Zoals verwacht hequote:
Aspartaam!!!quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:05 schreef stbabylon het volgende:
Ik drink gewoon, light en zero. Ligt er maar net aan welke drank het is, en wat er beschikbaar is
Ik heb een hele mooie oude in linnen gebonden versie van het originele Pooh-verhaalquote:Op woensdag 13 juli 2011 12:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Pooh![]()
Ik hou van Pooh! De oude echte Pooh!
Freudiaans bijnaquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:05 schreef Samzz het volgende:
Thanks all!
[..]
Zoals verwacht he.
Maar serieus, ik moet er wat meer staan. Ik ben best verlegen en moet meer naar voren komen. Ik ben ook te lief..
Dat moet ik dus echt leren. Meer extrovert.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:05 schreef Samzz het volgende:
Thanks all!
[..]
Zoals verwacht he.
Maar serieus, ik moet er wat meer staan. Ik ben best verlegen en moet meer naar voren komen. Ik ben ook te lief..
Dat moet ik dus echt leren. Meer extrovert.
Poohquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een hele mooie oude in linnen gebonden versie van het originele Pooh-verhaal
Geen paniek bijtjes, let maar niet op mij, ik ben een donderwolkje!
Ik andersom. Ik vind light cola echt niet lekker. Ik drink nog liever Pepsi.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:06 schreef Myraela het volgende:
Ik vind light cola gewoon lekkerder, bij de rest maakt het me niet zoveel uit.
Ik heb een Pooh-knuffel met engelenvleugels... die bwegen, en lichtgeven... terwijl hij Stille Nacht speelt op een gouden vioolquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pooh. Ik had een hele oude gebreide Pooh knuffel, echt antiek
.
Oh, jaquote:
Pepsi vind ik dan ook lekker.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik andersom. Ik vind light cola echt niet lekker. Ik drink nog liever Pepsi.
Waar wat in zit?quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:08 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 krijgt altijd hoofdpijn van producten waar Aspartaam in zit.... maar dat is ook niet vreemd, want het is puur vergif.....
Ik heb een hele verzameling Eyore knuffelsquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een Pooh-knuffel met engelenvleugels... die bwegen, en lichtgeven... terwijl hij Stille Nacht speelt op een gouden viool
KITSCH!
Inderdaad, pleur het woord aspartaam in google en je krijgt tig verschillende artikelen en onderzoeken met tig verschillende uitkomsten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ladingen elkaar tegensprekende dingen over gelezen/gehoord. En nu?
Ik krijg hoofdpijn van gezeik.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:08 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 krijgt altijd hoofdpijn van producten waar Aspartaam in zit.... maar dat is ook niet vreemd, want het is puur vergif.....
Ahaa...quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Aspartame
quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:09 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een hele verzameling Eyore knuffels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet dat Aspartaam zoeter is dan suiker....quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:11 schreef Ripley het volgende:
ik drink sloten aspartaam meuk. Ik vind cola light gewoon lekkerder, ik hou sowieso niet van zoetigheid.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:11 schreef Techno het volgende:
[..]StommerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Cola light met een schijfje citroenquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:11 schreef Ripley het volgende:
ik drink sloten aspartaam meuk. Ik vind cola light gewoon lekkerder, ik hou sowieso niet van zoetigheid.
een schone kattenbak.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:13 schreef Lotusss het volgende:
Poesje Leena is de laatste paar dagen ontzettend lief en aanhankelijk..
Wat wil ze van me??
Ik heb er eentje, van Pirates of the Caribbeanquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een hele verzameling Eyore knuffels.
Dat vind ik nietquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je weet dat Aspartaam zoeter is dan suiker....
Ik thuis ook meestal. En liters Vitamin Water.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:14 schreef Godtje het volgende:
Ik drink geen frisdrank. Ik drink water en thee.
dat is nog eens een comming outquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:14 schreef Godtje het volgende:
Ik drink geen frisdrank. Ik drink water en thee.
Eet gewoon fruit en je hebt dat Vitamin Water niet nodigquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik thuis ook meestal. En liters Vitamin Water.
Vitamin Water??? Trap je daar serieus in in?quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik drink wel eens frisdrank hoor maar echt heel weinig.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is gisteravond nog verschoond.quote:
Als je het water nou makkelijker of lekkerder vindt...quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Eet gewoon fruit en je hebt dat Vitamin Water niet nodig
Dat en bier en wijn en vodka.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:17 schreef Kluts het volgende:
Ik drink alleen maar redbull, cola of thee met suiker.
Oh, echtquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er eentje, van Pirates of the Caribbean
Oja, amaretto als toevoeging.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |