Het is ze altijd nog nooit gelukt bij mij.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:23 schreef coban het volgende:
Nederlanders worden altijd geflasht en genaaid door de Turken daar maar ze hebben dat nooit door!![]()
Hahahihihoho.
Raar he bij moeder en dochter?quote:Op zondag 17 juli 2011 14:20 schreef waj1 het volgende:
Priscilla leek vaak nog eens op een jonge Ingrid.
Je zal wel flessen bedoel.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:23 schreef coban het volgende:
Nederlanders worden altijd geflasht en genaaid door de Turken daar maar ze hebben dat nooit door!![]()
Hahahihihoho.
quote:Op zondag 17 juli 2011 14:23 schreef HSG het volgende:
[..]
Het is ze altijd nog nooit gelukt bij mij.
quote:Op zondag 17 juli 2011 14:23 schreef coban het volgende:
Hahahihihoho.
Dit was nou een reactie die ik al verwacht hadquote:
Mongolen? Nee hoor, komen ook vele toeristen uit ander Centraal Aziatische landen richting Turkije op vakantie, lang niet alleen Mongolen.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:24 schreef Twiitch het volgende:
Alleen mongolen gaan dan ook op vakantie naar Turkije.
CONSTANTINOPEL!!!quote:Op zondag 17 juli 2011 14:24 schreef Pharkus het volgende:
Dat en dat gore efes bier is de rede dat ik er nooit meer naar toe ga, behalve voor een stedentrip naar Istanboel.
quote:Op zondag 17 juli 2011 14:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mongolen? Nee hoor, komen ook vele toeristen uit ander Centraal Aziatische landen richting Turkije op vakantie, lang niet alleen Mongolen.
Eindelijk iemand die mij begrijpt. Dan spreken ze ook niet eens een beetje engels en blijft het bij handgebarenquote:Op zondag 17 juli 2011 14:35 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Terechte klacht, en dan zie je die tokkies kleding proberen af te dingen van 2 euro naar 1,50. Hoe triest kan je zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |