoon de superieure gevolgen der evolutie.
Beetje zoals de X-men.
Nee, rare stem.quote:
Toen abba in de hitparade stond luisterden de mensen die het verschrikkelijk vonden naar ditquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ik denk eerlijk gezegd dat elk heteroseksueel weldenkend mensen zin krijgt om zichzelf door de kop te schieten als hij te lang naar Abba moet luisteren.
Het is maar goed dat ik door mijn Afrikaanse woonachtzaamheid weet waar die lui over zingen.quote:
Ja, en? Dat jouw generatie nou een verrotte smaak heeft.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Toen abba in de hitparade stond luisterden de mensen die het verschrikkelijk vonden naar dit
Je mag 1 keer raden waar er meer zelfmoord plaatsvond
Whehe, het zou zo een aflevering van familidiner kunnen zijnquote:The Issue
While effusively praising Parodico's leadership and bowing repeatedly, a delegation has humbly requested that the government take a more "modernistic" view in the future.
The Debate
The High Minister for Finance, who also happens to be your brother, dismisses the claim. "What these people fail to realize is that you know what's best for them. The alternative is anarchy! I say stick to your course. And execute these wackos for treason."
"Perhaps the people could be given some more political freedoms," muses your Chief of Staff, who is your sister. "Is there really such harm in allowing public discussion of ideas? We could even have a real Opposition Party. One that isn't just full of your puppets, I mean."
Wel goeie herinneringen aan... In de brugklas leerde een groepje Surinaamse meisjes ons bij één van hen hierop dansen. En wat de tekst betekende natuurlijk. Toen was het dus de hele tijd "GIMME PUNANIII!!!!"quote:
Om te janken, inderdaad.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:16 schreef eriksd het volgende:
Wat een troep komt er voorbij zeg. En ik dacht dat ik een wansmaak had.
Priceless.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:17 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Wel goeie herinneringen aan... In de brugklas leerde een groepje Surinaamse meisjes ons bij één van hen hierop dansen. En wat de tekst betekende natuurlijk. Toen was het dus de hele tijd "GIMME PUNANIII!!!!"
Tot haar moeder onverwachts thuis kwam en ons luidkeels hoorde schreeuwen..
Doen, krijg je voorrang op een sociale huurwoning, royale uitkering en diverse feelgood cursussen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als het kabinet dat doet, flikker ik mn paspoort weg en neem ik een andere nationaliteit.
Vette plaat idd.quote:
Jankerd.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:20 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Doen, krijg je voorrang op een sociale huurwoning, royale uitkering en diverse feelgood cursussen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |