Het is ze altijd nog nooit gelukt bij mij.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:23 schreef coban het volgende:
Nederlanders worden altijd geflasht en genaaid door de Turken daar maar ze hebben dat nooit door!![]()
Hahahihihoho.
Raar he bij moeder en dochter?quote:Op zondag 17 juli 2011 14:20 schreef waj1 het volgende:
Priscilla leek vaak nog eens op een jonge Ingrid.
Je zal wel flessen bedoel.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:23 schreef coban het volgende:
Nederlanders worden altijd geflasht en genaaid door de Turken daar maar ze hebben dat nooit door!![]()
Hahahihihoho.
quote:Op zondag 17 juli 2011 14:23 schreef HSG het volgende:
[..]
Het is ze altijd nog nooit gelukt bij mij.
quote:Op zondag 17 juli 2011 14:23 schreef coban het volgende:
Hahahihihoho.
Dit was nou een reactie die ik al verwacht hadquote:
Mongolen? Nee hoor, komen ook vele toeristen uit ander Centraal Aziatische landen richting Turkije op vakantie, lang niet alleen Mongolen.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:24 schreef Twiitch het volgende:
Alleen mongolen gaan dan ook op vakantie naar Turkije.
CONSTANTINOPEL!!!quote:Op zondag 17 juli 2011 14:24 schreef Pharkus het volgende:
Dat en dat gore efes bier is de rede dat ik er nooit meer naar toe ga, behalve voor een stedentrip naar Istanboel.
quote:Op zondag 17 juli 2011 14:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mongolen? Nee hoor, komen ook vele toeristen uit ander Centraal Aziatische landen richting Turkije op vakantie, lang niet alleen Mongolen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |