Ik sta bij bij ten hoogte van hoogeveen ergens bij een tankstation. Ik ben op weg naar Groningen in een Laguna.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:12 schreef joppie_saus het volgende:
Whehe waar sta je? Zag wel wat staan zopas maar dat was bij Amersfoort.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:29 schreef RTS91 het volgende:
Godver, boete binnen. Dik 62 eu. Heel fijn die 25eu administratiekosten.![]()
![]()
![]()
Assen, 5 te hard na correctie. Te belachelijk voor dat bedrag.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:30 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]Waar en wanneer? Hoe veel te hard?
62 euro voor 5km/u te hard, dat is inderdaad belachelijk. Waar in Assen ben je geflitst dan? Mobiele controle of flitspaal?quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:31 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Assen, 5 te hard na correctie. Te belachelijk voor dat bedrag.
En ja hoor, vandaag gebeld voor een ritje Ede - Groningen morgen. Alsof de duivel ermee speelt.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:10 schreef Jorian29 het volgende:
Vanuit Ede nog nooit over de 2 uur geweest, is ook niet zo gek. Of je zou van Ede naar Terneuzen of naar Lauwersoog moeten, maar dat komt zelden voor.
JC Kapteynlaan? Daar woon ik naastquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:15 schreef Jorian29 het volgende:
Aan de kapteynlaan. Moet er een Golf heenbrengen. Daarna naar Winschoten een A3 ophalen, die moet naar Harderwijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |