abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 14 juli 2011 @ 10:36:58 #76
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_99447075
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 10:30 schreef houda het volgende:

[..]

En die pro ghadaffi's maar denken dat ze zo'n goede en betrouwbare leider hebben, want ja hij heeft de welvaard omhoog gebracht :? ... Hij maakt ze allemaal dood, pro of geen pro..
"They love me. They would die for me"

[ Bericht 0% gewijzigd door Papierversnipperaar op 14-07-2011 11:05:18 ]
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_99447324
quote:
Geloof ik niks van.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
  donderdag 14 juli 2011 @ 11:26:26 #78
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_99448677
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 14 juli 2011 @ 20:43:27 #80
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_99474567
Ghaddafi loopt een tijdje achter :')
quote:
Gaddafi roept Libirs op Misrata en Benghazi te ‘bevrijden’

De tijd is gekomen om de inwoners van de Libische steden Misrata en Benghazi te “bevrijden” van het bestuur van de opstandelingen. Dat heeft de Libische leider Gaddafi vanavond in een boodschap aan zijn aanhangers in Tripoli laten weten.

Gaddafi zegt in de boodschap, die werd voorgelezen op een plek in het oosten van Tripoli waar zijn aanhangers zich verzameld hadden, dat “het uur van de strijd is gekomen”. Het Libische volk is volgens de dictator sterker dan de opstandelingen, die hij “verraders” noemde. “Wij zijn hier en we zullen in dit land blijven. Ik zal tot de laatste druppel bloed naast mijn volk blijven staan”, aldus Gaddafi.

De Libische leider zei in de boodschap zeker te weten dat de opstandelingen en NAVO-landen zullen worden verslagen omdat zij een “onrechtvaardige oorlog” zouden voeren. Hij haalde ook hard uit naar de Franse president Sarkozy, een van de aanjagers van het militaire ingrijpen in Libi. Gaddafi noemde Sarkozy een oorlogsmisdadiger en een “geestelijk gestoorde” die de geschiedenis van de Franse natie “ontsiert”.


Rusland: Gaddafi heeft zelfmoordplan als opstandelingen Tripoli veroveren

Een Russische gezant zei vandaag in de krant Izvestia dat het regime van Gaddafi een zelfmoordplan heeft indien de opstandelingen erin slagen om hoofdstad Tripoli te veroveren. Mikhail Margelov, die vorige maand de Libische premier Al-Mahmudi ontmoette, zegt dat de premier hem verteld heeft dat het regime Tripoli met raketten zal bedekken en die zal opblazen als het de strijd met de opstandelingen verliest. Margelov zei te betwijfelen of Gaddafi langzamerhand zonder wapens komt te zitten, zoals NAVO-landen de afgelopen dagen beweerden.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 15 juli 2011 @ 16:40:31 #81
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_99506884
quote:
Gaddafi staakt-het-vuren aangeboden – ‘NAVO wil politieke deal’

De speciale VN-gezant voor Libi gaat naar Tripoli om de Libische leider Gaddafi een overeenkomst aan te bieden die hem een staakt-het-vuren aanbiedt. Voorwaarde van de overeenkomst is wel dat Gaddafi afstand doet van de macht.

De Italiaanse minister van Buitenlandse Zaken Franco Frattini maakte de overeenkomst vanmiddag bekend op een top over Libi in Istanbul. Naast het opstellen van het voorstel voor Gaddafi besloten de aanwezige landen, waaronder veel NAVO-landen en Arabische landen, ook de rebellenregering in Benghazi te erkennen als de vertegenwoordiger van het Libische volk. Vertegenwoordigers van de rebellenregering zijn op de top in Istanbul aanwezig.

Onze buitenlandredacteur Carolien Roelants, die voor NRC Handelsblad de ontwikkelingen rond Libi volgt, ziet het aanbod als een “lokkertje” voor het regime om te gaan praten:

“Het is duidelijk dat de NAVO van de militaire acties af wil. Ze willen heel graag een politieke deal. Het gaat er nu om hoe Gaddafi weg kan gaan. Binnen de NAVO wordt gefluisterd dat hij misschien toch in Libi kan blijven. De NAVO zit met het probleem dat het Internationaal Strafhof een arrestatiebevel tegen hem heeft uitgevaardigd en Gaddafi dus vogelvrij is. Hij heeft geen andere mogelijkheid dan in Libi te blijven. De Afrikaanse Unie heeft wel gezegd zich niks van het arrestatiebevel aan te trekken, maar blijft is voor Gaddafi gevaarlijk om naar een Afrikaans land te gaan. Financile prikkels zouden zo’n land ertoe kunnen bewegen hem toch uit te leveren.”

De Britse minister van Buitenlandse Zaken William Hague zei na de aankondiging voor het aanbod van het staakt-het-vuren dat de militaire campagne tegen Gaddafi desondanks wordt gentensiveerd. Roelants vindt dat logisch:

“Het opvoeren van de militaire campagne versterkt de druk op Gaddafi om te gaan praten. Toch is de uitspraak van Hague wel opmerkelijk omdat Britse NAVO-functionarissen onlangs hebben gezegd dat het aantal doelen in Libi ‘op raakt’. Ze hebben in dat geval twee opties: of je gaat meer ‘ad hoc’ doelen bestoken zoals rondrijdende tanks met het risico dat je opstandelingen en bevolkte gebieden treft. Een andere optie is dat meer dan alleen militaire doelen gaat treffen, zoals ook economische doelen en overheidsgebouwen. Dat gebeurt nu al voor een deel.”

Hoewel de in Istanbul aanwezige landen Gaddafi nu van plan zijn een staakt-het-vuren aan te bieden, gaat de strijd tussen het leger van Gaddafi en de opstandelingen en de NAVO-coalitie onverminderd door. Het Libische regime beweerde gisteravond dat Gaddafi’s leger met succes een aanval van de opstandelingen op de oostelijke stad Brega heeft afgeslagen. De NAVO zou de aanval van de opstandelingen vanuit de lucht en de zee hebben ondersteund.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_99519359
Ik vind het een behoorlijke afgang inmiddels.

En wat smullen al die anderen ervan, die de NAVO ooit tegen zich gericht achtten. Het blijkt een wassen neus. Een blaffende hond. Een tandeloze tijger.
pi_99520702
Je moet de NAVO ook niet dankbaar zijn ofzoiets. Het zijn enkel maar zaken en toevallig kregen de rebellen steun. Het is niets meer en niets minder.
pi_99552051
Pro-Khadaffi demonstratie, natuurlijk laten de Westerse media dit niet zien.

pi_99552391
^met de computer bewerkt. Plus mensen werden bedreigd om naar deze demonstraties te komen omdat anders hun familieleden die in de gevangenis zitten zouden worden vermoord.

Btw volgens berichten is Brega eindelijk herovert. Nog geen 100% bevestiging though.
Incelfrikandel
  zaterdag 16 juli 2011 @ 19:56:22 #86
336896 houda
FREE LIBYA!!!!!!!
pi_99553544
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 19:24 schreef Frikandelbroodje het volgende:
^met de computer bewerkt. Plus mensen werden bedreigd om naar deze demonstraties te komen omdat anders hun familieleden die in de gevangenis zitten zouden worden vermoord.

Btw volgens berichten is Brega eindelijk herovert. Nog geen 100% bevestiging though.
Ik heb het ook gelezen van Brega, verschillende media zeggen het nu! *O* *O* *O* *O*
  zaterdag 16 juli 2011 @ 23:22:58 #88
288016 ruub-ster
Mercedes roeleert wellicht
pi_99562328
Depleted uranium... als dat echt op de waarheid berust, dan is dat echt een vreselijk slechte zaak :'(
Om te zeggen dat onze overheid ons leegzuigt, is een belediging voor de prostitutie..
ofzowiets
pi_99562456
AYMAN AL-ZAWAHIRI

JABER A. ELBANEH

MOHAMMED ALI HAMADEI

AHMAD IBRAHIM AL-MUGHASSIL

ADAM YAHIYE GADAHN

DANIEL ANDREAS SAN DIEGO

FAHD MOHAMMED AHMED AL-QUSO

HUSAYN MUHAMMAD AL-UMARI

AHMED MOHAMMED HAMED ALI

ANAS AL-LIBY

WADOUD MUHAMMAD HAFIZ AL-TURKI

ABDUL RAHMAN YASIN

JAMAL SAEED ABDUL RAHIM

MUHAMMAD ABDULLAH KHALIL HUSSAIN AR-RAHAYYAL

SAIF AL-ADEL

MUHAMMAD AHMED AL-MUNAWAR

IBRAHIM SALIH MOHAMMED AL-YACOUB

JAMEL AHMED MOHAMMED ALI AL-BADAWI

ALI ATWA

HASAN IZZ-AL-DIN

ABDULLAH AHMED ABDULLAH

ALI SAED BIN ALI EL-HOORIE

ABD AL AZIZ AWDA

ISNILON TOTONI HAPILON

RAMADAN ABDULLAH MOHAMMAD SHALLAH

ABDELKARIM HUSSEIN MOHAMED AL-NASSER

ADNAN G. EL SHUKRIJUMAH

ZULKIFLI ABDHIR

FAOUZI MOHAMAD AYOUB

JEHAD SERWAN MOSTAFA

HAKIMULLAH MEHSUD

Most wanted fbi terroristen,
Al deze mannen vechten aan de zijde van de VS en NAVO tegen Gadhaffi....
Mooi zo'n oorlog waar al-qaida wordt geholpen door inmengen van de vs.

Let op mijn woorden, Gadhaffi is niet de slechterik.
  zaterdag 16 juli 2011 @ 23:38:52 #90
2651 svann
night-hawk
pi_99563148
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 23:25 schreef Hockeystick het volgende:

< lijst >

Most wanted fbi terroristen,
Al deze mannen vechten aan de zijde van de VS en NAVO tegen Gadhaffi....
Mooi zo'n oorlog waar al-qaida wordt geholpen door inmengen van de vs.

Let op mijn woorden, Gadhaffi is niet de slechterik.
Bron?
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  zondag 17 juli 2011 @ 09:30:19 #91
336896 houda
FREE LIBYA!!!!!!!
pi_99571143
quote:
0s.gif [b]Op zaterdag 16 juli 2011 23:25 schreef

Let op mijn woorden, Gadhaffi is niet de slechterik.
Dit is toch te gek voor woorden! Gadaffi is niet de slechterik? Wat is je bron hiervoor? En wat is je bron dat al die mensen die jij opnoemt bij de freedomfighters zijn?

En wat betreft die filmpjes, er gebeuren vreselijke dingen in een oorlog. Ik heb de filmpjes niet bekeken want de vorige keer dat ik zulke filmpjes zag ben ik er dagenlang misselijk van geweest. Letterlijk!

Ik weet wel dat Gadaffi mensen hun eigen mensen veel dingen aan doen en het dan laten lijken dat de freedomfighters dat doen. Er zijn daar zoveel getuigenissen van in Benghazi onder de gevangenen. Tuurlijk kunnen de pro gadaffi's hier weer zeggen dat dit helemaal niet waar is en dat de freedomfighters in en in slecht zijn...

Zo zullen de meningen hier erg verdeeld blijven!

Ik weet gewoon zeker dat de meeste freedomfighters goede bedoelingen hebben en vechten voor hun land en om hun families te beschermen...
Dat is toch niet zo moeilijk om te geloven? Denk eens na, deze mensen zijn altijd onderdrukt door Gadaffi.
En daarbij ook nog als je niks doet, dan wordt je vermoord en je zussen en dochters en moeders verkracht voor je neus..
pi_99571494
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 18:55 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ik heb volgens mij al eerder berichten gepost dat zwarte Afrikanen door de opstandelingen worden opgepakt en dat dorpen met zwarte inwoners worden bedreigd met zuiveringen door de opstandelingen. Op zich is dit dus geen nieuws. Het is wel goed dat het beeld van vredelievende vrijheidsstrijders tegen een regime dat geen steun van de bevolking heeft, wat is bijgesteld in de afgelopen tijd.
Welnu, ik zal de reden voor een dergelijke "zuivering" zeker niet goedpraten - maar het probleem is dat Ghadaffi veel zwarte huurlingen gebruikt voor zijn slachtingen onder de "autochtone" bevolking / opstandelingen. Vandaar dat deze ook nogal hypernerveus reageren op de aanwezigheid van zwarte inwoners of immigranten. Sterker nog, zelfs Sahrawi's uit de Westelijke Sahara worden geronseld voor Ghadaffi's militia (de POLISARIO).
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 17 juli 2011 @ 11:04:55 #93
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_99572413
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 23:25 schreef Hockeystick het volgende:
AYMAN AL-ZAWAHIRI

JABER A. ELBANEH

MOHAMMED ALI HAMADEI

AHMAD IBRAHIM AL-MUGHASSIL

ADAM YAHIYE GADAHN

DANIEL ANDREAS SAN DIEGO

FAHD MOHAMMED AHMED AL-QUSO

HUSAYN MUHAMMAD AL-UMARI

AHMED MOHAMMED HAMED ALI

ANAS AL-LIBY

WADOUD MUHAMMAD HAFIZ AL-TURKI

ABDUL RAHMAN YASIN

JAMAL SAEED ABDUL RAHIM

MUHAMMAD ABDULLAH KHALIL HUSSAIN AR-RAHAYYAL

SAIF AL-ADEL

MUHAMMAD AHMED AL-MUNAWAR

IBRAHIM SALIH MOHAMMED AL-YACOUB

JAMEL AHMED MOHAMMED ALI AL-BADAWI

ALI ATWA

HASAN IZZ-AL-DIN

ABDULLAH AHMED ABDULLAH

ALI SAED BIN ALI EL-HOORIE

ABD AL AZIZ AWDA

ISNILON TOTONI HAPILON

RAMADAN ABDULLAH MOHAMMAD SHALLAH

ABDELKARIM HUSSEIN MOHAMED AL-NASSER

ADNAN G. EL SHUKRIJUMAH

ZULKIFLI ABDHIR

FAOUZI MOHAMAD AYOUB

JEHAD SERWAN MOSTAFA

HAKIMULLAH MEHSUD

Most wanted fbi terroristen,
Al deze mannen vechten aan de zijde van de VS en NAVO tegen Gadhaffi....
Mooi zo'n oorlog waar al-qaida wordt geholpen door inmengen van de vs.

Let op mijn woorden, Gadhaffi is niet de slechterik.
Dit is het Libie topic, niet Afghanistan/Pakistan. Jouw vriend ayman el zawahiri is daar in azie aan het kamperen. :')
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~Franois Fnelon
pi_99575015
http://www.fbi.gov/wanted


On Friday, the U.S. Secretary of State, Hillary Clinton, and members of more than 30 other nations meet in Istanbul, Turkey, and announced they have granted al-Qaeda and the so-called rebels in Libya full diplomatic recognition.

"I am announcing today that, until an interim authority is in place, the United States will recognize the TNC as the legitimate governing authority for Libya,'' said Clinton.

The TNC, or Transitional National Council, is dominated by the the Haribi tribe of northeastern Libya. Both Abdel Mustafa Jalil and Abdel Fatah Younis -- routinely paraded around by the corporate media as Libya's new leaders -- are from the Haribi tribe. A [b][b][b]2007 West Point study[/b][/b][/b] concluded that the tribe is rife with al-Qaeda and actively killed U.S. troops in Iraq. See Webster Tarpley on this, here.

Peter Dale Scott has also written about the rebels, specifically the Libyan Islamic Fighting Group (LIFG) and its connection to the CIA and its war against the Soviets in Afghanistan. The LIFG was created by British and U.S. intelligence to assassinate Gaddafi.

According to Yoichi Shimatsu, writing for New American Media, the LIFG is "the most radical element in the Al Qaeda network."

Naturally, you hear nothing about al-Qaeda and the rebels from the New York Times or the crown jewel of Operation Mockingbird, the Washington Post.

Instead, the corporate media insists Gaddafi and al-Qaeda will wage a holy war against the United States.

Clinton announced yesterday that the United States has recognized as the legitimate government of Libya a CIA created terrorist group it has waged a fake war against for almost a decade.

The U.S. has also legitimatized summary kidnapping, summary exeuction and rape by the so-called rebels.

Clinton's announcement is reminiscent of the U.S. recognition of another CIA fabricated group, the Taliban.

Of course, the Taliban eventually became the enemy. It was planned that way because war against manufactured enemies is forever the same way it was in George Orwell's dystopian novel, Nineteen Eighty Four. In the book, the Ministry of Peace explains that war is perpetual.

Oceania is at war with Eastasia. Oceania has always been at war with Eastasia. SOURCE: Kurt Nimmo Infowars.com July 16, 2011. Source Article Here: http://www.infowars.com/c(...)itimate-government-o...
pi_99575583
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 09:30 schreef houda het volgende:

[..]

Dit is toch te gek voor woorden! Gadaffi is niet de slechterik? Wat is je bron hiervoor? En wat is je bron dat al die mensen die jij opnoemt bij de freedomfighters zijn?

En wat betreft die filmpjes, er gebeuren vreselijke dingen in een oorlog. Ik heb de filmpjes niet bekeken want de vorige keer dat ik zulke filmpjes zag ben ik er dagenlang misselijk van geweest. Letterlijk!

Ik weet wel dat Gadaffi mensen hun eigen mensen veel dingen aan doen en het dan laten lijken dat de freedomfighters dat doen. Er zijn daar zoveel getuigenissen van in Benghazi onder de gevangenen. Tuurlijk kunnen de pro gadaffi's hier weer zeggen dat dit helemaal niet waar is en dat de freedomfighters in en in slecht zijn...

Zo zullen de meningen hier erg verdeeld blijven!

Ik weet gewoon zeker dat de meeste freedomfighters goede bedoelingen hebben en vechten voor hun land en om hun families te beschermen...
Dat is toch niet zo moeilijk om te geloven? Denk eens na, deze mensen zijn altijd onderdrukt door Gadaffi.
En daarbij ook nog als je niks doet, dan wordt je vermoord en je zussen en dochters en moeders verkracht voor je neus..
Even een toelichting betreft Gadaffi:
-Libi een olierijk staatje, bezit grote macht in Noord-Afrika en omringende landen hebben profijt, Gadaffi bouwt scholen en ziekenhuizen in omringende arme landen (Pablo Escobar deed dat ook in medellin, held van het volk doorn in het oog van de VS)
Gadaffi wilt niets van de VS hebben en alle olie gaat naar Afrika en Europa,doorn in het oog van de VS
(landen als Syri,Oman,Dubai vriendjes van de VS mogen hun bevolking wel bij elk protest afschieten, hoelang is dat al bezig? In Libi werd na een twitter bericht al een massa bombardement uitgevoerd door de VS samen met de NAVO)

Nu even de vrijheidsstrijders wat jij zo'n mooi woord vind:
Kosovo, de leugen de waarheid En nu anno 2011 worden een hoop mensen wakker en zien in dat de Serven het slachtoffer waren geweest al die tijd, Amerika die een belangrijke rol heeft gespeeld in de Terroristen propaganda.
Amerika die Al-qaida rebellen support om een land/gevestigde orde omver te brengen...waar kennen wij dat van, Sovjet unie en Afganistan..
Geschiedenis herhaalt zich, VS die weer een media offensief houd na Kosovo,Irak,Afghanistan en nu Gadaffi zwart maakt.

En wie was onze grote vijand ook alweer,Moslims toch....Al-qaida, mujehadin,taliban het leger en regering waar clinton nu openlijk voor uitkomt...

Ik denk dat hier iets niet klopt...
pi_99575934
Volgens radio Ajdabya is Brega inmiddels bijna volledig bevrijd van Khadaffi *O*

ChangeInLibya Mhalwes
People in Ajdabya celebrating the liberation of Brega 17.07.2011 at 4am in the morning #libya #feb17 1 hour ago

en lol Khadaffi propaganda hierboven! :D
Incelfrikandel
pi_99576299
ik zie in een aftands achterbuurtstraatje 10 auto's toeteren, dit is voor mij nog geen bewijs dat brega is bevrijd...

Hoe bedoel je... Ik krijg net beelden van ABC door van Pro-Gadaffi aanhangers op het grote plein van brega


:'( *O*

30 minuten geleden

[ Bericht 0% gewijzigd door Hockeystick op 17-07-2011 13:39:08 (verkeerde neiuwszender) ]
pi_99576495
Die toeterende auto's zijn burgers enz die vieren dat Brega is bevrijd van de tiran. Maar ze zijn niet in Brega maar in Ajdabiya dat staat er duidelijk bij. Er is (nog) geen video van Brega's gedeeltelijke bevrijding het nieuws is binnengekomen via de radio bovendien zijn er nog enkele kleine omsingelde Khadaffi groepen in Brega daar moeten ze eerst mee afrekenen ;) let wel dit is volgens de radio 100% bevestigd is het nog niet. Zou wel een enorme overwinning zijn ^O^
Incelfrikandel
pi_99576890
Frikandel,

Dat snap ik, ik bedoel alleen te zeggen:
Brega, dus eindelijk hebben engelse,franse of VS grondtroepen ingezet om de patstelling te doorbreken.
Het leven gaat "gewoon" door in Tripoli, als ik NOS of CNN kijk hoor ik alleen maar dat 10000% van het Libische volk Gadaffi weg wilt hebben.
Kijk ik andere bronnen, zie ik dat de bevolking alleen maar GEEN OORLOG wilt omdat de bevolking altijd lijdt onder een oorlog.
Gadaffi of al-qaida milities: voor de bevolking kan het alleen maar slechter worden, dus hoe goed wordt de kunst van oorlogsvoering toegepast mbt media.
Als ik op radio538 roep dat Friesland zich heeft afgesloten van Nederland is het geen wereld nieuws, roept iemand op de radio dat Brega is gevallen, is het 100% waar en wereldnieuws..
(ik weet dat je zei dat het nog niet is bevestigd)
pi_99577405
Geen grondtroepen dat mag niet van de VN resolutie. Of bedoel je de helikopters sommige zien dat als grondtroepen. Die media die je ziet is het verschil tussen bevrijd gebied en nog door Khadaffi gecontroleerd gebied. Die mensen die zeggen dat ze geen oorlog willen en kadaffi niet weg willen hebben zijn thugs of omgekocht of zijn gewoon bang voor vervolging. Bedoel je niet Gadaffi EN al-qaida milities? Al-Qaida heeft nooit het extreme geweld dat Gadaffi gebruikt veroordeeld omdat ze profiteren van de wapens die Khadaffi het land binnensmokkelt. Die proberen ze vervolgens weer te stelen dat heeft niks met de bevolking te maken die die Tiran proberen weg te jagen. Geeft weer aan hoe hypocriet ze zijn. Gelukkig krijgt de TNC genoeg hulp van buitenaf om het land op orde te krijgen na het vertrek van de tiran :D Het moet eerst slechter worden voordat het beter word.

Radio Ajdabiya heeft eerder correcte berichten gegeven btw.
Incelfrikandel
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')