Godnondeju! Waar haal je het lef vandaanquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is een man. Weinig richtinggevoel.
.
Echt iets om trots op te zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja nou wij hebben wel 2x de mac donalds
12-tettenquote:
New kids turboquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:15 schreef rival het volgende:
[..]
Godnondeju! Waar haal je het lef vandaan
quote:Om intens van te genieten
AH Excellent is het merk voor inspirerende producten met een eigen verhaal. Dat kan de bijzondere bereiding zijn, de meest verfijnde smaak, een zeldzaam lekker recept, een bijzondere combinatie van ingrediënten, of iets wat zó apart is dat u het eerder in een restaurant verwacht dan in een supermarkt. Dat betekent niet dat we de prijs uit het oog verliezen. Maar wie die prijs wil vergelijken, moet verder kijken dan een doorsnee supermarkt. AH Excellent-producten zijn vergelijkbaar met artikelen uit de beste speciaalzaken, uit goede restaurants en van befaamde koks. Kortom met het beste wat er te koop is in de culinaire wereld!
daar waar jij niet meer woont, dus niet boeiendquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:16 schreef Kluts het volgende:
In de Mac in Apeldoorn worden de reclames opgenomen. Puh!
ook in zaandam, ook in purmerend....quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:16 schreef Kluts het volgende:
In de Mac in Apeldoorn worden de reclames opgenomen. Puh!
Ze wonen ook op 't Harde (is een heuvel... schijnt...)quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ook alleen in Scheveningen wonen ze op hun dorp.
das meer dan een handvolquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
12-tetten.
Ik vind die dingen leuk. Beter dan die achterlijke voetbalplaatjes.
En jij zit wel eens op een harde.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze wonen ook op 't Harde (is een heuvel... schijnt...)
Ontvoering is minder erg dan moord...quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
12-tetten.
Ik vind die dingen leuk. Beter dan die achterlijke voetbalplaatjes.
Moet je maar niet zo dommig doenquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:15 schreef rival het volgende:
[..]
Godnondeju! Waar haal je het lef vandaan
Ohquote:
Volgens de reclamens wel, en als de reclame het zegt is het waar!quote:
Laat mij die dingen leuk vinden, zeiksnor.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ontvoering is minder erg dan moord...
quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Letterlijk dat standje heb ik nog niet meegemaakt.
Er is gewoon een UFO neergestort, en nu willen ze het allemaal in de doofpot stoppen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dan zullen het wel oefeningen zijn oid
Wel tof om te zien
Dan houden ze geen rekening met Djeezquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Er is gewoon een UFO neergestort, en nu willen ze het allemaal in de doofpot stoppen.
Ik ben al blij dat ik water kan koken en ijsklontjes maken.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:18 schreef missbehavin het volgende:
Ik blijf me verbazen over Junior MasterchefZo jong al zo goed kunnen koken!
Er zijn zelfs beelden van.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Er is gewoon een UFO neergestort, en nu willen ze het allemaal in de doofpot stoppen.
Ja, die van mij kan dat helaas niet.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat ik water kan koken en ijsklontjes maken.
Staan daar kinderen van 10 een compleet 3 gangen weg te koken als of het niks is, en nog mooier en beter dan in een gemiddelde restaurant.
Dus die heb je een klap in haar nek gegeven, hard genoeg om de atlas te breken?quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:26 schreef Samzz het volgende:
Meh. Kinder Bueno white is niet zo lekker en een oud wijf tackelde me bijna voor een zitplaats.
Missionaris zal nooit meer hetzelfde voor rival zijnquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
He he, eindelijk weer eens één die echt werktIk ben blij
kinder guano..quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:26 schreef Samzz het volgende:
Meh. Kinder Bueno white is niet zo lekker en een oud wijf tackelde me bijna voor een zitplaats.
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAT?quote:
lieve schat, met een naakte Dame samen ga ik echt niet aan een vent denkenquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Missionaris zal nooit meer hetzelfde voor rival zijn
Dat denk je nu, wacht maar af...quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:33 schreef rival het volgende:
[..]
lieve schat, met een naakte Dame samen ga ik echt niet aan een vent denken
oke ik lieg, ooit heb ik aan Ang3l gedacht toen ik in bed lag met een leuke naakte Dame
ik vraag me af, ik zie al wat de titel is.. waarom klik ik?quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou ja, omdat het altijd ranziger kan: Seks met mijn moeder
Nee, ik was verbaasd.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus die heb je een klap in haar nek gegeven, hard genoeg om de atlas te breken?
Dr schaamhaar was geknipt in de vorm van twee vleugels?quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:33 schreef rival het volgende:
[..]
oke ik lieg, ooit heb ik aan Ang3l gedacht toen ik in bed lag met een leuke naakte Dame
quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:33 schreef rival het volgende:
[..]
Dat duurt niet langquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat denk je nu, wacht maar af...
ff denken.....quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dr schaamhaar was geknipt in de vorm van twee vleugels?
Gaat er geneukt worden ja?quote:
Say what?quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:33 schreef rival het volgende:
[..]
Whehequote:
Oh, beetje anti climaxquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:37 schreef rival het volgende:
[..]
nee ik leg haar alleen ff op der rug, kijken of die M.I komt...
Nou als dat geen neuken gaat wordenquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:38 schreef rival het volgende:
[..]
Ik dacht aan jou, terwijl ik met een naakte Dame in bed lag
quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:39 schreef HeulMacho het volgende:
Zeg! Willen jullie eens niet zo aan mijn Ang3l denken!!
Pssst, je bent te laat. Angel heeft een hetero-vriendje.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:39 schreef HeulMacho het volgende:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:39 schreef HeulMacho het volgende:
Zeg, laat z'n hart heel, wil jequote:Op woensdag 13 juli 2011 15:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Pssst, je bent te laat. Angel heeft een hetero-vriendje.
quote:'Hoewel de Wereldgezondheidsorganisatie het advies geeft om iedere dag twee liter water te drinken, hoeft veel water drinken niet goed voor je te zijn. Het kan zelfs schadelijk voor de gezondheid zijn.
Fabels
Veel mensen denken dat je nooit te veel water kan drinken. Uit onderzoek van het vakblad British Medical Journal blijkt echter dat deze aanname op fabels berust. Margareth McCartney, een arts uit Glasgow, beweert dat deze mythes in stand worden gehouden door bedrijven met verborgen belangen. Volgens haar is er geen enkel bewijs is dat veel water drinken goed is voor de gezondheid.
Mensen denken dat het drinken van veel water, minimaal 8 glazen per dag, helpt tegen bijvoorbeeld een droge huid, overgewicht, afbrokkelende nagels en hoofdpijn. Maar volgens de Schotse arts werkt te veel water juist averechts. Het kan zorgen voor concentratiestoornissen en de chemicaliën in flesjes water kunnen schadelijk zijn. Tevens kan het de nachtrust verstoren, omdat mensen wakker worden om naar het toilet gaan. Het kan leiden tot nierbeschadiging of zelfs tot zwellingen in de hersenen.
Slachtoffers
In het verleden zijn meerdere mensen slachtoffer geworden van een overvloed aan water. De Britse acteur Anthony Andrews werd in 2003 ziek nadat hij te veel water had gedronken tijdens repetities. In 2005 overleed een Amerikaanse student nadat hij bij een ontgroening teveel water dronk en hetzelfde gold voor Groningse student een jaar later. Bij een wedstrijd water drinken, georganiseerd door een Amerikaans lokaal radiostation, stierf een vrouw aan watervergiftiging.
Wat een nonsens onderzoek, watervergiftiging was allang bekend, en dat gebeurt echt nog niet bij 2 literquote:
er stonden nog veel meer ernstige gevaren in het verhaal hoorquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat een nonsens onderzoek, watervergiftiging was allang bekend, en dat gebeurt echt nog niet bij 2 liter
Hooguit bij wedstrijden water drinkenquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat een nonsens onderzoek, watervergiftiging was allang bekend, en dat gebeurt echt nog niet bij 2 liter
Moeder-de-wat?quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:51 schreef Godtje het volgende:
Mannen die hun partner moeder-de-vrouw noemen moet je toch oko preventief ruimen.
De recensie op iens:quote:
quote:Onlangs met moeder de vrouw dit etablissement maar weer eens bezocht. Eigenaar is een Griekse (!?) heer die de fijne kneepjes van gastvrijheid tot in de puntjes beheerst. Het restaurant wordt gefrequenteerd door het gemiddelde Bloemendaalse huisgezin (moeder strakke mid-dertig-er, naald hakken, middel-lange rok, gelakte lange kunsthar nagels, diep decollete, steevast rokend, type cougar ("zal-ik-bij-'m-blijven-of-niet"), vader eind-derti-ger begin veertig met zee-zeil pretenties gelet op de boat schoenen, en de twee komma twee kinderen in Polo Ralph Lauren outfitjes, waarvan een immer in het Bloemendaals hockey oranje) die de eigenaar als oude vrienden van weleer innig groeten (waarbij je bij de eigenaar zonder al te veel fantasie op zijn minst wel enige verdenkingen kunt verzinnen).De keukenbrigade is een geoliede machine die de pizza'tjes, pasta'tjes etc er met een hoog tempo uitpompt - ook voor het afhaalpubliek wat aan de bar onder het genot van een pilsje de Telegraaf rustig uitspelt. Wij kozen dit maal voor de tomaten salade met buffel (naar ik steevast hoop de vrouwelijke variant) mozzarella vooraf en daarna de gegrilde lamskoteletten. Geen culinaire hoogstandjes maar gewoon eerlijke simpele mItaliaanse cuisine. De mozzarella is prima, de tomaat lekker vers. Verder, gewoon een goed stuk eerlijk lamsvlees met gebakken aardappeltjes en andijvie. De lamskotelet had de daarbij horende munt en rozemarijn - en dus wat voorspelbaar, maar daar kom je dan ook voor bij Capannina. Verder een lekkere witte en rode huiswijn bij de hoofdmaaltijd. Na het eten een lekkere grappa van het huis en de rekening viel bijzonder mee - dik onder de honderd euro. Voor iedereen die niet altijd hoogdravend en meeslepend hoeft te eten en eerlijke Italiaanse keuken op prijs stelt een echte aanrader. Perfecte ambiance en een voortreffelijke gastheer.
of 'de generaal'quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:51 schreef Godtje het volgende:
Mannen die hun partner moeder-de-vrouw noemen moet je toch oko preventief ruimen.
of mamquote:
Moeder de vrouw. Dat is gewoon een uitdrukking.quote:
Geweldige film. Broer lekker bij zusje glurenquote:
Ja zeg, ik ben wel oud, maar een dergelijke benaming voor je ega is wel heel erg middeleeuws.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:58 schreef Ang3l het volgende:
Moeder de vrouw. Dat is gewoon een uitdrukking.
egaquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja zeg, ik ben wel oud, maar een dergelijke benaming voor je ega is wel heel erg middeleeuws.
Schatjesquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu aan schatjes denken?
Die hysterische moeder leek een beetje op mijn ma.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Schatjes
Valentijn! JAN JULIUS!!!!!!!!!!!
het klinkt niet alsof je er nog seks mee hebt zeg maarquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja zeg, ik ben wel oud, maar een dergelijke benaming voor je ega is wel heel erg middeleeuws.
Nou inderdaad.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:06 schreef Ripley het volgende:
het klinkt niet alsof je er nog seks mee hebt zeg maar
Ik vond die zus wel geil. Lekkere tietjes ookquote:
Die mogen we niet meer posten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:08 schreef ook_gek het volgende:
Ik vond die zus wel geil. Lekkere tietjes ook
Dat was ook gewoon een lekker ding!quote:
Toen ik dat keek (was ik nog jong!) vond ik dat geil!quote:
Huh is dit geile tally van #fok chatquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:17 schreef Tally het volgende:
Geile neukscene in de badkamer met de tennisleraar waardoor het huis onder water loopt
Komt omdat peu bij google werktquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook, film is uit 1984 toen was ik 4 dus dan mag dat nogquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Toen ik dat keek (was ik nog jong!) vond ik dat geil!
Ik een jaar ouderquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ook, film is uit 1984 toen was ik 4 dus dan mag dat nog
Wow ik kom hier alleen maar users tegen uit me fok jeugdquote:
Dat zorgde er voor dat er tenminste nog mensen keken he.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:20 schreef Kluts het volgende:
Ik was als kind altijd wel in shock dat er in elke NL film wel een tiet zat, of nog erger, schaamhaar te zien was.
Er zitten hier veel olbies ja.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:21 schreef ook_gek het volgende:
Wow ik kom hier alleen maar users tegen uit me fok jeugd
Films als Flodder enzo.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zorgde er voor dat er tenminste nog mensen keken he.
Mens je wist nog niet eens wat geil was.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Toen ik dat keek (was ik nog jong!) vond ik dat geil!
ik vond dat doodnormaal....quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:20 schreef Kluts het volgende:
Ik was als kind altijd wel in shock dat er in elke NL film wel een tiet zat, of nog erger, schaamhaar te zien was.
Ik zal hem waarschijnlijk ook niet gezien hebben toen ik 5 was maar wat ouder. Toen ik t wel wistquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mens je wist nog niet eens wat geil was.
Dat was bij ons thuis niet normaal. Ik weet nog dat ik een jaar of 7 was, mijn ma zwanger van broertje, en ik had bij de bieb een boek gehaald over hoe en wat met voortplanting enzo. ( voor kinderen). Die vond ze wat te expliciet, dus die werd ingenomen.quote:
*Zucht*quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zal hem waarschijnlijk ook niet gezien hebben toen ik 5 was maar wat ouder. Toen ik t wel wist
toen ik 7 was liet ik em al aan de buurmeisjes zienquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat was bij ons thuis niet normaal. Ik weet nog dat ik een jaar of 7 was, mijn ma zwanger van broertje, en ik had bij de bieb een boek gehaald over hoe en wat met voortplanting enzo. ( voor kinderen). Die vond ze wat te expliciet, dus die werd ingenomen.
Merk het ja, is hier veel leuker dan in het kan niet versieren topicquote:
Lekker je zus neuken net alsnin de film. Jammer dat ik geen leuke zus hebquote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:27 schreef rival het volgende:
[..]
toen ik 7 was liet ik em al aan de buurmeisjes zien
quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat was bij ons thuis niet normaal. Ik weet nog dat ik een jaar of 7 was, mijn ma zwanger van broertje, en ik had bij de bieb een boek gehaald over hoe en wat met voortplanting enzo. ( voor kinderen). Die vond ze wat te expliciet, dus die werd ingenomen.
Oldbies kunnen dat ook niet maar "zeuren" er niet omquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Merk het ja, is hier veel leuker dan in het kan niet versieren topic
En wij allemaal nog niet?!quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:27 schreef rival het volgende:
[..]
toen ik 7 was liet ik em al aan de buurmeisjes zien
Je moet dus het huis naast hem kopen om zijn piemel te mogen zienquote:
Ik ben een oldbie maar kan het welquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Oldbies kunnen dat ook niet maar "zeuren" er niet om![]()
oh zo kan je em ook opvatten jaquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Je moet dus het huis naast hem kopen om zijn piemel te mogen zien
Ik was tien jaar ouder toen ik die van mij voor het eerst liet zien man!quote:
<5000 voor OOquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:36 schreef dawg het volgende:
[..]
wat is een oldbie? was toch alles met een uid < 10.000? dan ben ik er geen.
Kluts heeft een piemelquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik was tien jaar ouder toen ik die van mij voor het eerst liet zien man!
Officieel 5000 zelfs.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:36 schreef dawg het volgende:
wat is een oldbie? was toch alles met een uid < 10.000? dan ben ik er geen.
Wat mij betreft noem ik mijn zonen zo.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Schatjes
Valentijn! JAN JULIUS!!!!!!!!!!!
Ik nietquote:
Zijn ook gewoon leuke namenquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat mij betreft noem ik mijn zonen zo.
Die van Cue is zo hoog dat hij niet op het scherm pastquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:39 schreef Techno het volgende:
[..]
UserID. Hou je muis maar eens over je naam, dan zie je een getal.
jij bent jonger dan ik. met meer posts. dus verslaafder.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die van Cue is zo hoog dat hij niet op het scherm past
quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:39 schreef Techno het volgende:
UserID. Hou je muis maar eens over je naam, dan zie je een getal.
Ik krijg idd geen getal danquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die van Cue is zo hoog dat hij niet op het scherm past
Ik was vroeger een heel net meisje.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:39 schreef rival het volgende:
[..]
oh zo, je flamoes..... op je 17e... netjes! ik was iets eerder....
Kloptquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:40 schreef dawg het volgende:
[..]
jij bent jonger dan ik. met meer posts. dus verslaafder.
267443 om precies te zijnquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:42 schreef Cue_ het volgende:
Ow wacht dat getal.. ja dan zit ik boven de 100.000 mee
Ik sta niet eens in de top 500.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:40 schreef dawg het volgende:
jij bent jonger dan ik. met meer posts. dus verslaafder.
Zitten je voeten niet in de weg dan?quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:44 schreef rival het volgende:
als ik op mijn naam ga staan kan ik de postgeschiedenis bekijken....
Niks mis mee voor een meid.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zonde van jong neuqvleesch
Jij je een beetje gedragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat gewoon in die balk met ibood, active topics, bookmarks, etc,quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:44 schreef dawg het volgende:
ik wist niet eens dat er uberhaupt een top was.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:45 schreef Godtje het volgende:
Ik sta ook niet in de top500# 34SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ben ik er nog niets mee![]()
Ik keek stiekem op mijn kamer de serie Queer as Folk op RTL5.quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:45 schreef Godtje het volgende:
Ik sta ook niet in de top500in de top 50SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tss. Losersquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik op 356.. maar hoor officieel op ....105
171quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:46 schreef ook_gek het volgende:
Volgens mij sta ik wel in de top500
Maar zit via me mobiel dus geen idee welk nummer mijn account heeft
Heb geen muis om op me naam te doen.
332, chalequote:Op woensdag 13 juli 2011 16:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Staat gewoon in die balk met ibood, active topics, bookmarks, etc,
http://forum.fok.nl/user/list_usertotals
2e plek!quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
En vergeet Q niet met zijn 2e plek.
Of HW met zijn top10 geloof ik
Q29, HW 20quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Godt staat altijd boven de Angel natuurlijkquote:
als je dat doet, zijn al je posts voor niets geweest. al die dagen dat je hier zat, voor niets.... nutteloos... alsof je nooit bestaan hebtquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er staat ook een reset knop naast!
Die ga ik indrukken en begin ik weer op 0
HW = 20.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:48 schreef Godtje het volgende:
Door al z'n kloontjes?quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij Q moet je even optellen. Dik en dik 2e
The horrorquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:48 schreef rival het volgende:
[..]
als je dat doet, zijn al je posts voor niets geweest. al die dagen dat je hier zat, voor niets.... nutteloos... alsof je nooit bestaan hebt
Ruime afstand op Yvonne nog.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
zijn origineel ken ik niet.. maar gok dat dat D is danquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alleen al door zijn orgineel en Q op te tellen zit je dik op de 2e plek
Hoeveel klonen heb je?quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:49 schreef Q. het volgende:
[..]
6467 alleen. Daarnaast heb ik er nog wel 3000 oid op allerlei klonen.
Shit dat is best kansloos of nietquote:
Heuj!quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
zijn origineel ken ik niet.. maar gok dat dat D is dan
# 19 QyRoZ 120.306quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
zijn origineel ken ik niet.. maar gok dat dat D is dan
Stuk of 100 gok ik. Meeste daarvan zijn trouwens groepsklonen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoeveel klonen heb je?
Ik twee, maar de eerste is destijds met dat gekloot ter zielen gegaan.
Optellen telt nietquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Fotoboek van Qriusquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Stuk of 100 gok ik. Meeste daarvan zijn trouwens groepsklonen.
Dat zeg ik. Een leven.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
aantal posts: 106216 (gemiddeld 54 per dag)
Bestaat/loopt die reeks nog eigenlijk?quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:55 schreef dawg het volgende:
er is een tijd geweest dat ik alleen op fok kwam voor die versierblundertopics.
daar wist toen ook_gek alles vanquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Bestaat/loopt die reeks nog eigenlijk?
Gho hoe zal dat komenquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:55 schreef dawg het volgende:
[..]
er is een tijd geweest dat ik alleen op fok kwam voor die versierblundertopics.
Oldbies!quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:56 schreef dawg het volgende:
verder lees je hier van de oldbies nog steeds dezelfde zeverzooi
jij was de enige die uberhaupt blunders maaktequote:Op woensdag 13 juli 2011 16:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gho hoe zal dat komen
Dacht al, waar blijft het. Daar heb ik wel een aardige indruk mee achter gelaten
zal lekker druk zijn daar. have funquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Oldbies!
Oh, laat ik weer eens in Oldbies Only kijken.
Ja maar dat was een verzameling van jaren.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:01 schreef dawg het volgende:
[..]
jij was de enige die uberhaupt blunders maakte
nouja, eens per maand 1 wannabe blundertje van iemand anders erbij.
daar kwam ik nooitquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja maar dat was een verzameling van jaren.
Maar zie net dat 16juni voor het laatst gereageerd is dit jaar in deel 30.
Zal binnen kort een leuke kick geven met wat verhalen.
Het verbaast me echt elke keer weer hoe bekend die reeks was en hoe veel mensen ook_gek kennen van daar.
Ik krijg daar met grote regelmaat nog reacties over.
Zelfde als breezah topic reeks
Ja, het weer is echt bagger vandaagquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:08 schreef dawg het volgende:
[..]
bueno, alleen kut koud fuckweer voor een zomer.
daaro?
Ik zie echt topics uit 2005quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:07 schreef dawg het volgende:
[..]
daar kwam ik nooit
maar idd, je hebt een rep
nog nieuwe dildo's ofzo? of hakken? andere spannende dingen of verhalen?quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, het weer is echt bagger vandaag.
Goed
Hakken heb je al gezien geloof ikquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:13 schreef dawg het volgende:
[..]
nog nieuwe dildo's ofzo? of hakken? andere spannende dingen of verhalen?
Mag ik ook je hakken zien?quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hakken heb je al gezien geloof ik. Verder niet echt. Lekker vakantie.
kort en pittig!quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:29 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Ik wil m'n haar weer eens laten knippen. Maar ik weet niet welk model.
Die zag ik aankomen, dat is nog wel het ergstequote:
Alleen de puntjes, zie net je FB en ziet er prima uit, ook je haar trouwensquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:29 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Ik wil m'n haar weer eens laten knippen. Maar ik weet niet welk model.
Had ik ook, heb ook nog 1 waar ik de mouwen van af kan halenquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:36 schreef dawg het volgende:
[..]
ik niet meer, had toen wel een dubbelzijdige
wel nog air max, lopen superlekker
quote:
draag ze niet elke dag maar als ik ff snel weg moet zijn ze ongevenaard, slip in, fly on air, slip outquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:40 schreef ook_gek het volgende:
Had ik ook, heb ook nog 1 waar ik de mouwen van af kan halen
Air max heb ik vaaarwel gezegt.
sloerie!quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Alleen de puntjes, zie net je FB en ziet er prima uit, ook je haar trouwens
[..]
Had ik ook, heb ook nog 1 waar ik de mouwen van af kan halen
Air max heb ik vaaarwel gezegt.
dreads danquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:43 schreef Samzz het volgende:
[..].
Nou, het is nu wel veel langer, hoor. En qua lengte gaat er ook niks af, het model wil ik anders.
Met lang haar heb je toch alleen de optie om lagen te knippen, that's it. Hooguit nog een pony ofzo.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:43 schreef Samzz het volgende:
[..].
Nou, het is nu wel veel langer, hoor. En qua lengte gaat er ook niks af, het model wil ik anders.
ik wil leren all stars die ik lang geleden ook had. maar nergens te vinden. even plaatje zoeken niet gevonden helaasquote:
Ik vind dreads altijd van die luizenbossenquote:
Ik weet niet of ik een pony wil of niet. En hoe lang/kort die lagen moeten worden. Ik ben echt een ramp met haar knippenquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Met lang haar heb je toch alleen de optie om lagen te knippen, that's it. Hooguit nog een pony ofzo.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:43 schreef Samzz het volgende:
[..].
quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:46 schreef Kluts het volgende:
Ik ben mijn haar lang aan het laten groeien. Net zo makkelijk.
Ik heb zo geen foto's.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]is nergens voor nodig, ben gewoon eerlijk
En doe eens nieuwe foto, kunnen we de situatie beter bekijken.
Ik zeg bij lang haar laagjes en geen pony gebeuren ding.
Mijn haar is zwart en dat van jou rood. Dat moet genoeg zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo blijven ze denken dat we zusjes zijn.
Mjah, op zich wel goed. Met jou?quote:
Ja, om op te rijden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb zo geen foto's.. Ik vind juist een pony wel leuk...
.
Ik vind het nooit zo. Maar trek strak laag truitje aan en de pony zal mij niet opvallenquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb zo geen foto's.. Ik vind juist een pony wel leuk...
.
Blijkbaar nietquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn haar is zwart en dat van jou rood. Dat moet genoeg zijn.
Ik heb het dan ook over mijn haarquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, om op te rijden.
Een pony staat mij altijd heel truttig.
ik heb zin in een jointje. maar eerst dadelijk nog ff opruimen enzoquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, op zich wel goed. Met jou?
True. Dan kan ik ook nog een graantje meepikken van het knapstesingleschickschap.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Blijkbaar niet
En hee, zo erg is het toch ook weer niet?
Dat klinkt vrij matig?quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, op zich wel goed. Met jou?
Oh jaquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
True. Dan kan ik ook nog een graantje meepikken van het knapstesingleschickschap.
Neuh, kan veel matiger hoor.quote:
Maar ook veeeeel beter?quote:
Dat ook iddquote:
Zeker leuk!quote:
Nou hopen dat die tijd snel komt dan!quote:
Vind ik ook. Ik neem 't plaatje mee naar m'n haarhomo, kan hij bekijken of ik dat kan hebben qua gezicht vorm.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zeker leuk!
[..]
Nou hopen dat die tijd snel komt dan!
Bij mij ook al niet.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oja, zo wil ik het ook altijd maar m'n haar werkt nooit mee.
Nog in bezit van alle ledematen waar je de dag mee begon. Maar ze zijn hier dan ook aardigquote:
Ik wist wel dat ik je ergens van kendequote:Op woensdag 13 juli 2011 16:58 schreef ook_gek het volgende:
Eigenlijk moet ik die topic reeks nieuw leven inblazen, heb nog wel wat leuke blunders....
Doe er iets aanquote:
En wat is het verschil tussen office Home & Student en Home & business, behalve het prijsverschil van ¤ 180?quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:24 schreef CherryLips het volgende:
Vooruit:
https://www.surfspot.nl/Office2010
Waarom is het voor studenten zo goedkoop en mag ik van iemand z'n studentnummer en wachtwoord gebruiken?
Uhm na dubbele controle heb ik alles nogquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nog in bezit van alle ledematen waar je de dag mee begon. Maar ze zijn hier dan ook aardig.
quote:
Dat gaat leuk worden dan........ Succesquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:57 schreef vencodark het volgende:
De sfeer is hier om te snijden. Broertje komt mogelijk weer thuis wonen en daar hebben mijn ouders nu ruzie om gekregen. Gezellig!
Ja precies. En hij is er nog geeneens.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat gaat leuk worden dan........ Succes
Mooie tijd om uit huis te gaanquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:57 schreef vencodark het volgende:
De sfeer is hier om te snijden. Broertje komt mogelijk weer thuis wonen en daar hebben mijn ouders nu ruzie om gekregen. Gezellig!
Kan je misbruik van makenquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja precies. En hij is er nog geeneens.
Ja, het is allang tijd maar ik heb nu dan weer geen tijd om daarvoor te kijken.quote:
Tell me how?quote:
Tegen elkaar uitspelen. Ook je broertje gek maken zodat hij gaat trippen en gezeik krijgt met je oudersquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, het is allang tijd maar ik heb nu dan weer geen tijd om daarvoor te kijken.
[..]
Tell me how?
That's not very nice. Trouwens, ik ben dan nog wel thuiswonend maar geen kind meer.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tegen elkaar uitspelen. Ook je broertje gek maken zodat hij gaat trippen en gezeik krijgt met je ouders
Maar dat mag natuurlijk niet.
Echt wel je blijft altijd een kind van je oudersquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
That's not very nice. Trouwens, ik ben dan nog wel thuiswonend maar geen kind meer.
maar je moet toch leren om op eigen benen te staanquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Echt wel je blijft altijd een kind van je ouders
Ja, maar daar gaat het hier niet om. Ik kan niet morgen ineens mijn spullen pakken.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:11 schreef clevy het volgende:
[..]
maar je moet toch leren om op eigen benen te staan
Zeg toch, mag niet.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
That's not very nice. Trouwens, ik ben dan nog wel thuiswonend maar geen kind meer.
bedoelde meer dat je broertje het dan niet vol heeft gehouden in de boze buitenwereld.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, maar daar gaat het hier niet om. Ik kan niet morgen ineens mijn spullen pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |