Nee maar 's avonds wel. En ik kan in het vliegtuig niet even mijn lenzen uit en in doen he. Of wel?quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:09 schreef Flurry het volgende:
Nooit problemen mee gehad. Heb je snel droge ogen in de bios bijvoorbeeld?
Tja het is de eerste keer dat ik lenzen draag in een vliegtuig. Weet ik veel? Het lijkt me een probleem als je in een situatie komt waarin je ze moet uitdoen omdat je geen flikker meer ziet / je ogen geirriteerd zijn en daar vervolgens geen mogelijkheid voor isquote:
Je bent nu blauw. Laat je niet gek maken.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tja het is de eerste keer dat ik lenzen draag in een vliegtuig. Weet ik veel? Het lijkt me een probleem als je in een situatie komt waarin je ze moet uitdoen omdat je geen flikker meer ziet / je ogen geirriteerd zijn en daar vervolgens geen mogelijkheid voor is
Meer dan 100ml is ook geen probleem, wordt gezien als 'medicijn' waar die restrictie niet voor geldt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:27 schreef Dastan het volgende:
Neem gewoon een flesje lenzenvloeistof mee (minder dan 100 ml uiteraard) en een lenzendoosje. Dan kun je ze altijd nog in het vliegtuig zelf uitdoen. Al denk ik niet dat dat nodig is. Heb zelf harde lenzen en heb nooit last gehad met vliegen.
Betwijfel ik, bron?quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Meer dan 100ml is ook geen probleem, wordt gezien als 'medicijn' waar die restrictie niet voor geldt.
Ervaring, en ben gold frequent flyer dus niet gebaseerd op slechts een enkele keer. Bron zoek ik op zogauw ik een pc bij de hand heb ipv mobile device.quote:
O, ik geloof je wel.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ervaring, en ben gold frequent flyer dus niet gebaseerd op slechts een enkele keer. Bron zoek ik op zogauw ik een pc bij de hand heb ipv mobile device.
droge ogen en lenzen is geen comfortabele situatie. En het is niet dat TS er een probleem van maakt, het is simpelweg een VRAAG. Pak het woordenboek er maar bij.quote:
Dan moet het geen probleem zijnquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb lenzen van specsavers, de op een na beste soort. Het zijn zachte lenzen die ik 30 dagen onafgebroken in kan houden. Doe ik niet want dat is zeker als jenog maar pas lenzen hebt niet aan te raden.
Nietus. Niet als je je lenzenbakje gewoon in zo"n geseald zakje in je handbagage doet. Of je neemt een leeg bakje mee en doet je lenzen gewoon in een beetje bronwater.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:42 schreef MissVanity het volgende:
Lenzenvloeistof in je handbagage kunnen ze moeilijk over gaan doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |