Zoals verwacht hequote:
Aspartaam!!!quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:05 schreef stbabylon het volgende:
Ik drink gewoon, light en zero. Ligt er maar net aan welke drank het is, en wat er beschikbaar is
Ik heb een hele mooie oude in linnen gebonden versie van het originele Pooh-verhaalquote:Op woensdag 13 juli 2011 12:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Pooh![]()
Ik hou van Pooh! De oude echte Pooh!
Freudiaans bijnaquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:05 schreef Samzz het volgende:
Thanks all!
[..]
Zoals verwacht he.
Maar serieus, ik moet er wat meer staan. Ik ben best verlegen en moet meer naar voren komen. Ik ben ook te lief..
Dat moet ik dus echt leren. Meer extrovert.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:05 schreef Samzz het volgende:
Thanks all!
[..]
Zoals verwacht he.
Maar serieus, ik moet er wat meer staan. Ik ben best verlegen en moet meer naar voren komen. Ik ben ook te lief..
Dat moet ik dus echt leren. Meer extrovert.
Poohquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een hele mooie oude in linnen gebonden versie van het originele Pooh-verhaal
Geen paniek bijtjes, let maar niet op mij, ik ben een donderwolkje!
Ik andersom. Ik vind light cola echt niet lekker. Ik drink nog liever Pepsi.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:06 schreef Myraela het volgende:
Ik vind light cola gewoon lekkerder, bij de rest maakt het me niet zoveel uit.
Ik heb een Pooh-knuffel met engelenvleugels... die bwegen, en lichtgeven... terwijl hij Stille Nacht speelt op een gouden vioolquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pooh. Ik had een hele oude gebreide Pooh knuffel, echt antiek
.
Oh, jaquote:
Pepsi vind ik dan ook lekker.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik andersom. Ik vind light cola echt niet lekker. Ik drink nog liever Pepsi.
Waar wat in zit?quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:08 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 krijgt altijd hoofdpijn van producten waar Aspartaam in zit.... maar dat is ook niet vreemd, want het is puur vergif.....
Ik heb een hele verzameling Eyore knuffelsquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een Pooh-knuffel met engelenvleugels... die bwegen, en lichtgeven... terwijl hij Stille Nacht speelt op een gouden viool
KITSCH!
Inderdaad, pleur het woord aspartaam in google en je krijgt tig verschillende artikelen en onderzoeken met tig verschillende uitkomsten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ladingen elkaar tegensprekende dingen over gelezen/gehoord. En nu?
Ik krijg hoofdpijn van gezeik.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:08 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 krijgt altijd hoofdpijn van producten waar Aspartaam in zit.... maar dat is ook niet vreemd, want het is puur vergif.....
Ahaa...quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Aspartame
quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:09 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een hele verzameling Eyore knuffels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet dat Aspartaam zoeter is dan suiker....quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:11 schreef Ripley het volgende:
ik drink sloten aspartaam meuk. Ik vind cola light gewoon lekkerder, ik hou sowieso niet van zoetigheid.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:11 schreef Techno het volgende:
[..]StommerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Cola light met een schijfje citroenquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:11 schreef Ripley het volgende:
ik drink sloten aspartaam meuk. Ik vind cola light gewoon lekkerder, ik hou sowieso niet van zoetigheid.
een schone kattenbak.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:13 schreef Lotusss het volgende:
Poesje Leena is de laatste paar dagen ontzettend lief en aanhankelijk..
Wat wil ze van me??
Ik heb er eentje, van Pirates of the Caribbeanquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een hele verzameling Eyore knuffels.
Dat vind ik nietquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je weet dat Aspartaam zoeter is dan suiker....
Ik thuis ook meestal. En liters Vitamin Water.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:14 schreef Godtje het volgende:
Ik drink geen frisdrank. Ik drink water en thee.
dat is nog eens een comming outquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:14 schreef Godtje het volgende:
Eet gewoon fruit en je hebt dat Vitamin Water niet nodigquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik thuis ook meestal. En liters Vitamin Water.
Vitamin Water??? Trap je daar serieus in in?quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik drink wel eens frisdrank hoor maar echt heel weinig.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is gisteravond nog verschoond.quote:
Als je het water nou makkelijker of lekkerder vindt...quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Eet gewoon fruit en je hebt dat Vitamin Water niet nodig
Dat en bier en wijn en vodka.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:17 schreef Kluts het volgende:
Ik drink alleen maar redbull, cola of thee met suiker.
Oh, echtquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er eentje, van Pirates of the Caribbean
Oja, amaretto als toevoeging.quote:
Eten! Geef je wel eten?quote:
Ja, ik miste de drank al.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:19 schreef Kluts het volgende:
Oja, amaretto als toevoeging.
En Coca Cola he, niet die gore pepsimeuk.
Of course! Ze komen echt helemaal niks te kort. Die verwende terroristjes van mequote:
Koffie met die likeur dT 24 nog wat.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oja, amaretto als toevoeging.
En Coca Cola he, niet die gore pepsimeuk.
Heel af en toe een Baileys met ijsquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Koffie met die likeur dT 24 nog wat.
Whooohoooo dT hakt er lekker in!
Echt, dat mag niet eens de naam cola dragen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, ik miste de drank al.
Uiteraard. Maar dat leek me vanzelfsprekend.
Ja is ze aan het slijmen omdat ze straks iets gaat slopenquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Of course! Ze komen echt helemaal niks te kort. Die verwende terroristjes van me
Ik alleen water of soms melk of drinkyoghurt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:14 schreef Godtje het volgende:
Dat doen ze sowieso wel, of ze slijmen of niet....quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja is ze aan het slijmen omdat ze straks iets gaat slopen
Oh melk drink ik ook! Halfvolle melk.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik alleen water of soms melk of drinkyoghurt.
Ik vind het lekker, daarom drink ik 't.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Eet gewoon fruit en je hebt dat Vitamin Water niet nodig
quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Weten we gelijk waarom je niet in staat bent om te neuken
In het weekend genoeg mix drankjes en shotjes, mijn weekend begint al op donderdagquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heel af en toe een Baileys met ijs
Of een eckte eckte caipirinha gemaakt door vriendje
Oh, ik niet. Ik heb een keer zure melk gehad en ben er toen helemaal van afgekicktquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh melk drink ik ook! Halfvolle melk.
Halve liter per dag.
Ook slecht voor je maar goed.... je moet iets.
Wel biologische uiteraard.
Mijn buik vind melk niet leukquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh melk drink ik ook! Halfvolle melk.
Halve liter per dag.
Ook slecht voor je maar goed.... je moet iets.
Wel biologische uiteraard.
Oeh ja. Zo een pak met klonten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik niet. Ik heb een keer zure melk gehad en ben er toen helemaal van afgekickt.
Ja nee dan weet ik het ook niet.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat doen ze sowieso wel, of ze slijmen of niet....
Ik drink dus ook te weinig. Daarom ook die Crystal Clear. Dat drink ik makkelijker op dan water of thee... zeker in de zomer.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:25 schreef Samzz het volgende:
Ik denk soms wel eens dat ik te weinig drink. Maar ik heb gewoon geen behoefte aan meer..
Ik heb een half jaar geen melkpak meer aangeraaktquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oeh ja. Zo een pak met klonten.![]()
Dan let je voorlopig wel even op erna.
Bij de AH heb je van die handige halve liter pakken.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:28 schreef Kluts het volgende:
Ik vind melk bij het avondeten vaak wel lekker. Maar ik haal het niet zo vaak, want ik drink dan 2 glazen en dan kan ik de rest van het pak wegflikkeren.
Dat vind ik heel viesquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik drink dus ook te weinig. Daarom ook die Crystal Clear. Dat drink ik makkelijker op dan water of thee... zeker in de zomer.
Ja, klopt, maar ik denk dan altijd dat ik meer wil drinken dan dat halve litertje.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Bij de AH heb je van die handige halve liter pakken.
Sinds Pepper gesteriliseerd is, is ze ontzettend lief en aanhankelijk, op het vervelende af. Overal waar ik zit, kan ik ladingen kopjes verwachten...quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:13 schreef Lotusss het volgende:
Poesje Leena is de laatste paar dagen ontzettend lief en aanhankelijk..
Wat wil ze van me??
Bij mij worden ze dan niet lief hoor, dan maken ze me wakker, of zeikt ze in de schone wasquote:
Er moeten hier op de afdeling wel 5 FTE weg. We zullen zien.quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:04 schreef stbabylon het volgende:
1230 banen weg bij Rabobank
Daar gaan jullie Q en JoeyT
Die van mij gaan de bak zelf schoonmaken. Schoppen alles wat ze vies vinden uit de bakquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Sinds Pepper gesteriliseerd is, is ze ontzettend lief en aanhankelijk, op het vervelende af. Overal waar ik zit, kan ik ladingen kopjes verwachten...
[..]
Bij mij worden ze dan niet lief hoor, dan maken ze me wakker, of zeikt ze in de schone was
quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:31 schreef Kluts het volgende:
Laatst nog wel een half litertje gehaald om dit oldschool-toetje te maken.
[ afbeelding ]
Soms vind ik die oldschool dingetjes van vroeger gewoon nog lekker.quote:
Ik drink het nooit, maar soms heb ik het wel eens nodig voor aardappelpuree of voor in de cappuccino.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:30 schreef Kluts het volgende:
Ja, klopt, maar ik denk dan altijd dat ik meer wil drinken dan dat halve litertje.
Leuk waar gaan we heen?quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:32 schreef Samzz het volgende:
Ik heb trouwens een tijdschriftenbon en een uitje naar keuze voor twee personen gekregen. Zo lief!
Aardappelpuree.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik drink het nooit, maar soms heb ik het wel eens nodig voor aardappelpuree of voor in de cappuccino.
Dan wacht je echt lang met schoonmakenquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die van mij gaan de bak zelf schoonmaken. Schoppen alles wat ze vies vinden uit de bak
Haha, snap ik, maar pudding heb ik altijd smerig gevonden. Kunstmatige banaansmaak vind ik ook smerig, eet alleen echte bananen(en dan het liefst zo groen mogelijk, met bruine plekjes moet ik ze niet meer).quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:33 schreef Kluts het volgende:
Soms vind ik die oldschool dingetjes van vroeger gewoon nog lekker.
Saroma is gewoon lekker. Hoef je je niet voor te schamen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Soms vind ik die oldschool dingetjes van vroeger gewoon nog lekker.
Wij maken ze iedere dag schoon met bleekquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan wacht je echt lang met schoonmaken
Ik drink veels te weinig.. meestal een glas melk ofzo thuis en voor de rest moet ik het vocht toch uit het fruit halen wat ik eet.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:25 schreef Samzz het volgende:
Ik denk soms wel eens dat ik te weinig drink. Maar ik heb gewoon geen behoefte aan meer..
Nou dat valt mee, ze zijn te verwend.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan wacht je echt lang met schoonmaken
Bleek.... daar worden mijn katten helemaal gek van.....quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij maken ze iedere dag schoon met bleek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |