De route opsplitsen in blokken van 10 km dan heb je ongeveer elke 2 uur circa 20 minuten pauze. Tijdens onze training was de 2de pauze 10 minuten langer ivm lunch. Weet niet zo goed wat ze dat in Nijmegen ook van plan zijn, ik loop in het groen en pauzeer dus op commandoquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:47 schreef Bartisik het volgende:
Voor mij wordt het de eerste keer, gaat leuk worden met deze weervoorspellingen![]()
Vraagje:
Hoe doen jullie het met pauzes? Elke zoveel km paar min, of in één keer een langere pauze?
Je bent toch niet van chocola?quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:47 schreef Bartisik het volgende:
Voor mij wordt het de eerste keer, gaat leuk worden met deze weervoorspellingen![]()
Langs de route zal je genoeg momenten vinden dat je wat kunt drinken of eten.quote:Vraagje:
Hoe doen jullie het met pauzes? Elke zoveel km paar min, of in één keer een langere pauze?
Een hoodie ,word weliswaar nat maar je hoofd blijft warm.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:55 schreef Federer-fan het volgende:
Wat is handig om aan te hebben tegen de regen? Is er een soort paraplu die te bevestigden is aan je rugzak, zodat je die niet steeds omhoog hoeft te houden? Of kun je beter geen plu nemen en alleen een poncho/regenpak en zo ja wat voor een?
Accepteren ,je kan extra sokken meenemen.quote:Op maandag 18 juli 2011 11:45 schreef rene90 het volgende:
En hoe hou je je schoenen droog? Gewoon maar accepteren dat ze nat worden of wat macgyveren met een vuilniszak?
Hoofd warm houden >Zie bovenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:41 schreef rene90 het volgende:
Wat is trouwens handig met dit weer? Heb je ook bepaalde plastic dingetjes voor over je schoenen ofzo zodat je niet gaat soppen? Verdere tips mbt tot de regen?
Jaquote:
Want daar sta jij met een eigen tafeltje,masseur en paraplu en een biertap?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:33 schreef BGTes het volgende:
Het weer ziet er tot nu toe prima uit.
Als iemand aangemoedigd wil worden bij de Hatertseweg, laat het me maar weten
Een paraplu en biertje,quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:31 schreef rubje het volgende:
[..]
Want daar sta jij met een eigen tafeltje,masseur en paraplu en een biertap?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |