Mooi dan zijn we het eens, Turkije niet bij de EUquote:
Omdat ze niet dol zijn op christenen. Als op FOK! een topic verschijnt over reli's (christenen of moslims) moet je je eerst door tien paginaquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:11 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Mooi dan zijn we het eens, Turkije niet bij de EU
Duh! Gelovigenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat ze niet dol zijn op christenen. Als op FOK! een topic verschijnt over reli's (christenen of moslims) moet je je eerst door tien pagina-reacties worstelen, alvorens je een genuanceerde post treft. Iets met pot en ketel.
Je kunt toch heel genuanceerd christenen negatief beoordelen?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat ze niet dol zijn op christenen. Als op FOK! een topic verschijnt over reli's (christenen of moslims) moet je je eerst door tien pagina-reacties worstelen, alvorens je een genuanceerde post treft. Iets met pot en ketel.
Dus vind jij dat Turkije wel bij de EU moet/kan komen ondanks de wederzijdse haat/verschil van cultuur?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:14 schreef KoosVogels het volgende:
In de Palestijnse gebieden vindt 10% de Hindoestanen het gewelddadigstquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:20 schreef Zienswijze het volgende:
Wel interessant onderzoek eigenlijk.
In het Westen wordt de Islam als de meest gewelddadige religie verkozen, in de islamitische wereld het jodendom:
[ afbeelding ]
Conclusie: Geloven maakt blind.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:20 schreef Zienswijze het volgende:
Wel interessant onderzoek eigenlijk.
In het Westen wordt de Islam als de meest gewelddadige religie verkozen, in de islamitische wereld het jodendom:
[ afbeelding ]
http://pewglobal.org/2011(...)-tensions-persist/3/
Waarom maak jij hier een Turkije bij de EU-topic van?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:20 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Dus vind jij dat Turkije wel bij de EU moet/kan komen ondanks de wederzijdse haat/verschil van cultuur?
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:22 schreef remlof het volgende:
Ik denk ook niet positief over christenen.
Over geen enkele groep gelovigen zelfs.
Fundamentalistische atheïsten.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:22 schreef remlof het volgende:
Ik denk ook niet positief over christenen.
Over geen enkele groep gelovigen zelfs.
Hindoeisme vindt men gewelddadig daar.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:21 schreef UbiDubiumIbiLibertas het volgende:
[..]
In de Palestijnse gebieden vindt 10% de Hindoestanen het gewelddadigst?
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:28 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens is de Turkse kijk op christenen niet zo verwonderlijk, gezien de Ottomaanse geschiedenis van het land.
Dat ik weet waar het vandaan komt. Maar het spijt me, ik mag mensen uit islamitische landen natuurlijk alleen maar uitschelden enzo. Silly me.quote:
Is toch niet gek dat het internationale Jodendom niet geliefd is in Palestina, Jordanie, Libanon, Egypte, Syrie en Iran? Deze landen hebben het meest te vrezen van Israels kernwapens, expansiedrift en militaire agressie.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:09 schreef Zienswijze het volgende:
Joden zijn nog minder geliefd. En dat allemaal om dat Israel-Palestina conflict, dat slechts 1 van de vele honderden conflicten op aarde is...?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |