Het is ze altijd nog nooit gelukt bij mij.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:23 schreef coban het volgende:
Nederlanders worden altijd geflasht en genaaid door de Turken daar maar ze hebben dat nooit door!![]()
Hahahihihoho.
Raar he bij moeder en dochter?quote:Op zondag 17 juli 2011 14:20 schreef waj1 het volgende:
Priscilla leek vaak nog eens op een jonge Ingrid.
Je zal wel flessen bedoel.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:23 schreef coban het volgende:
Nederlanders worden altijd geflasht en genaaid door de Turken daar maar ze hebben dat nooit door!![]()
Hahahihihoho.
quote:Op zondag 17 juli 2011 14:23 schreef HSG het volgende:
[..]
Het is ze altijd nog nooit gelukt bij mij.
quote:Op zondag 17 juli 2011 14:23 schreef coban het volgende:
Hahahihihoho.
Dit was nou een reactie die ik al verwacht hadquote:
Mongolen? Nee hoor, komen ook vele toeristen uit ander Centraal Aziatische landen richting Turkije op vakantie, lang niet alleen Mongolen.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:24 schreef Twiitch het volgende:
Alleen mongolen gaan dan ook op vakantie naar Turkije.
CONSTANTINOPEL!!!quote:Op zondag 17 juli 2011 14:24 schreef Pharkus het volgende:
Dat en dat gore efes bier is de rede dat ik er nooit meer naar toe ga, behalve voor een stedentrip naar Istanboel.
quote:Op zondag 17 juli 2011 14:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mongolen? Nee hoor, komen ook vele toeristen uit ander Centraal Aziatische landen richting Turkije op vakantie, lang niet alleen Mongolen.
Eindelijk iemand die mij begrijpt. Dan spreken ze ook niet eens een beetje engels en blijft het bij handgebarenquote:Op zondag 17 juli 2011 14:35 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Terechte klacht, en dan zie je die tokkies kleding proberen af te dingen van 2 euro naar 1,50. Hoe triest kan je zijn
Wil jij mij flashen?quote:Op zondag 17 juli 2011 14:23 schreef coban het volgende:
Hahahihihoho.
Vreemd dat je Nederlandse termen gebruikt die je niet begrijpt. In de Nederlandse taal wordt het woord 'gecondoleerd' gebruikt bij een ernstig verlies. Daar is nu geen sprake van.quote:
Graag gedaanquote:Op zondag 17 juli 2011 14:37 schreef coban het volgende:
[..]
Vreemd dat je Nederlandse termen gebruikt die je niet begrijpt. In de Nederlandse taal wordt het woord 'gecondoleerd' gebruikt bij een ernstig verlies. Daar is nu geen sprake van.
Maar wel lief dat je dit alvast zegt voor het geval dat ik zoiets meemaak. Heel attent van je.
Oh please doe het. Ataturk is namelijk 1 snotterige troll.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:40 schreef RHood314 het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
ik zal proberen geen grapjes te maken over Ataturk....
Als je daar niet boos om wordt dan is het ook niet leukquote:Op zondag 17 juli 2011 14:42 schreef coban het volgende:
[..]
Oh please doe het. Ataturk is namelijk 1 snotterige troll.![]()
Haha je kunt me lekker niet pesten!quote:Op zondag 17 juli 2011 14:44 schreef RHood314 het volgende:
[..]
Als je daar niet boos om wordt dan is het ook niet leuk
Tuurlijk wel!!quote:
Bedoel je m.a.w dit?:quote:Op zondag 17 juli 2011 14:45 schreef OverRated het volgende:
Het is in ieder geval beter dan andersom.
Goed gezien.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:47 schreef coban het volgende:
[..]
Bedoel je m.a.w dit?:
Turken in Nederland
??
Yeh sure, kom maar naar de donerzaak wil je?quote:Op zondag 17 juli 2011 14:47 schreef RHood314 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel!!
Ga jij nu maar lekker mijn broodje dood schaap klaarmaken, ik heb namelijk honger
Opschieten wil je!
Daar zat ik ook niet, ik zat in een appartementencomplex in het centrum.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:46 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Je moet ook niet naar die grote all-in hotelcomplexen gaan, maar gewoon een klein familiehotel boeken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |