Zoals verwacht hequote:
Aspartaam!!!quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:05 schreef stbabylon het volgende:
Ik drink gewoon, light en zero. Ligt er maar net aan welke drank het is, en wat er beschikbaar is
Ik heb een hele mooie oude in linnen gebonden versie van het originele Pooh-verhaalquote:Op woensdag 13 juli 2011 12:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Pooh![]()
Ik hou van Pooh! De oude echte Pooh!
Freudiaans bijnaquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:05 schreef Samzz het volgende:
Thanks all!
[..]
Zoals verwacht he.
Maar serieus, ik moet er wat meer staan. Ik ben best verlegen en moet meer naar voren komen. Ik ben ook te lief..
Dat moet ik dus echt leren. Meer extrovert.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:05 schreef Samzz het volgende:
Thanks all!
[..]
Zoals verwacht he.
Maar serieus, ik moet er wat meer staan. Ik ben best verlegen en moet meer naar voren komen. Ik ben ook te lief..
Dat moet ik dus echt leren. Meer extrovert.
Poohquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een hele mooie oude in linnen gebonden versie van het originele Pooh-verhaal
Geen paniek bijtjes, let maar niet op mij, ik ben een donderwolkje!
Ik andersom. Ik vind light cola echt niet lekker. Ik drink nog liever Pepsi.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:06 schreef Myraela het volgende:
Ik vind light cola gewoon lekkerder, bij de rest maakt het me niet zoveel uit.
Ik heb een Pooh-knuffel met engelenvleugels... die bwegen, en lichtgeven... terwijl hij Stille Nacht speelt op een gouden vioolquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pooh. Ik had een hele oude gebreide Pooh knuffel, echt antiek
.
Oh, jaquote:
Pepsi vind ik dan ook lekker.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik andersom. Ik vind light cola echt niet lekker. Ik drink nog liever Pepsi.
Waar wat in zit?quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:08 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 krijgt altijd hoofdpijn van producten waar Aspartaam in zit.... maar dat is ook niet vreemd, want het is puur vergif.....
Ik heb een hele verzameling Eyore knuffelsquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een Pooh-knuffel met engelenvleugels... die bwegen, en lichtgeven... terwijl hij Stille Nacht speelt op een gouden viool
KITSCH!
Inderdaad, pleur het woord aspartaam in google en je krijgt tig verschillende artikelen en onderzoeken met tig verschillende uitkomsten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ladingen elkaar tegensprekende dingen over gelezen/gehoord. En nu?
Ik krijg hoofdpijn van gezeik.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:08 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 krijgt altijd hoofdpijn van producten waar Aspartaam in zit.... maar dat is ook niet vreemd, want het is puur vergif.....
Ahaa...quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Aspartame
quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:09 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een hele verzameling Eyore knuffels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet dat Aspartaam zoeter is dan suiker....quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:11 schreef Ripley het volgende:
ik drink sloten aspartaam meuk. Ik vind cola light gewoon lekkerder, ik hou sowieso niet van zoetigheid.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:11 schreef Techno het volgende:
[..]StommerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Cola light met een schijfje citroenquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:11 schreef Ripley het volgende:
ik drink sloten aspartaam meuk. Ik vind cola light gewoon lekkerder, ik hou sowieso niet van zoetigheid.
een schone kattenbak.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:13 schreef Lotusss het volgende:
Poesje Leena is de laatste paar dagen ontzettend lief en aanhankelijk..
Wat wil ze van me??
Ik heb er eentje, van Pirates of the Caribbeanquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een hele verzameling Eyore knuffels.
Dat vind ik nietquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je weet dat Aspartaam zoeter is dan suiker....
Ik thuis ook meestal. En liters Vitamin Water.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:14 schreef Godtje het volgende:
Ik drink geen frisdrank. Ik drink water en thee.
dat is nog eens een comming outquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:14 schreef Godtje het volgende:
Eet gewoon fruit en je hebt dat Vitamin Water niet nodigquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik thuis ook meestal. En liters Vitamin Water.
Vitamin Water??? Trap je daar serieus in in?quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik drink wel eens frisdrank hoor maar echt heel weinig.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is gisteravond nog verschoond.quote:
Als je het water nou makkelijker of lekkerder vindt...quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Eet gewoon fruit en je hebt dat Vitamin Water niet nodig
Dat en bier en wijn en vodka.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:17 schreef Kluts het volgende:
Ik drink alleen maar redbull, cola of thee met suiker.
Oh, echtquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er eentje, van Pirates of the Caribbean
Oja, amaretto als toevoeging.quote:
Eten! Geef je wel eten?quote:
Ja, ik miste de drank al.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:19 schreef Kluts het volgende:
Oja, amaretto als toevoeging.
En Coca Cola he, niet die gore pepsimeuk.
Of course! Ze komen echt helemaal niks te kort. Die verwende terroristjes van mequote:
Koffie met die likeur dT 24 nog wat.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oja, amaretto als toevoeging.
En Coca Cola he, niet die gore pepsimeuk.
Heel af en toe een Baileys met ijsquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Koffie met die likeur dT 24 nog wat.
Whooohoooo dT hakt er lekker in!
Echt, dat mag niet eens de naam cola dragen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, ik miste de drank al.
Uiteraard. Maar dat leek me vanzelfsprekend.
Ja is ze aan het slijmen omdat ze straks iets gaat slopenquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Of course! Ze komen echt helemaal niks te kort. Die verwende terroristjes van me
Ik alleen water of soms melk of drinkyoghurt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:14 schreef Godtje het volgende:
Dat doen ze sowieso wel, of ze slijmen of niet....quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja is ze aan het slijmen omdat ze straks iets gaat slopen
Oh melk drink ik ook! Halfvolle melk.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik alleen water of soms melk of drinkyoghurt.
Ik vind het lekker, daarom drink ik 't.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Eet gewoon fruit en je hebt dat Vitamin Water niet nodig
quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Weten we gelijk waarom je niet in staat bent om te neuken
In het weekend genoeg mix drankjes en shotjes, mijn weekend begint al op donderdagquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heel af en toe een Baileys met ijs
Of een eckte eckte caipirinha gemaakt door vriendje
Oh, ik niet. Ik heb een keer zure melk gehad en ben er toen helemaal van afgekicktquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh melk drink ik ook! Halfvolle melk.
Halve liter per dag.
Ook slecht voor je maar goed.... je moet iets.
Wel biologische uiteraard.
Mijn buik vind melk niet leukquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh melk drink ik ook! Halfvolle melk.
Halve liter per dag.
Ook slecht voor je maar goed.... je moet iets.
Wel biologische uiteraard.
Oeh ja. Zo een pak met klonten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik niet. Ik heb een keer zure melk gehad en ben er toen helemaal van afgekickt.
Ja nee dan weet ik het ook niet.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat doen ze sowieso wel, of ze slijmen of niet....
Ik drink dus ook te weinig. Daarom ook die Crystal Clear. Dat drink ik makkelijker op dan water of thee... zeker in de zomer.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:25 schreef Samzz het volgende:
Ik denk soms wel eens dat ik te weinig drink. Maar ik heb gewoon geen behoefte aan meer..
Ik heb een half jaar geen melkpak meer aangeraaktquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oeh ja. Zo een pak met klonten.![]()
Dan let je voorlopig wel even op erna.
Bij de AH heb je van die handige halve liter pakken.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:28 schreef Kluts het volgende:
Ik vind melk bij het avondeten vaak wel lekker. Maar ik haal het niet zo vaak, want ik drink dan 2 glazen en dan kan ik de rest van het pak wegflikkeren.
Dat vind ik heel viesquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik drink dus ook te weinig. Daarom ook die Crystal Clear. Dat drink ik makkelijker op dan water of thee... zeker in de zomer.
Ja, klopt, maar ik denk dan altijd dat ik meer wil drinken dan dat halve litertje.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Bij de AH heb je van die handige halve liter pakken.
Sinds Pepper gesteriliseerd is, is ze ontzettend lief en aanhankelijk, op het vervelende af. Overal waar ik zit, kan ik ladingen kopjes verwachten...quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:13 schreef Lotusss het volgende:
Poesje Leena is de laatste paar dagen ontzettend lief en aanhankelijk..
Wat wil ze van me??
Bij mij worden ze dan niet lief hoor, dan maken ze me wakker, of zeikt ze in de schone wasquote:
Er moeten hier op de afdeling wel 5 FTE weg. We zullen zien.quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:04 schreef stbabylon het volgende:
1230 banen weg bij Rabobank
Daar gaan jullie Q en JoeyT
Die van mij gaan de bak zelf schoonmaken. Schoppen alles wat ze vies vinden uit de bakquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Sinds Pepper gesteriliseerd is, is ze ontzettend lief en aanhankelijk, op het vervelende af. Overal waar ik zit, kan ik ladingen kopjes verwachten...
[..]
Bij mij worden ze dan niet lief hoor, dan maken ze me wakker, of zeikt ze in de schone was
quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:31 schreef Kluts het volgende:
Laatst nog wel een half litertje gehaald om dit oldschool-toetje te maken.
[ afbeelding ]
Soms vind ik die oldschool dingetjes van vroeger gewoon nog lekker.quote:
Ik drink het nooit, maar soms heb ik het wel eens nodig voor aardappelpuree of voor in de cappuccino.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:30 schreef Kluts het volgende:
Ja, klopt, maar ik denk dan altijd dat ik meer wil drinken dan dat halve litertje.
Leuk waar gaan we heen?quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:32 schreef Samzz het volgende:
Ik heb trouwens een tijdschriftenbon en een uitje naar keuze voor twee personen gekregen. Zo lief!
Aardappelpuree.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik drink het nooit, maar soms heb ik het wel eens nodig voor aardappelpuree of voor in de cappuccino.
Dan wacht je echt lang met schoonmakenquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die van mij gaan de bak zelf schoonmaken. Schoppen alles wat ze vies vinden uit de bak
Haha, snap ik, maar pudding heb ik altijd smerig gevonden. Kunstmatige banaansmaak vind ik ook smerig, eet alleen echte bananen(en dan het liefst zo groen mogelijk, met bruine plekjes moet ik ze niet meer).quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:33 schreef Kluts het volgende:
Soms vind ik die oldschool dingetjes van vroeger gewoon nog lekker.
Saroma is gewoon lekker. Hoef je je niet voor te schamen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Soms vind ik die oldschool dingetjes van vroeger gewoon nog lekker.
Wij maken ze iedere dag schoon met bleekquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan wacht je echt lang met schoonmaken
Ik drink veels te weinig.. meestal een glas melk ofzo thuis en voor de rest moet ik het vocht toch uit het fruit halen wat ik eet.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:25 schreef Samzz het volgende:
Ik denk soms wel eens dat ik te weinig drink. Maar ik heb gewoon geen behoefte aan meer..
Nou dat valt mee, ze zijn te verwend.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan wacht je echt lang met schoonmaken
Bleek.... daar worden mijn katten helemaal gek van.....quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij maken ze iedere dag schoon met bleek
Dat is wel heeeeeel extreem weinigquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik drink veels te weinig.. meestal een glas melk ofzo thuis en voor de rest moet ik het vocht toch uit het fruit halen wat ik eet.
Lekker met mediteraanse kruiden, "soesjes" van maken en dan gratineren met kaas in de oven. Of gnoccie maken.quote:
Nou dat gaat hem echt niet wordenquote:
Veel katten zijn dol op die geurquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Bleek.... daar worden mijn katten helemaal gek van.....
Dan gaan ze zich vreemd gedragen en rollen op de plek waar bleek gebruikt is
Als ik de WC heb schoongemaakt, staan ze ook rustig de hele tijd bij de deur te snuffelenquote:
Die stond bovenaanquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou dat gaat hem echt niet worden
Ik ga met een vrouw dus moet wel iets leuks zijn
Oke, ja ik kreeg flashbacks naar de smakelijke meuk van vroeger bij mams.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Lekker met mediteraanse kruiden, "soesjes" van maken en dan gratineren met kaas in de oven. Of gnoccie maken.
Dat hebben de meeste katten..quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:37 schreef Spezza19 het volgende:
Bleek.... daar worden mijn katten helemaal gek van.....
Dan gaan ze zich vreemd gedragen en rollen op de plek waar bleek gebruikt is
Wijn proeven en lekker eten, lijkt je dat niks.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die stond bovenaan. Zo even dat boekje doorbladeren
.
Lekker.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:43 schreef Ang3l het volgende:
SaromaJezus, talking about jeugdsentiment!
Oh ja, wentelteefjes.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:45 schreef Kluts het volgende:
Lekker.
Net als wentelteefjes, ook al waren die in mijn herinnering nog lekkerder.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wijn proeven en lekker eten, lijkt je dat niks.
De wijn maakt ons wat losjes en dan hoppa lekker eten en dan zien we wel
Oh ja, tjolk.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:48 schreef Kluts het volgende:
En:
[ afbeelding ]
Het is weer terug, maar niet hetzelfde.
http://tjolk.nl/tjolk_faq.html
Punica !!!quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
En:
[ afbeelding ]
Mijn moeder vond Punica te duur dus ik heb het maar 2 keer gehad ofzo.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Punica !!!
Ook die is terug... maar ook niet hetzelfde als vroeger
* Spezza19 weet nog wel dat die flessen gratis uitgedeeld werden toen Punica net nieuw was
Ik heb alle handpoppen van Tjolkquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
En:
[ afbeelding ]
O nee, dat waren zequote:Op woensdag 13 juli 2011 13:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb alle handpoppen van Tjolk
De koe (melk), het konijn (aardbei), de aap (banaan), de beer (chocomel), de.... uh... er waren er nog meer geloof ik
Ik hoor geen nee, leuk wanneer danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:57 schreef Kluts het volgende:
Ik weet nog wel dat dit in een fles uitkwam toen, ik mijn moeder gek heb gezeurd het te halen, en het was eigenlijk helemaal niet lekker.Oeh dat ziet er vies uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Er kwam ook geen jaquote:
Je weet half niet wat je gaat missenquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er kwam ook geen ja.
Ik ga dit uiteraard met m'n vriendin doen
Ja, in zo'n spuitbus zat dat.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:08 schreef ook_gek het volgende:
Je had vroeger ook melk met banane of aardbijen smaak. Soort van milkshake was dat.
Dat was zo lekker!
aardbijenquote:Op woensdag 13 juli 2011 14:08 schreef ook_gek het volgende:
Je had vroeger ook melk met banane of aardbijen smaak. Soort van milkshake was dat.
Dat was zo lekker!
Die dingen die je moest schudden? Hoe heette dat ook alweer.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:08 schreef ook_gek het volgende:
Dat was zo lekker!
In zo'n plastic bekertje!quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Die dingen die je moest schudden? Hoe heette dat ook alweer.
Ja dat ja ja ja!!!!quote:
Dislexty sorry. Zal niet bij deze fout alleen blijvenquote:
Dat kreeg ik nooit, ze vonden dat ik daar te druk van ging wordenquote:
Je bent de eerste die ik dyslexie zie gebruiken als kutexcuus voor een gebrekkige kennis van de Nederlandse taal, zonder dat dyslexie perfect wordt geschreven.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja dat ja ja ja!!!!
[..]
Dislexty sorry. Zal niet bij deze fout alleen blijven
Wacht maar als ik moe ben, dan is het helemaal erg!
[KFC Mode] Hij is goed!! [/KFC mode]quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je bent de eerste die ik dyslexie zie gebruiken als kutexcuus voor een gebrekkige kennis van de Nederlandse taal, zonder dat dyslexie perfect wordt geschreven.
Juist ja, sla jij even mooi de plank misquote:Op woensdag 13 juli 2011 14:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je bent de eerste die ik dyslexie zie gebruiken als kutexcuus voor een gebrekkige kennis van de Nederlandse taal, zonder dat dyslexie perfect wordt geschreven.
Kwam je als 3 jarige het huis uit in je upsie zo hoepla naar de supermarkt?quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:17 schreef Kluts het volgende:
Ik ben toen ik 3 was een keer alleen de hort op gegaan toen ma nog lag te slapen en heb toen een pakje hiervan bij de supermarkt gejat.(ik wist nog niet dat je dat moest betalen enzo).
[ afbeelding ]
Dyslexie is een verzonnen ziekte, net als ADHD en autismequote:Op woensdag 13 juli 2011 14:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Juist ja, sla jij even mooi de plank mis
Getest en zelfs met certificaat behaalde resultaat dat ik een ernstige vorm van dyslextie heb. Je weet dat er 101 soorten zijn he.
Heb niks voor niks op speciaal onderwijs gezeten
Maar hey, uit eindelijk toch goed gekomen op hier en daar wat taal fouten
Ik liep op mijn tweede, naakt, mijn moeder achterna. Ze was al aan het eind van de (lange) straat. Dus het kan prima.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kwam je als 3 jarige het huis uit in je upsie zo hoepla naar de supermarkt?
Lekker veilig
Je vergeet borderline en muisarmquote:Op woensdag 13 juli 2011 14:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dyslexie is een verzonnen ziekte, net als ADHD en autisme
Bestaat puur zodat luie en/of domme mensen zich ook nog wat voelen.
101 soorten?! O vandaar dat tegenwoordig bijna iedereen wel iets van dyslexie heeftquote:Op woensdag 13 juli 2011 14:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Juist ja, sla jij even mooi de plank mis
Getest en zelfs met certificaat behaalde resultaat dat ik een ernstige vorm van dyslextie heb. Je weet dat er 101 soorten zijn he.
Heb niks voor niks op speciaal onderwijs gezeten
Maar hey, uit eindelijk toch goed gekomen op hier en daar wat taal fouten
Nee, ik heb de stoel tegen de voordeur gezet, de knip eraf gehaald, toen met de brandtrap naar beneden ( want we woonden in een flat toen) en naar de super om de hoek. Volgens mij ma, kan het me zelf amper herinneren. Die schrok zich dood natuurlijk.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kwam je als 3 jarige het huis uit in je upsie zo hoepla naar de supermarkt?
Lekker veilig
Dat is niet waar.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh oke, zal het onthouden bedankt voor het vertellenquote:Op woensdag 13 juli 2011 14:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het enige 'bewijs' ervan komt van 'psychologen' die er zelf rijk van worden. Dat zegt eigenlijk al genoeg.quote:
Nee, dat zie je verkeerd, beter dan stbabylon bestaat nietquote:Op woensdag 13 juli 2011 14:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh oke, zal het onthouden bedankt voor het vertellen
Maar geinig, ik functioneer net zoals of wie weet wel beter dan dat jij dat doet in het dagelijkse sociale leven. Hmm wat zegt dat dan over jou?
Het wekt bij mij een beetje het gevoel van onverantwoordelijk gedrag op als je 3-jarige kind zomaar het huis uit kan lopen en de straat opquote:Op woensdag 13 juli 2011 14:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik liep op mijn tweede, naakt, mijn moeder achterna. Ze was al aan het eind van de (lange) straat. Dus het kan prima.
Waar baseer je dat op? Ik ken ook mensen die hoogopgeleid en succesvol zijn en die aandoeningen hebben. Dat duidt niet op lui of dom.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het enige 'bewijs' ervan komt van 'psychologen' die er zelf rijk van worden. Dat zegt eigenlijk al genoeg.
Dat is helemaal kansloos jaquote:Op woensdag 13 juli 2011 14:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
101 soorten?! O vandaar dat tegenwoordig bijna iedereen wel iets van dyslexie heeft
Dat mijn moeder geen supermom is is mij al bekend. Heb het mens niet voor niets al 7 jaar niet gezien.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het wekt bij mij een beetje het gevoel van onverantwoordelijk gedrag op als je 3-jarige kind zomaar het huis uit kan lopen en de straat opeerlijk gezegd. Ik snap wel dat je zo'n ding niet continu iedere seconde in de gaten kan houden en dat ze snel zijn... maar zelfs een huisdier laat je (hopelijk) niet zomaar de strata op rennen, laat staan een kind van 3
quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, ik heb de stoel tegen de voordeur gezet, de knip eraf gehaald, toen met de brandtrap naar beneden ( want we woonden in een flat toen) en naar de super om de hoek. Volgens mij ma, kan het me zelf amper herinneren. Die schrok zich dood natuurlijk.
Of HIVquote:Op woensdag 13 juli 2011 14:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat is helemaal kansloos ja
Voor je het weet heb je het te pakken, is net als een griepje
Sterker nog veel Creatieve mensen hebben het.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Ik ken ook mensen die hoogopgeleid en succesvol zijn en die aandoeningen hebben. Dat duidt niet op lui of dom.
Lijkt me trouwens vrij irritant dat het te pas en te onpas geroepen wordt en gebruikt wordt als excuus als je het wele cht zelf hebt in flinke mate. Zo van "ja, maar ik heb het ECHT hoor!". Boy who cried wolf.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat is helemaal kansloos ja
Voor je het weet heb je het te pakken, is net als een griepje
Ben je de broer van peurac, gezien je zo erg in je zelf geloofd en in je eigen fantasie wereldje leeft?quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dat zie je verkeerd, beter dan stbabylon bestaat niet
Je hebt mij nog nooit ontmoet. Ik ben beter. Ik ben een Engel. Steker nog, een Serafijn. En kom niet aanzetten met t feit dat je op een Cherubijn lijkt, want die zijn sinds de Romaantiek gedegradeerd. Ik ben hoger in rang!quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dat zie je verkeerd, beter dan stbabylon bestaat niet
peurac ain't got shit on me. Ik ben veel erger, alle kanten opquote:Op woensdag 13 juli 2011 14:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ben je de broer van peurac, gezien je zo erg in je zelf geloofd en in je eigen fantasie wereldje leeft?
Wel nee boeit mij het nou wat mensen denken. Slaap er geen seconde minder omquote:Op woensdag 13 juli 2011 14:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lijkt me trouwens vrij irritant dat het te pas en te onpas geroepen wordt en gebruikt wordt als excuus als je het wele cht zelf hebt in flinke mate. Zo van "ja, maar ik heb het ECHT hoor!". Boy who cried wolf.
Shit je bent echt z'n grotere broerquote:Op woensdag 13 juli 2011 14:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
peurac ain't got shit on me. Ik ben veel erger, alle kanten opEn mijn fantasie wereldje is groter dan een universum
Ohquote:
en je bent 123?quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:40 schreef Cue_ het volgende:
Lol iemand vroeg hoe oud ik was en ik typ gewoon 23 in![]()
keurig jeugdige leeftijd. nix om je voor te schamen dusquote:
Nee klopt is het ook niet, heerlijke leeftijdquote:Op woensdag 13 juli 2011 14:43 schreef clevy het volgende:
keurig jeugdige leeftijd. nix om je voor te schamen dus
ach ja.. wordt vanzelf ouderquote:Op woensdag 13 juli 2011 14:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee klopt is het ook niet, heerlijke leeftijd
Maar typte het in alsof het klopte, en het is lang geleden dat ik dat heb gehad
ik heb echt niets met de AHquote:Op woensdag 13 juli 2011 14:44 schreef Kluts het volgende:
Thank God, de AH op de hoek gaat weer open vanavond, hoef ik niet meer naar die schijt-Plus.
Jij gaat helemaal nergens heen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:44 schreef Kluts het volgende:
Thank God, de AH op de hoek gaat weer open vanavond, hoef ik niet meer naar die schijt-Plus.
Daar ben ik toch veel te oud voor!quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:44 schreef Kluts het volgende:
Ik heb niks met de Emté. Vind het gewoon geen fijne supermarkt, weet niet wat het isquote:Op woensdag 13 juli 2011 14:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik heb echt niets met de AH![]()
De plus zit niet bij mij in de buurt dus geen idee.
Eerst had ik tegenover me een Sanders, is nu een Emte geworden. Wel erg jammer, want m'n meest favo producten zijn uit de schappen gehaaldAl is de slager gebleven
Dat heb ik met de Spar.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb niks met de Emté. Vind het gewoon geen fijne supermarkt, weet niet wat het is
nah.. zoveel ouder dan ikke ben je niet en ik hebt wel.. (niet dat ik t bijhoudt ofzo)quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar ben ik toch veel te oud voor!
Kan ik inkomen.. ik ben neit heel kritisch vaak, maar de AH is 1 van de laatste winkels waar ik komquote:Op woensdag 13 juli 2011 14:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb niks met de Emté. Vind het gewoon geen fijne supermarkt, weet niet wat het is
das niet waar.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar ben ik toch veel te oud voor!
quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jij gaat helemaal nergens heen.
Ik ga langs de AH, verdomme.
en de goede merken heeft!quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:49 schreef rival het volgende:
Boeit het mij nou welke supermarkt ik neem, als ie maar open en dichtbij is
Nou, ik ben daar echt een zeikerd in. Andere winkels zijn totaal anders ingedeeld. Ik ga eigenlijk al jaren naar de AH omdat die altijd het dichtst bij zat, en ik vind het ook de fijnste winkel. Daarbij is de Plus duurder dan de AH.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:49 schreef rival het volgende:
Mijn buurt, mijn Spar.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:49 schreef rival het volgende:
Autistquote:Op woensdag 13 juli 2011 14:50 schreef Kluts het volgende:
Andere winkels zijn totaal anders ingedeeld.
Gaat mij niet om de a-merken, maar om de merken die ik fijn en lekker vindquote:Op woensdag 13 juli 2011 14:50 schreef rival het volgende:
wat bedoel je? elke supermarkt heeft toch a merken? (kom nou niet met een liddl aan ofzo )
Ik ben wel een beetje een gewoontedier ja.quote:
Wordt aan gewerkt, inmiddels weer 300+ vestigingen en growing.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:50 schreef Kluts het volgende:
Emté ken ik niet eens.En de Spar, nooit bij in de buurt gewoond.
Dat zijn mensen sowieso wel.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:51 schreef Kluts het volgende:
Ik ben wel een beetje een gewoontedier ja.
Met de supermarkt is dat opzich wel logisch, je gaat denken in een bepaald patroon en daar winkel je na. Dus zoek je vaak een winkel die daaraan voldoetquote:Op woensdag 13 juli 2011 14:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
En het is toch ook superirritante om 4 keer zo'n hele winkel door te moeten lopen omdat alles ergens anders staat.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
de groenteboer heeft verse perzikken waarschijnlijk.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gaat mij niet om de a-merken, maar om de merken die ik fijn en lekker vind
Bij de Emte hebben ze geeneens dubbellikkers
maar ze hebben dan wel weer mijn merk blik perzikken
Ik vraag eigenlijk zelden iets. Ja als de RedBull op lijkt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:52 schreef rival het volgende:
en als ik dan iets niet kan vinden, omdat de winkel totaal anders is ingericht, dan vraag ik het iemand.... kost me geen moeite oid.,..
Wanneer kan ik hem hier om de hoek verwachten?quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wordt aan gewerkt, inmiddels weer 300+ vestigingen en growing.
poe poe.... die 20 extra metersquote:Op woensdag 13 juli 2011 14:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En het is toch ook superirritante om 4 keer zo'n hele winkel door te moeten lopen omdat alles ergens anders staat.
Klopt, die koop ik ook (al dan gewoon in de super en niet bij de groenteboer).. maar soms wil ik ze uit blik.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:52 schreef rival het volgende:
de groenteboer heeft verse perzikken waarschijnlijk.
It wasn't me!quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:47 schreef rival het volgende:
Theo Maassen gewond op filmset
soms komt er leuk nieuws voorbij
Met een loodzwaar mandje wel ja!quote:
Gaat niet om de afstand, het is gewoon irritant.quote:
ik ga geen moeite doen of iets zoeken, daar loopt personeel voor rond, ik zet mensen graag aan het werk!quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vraag eigenlijk zelden iets. Ja als de RedBull op lijkt.
Ik pak ook alles zelf, ook al kan ik er niet altijd bij, gewoon klimmen in het schap!
nep-manquote:Op woensdag 13 juli 2011 14:52 schreef rival het volgende:
en als ik dan iets niet kan vinden, omdat de winkel totaal anders is ingericht, dan vraag ik het iemand.... kost me geen moeite oid.,..
Waarom las ik opgewonden ipv gewoontedier?quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
dan neem je een karretje.. heb je gelijk een rollator oud wijfquote:
Ja, maar omdat ik dus altijd naar dezelfde super ga, hoef ik nooit te zoeken, want ik weet waar alles staat!quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:54 schreef rival het volgende:
[..]
ik ga geen moeite doen of iets zoeken, daar loopt personeel voor rond, ik zet mensen graag aan het werk!
ik zou een trein koppen, wat is dit nou weer voor naar dreigement?quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:53 schreef Cue_ het volgende:
Zelfde als je supermarkt ineens geen coca cola verkoopt, maar alleen pepsi.
Ja, maar dan haal ik teveel boodschappen om te kunnen dragen en dan heb ik een probleem.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:54 schreef clevy het volgende:
[..]
dan neem je een karretje.. heb je gelijk een rollator oud wijf
ín ieder geval een duidelijkequote:Op woensdag 13 juli 2011 14:55 schreef rival het volgende:
ik zou een trein koppen, wat is dit nou weer voor naar dreigement?
Eensch, kost allemaal weer extra tijd kwijt omdat je moet zoeken en zo.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:52 schreef missbehavin het volgende:
En het is toch ook superirritante om 4 keer zo'n hele winkel door te moeten lopen omdat alles ergens anders staat.
karretje kan ook mee naar huis..quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar dan haal ik teveel boodschappen om te kunnen dragen en dan heb ik een probleem.
Ga die trein nu eens snel koppen!quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:55 schreef rival het volgende:
[..]
ik stop ook weleens om de weg te vragen
Ja, maar dan moet ik dat weer terugbrengen, gedoe.quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:55 schreef rival het volgende:
[..]
ik stop ook weleens om de weg te vragen
Bij de slagroom en poedersuikerquote:Op woensdag 13 juli 2011 14:56 schreef stbabylon het volgende:
Jaren in een supermarkt gewerkt en er wordt elke 2 maand wel iets compleet verplaatst. Juist zodat je gaat zoeken. Daarom staat de suiker bijvoorbeeld ook nooit op een logische plek.
Bij de koffie.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:56 schreef stbabylon het volgende:
Jaren in een supermarkt gewerkt en er wordt elke 2 maand wel iets compleet verplaatst. Juist zodat je gaat zoeken. Daarom staat de suiker bijvoorbeeld ook nooit op een logische plek.
Goed afgericht. In ieder geval één van de tweequote:Op woensdag 13 juli 2011 14:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jij gaat helemaal nergens heen.
Ik ga langs de AH, verdomme.
Bij jou om de hoek was niet zo'n succes, dat hebben we na een jaar of 70 maar opgegevenquote:Op woensdag 13 juli 2011 14:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Wanneer kan ik hem hier om de hoek verwachten?
De wat? Ik hoor supermarkt namen die ik nog gehoord hebquote:Op woensdag 13 juli 2011 14:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik heb echt niets met de AH![]()
De plus zit niet bij mij in de buurt dus geen idee.
Eerst had ik tegenover me een Sanders, is nu een Emte geworden. Wel erg jammer, want m'n meest favo producten zijn uit de schappen gehaaldAl is de slager gebleven
Dat vermoede had ik alquote:Op woensdag 13 juli 2011 14:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee dus
Ik ben haast nooit serieus
Me pa heeft een groente winkel, dus alles versquote:Op woensdag 13 juli 2011 14:52 schreef rival het volgende:
[..]
de groenteboer heeft verse perzikken waarschijnlijk.
de Sanders.. enkel bekend in het oosten des lands..quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:57 schreef ook_gek het volgende:
De wat? Ik hoor supermarkt namen die ik nog gehoord heb
Na al die jaren wil ik nog steeds met je neukenquote:Op woensdag 13 juli 2011 14:57 schreef ook_gek het volgende:
Me pa heeft een groente winkel, dus alles vers
Waar woon je ergens?quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
de Sanders.. enkel bekend in het oosten des lands..
de emte.. geen idee of ie landelijk is, maar die hebben we nu wel
de spar.. zit hier niet
de AH XL.. hier ook niet
wel een Supercoop, de Plus, c1000 en vroeger ook een eda
En vast nog wel meer, waar ik nooit kom.
Niets te zien op http://www.omroepbrabant.nl/quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
Vierde heli, nu een transportheli van het leger met iets dat eronder hangt. Wtf iskeburt bij Waalwijk?
Hopelijk plat gebombardeerd.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
Vierde heli, nu een transportheli van het leger met iets dat eronder hangt. Wtf iskeburt bij Waalwijk?
Superscoop?quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
de spar.. zit hier niet
de AH XL.. hier ook niet
En na al die jaren nog geen intressequote:Op woensdag 13 juli 2011 14:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Na al die jaren wil ik nog steeds met je neuken
Berichtquote:Op woensdag 13 juli 2011 14:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
owja de jumbo, die hebben we ook gekregen. ook niet de fijnste winkel .quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:01 schreef ook_gek het volgende:
Superscoop?
Hier in de buurt is er een jumbo, appie en meer niet
In wassenaar hebben we een lidl
Ik wilde ook al even op p2000 kijken, maar weet niet welk district waalwijk in ligtquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bericht
PRIO 1 0291 BRAND IN BEDRIJF HELLINGWEG 9 BROEK IN WATERLAND
miss?
ik al helemaal nietquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wilde ook al even op p2000 kijken, maar weet niet welk district waalwijk in ligt
XL is in aanbouwquote:Op woensdag 13 juli 2011 14:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
de spar.. zit hier niet
de AH XL.. hier ook niet
quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:05 schreef rival het volgende:
[..]
Ede... (en ja dat noem ik om de hoek.)
Waalwijk is Brabant hè?quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bericht
PRIO 1 0291 BRAND IN BEDRIJF HELLINGWEG 9 BROEK IN WATERLAND
miss?
quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:05 schreef rival het volgende:
[..]
Achterlijke randstadterquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:05 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
owja de jumbo, die hebben we ook gekregen. ook niet de fijnste winkel .
Woon je in een klein dorp ofzo?
owjaquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:08 schreef ook_gek het volgende:
dat zelfde idee had ik bij jou ook
Maar zeg jij het maar of ik in een dorp woon..... woon op Scheveningen
veels te groot voor dagelijkse boodschappenquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:08 schreef Ang3l het volgende:
De AH XL en anders mopper ik
Verwend nest.
Die vind ik zodanig groot dat ik niet meer kan kiezen, en als je iets vergeet moet je een takke-eind teruglopen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:08 schreef Ang3l het volgende:
De AH XL en anders mopper ik
Verwend nest.
Ook alleen in Scheveningen wonen ze op hun dorp.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]dat zelfde idee had ik bij jou ook
Dorp dusquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]dat zelfde idee had ik bij jou ook
had je vast een fijn vakantiegevoelquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:09 schreef rival het volgende:
[..]
als je al zo ver buiten de bewoonde wereld bent maken die paar extra kilometers weinig uit
Meer dan 100 km.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:09 schreef rival het volgende:
[..]
als je al zo ver buiten de bewoonde wereld bent maken die paar extra kilometers weinig uit
Dan heb ik helemaal kans dat ik veel te veel haalquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die vind ik zodanig groot dat ik niet meer kan kiezen, en als je iets vergeet moet je een takke-eind teruglopen.
Ik dacht dat het een taalfout wasquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ook alleen in Scheveningen wonen ze op hun dorp.
Welke moet je nog?quote:
Ja, dat vooral. Want ALLES is lekker. En dat krijgen wij nooit op allemaal.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan heb ik helemaal kans dat ik veel te veel haal
Dan zullen het wel oefeningen zijn oidquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:08 schreef Techno het volgende:
[..]
http://www.politie.nl/mid(...)ieuws/persberichten/
Nada.
Het is een man. Weinig richtinggevoelquote:
Want lachen naar het zelfde geslacht, daar komt al die ellende van!quote:
Die magquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:10 schreef rival het volgende:
[..]
ik was een week daarvoor in Oldenzaal, mag ik die wel als om de hoek bestempelen?
Ja nou wij hebben wel 2x de mac donaldsquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
owjadat had je verteld..
Jij zegt dat je maar 3 supermarkten hebt, wij hebben er veel meer
Jupquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ook alleen in Scheveningen wonen ze op hun dorp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |