abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93310635
quote:
Een paar honderd koopjesjagers dachten vrijdagmorgen op het Bos en Lommerplein hun slag te kunnen slaan bij It's. Niet dus.

De failliete elektronicaketen zou vandaag opheffingsuitverkoop houden met kortingen tot 70 procent. Zou ja, want zonder waarschuwing vooraf is de uitverkoop verplaatst naar volgende week. Een beslissing die op weinig begrip kon rekenen bij de koopjeshongerige massa.

In de Kinkerstraat en de Burgemeester de Vlugtlaan hadden klanten woensdag meer succes.
Met filmpje op: http://www.at5.nl/artikel(...)sing-uitverkoop-it-s

Wat een onbehoorlijke interviewer, arme Turkse vrouw :D :') _O-

Update OP:
quote:
Woede over opmerking verslaggever
AMSTERDAM - Een opmerking van een AT5-verslaggever is kijkers in het verkeerde keelgat geschoten. In een item over de opheffingsuitverkoop van electronicazaak It's zegt de man tegen een Turkse koopjesjager dat ze eerst maar even 'Nederlands moet gaan leren'.

In het filmpje is te zien dat een paar honderd mensen voor de deur van de It's-winkel staan te wachten voor een uitverkoop met kortingen tot zeventig procent. De zaak besloot de uitverkoop echter zonder waarschuwing vooraf te verplaatsen naar volgende week.

De ongeduldige verslaggever probeert een Turkse vrouw daar op te wijzen, maar de manier waarop leidt tot boze reacties bij bezoekers van de AT-5 site. "Erg jammer dat de verslaggever de Turkse vrouw zo behandelt, terwijl ze zo haar best doet", zegt Suleyman. Een andere bezoeker laat weten: "Schandalig hoe de vrouw wordt afgekraakt op AT5, laat de vrouw in haar waarde."
http://www.telegraaf.nl/b(...)aggever__.html?p=3,1

[ Bericht 35% gewijzigd door WammesWaggel op 25-02-2011 16:04:16 ]
pi_93310750
Lool dat filmpje :') hahah bepaalde soort volk :P

" hoe wast u uw kleren nu dan? " Ja klerenmachine :') _O-

En gaat u nu eerst even Nederlands leren en kom dan terug :')

[ Bericht 47% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2011 15:55:07 ]
  vrijdag 25 februari 2011 @ 15:57:41 #3
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_93310915
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 15:53 schreef Syd het volgende:

En gaat u nu eerst even Nederlands leren en kom dan terug :')
Echt hé :D Menigeen zou het niet durven te zeggen maar deze gast wel. Lekker recht voor z'n raap, niets mis mee.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_93310986
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 15:51 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat een onbehoorlijke interviewer, arme Turkse vrouw :D :') _O-
Ik vind het wel leuk. :D _O-
pi_93311181
'Ga nu even eerst Nederlands leren en kom dan terug.' :{

Deze opmerking was zo niet nodig, soms hou je gewoon iets voor je, maar dat kunnen sommige boeren gewoon niet.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 16:05:30 #6
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_93311259
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 16:04 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
'Ga nu even eerst Nederlands leren en kom dan terug.' :{

Deze opmerking was zo niet nodig, soms hou je gewoon iets voor je, maar dat kunnen sommige boeren gewoon niet.
Oja, als je iemand de waarheid verteld ben je direct een boer...
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 16:06:09 #7
325522 Nikker
All Power to the People
pi_93311290
Valt me allang mee dat ze uberhaubt weten dat je spullen in de winkel kan kopen.
All Power to the People
pi_93311326
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 15:59 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Ik vind het wel leuk. :D _O-
Ja ik ook wel op een zekere manier maar het trieste is dat deze vrouw voor een Turkse vrouw van die leeftijd eigenlijk best goed Nederlands spreekt en ook nog bereid is om een interview te geven aan een man en dat voor een camera... en dan krijg je een dergelijke behandeling :@

Deze interviewer hengelt naar een baan bij Powned ofzo? :+
pi_93311398
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 16:05 schreef smegmanus het volgende:

[..]

Hij hoeft niet tegen mensen te zeggen wat ze wel of niet moeten doen. Laat hem eerst even fatsoen leren, zelfs als je aardig bent deug je niet voor deze hooghartige mensen.
pi_93311482
quote:

[..]

Je hebt bepaalde etiquettes om bepaalde dingen te zeggen, wat dat betreft kunnen de Hollanders nog behoorlijk veel leren van o.a. Engelsen of Belgen om maar wat te noemen.
pi_93311573
quote:

[..]

Volgens mij weet ze heel goed dat ze geen goed Nederlands spreekt en probeert ze ook niet om het wel te doen. Ik denk niet dat ze de woorden van de interviewer negatief opvat.

quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 16:06 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat was ook mijn eerste gedachte. :D
pi_93311742
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 16:06 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]
Inderdaad, ik had het stukje hier niet goed gelezen en dacht dat het weer een filmpje van rutger was.
pi_93311759
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 16:12 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Volgens mij weet ze heel goed dat ze geen goed Nederlands spreekt en probeert ze ook niet om het wel te doen. Ik denk niet dat ze de woorden van de interviewer negatief opvat.
Nee ze vat het niet negatief op.

Ik geef even mijn mening; dat is al het Nederlands wat ze kan en ze kan niet goed de verbintenis tussen lange stukken Nederlands leggen.

De 'journfalist' daarentegen moet koste wat het kost zijn onderbuikgevoelens even uitkotsen op de tv, chapeau.
pi_93311837
quote:
13s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 16:17 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
Nee ze vat het niet negatief op.
Dan is er dus niks aan de hand.
pi_93311922
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 16:19 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Dan is er dus niks aan de hand.
Inderdaad, sommige op het forum en ook volgens mij de 'journalist' denken hoogstwaarschijnlijk van wel.
pi_93312057
Haar familie ziet nu dat moeder of oma voor gek is gezet door een journalist... dus wat kunnen wij op de TV verwachten de komende maand? eerwraak, fatwa, thee en een stille toch wellicht? extra zetels voor de PVV?

Pim (Theo zij met Hem) zou het zo gewild hebben.
pi_93312081
.

[ Bericht 99% gewijzigd door WammesWaggel op 25-02-2011 16:24:52 (dubbel) ]
  Moderator vrijdag 25 februari 2011 @ 16:28:07 #18
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_93312257
storm in een glas water

ze zegt eerst zelf dat ze Nederlands moet leren of iets in die trend (weet ik veel :') ) waarna die AT5 kerel zeg nou ga dan eerst Nederlands leren en kom dan terug

zit gewoon te dollen met mevrouwtje

waardeloos item trouwens, doet idd sterk aan geenstijl denken
ik moest wel lachen toen mevrouwtje zei 'ja eerst goedemorgen' ofzoiets (again ... weet ik veel _O- ) toen hij dr zo aansprak maar verder had je erbij moeten zijn denk ik
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_93312330
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 16:24 schreef WammesWaggel het volgende:
Haar familie ziet nu dat moeder of oma voor gek is gezet door een journalist... dus wat kunnen wij op de TV verwachten de komende maand? eerwraak, fatwa, thee en een stille toch wellicht? extra zetels voor de PVV?

Pim (Theo zij met Hem) zou het zo gewild hebben.
Rustig maar, Turken houden zich daar niet zo mee bezig, wij genieten liever van het leven. Dat dat die doemscenario's in jouw hoofdje afspelen is wat anders.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 16:32:47 #20
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_93312486
quote:

[..]

Iemand die een persoonsvorm tweede persoon enkelvoud met een d schrijft hoewel er geen 'd' in het werkwoord voorkomt, kan beter zijn mond houden in dit topic....
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_93312654
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 16:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Iemand die een persoonsvorm tweede persoon enkelvoud met een d schrijft hoewel er geen 'd' in het werkwoord voorkomt, kan beter zijn mond houden in dit topic....
Iemand die geen argumenten heeft dus maar meteen de spelling gaat afkraken kan beter in de fabriek blijven werken ipv op fok rondhangen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_93312866
Wat is het probleem? Die dame zegt dat ze nog Nederlands moet leren, en die verslaggever geeft haar gelijk?

Laat me raden, het probleem zijn die klagers die politiek correct willen doen maar de context van de opmerking niet begrijpen.
pi_93312896
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 16:41 schreef Wokkel het volgende:
Wat is het probleem? Die dame zegt dat ze nog Nederlands moet leren, en die verslaggever geeft haar gelijk?

Laat me raden, het probleem zijn die klagers die politiek correct willen doen maar de context van de opmerking niet begrijpen.
dit dus
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 25 februari 2011 @ 16:42:24 #24
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_93312905
quote:

dit dus.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_93313149
quote:

Ik heb wel Turkisch leren, maar geen Nederlandsj lieren..' zegt de vrouw.

En dan zo'n opmerking; 'nou ga dan eerst Nederlands leren en kom dan terug''.

Hij kon het ook heel anders zeggen, ik vind de manier gewoon fout en dat is dan mijn mening.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')