SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
AFC AJAX
Bram, geen idee, ik lees de bijbel niet ivm bloed en nachtmerriesquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:44 schreef msnk het volgende:
Is dat die plek waar Bram heen ging? Ik vond dat echt creepy
Trouwens, hoe wist je collega van de foto af? Zit die ook op FOK!?
What thequote:Op woensdag 13 juli 2011 16:07 schreef zarGon het volgende:
Sperma op de tandenborstel van vriend z'n moeder..
Daar ben ik ook geweest, zeker een aanrader.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:42 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Mocht je nog twijfelen over wat te doen in het land van de eeuwige Raki... ga eens naar Dalyan, super plek
YT brengt reddingquote:Op donderdag 14 juli 2011 02:40 schreef msnk het volgende:
Zag net een vechtscène uit een serie genaamd "Kursun Bilal"...... Ik snap wat ze probeerden te doen maar het zag er echt zo tering debiel uit niet te beschrijven
quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://www.instantelevatormusic.com/nyan-cat-progress-bar
Het duurde even voor ik hem doorhadquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:38 schreef zarGon het volgende:
http://www.buzzfeed.com/toddvanluling/owling-is-the-new-planking. Ik moest lachen om het laatste plaatje.. Hawking.
Awesomeequote:Op donderdag 14 juli 2011 12:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://www.instantelevatormusic.com/nyan-cat-progress-bar
Psst eej pssst miesje, post eens een strandfoto van jezelf dan doen wij allemaal wat voor je omhoogquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:50 schreef Ayca het volgende:
Lekker op de achtergrond ja.
Raping the repeat button. Duimpjes omhoog als je het ermee eens bent!
Ayca altijd nummer bir lan, altijd.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:12 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Psst eej pssst miesje, post eens een strandfoto van jezelf dan doen wij allemaal wat voor je omhoog![]()
Ik ben Alkmaar aan het bevrijden van hongerige magen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:15 schreef msnk het volgende:
Ik ben Eindhoven aan het bevrijden van de Duitsers.
Waar staat jouw kebabkarretje?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:19 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik ben Alkmaar aan het bevrijden van hongerige magen.
Bah, dat meen je niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:19 schreef Absurditeit het volgende:
Damn man, ziten er toerkun op die Fok!?
Dat klopt ja.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:25 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ah ok, in de buurt van de kaasmarkt neem ik aan?
http://www.i-gunler.com/T(...)orec/Fast-Food/41908quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:51 schreef xminator het volgende:
4 dagen naar istanbul, tentjes waar ik ga eten :
Niyazibey
Ciya
Sultanahmet koftecisi
Waar nog meer to go?
De McDonald's in Istanbul kun je zeker ook niet overslaan.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:51 schreef xminator het volgende:
4 dagen naar istanbul, tentjes waar ik ga eten :
Niyazibey
Ciya
Sultanahmet koftecisi
Waar nog meer to go?
Bah, wat een slechte mcdo heb je bij sirkeci daarquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:10 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
De McDonald's in Istanbul kun je zeker ook niet overslaan.
Dat is best wel een prestatie.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:43 schreef zarGon het volgende:
Totaalbedrag producten: 562,81 dollar.
Totaalbedrag na coupons: 25,91 dollar.
Besparing: 96%.
Totale tijd in de supermarkt: 5 uur..
Net een vrouw die voor 680 dollar kostende producten maar 6 dollar nog wat heeft betaald. 99%. 18 aparte transacties om zo goed mogelijk te combineren en zo weinig mogelijk te betalen. Eén uur aan de kassa.quote:
Als dat in Nederland of Turkiye zou kunnen zouden mensen die supermarkten belegerenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:43 schreef zarGon het volgende:
Totaalbedrag producten: 562,81 dollar.
Totaalbedrag na coupons: 25,91 dollar.
Besparing: 96%.
Totale tijd in de supermarkt: 5 uur..
Dat dat daar ook gewoon mogelijk is..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Net een vrouw die voor 680 dollar kostende producten maar 6 dollar nog wat heeft betaald. 99%. 18 aparte transacties om zo goed mogelijk te combineren en zo weinig mogelijk te betalen. Eén uur aan de kassa.
Ze zouden helemaal doordraaien als er geen coupons meer werden uitgegeven.
[popcorn]quote:Op zondag 17 juli 2011 15:45 schreef badeendje1234 het volgende:
Geflipte Seksdate (hierna vermeld als GS) heeft me teruggemaild dat hij het er niet bij laat zitten
Hij wil sowieso de gemaakte benzinekosten terugIk heb nu ook z'n banknummer
En, en dat is misschien nog het ergste, de 'beloofde' Dolfinarium/Zwaluwhoeve/Grieks restaurant-date moet ook doorgaanIk heb NIETS beloofd aan hem, alleen, voor onze ontmoeting, door de telefoon gezegd dat ik het niet UITSLUIT. DAMN!
De vacht van oren kunnen afbranden, wat een bazen zijn hetquote:Op zondag 17 juli 2011 14:03 schreef xminator het volgende:
Turkse kappers altijd nummer 1 lann, altijd!
quote:Op zondag 17 juli 2011 21:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
Turkai alteit numma een op Nijmegen Centraal.
quote:
Teleurstelling dit.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jammer, niet de enige vlag die er hing.
(alle vlaggen van de wereld hingen er)
Dat wordt kamervragen en vlaggenverbod. Want stel je eens voor dat zo'n vlag explodeertquote:Op zondag 17 juli 2011 21:23 schreef WammesWaggel het volgende:
Drie islamitische vlaggen!
Even Geert bellen, dat dat kan in Nederland
De Turkse vlag is de enige die er toe doet.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:23 schreef WammesWaggel het volgende:
Ze hingen boven het perron van de sneltrein naar Schiphol. Zit daar enige betekenis achter? Ik denk het wel.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:23 schreef WammesWaggel het volgende:
De bellerquote:Op maandag 18 juli 2011 21:46 schreef msnk het volgende:
Imam programma op tv, belt een kerel om te melden dat die 4 mensen heeft vermoord en wat hem te wachten staat als die straks dood is
quote:Op maandag 18 juli 2011 21:46 schreef msnk het volgende:
Imam programma op tv, belt een kerel om te melden dat die 4 mensen heeft vermoord en wat hem te wachten staat als die straks dood is
Las het hardop en ging al stuk bij "Aluuu"!quote:
Haha, Turkse televisie is gewoon briljant.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:46 schreef msnk het volgende:
Turkse televisie altijd nummer bir lan, altijd.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:12 schreef Levolution het volgende:
[..]
Haha, Turkse televisie is gewoon briljant.
Ik snap jouw UI niet. Leg uitquote:
Op je 16e niet voor jezelf kunnen denken.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:22 schreef msnk het volgende:
Hij was 16 toen zijn vader wilde dat hij de dood van zijn broer zou wreken door de zonen van zijn amca te doden. Is zielig heurUrfali.
Oh ja en een wijf die zei dat ze een meisje kende die getrouwd was met haar dayi, of dat nou wel of niet mag
quote:
http://www.iisg.nl/hbm/turksegastarbeiders/arslan_13.phpquote:Turks brood
Feestmaaltijd voor de Turkse werknemers van Ten Cate in Almelo, met Turks brood en zwarte olijven (1975). Uiterst rechts Bayram Arslan.
Collectie:
B. Arslan, 13
Het is hier te rustig.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hier blijven en voortaan niet zonder toestemming in andere subfora postenFOEI !
Doe eens trollen dan, ik durf niet meer nav aura incident, boze Turkse vrouwen zijn gevaarlijk lanquote:
Brr3ezaHh T0ppickk #125 Barely legal!quote:
Zie die stakkers zonder snor dan, kon echt niet in de 70s.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:19 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
http://www.iisg.nl/hbm/turksegastarbeiders/arslan_13.php
Kijk ze feestelijk kijken dan, die snorren dansen over de lippen heen![]()
heerlijke nummer, maar de clip vind ik nog steeds zo fucking engquote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:26 schreef WammesWaggel het volgende:
Iedere ochtend voor school kijken op video, vroeger
Standaard depressie in de bus hoe mooi het weer ook was
geregistreerd op: donderdag 21 juli 2011 @ 12:23quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:33 schreef Hugo_BossTroll het volgende:
Ik wil ook in de OP!!
Ben de Turk'um. Gercekten. Test bile yapabilirsiniz.
Birtane memleket daha geliyor OP de: 28, GIRESUN.
Eerst posten met je echte/originele account.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:33 schreef Hugo_BossTroll het volgende:
Ik wil ook in de OP!!
Ben de Turk'um. Gercekten. Test bile yapabilirsiniz.
Birtane memleket daha geliyor OP de: 28, GIRESUN.
Is goed.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Eerst posten met je echte/originele account.
Jongelan ik was gewoon uniek in mijn bekijkenquote:7 views
We dragen een steentje bij aan de Koreanenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:04 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Jongelan ik was gewoon uniek in mijn bekijken![]()
Picture of a catquote:
Ik ben gebandquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Van wie ben jij nou weer een kloon
sowiesoquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:30 schreef msnk het volgende:
Maar nee jullie hebben gelijk, uzun hava en kolbasti is echt veeeeeeeeeeeeeeul beter.
mornin mi kaldi olmquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:35 schreef zarGon het volgende:
*strekt
*rekt
*kreunt
*geniet
*gaat
*scheet
*inhaleert
*mmm
Mornin' y'all.
kolbasti is een gare dans, ik noem het de elektro dansquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:30 schreef msnk het volgende:
Maar nee jullie hebben gelijk, uzun hava en kolbasti is echt veeeeeeeeeeeeeeul beter._____!!!!
Mag ik je nu aanraken ?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:06 schreef xminator het volgende:
Demn, wat is er met de turkse dames gebeurt? Tegenwoordig regelen de dames mij ipv andersomDit ken echt niet
One flew over the cuckoo's nest.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
woehoe, 3,5 maand na dato heb ik de eerste 19 nietigverklaringen ontvangen.
Bonuskaart, blikje Fanta alleszquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
woehoe, 3,5 maand na dato heb ik de eerste 19 nietigverklaringen ontvangen.
En een lege tube Niveaquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:10 schreef Ayca het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik ook nog een gebruikt theezakje.
Al met al geef ik die foto een 6,8.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:12 schreef wikwakka2 het volgende:
Ja, en als je goed kijkt zie je ook nog een paar schoenen, een tafel, sleutels, wat studieboeken en lelijk tapijt.
En een stoel. (not surequote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:12 schreef wikwakka2 het volgende:
Ja, en als je goed kijkt zie je ook nog een paar schoenen, een tafel, sleutels, wat studieboeken en lelijk tapijt. Lollerturken.
Ik heb alle vlaggen van de wereld in mijn kamer hangenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:14 schreef WammesWaggel het volgende:
Geen foto van Ataturk noch een Turkse vlag dus dan kan ik in het kader van dit topic max op een 5,4 uitkomen.
Gestolen van het station in Nijmegen zeker.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb alle vlaggen van de wereld in mijn kamer hangen.
Heb ik.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:14 schreef WammesWaggel het volgende:
Geen foto van Ataturk noch een Turkse vlag dus dan kan ik in het kader van dit topic max op een 5,4 uitkomen.
Bazinquote:
Mag ik je nu aanraken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ze staan geprint onder mijn poster met een wereldkaart erop.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:19 schreef Ayca het volgende:
[..]
Gestolen van het station in Nijmegen zeker.
Serieusquote:
Christenenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:25 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Bazin![]()
On another note Slechts 6% vd Turken denkt positief over Christenen
In Izmir is men gelukkig wat beschaafder
Wat zijn nou leuke plekken in Izmir?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:25 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Bazin![]()
On another note Slechts 6% vd Turken denkt positief over Christenen
In Izmir is men gelukkig wat beschaafder
De klok in de haven is een trekker van toeristen, verder zijn er een paar kastelen en een mooie bazaar.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:39 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wat zijn nou leuke plekken in Izmir?
2 jaar gelden paar dagen geweest, maar niet echt veel kunnen doen.Al herinner me ik er niet zo veel meer van..
je weet zellufquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:56 schreef xminator het volgende:
Het ging om de kwestie dat turkse dames te veel hungry worden naar bepaalde dingen, dat ze naar mij toekomen is normaal.
Oftewel hetzelfde als bijna elke andere grote stad in Turkijequote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:00 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
De klok in de haven is een trekker van toeristen, verder zijn er een paar kastelen en een mooie bazaar.
Zelf wandel ik graag, vooral op de koelere momenten van de dag graag ok mensen kijken en ontmoeten is een pre!
Dus wandelen, ergens zitten, mensen kijken, mensen ontmoeten en vervolgens met die mensen een wandeling maken door de/hun buurt terwijl ze verhalen vertellen, nummers uitwisselen en dan later afspreken voor een feestje/etentje is mijn idee van een geslaagde dag.
Daar er veel goed opgeleide en tevens beschaafde mensen wonen/verblijven, ook uit Istanboel, is het zeker een aanrader, als je als niet Turk de taal spreekt heb je ook meteen een stapje voor wellicht op een Neder-Turk wbt de gastvrijheid, mijn innemende persoonlijkheid kan daar ook iets mee van doen hebben
Wat was jouw afkomst ook alweer?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:00 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
De klok in de haven is een trekker van toeristen, verder zijn er een paar kastelen en een mooie bazaar.
Zelf wandel ik graag, vooral op de koelere momenten van de dag graag ok mensen kijken en ontmoeten is een pre!
Dus wandelen, ergens zitten, mensen kijken, mensen ontmoeten en vervolgens met die mensen een wandeling maken door de/hun buurt terwijl ze verhalen vertellen, nummers uitwisselen en dan later afspreken voor een feestje/etentje is mijn idee van een geslaagde dag.
Daar er veel goed opgeleide en tevens beschaafde mensen wonen/verblijven, ook uit Istanboel, is het zeker een aanrader, als je als niet Turk de taal spreekt heb je ook meteen een stapje voor wellicht op een Neder-Turk wbt de gastvrijheid, mijn innemende persoonlijkheid kan daar ook iets mee van doen hebben
Nuja niet echt, men is in Izmir over het algemeen veel meer Westers en beter opgeleid.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:17 schreef xminator het volgende:
[..]
Oftewel hetzelfde als bijna elke andere grote stad in Turkije
Hoe komt het dan dat je Turks spreekt? (zal wel de 100e keer zijn dat dit wordt gevraagd in dit topic, maar goed).quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:28 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Homo sapiens en een scheutje NeandethalerNederlands en wat Cirkassisch etc
Pics van je jeugdquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:35 schreef WammesWaggel het volgende:
Familie gaat daar wonen, want handel tussen MO en Europa in nootjes etc![]()
Zes weken per jaar in mijn jeugd daar tijd doorbrengen, dus dan pik je het op.
Spreek het vloeibaar maar qua grammatica.. is het
Oh, je spreekt vloeibaar? Wat moet ik mij daarbij voorstellen, terwijl je praat sijpelt de kots tussen je tanden door?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:35 schreef WammesWaggel het volgende:
Familie gaat daar wonen, want handel tussen MO en Europa in nootjes etc![]()
Zes weken per jaar in mijn jeugd daar tijd doorbrengen, dus dan pik je het op.
Spreek het vloeibaar maar qua grammatica.. is het
Foto ies haramquote:
Wat scheelde is dat ik het kon bijhouden bij vriendjes thuis, die hadden ouders die (helaas) amper Nederlands spraken dus dan had ik toch wel de kans om eens in de week in het Turks te vertellen hoe het op school was en dat ik graag meer suiker wilde in mijn theequote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, je spreekt vloeibaar? Wat moet ik mij daarbij voorstellen, terwijl je praat sijpelt de kots tussen je tanden door?
Nee, even zonder dollen:interessant. Zo heb ik vroeger ook wel wat woordjes arabisch opgepikt (maar dat vergeet je weer snel).
tazzzquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:48 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat dacht iek heus niet heur, maar no way dat ik een foto ga posten
Dat klinkt niet eens een beetje als Japansquote:
In Eskisehir wel.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:26 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nuja niet echt, men is in Izmir over het algemeen veel meer Westers en beter opgeleid.
In bv Ankara een meisje ontmoeten in een park tijdens het joggen en dan met haar wat gaan drinken bv lukt mij daar niet.
Oudere mensen zijn vaak ook wel het leuk om te ontmoeten omdat ze allemaal een zee van tijd hebben en vaak mooie verhalen![]()
Je ontmoet er zelden NNederlanders/Duitsers of de Turkse versie daar dan van, wel een keer een agent ontmoet die dacht mij een pakje sigaretjes te kunnen ontfutselen in het donker op straatmaar ik rook niet dus hij had pech
Whehe nastyquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, je spreekt vloeibaar? Wat moet ik mij daarbij voorstellen, terwijl je praat sijpelt de kots tussen je tanden door?
Nee, even zonder dollen:interessant. Zo heb ik vroeger ook wel wat woordjes arabisch opgepikt (maar dat vergeet je weer snel).
Duidelijk een Zionistische Armeense-Koerd die de Kemalistische heilstaat en haar volk in een kwaad daglicht wil stellenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:01 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat klinkt niet eens een beetje als Japans
http://www.youtube.com/user/TurkishRetard Zijn bio/gegevens/naam/alles
Covert Affairs wat is dat nou weer?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:44 schreef WammesWaggel het volgende:
Geen idee, maar om Turkiye maar weer eens een internationaal gezicht te geven: in de aflevering van Covert Affairs van deze week waren ze in Istanboeler
Ooow god spionageserie nummer 87879243432.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:10 schreef WammesWaggel het volgende:
http://www.usanetwork.com/series/covertaffairs/
Maar wat doen die kneuzen daar dan? Ze moeten toch wel praten met Turken of niet?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:24 schreef WammesWaggel het volgende:
Niet, je ziet ze alleen op de achtergrond
San Andreasquote:Op zaterdag 23 juli 2011 07:08 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ben op vakantie in de VS (Los Angeles, San Francisco en Las Vegas).
doe es lief. niet chago doen omdat je sportclubbie gaat degraderenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:57 schreef xminator het volgende:
Und dann, moest ze maar niet zoveel drugs verbruiken.
/ c a r equote:Op zondag 24 juli 2011 00:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
doe es lief. niet chago doen omdat je sportclubbie gaat degraderen
Had ze (ook) maar Mormoon moeten wordenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:57 schreef xminator het volgende:
En dan niks, je ziet "quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:57 schreef xminator het volgende:
je moederquote:Op zondag 24 juli 2011 20:16 schreef BradSpit het volgende:
msnk ik wil dat meisje van je avatar batsen, wie is zij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nicequote:
pubermeiden en een vent met een gitaarquote:
Was ook niet deprimerend bedoeltquote:Op maandag 25 juli 2011 00:45 schreef Ayca het volgende:
Thanks. Mooie stem.
Maar totaal geen zin in depri nummers momenteel.
Ovide.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:13 schreef Ayca het volgende:
Oké.
Waar slaat die TT op?
Binnen de 250 posts. (:
quote:Op maandag 25 juli 2011 20:56 schreef BradSpit het volgende:
he Ayca elke keer als ik die avatar van jou zie moet ik denken aan de avatar van Dr.Daggla..
niet zo zeer NYAN maar de vorm.. komt allebei van links..quote:Op maandag 25 juli 2011 20:58 schreef zarGon het volgende:
[..].
Dr.Daggla heeft al eeuwen de boze penis. Hoe herken jij NYAN daarin?
jij haalt zeker de maan en de zon ook door elkaar ?quote:Op maandag 25 juli 2011 21:02 schreef BradSpit het volgende:
[..]
niet zo zeer NYAN maar de vorm.. komt allebei van links..
Be tachat shelcha..quote:Op maandag 25 juli 2011 21:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
jij haalt zeker de maan en de zon ook door elkaar ?
Wat?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:15 schreef WammesWaggel het volgende:
Altijd nummer bir lan, altijd.
Is bir cultuur.
Mercedes, BWM, raki, saz, doner.
Allemaal nummer bir, constant bir zijn.
Dat was zeker een Iraanse van Azeri afkomst, want bir lan, altijd bir.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:15 schreef Doler12 het volgende:
Aryamehr kan weer rustig slapen als hij achter komt dat maar twee vrouwen een gouden plak hebben behaald, waarvan eentje een Iraniër is.
Aii aiiii, de geliefde leider zal zeer tevreden zijn met dit resultaat.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:05 schreef Doler12 het volgende:
He kut Turken hebben jullie het niet door dat Turkije de zesde plek heeft bereikt bij de wiskunde Olympiad het beste resultaat ooit voor Turkije? Ja drie gouden, een zilver en een bronzen plak! Dat is beter dan Nederland die de 28 plek haalde het beste resultaat sinds 1988.
De Turkse winnaars.
[ http://img51.imageshack.us/img51/3962/turken.jpg (copy/paste deze link) ]
http://official.imo2011.n(...)umn=total&order=desc
Over Azeri gesproken eentje heeft net niet de allereerste eerste gouden medaille voor Azerbeidzjan gehaald. Dan zit je denk ik zoquote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:20 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat was zeker een Iraanse van Azeri afkomst, want bir lan, altijd bir.
De zoon van de Arabische Mohammed, de leider der Turken, wat een Musselbaasquote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:32 schreef msnk het volgende:
[..]
Aii aiiii, de geliefde leider zal zeer tevreden zijn met dit resultaat.
[ afbeelding ]
Bijna, ik heb wat meer haarquote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:49 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Over Azeri gesproken eentje heeft net niet de allereerste eerste gouden medaille voor Azerbeidzjan gehaald. Dan zit je denk ik zo
[ afbeelding ]
Wtfquote:Op dinsdag 26 juli 2011 04:01 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Bijna, ik heb wat meer haar![]()
[ link | afbeelding ]
Uitprinten, inlijsten, in mijn kamer ophangenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:15 schreef WammesWaggel het volgende:
Altijd nummer bir lan, altijd.
Is bir cultuur.
Mercedes, BWM, raki, saz, doner.
Allemaal nummer bir, constant bir zijn.
Fapperdefapfap.quote:
Ben blij, want contract. Dat plaatje geeft mijn gevoel(ens) goed weer.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:16 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik kreeg er spontaan epilepsie van.
http://fletchowns.net/what.html!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:16 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik kreeg er spontaan epilepsie van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |