Godnondeju! Waar haal je het lef vandaanquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is een man. Weinig richtinggevoel.
.
Echt iets om trots op te zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja nou wij hebben wel 2x de mac donalds
12-tettenquote:
New kids turboquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:15 schreef rival het volgende:
[..]
Godnondeju! Waar haal je het lef vandaan
quote:Om intens van te genieten
AH Excellent is het merk voor inspirerende producten met een eigen verhaal. Dat kan de bijzondere bereiding zijn, de meest verfijnde smaak, een zeldzaam lekker recept, een bijzondere combinatie van ingrediënten, of iets wat zó apart is dat u het eerder in een restaurant verwacht dan in een supermarkt. Dat betekent niet dat we de prijs uit het oog verliezen. Maar wie die prijs wil vergelijken, moet verder kijken dan een doorsnee supermarkt. AH Excellent-producten zijn vergelijkbaar met artikelen uit de beste speciaalzaken, uit goede restaurants en van befaamde koks. Kortom met het beste wat er te koop is in de culinaire wereld!
daar waar jij niet meer woont, dus niet boeiendquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:16 schreef Kluts het volgende:
In de Mac in Apeldoorn worden de reclames opgenomen. Puh!
ook in zaandam, ook in purmerend....quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:16 schreef Kluts het volgende:
In de Mac in Apeldoorn worden de reclames opgenomen. Puh!
Ze wonen ook op 't Harde (is een heuvel... schijnt...)quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ook alleen in Scheveningen wonen ze op hun dorp.
das meer dan een handvolquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
12-tetten.
Ik vind die dingen leuk. Beter dan die achterlijke voetbalplaatjes.
En jij zit wel eens op een harde.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze wonen ook op 't Harde (is een heuvel... schijnt...)
Ontvoering is minder erg dan moord...quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
12-tetten.
Ik vind die dingen leuk. Beter dan die achterlijke voetbalplaatjes.
Moet je maar niet zo dommig doenquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:15 schreef rival het volgende:
[..]
Godnondeju! Waar haal je het lef vandaan
Ohquote:
Volgens de reclamens wel, en als de reclame het zegt is het waar!quote:
Laat mij die dingen leuk vinden, zeiksnor.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ontvoering is minder erg dan moord...
quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Letterlijk dat standje heb ik nog niet meegemaakt.
Er is gewoon een UFO neergestort, en nu willen ze het allemaal in de doofpot stoppen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dan zullen het wel oefeningen zijn oid
Wel tof om te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |