copy that.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:17 schreef golfer het volgende:
Sluit mij aan bij Isa haar woorden richting AnneX.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:57 schreef AnneX het volgende:
Even ventileren ...Nou AnneX, da's erg mooi. Maar let alsjeblieft goed op jezelf, want het enige dat nog veel tragischer zou zijn, is als je moeder jou overleefd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft een goede plattegrond meegekregen?quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:19 schreef PdeHoog het volgende:
Er loopt op dit moment een interim-meneer rond bij mij. Ik zit vol bewondering te kijken hoe hij weet te manoeuvreren tussen alle partijen op kantoor rond en hoe makkelijk hij dat lijkt te doen.
Tja, nou het kan niet lang meer duren.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:59 schreef Isabeau het volgende:
Zorg je ook goed voor jezelf, Anne? En fijn dat moeders weer pijnstilling krijgt.
Het duurt maar zeg. Is je broer al gearriveerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij heeft een goede plattegrond meegekregen?
quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:29 schreef AnneX het volgende:
Tja, nou het kan niet lang meer duren.Is het mogelijk dat jullie moeder op hem wacht? Dat ze daarna echt los kan laten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk wonderlijk hoe sterk ze is hè. Afgaande op wat jij vertelde had ik verwacht dat ze al veel eerder haar laatste ademteug zou nemen."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Beidenquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:17 schreef z80 het volgende:
meer in hoeveelheid of in kcal? daar zit nog al een verschil in.
Goed bezig dus!quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
BeidenAls ik 'voorheen' ging lijnen (alweer lang geleden hoor, deze 'methode') dan at ik rond de 1000 kcal per dag
Nu eet ik echt véél meer dan dat
Drie weken heeft je geest nodig om dingen in te laten burgeren volgens mij. Geloof me...je verleert ze veeeeeeeeeeeeel snellerquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:41 schreef Isabeau het volgende:
Ja, het gaat gelukkig weer de goede kant op en ik hoop dat het wat gewoontes worden ipv een tijdelijke bevlieging.
straks er ook nog lekker bij fietsen, en het gaat helemaal hard.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
BeidenAls ik 'voorheen' ging lijnen (alweer lang geleden hoor, deze 'methode') dan at ik rond de 1000 kcal per dag
Ik geloof dat 3-weken-fabeltje niet zoquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:42 schreef PdeHoog het volgende:
Drie weken heeft je geest nodig om dingen in te laten burgeren volgens mij. Geloof me...je verleert ze veeeeeeeeeeeeel sneller
Paard.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:44 schreef z80 het volgende:
straks er ook nog lekker bij fietsen, en het gaat helemaal hard.
Mag ik huilen......quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:47 schreef borisz het volgende:
Rinus is nu ook Internationaal bekend![]()
http://www.huffingtonpost(...)ill-on_n_896947.html
Nou is moeders wel een dramaqueen (geweest) en heeft zij veel boeken gelezen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is het mogelijk dat jullie moeder op hem wacht? Dat ze daarna echt los kan laten.
Eigenlijk wonderlijk hoe sterk ze is hè. Afgaande op wat jij vertelde had ik verwacht dat ze al veel eerder haar laatste ademteug zou nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:53 schreef AnneX het volgende:
Nou is moeders wel een dramaqueen (geweest) en heeft zij veel boeken gelezen.
Streekromans bv.
Dus of zij aan het wachten is, who knows.Ja, had je al verteld. Desalniettemin nog net zo indrukwekkendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wie weet wil ze nog 1x dramaqueen zijn. Voor het laatst
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
geef dat paard met honger dan ook dat wat een paard normaal eet.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Paard.
Honger als een...
Daar ben ik bang voor
En ik wil dus weer gaan hardlopen na de zomerBen alweer bezig met meer wandelen en squats (goed tegen hardloopblessures).
Haver en gras?quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:56 schreef z80 het volgende:
geef dat paard met honger dan ook dat wat een paard normaal eet.
dus eten met veel vezels en weinig suiker.
ohjee... ik hoop wel dat het bij mij sneller goed gaat als ik op mezelf woon. maar heb een leuke koelkast waar ik blij mee ben (een koelvriescombi helemaal voor mij alleenquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Pfff lastig
Stress op het nieuwe werk? Nieuwe omgeving? Toen ik naar Maastricht verhuisde vond ik het twee maanden lang ook moeilijk om me aan m'n eetschema te houden. Toen alle nieuwigheid eraf was, ging het weer goed.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:39 schreef Stereotomy het volgende:
En toen deed ik scheerschuim op mijn tandenborstel![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Waarom stoppen ze dat nou in een tube?
heb je haar nog een keer gezoend of echt vriendjes vriendjes gebleven?quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:40 schreef Stereotomy het volgende:
Plankje boven wastafel
L. is hier, ga uit voor toetje en daarna Salsa
hoe lang duurde het eigenlijk voordat jullie gingen samenwonen? nieuwsgierigquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben de eerste 1,5 jaar van onze relatie 15 kilo aangekomenDus denk het niet
en ik ook. let je man een beetje op je Anne? niet als een zombie auto gaan rijden he....quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:17 schreef golfer het volgende:
Sluit mij aan bij Isa haar woorden richting AnneX.
9 maanden en nee, er is geen babykamerquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:09 schreef FutureFairytale het volgende:
hoe lang duurde het eigenlijk voordat jullie gingen samenwonen? nieuwsgierig
dat zijn maar 2 big macs!quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:
oh, goed dat je het zegtquote:en nee, er is geen babykamer
Was wat meer geregel voor een Engelsman hèquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Lang he.. Thijs en ik hadden maar 6 maanden nodig
We have a winner!quote:
RINUSquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:47 schreef borisz het volgende:
Rinus is nu ook Internationaal bekend![]()
http://www.huffingtonpost(...)ill-on_n_896947.html
Ik 4 jaarquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Lang he.. Thijs en ik hadden maar 6 maanden nodig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:22 schreef PdeHoog het volgende:
Iemand nog een camera nodig btwzodat je foto tas er straks zo uit kan zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:22 schreef PdeHoog het volgende:
Iemand nog een camera nodig btwen mocht je de grip los weg doen? hier een mogelijk geïnteresseerde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:25 schreef z80 het volgende:
[..]
zodat je foto tas er straks zo uit kan zien?
[ afbeelding ]
Eerst even kijken of ik hem icm de cam kan verkopenquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:26 schreef z80 het volgende:
[..]
en mocht je de grip los weg doen? hier een mogelijk geïnteresseerde.
quote:
Het gaat om de inhoud, het glas is topquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Nogal een grote......vooral dat lelijke gouden randje
Mijn glaswerk is top genoegquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het gaat om de inhoud, het glas is top
Maar zo werkt het. Meer eten en wat meer bewegen en je lich. moet harder werken, ik denk dat ik ook nog steeds te weinig eet, maar het voelt zo tegenstrijdig.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben ook een alles of niets iemandMaar dat heb ik wat los proberen te laten, want dat gaf altijd problemen. Ik ben nu wat liever voor mezelf en ik eet echt veel meer dan ik vroeger 'op dieet' deed, maar ik val eigenlijk net zo snel af. Rarara?
Gezellig (leuk om van sommige nu eens te weten wat ze doen en hoe ze het vinden in het koor en zuks, bier was lekkerquote:
Dat is tot op heden elke keer ervanaf gespat en dat is alleen maar goedquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gezellig (leuk om van sommige nu eens te weten wat ze doen en hoe ze het vinden in het koor en zuks, bier was lekker![]()
DVD is leuk, ik zie weer heel wat verbeterpunten voor mezelf en dat heeft dan nu niet eens zoveel met het zingen zelf te maken.
Het is een leerproces zo'n optreden
Verder vind ik het er gewoon echt van af spatten dat we er allemaal zo'n plezier in hebben en dat staat voor mij op nr. 1
wow!quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:38 schreef Bluezz het volgende:
Mijn vader heeft voor ons gevoel echt liggen 'wachten' op een amerikaanse vriendin die we ooit een paar maanden in huis hebben gehad en hem altijd 'papa' is blijven noemen in correspondentie. Hij lag heel slecht, maar bleef maar volhouden toen ie eenmaal hoorde dat ze een vak. in europa geheel onverwacht ging combineren met een bezoek aan ons.
2 dagen nadat ze was geweest is ie overleden.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:59 schreef z80 het volgende:
ik kan geen site meer openen of ik kom de cam van P tegen.
moet je er zo snel vanaf? geld op?
Vrouw wordt al jaren verzorgd door d'r man(ouder echtpaar). Vrouw gaat ter ziele en voor de man gaat twee dagen later. Hij had kennelijk de rust dat zij vredig is heen gegaan en toen kon hij ook.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:38 schreef Bluezz het volgende:
Mijn vader heeft voor ons gevoel echt liggen 'wachten' op een amerikaanse vriendin die we ooit een paar maanden in huis hebben gehad en hem altijd 'papa' is blijven noemen in correspondentie. Hij lag heel slecht, maar bleef maar volhouden toen ie eenmaal hoorde dat ze een vak. in europa geheel onverwacht ging combineren met een bezoek aan ons.
2 dagen nadat ze was geweest is ie overleden.
nee ik heb geen interesse in een flitser, ik ben al een zonnetje in huis.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Nee. Ik ben de kracht van social media aan het uitproberen. Wees blij dat je geen twitter hebt
Overigens lijkt het erop dat ik een grip heb voor je
De cam is zo goed als weg maar zonder grip.
Nog interesse in een opzetflitser erbij misschien?
Sodejuquote:
Yup het kanquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:00 schreef borisz het volgende:
Vrouw wordt al jaren verzorgd door d'r man(ouder echtpaar). Vrouw gaat ter ziele en voor de man gaat twee dagen later. Hij had kennelijk de rust dat zij vredig is heen gegaan en toen kon hij ook.
Ok. Grip dan alleenquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:03 schreef z80 het volgende:
[..]
nee ik heb geen interesse in een flitser, ik ben al een zonnetje in huis.
en antwoord. zo kom je wel snel van het spul af.quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:10 schreef z80 het volgende:
[..]
en antwoord. zo kom je wel snel van het spul af.
Wat een leuke, ontspannende hobby.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:10 schreef PdeHoog het volgende:
Pffffff......selectie gemaakt. Van 1300 naar 300 foto's. Nu nog ff een paar dagen bewerken en dan zijn we klaar!
Er is een reden waarom het ff in de koelkast staat hequote:Op donderdag 14 juli 2011 00:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat een leuke, ontspannende hobby.![]()
Goed zo. Ik wist ook wel dat je het op een lager pitje had gezet. Maf he, hoe hobby langzaam aan een blok aan je been kan worden, als je niet oppast.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Er is een reden waarom het ff in de koelkast staat heNa vandaag zijn er beduidend andere prio's die absolute voorrang moeten krijgen
Yup. Helaas wel eigenlijkquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Goed zo. Ik wist ook wel dat je het op een lager pitje had gezet. Maf he, hoe hobby langzaam aan een blok aan je been kan worden, als je niet oppast.
O wat gaaf!quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yup. Helaas wel eigenlijkMaar het komt wel weer een keer. Als de rest van mijn activiteiten een beetje is gesettled. En mijn werk en zo.
Ik heb al wel bedacht dat ik mijn cam toch meeneem op vakantie. Ik wil in Luik rondkijken. Het schijnt de lelijkste stad van Belgie te zijn....dat moet toch leuk vast te leggen zijn in mooi contrastrijk zwartwit of zoEn ze hebben een leuk pandje daar
http://www.forbidden-plac(...)e-liege#.Th4aDIL4LEs Eens kijken of ik de ingang kan vinden
Je woont niet voor niets in Groningen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik hou trouwens wel erg van lelijke plaatsen.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:53 schreef AnneX het volgende:
Nou is moeders wel een dramaqueen (geweest) en heeft zij veel boeken gelezen.
Streekromans bv.
Dus of zij aan het wachten is, who knows.Dikke knuffelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een eikelquote:Op donderdag 14 juli 2011 07:18 schreef Isabeau het volgende:
GoedemorgenVanmorgen kon ik uitslapen, maar één of andere oetlul vond het grappig om secondenlang (halve minuut of zo zeker) op de toeter van zijn auto te drukken
Klaarwakker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ze stonden nog een tijdje beneden te lachen en praten en ik dacht: nummerbord noterenquote:
Wat een grapjassenquote:Op donderdag 14 juli 2011 07:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze stonden nog een tijdje beneden te lachen en praten en ik dacht: nummerbord noterenmaar ik moest plassen
Toen ik op de wc zat gingen ze...al toeterend...weer weg.
Goed bezigquote:Op donderdag 14 juli 2011 07:39 schreef Isabeau het volgende:
Maar goed, nu ben ik dus op mijn vrije donderdagochtend wakker om 7 uur![]()
Ik ga zo maar wat doen, wandelen of fietsen oid.
Dat goeiemorgen wensen is wel een goed begin ja!quote:Op donderdag 14 juli 2011 08:21 schreef Isabeau het volgende:
JaMaar dan kan ik jou nu een heel goede morgen wensen
![]()
Nog 40 min en dan is de fietsenwinkel open. Ik heb per ongeluk mijn km-teller gereset en ik snap er geen druif van.
Hihihi, cijfertjes verzamelen en dan een gewogen gemiddelde constante variabele trend berekenen? Waar ken ik dat van?quote:Op donderdag 14 juli 2011 08:25 schreef Isabeau het volgende:
De fiets fietst heerlijkEn ik wilde dus even weg op de fiets
Eigenlijk al een uur geleden, maar toch wil ik die km-teller even goed gezet hebben
Eigenlijk moet ik naar een vriendin, maar ik weet niet of ik dat doe. En ik heb geen zin om te fietsen met zoveel wind. Ik denk dat ik naar de groentejuwelier ga lopen, da's halverwege het station. Niet zover, maar als ik zin heb, kan ik dan verder het dorp in.quote:Op donderdag 14 juli 2011 08:37 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb de routekaarten gevondenHeb jij nog plannen voor vandaag, krak?
Lekker genieten van je vrije dagje?quote:Op donderdag 14 juli 2011 08:25 schreef Isabeau het volgende:
De fiets fietst heerlijkEn ik wilde dus even weg op de fiets
Eigenlijk al een uur geleden, maar toch wil ik die km-teller even goed gezet hebben
Nee, is nooit aangekomen!quote:Op donderdag 14 juli 2011 08:48 schreef Den_Haag het volgende:
Lekker genieten van je vrije dagje?
sms nu wel gelezen trouwens?
Ik weet niet of jij mijn juiste nummer hebtquote:Op donderdag 14 juli 2011 08:53 schreef Den_Haag het volgende:
Schande. Heb jij mijn juiste nummer nog wel? En ik die van jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |