abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99423094
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 17:50 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb met dat soort bladen altijd het idee dat het zonde is om een abbo te hebben aangezien je toch alles online kan vinden :?
ik wil wel graag een abonnement op de tv-gids, KRO :P (want leest lekker). vind ik veel fijner dan via internet :Y
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_99423107
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 18:51 schreef krakkemieke het volgende:
Perziken kan ik wel eten, maar nu ben ik allergisch voor mango..... :') Beetje jammer dit. -O-
huh? net pas ontdekt? of kon je er vroeger wel tegen?
pi_99423167
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 19:16 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

huh? net pas ontdekt? of kon je er vroeger wel tegen?
Ja, vroeger kon ik er wel tegen. En niet tegen perziken, kersen en andere steenvruchten.
Nou ja, zo even koken en dan wordt het een milkshake. Ik wilde een salade met kip maken. :')
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_99423193
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 19:18 schreef krakkemieke het volgende:

Ja, vroeger kon ik er wel tegen. En niet tegen perziken, kersen en andere steenvruchten.
Nou ja, zo even koken en dan wordt het een milkshake. Ik wilde een salade met kip maken. :')
Dan blijf ik liever allergisch voor perzik! :o Ik vind mango namelijk veel lekkerderder...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 13 juli 2011 @ 19:20:46 #106
3878 Vork
Manisch creatief
pi_99423258
Mango is dan ook veel lekkerder.
pi_99423299
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 19:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dan blijf ik liever allergisch voor perzik! :o Ik vind mango namelijk veel lekkerderder...
Ik vind alles best, als ik maar frambozen en aardbeien kan eten. Ik houd niet van fruit. Ik weet niet hoe het nu gaat, maar meestal heb ik geen last als ik het een minuut kook.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_99423334
Vork, Vork! Waarom zit er suiker in mijn blikje tuinboontjes?!
Ik vond ze zo zoetig en toen ik bij de ingrediënten keek stond daar: tuinbonen, zout, suiker.
WHY?! Als ik zoet wil dan voeg ik toch zelf wel suiker toe?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_99423345
Ik ben een tijdje allergisch geweest voor Mango, maar nu gaat het weer goed, dus het kan ook weer overwaaien :Y

Net weer half uurtje gepilatest. Ik kan deze soepel:
En dat ziet er best heel cool uit :D

Misschien stiekem toch mijn sport ;)
pi_99423367
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 19:22 schreef Isabeau het volgende:
Vork, Vork! Waarom zit er suiker in mijn blikje tuinboontjes?!
Ik vond ze zo zoetig en toen ik bij de ingrediënten keek stond daar: tuinbonen, zout, suiker.
WHY?! Als ik zoet wil dan voeg ik toch zelf wel suiker toe?
Zout idem ;)
pi_99423371
Iedereen begint plots weer met pilates! Is dat weer hip of zo? Was heel lang in, toen ging iedereen aan de yoga en nu is het weer pilates?!
pi_99423383
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 19:20 schreef Vork het volgende:
Mango is dan ook veel lekkerder.
:N perzik :Y
pi_99423392
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 19:23 schreef freecell het volgende:

Zout idem ;)
Daar kan ik nog een conserverende werking van inzien, als dat al nodig is in een blikje.
En ja, indien niet nodig: waarom voegen ze dan zout toe!
pi_99423413
Ik vind perzik uit blik trouwens ook beter smaken dan de verse van tegenwoordig. Dat zijn gewoon harde onrijpe stuiterballetjes die thuis ook nooit meer rijp worden.
pi_99423419
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 19:23 schreef Isabeau het volgende:
Iedereen begint plots weer met pilates! Is dat weer hip of zo? Was heel lang in, toen ging iedereen aan de yoga en nu is het weer pilates?!
Geen idee? Zumba oid is toch hip? :?
Ik ken verder niemand die aan pilates doet, maar ik zocht iets betaalbaars (lees gratis) waarbij ik niet uit huis hoef, wat ik 's avonds kan doen als de kinderen slapen, waar ik niets voor hoef aan te schaffen en zonder occulte danwel oosterse achtergrond.

Ik sta open voor andere opties :D
pi_99423421
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 19:22 schreef freecell het volgende:
Ik ben een tijdje allergisch geweest voor Mango, maar nu gaat het weer goed, dus het kan ook weer overwaaien :Y

Net weer half uurtje gepilatest. Ik kan deze soepel:
En dat ziet er best heel cool uit :D

Misschien stiekem toch mijn sport ;)
Mijn SI gewrichten knerpen al als ik ernaar kijk...... :+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_99423429
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 19:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind perzik uit blik trouwens ook beter smaken dan de verse van tegenwoordig. Dat zijn gewoon harde onrijpe stuiterballetjes die thuis ook nooit meer rijp worden.
Nectarines worden wel rijp :Y
pi_99423445
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 19:24 schreef freecell het volgende:

Geen idee? Zumba oid is toch hip? :?
Ik ken verder niemand die aan pilates doet, maar ik zocht iets betaalbaars (lees gratis) waarbij ik niet uit huis hoef, wat ik 's avonds kan doen als de kinderen slapen, waar ik niets voor hoef aan te schaffen en zonder occulte danwel oosterse achtergrond.

Ik sta open voor andere opties :D
Ik heb nog callanatics boekjes :D (zelfde principe: kleine bewegingen, geen oosterse achtergrond)
pi_99423450
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 19:24 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Ja, die kraken en piepen ook wel aardig nu :@ Maar als het goed is, is het goed voor me.... Toch? :P
pi_99423479
Heeft pilates geen yoga-achtergrond? :?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_99423519
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 19:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb nog callanatics boekjes :D (zelfde principe: kleine bewegingen, geen oosterse achtergrond)
Kleine bewegingen? Die van Pilates zijn stiekem best mega soms :o En dan ook of het heel normaal is: ga op je zij liggen in éen lijn, hoofd op uitgestrekte arm. Til je bovenste been op, buig die, zet die met de voet naar voren ter hoogte van de andere knie op de grond...

Serieus, probeer dat maar eens :')
pi_99423549
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 19:26 schreef krakkemieke het volgende:
Heeft pilates geen yoga-achtergrond? :?
Nee, dat is juist het fijne :) Al wordt het wel vaak gekoppeld en pak ik dus bewust oefeningen die echt alleen pilates zijn :)
pi_99423569
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 19:27 schreef freecell het volgende:

Kleine bewegingen? Die van Pilates zijn stiekem best mega soms :o En dan ook of het heel normaal is: ga op je zij liggen in éen lijn, hoofd op uitgestrekte arm. Til je bovenste been op, buig die, zet die met de voet naar voren ter hoogte van de andere knie op de grond...

Serieus, probeer dat maar eens :')
Callanatics zijn minibeweginkjes, heb er ook 2 videobanden bij, maar toen ik daar naar ging kijken vond ik dat ze die kleine beweginkjes wel héél snel deden (terwijl overal stond dat je het in je eigen tempo moest doen, maar dan was de video niet bij te houden _O- )
pi_99423634
Hihi, dat is dan wel lastig ja :D

Alleen mijn nek gaat vastzitten van pilates :') Ik doe vast ergens iets fout :P
  woensdag 13 juli 2011 @ 19:30:51 #125
3878 Vork
Manisch creatief
pi_99423659
Ik gok op smaakversterkers. Conservering moet ik blik of pot zonder toevoegingen niet zo'n probleem zijn, lijkt me. Zout en suiker halen de smaak wat op, ze zijn al slap en men wil ook niet op smaak inleveren. Mensen houden van zout, zoet en vet. Dat is ook verslavend.
pi_99423662
Moet je nek er niet juist losser van gaan zitten :?
pi_99423685
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 19:30 schreef Vork het volgende:
Ik gok op smaakversterkers. Conservering moet ik blik of pot zonder toevoegingen niet zo'n probleem zijn, lijkt me. Zout en suiker halen de smaak wat op, ze zijn al slap en men wil ook niet op smaak inleveren. Mensen houden van zout, zoet en vet. Dat is ook verslavend.
Ik vond ze dus echt te zoet. Het is geen suiker wat ik wil eten bij mijn avondeten, ik wilde gewoon boontjes :{
  Moderator / Redactie Sport woensdag 13 juli 2011 @ 19:31:39 #128
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_99423696
Masterchef Aussie. Zonder dat ze het wisten moesten ze voor Nigella koken, ook de recepten van Nigella :P.

Is Bootcamp niet de fitnesshype van 2011? :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_99423759
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 19:31 schreef borisz het volgende:
Masterchef Aussie. Zonder dat ze het wisten moesten ze voor Nigella koken, ook de recepten van Nigella :P.

Is Bootcamp niet de fitnesshype van 2011? :P
Och hemel ja, iedereen doet plots aan bootcamp en vaak onder niet-opgeleide begeleiding :')
  woensdag 13 juli 2011 @ 19:33:32 #130
3878 Vork
Manisch creatief
pi_99423768
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 19:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vond ze dus echt te zoet. Het is geen suiker wat ik wil eten bij mijn avondeten, ik wilde gewoon boontjes :{
ik ben ook niet dol op. Als ik zoete bonen wil, dan lijd ik wel honger :P
pi_99423810
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2011 19:33 schreef Vork het volgende:

ik ben ook niet dol op. Als ik zoete bonen wil, dan lijd ik wel honger :P
:D ik zal de volgende keer eens kijken of ik ze ook zonder suiker/zout vind. Misschien de diepvriesvariant nemen of zo.
  woensdag 13 juli 2011 @ 19:35:22 #132
3878 Vork
Manisch creatief
pi_99423840
Allicht, en anders evt bij een natuurwinkel.
pi_99423915
Diepvries ben ik sowieso wel fan van met groente trouwens :Y

Bootcamp?
Dat is toch al heel oud?

Ik mis echt dingen zonder tv geloof ik :P
pi_99424029
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 19:35 schreef Vork het volgende:
Allicht, en anders evt bij een natuurwinkel.
Ik haal daar de laatste tijd steeds meer :Y Honing en jam zonder toegevoegde suiker, muesli, nootjes, volkoren pasta :D
pi_99424058
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 19:24 schreef krakkemieke het volgende:

:D Moest ik ook al aan denken.
Maar als je daar geen last van hebt cq ze het nog doen is het geweldig!
ik zou niet eens zo op mijn rug kunnen liggen :(
pi_99424121
Ik ga eens gezellig een biertje doen met mn popkoor in de Jopenkerk te Haarlem.
De DVD van het optreden 'is uit' en dat moet gevierd :+

:W
pi_99424141
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 19:41 schreef Bluezz het volgende:

Leuk! Veel plezier!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 13 juli 2011 @ 19:42:19 #138
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_99424144
quote:

Voor het zingen de kerk uit?
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_99424242
Isa, heb je een ander nummer tegenwoordig? :@
pi_99424273
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 19:44 schreef Den_Haag het volgende:
Isa, heb je een ander nummer tegenwoordig? :@
Nee hoor! Maar overdag ligt mijn telefoon in mijn kluisje op het werk. Hoezo?
pi_99424290
quote:

Fijne avond! :W
pi_99424402
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 19:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee hoor! Maar overdag ligt mijn telefoon in mijn kluisje op het werk. Hoezo?
had je een sms gestuurd. Was om de hoek bij je
pi_99424579
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 19:48 schreef Den_Haag het volgende:
had je een sms gestuurd. Was om de hoek bij je
In Assen? Want daar was ik de hele dag. En ik lees sms'jes vaak pas 's avonds voor ik ga slapen omdat ik dan mijn wekker zet :@ Of over een paar dagen aangezien ik morgen vrij ben en geen wekker hoef te zetten :D
pi_99424677
oh...jammer -O-
Voorlopig ben ik daar niet in de buurt
  woensdag 13 juli 2011 @ 20:06:19 #145
3878 Vork
Manisch creatief
pi_99425178
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 19:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik haal daar de laatste tijd steeds meer :Y Honing en jam zonder toegevoegde suiker, muesli, nootjes, volkoren pasta :D
Ik ook. Sommige 'vleesvervangers', melk, bepaalde soorten meel (spelt), andere koolhydraat bronnen (couscous, quinoa, bulgur, haver), thee, chocola, brood, groente en fruit (al haal ik dat liever bij de biokraam op de markt), jam, soms wat bier (Jopen, De Leckere), waspoeder, sojamelk, bionade, appelsap... niet alles alleen voor mezelf overigens.

Ik kom er dus nog wel eens, maar er zit hier dan ook meer dan een natuurwinkel in de buurt.
pi_99425205
quote:
6s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:06 schreef Vork het volgende:

[..]

Ik ook. Sommige 'vleesvervangers', melk, bepaalde soorten meel (spelt), andere koolhydraat bronnen (couscous, quinoa, bulgur, haver), thee, chocola, brood, groente en fruit (al haal ik dat liever bij de biokraam op de markt), jam, soms wat bier (Jopen, De Leckere), waspoeder, sojamelk, bionade, appelsap... niet alles alleen voor mezelf overigens.

Ik kom er dus nog wel eens, maar er zit hier dan ook meer dan een natuurwinkel in de buurt.
Oh ja, quinoa en couscous haal ik er ook :Y
pi_99425296
Dietiste was idd not amused :P nieuwe doelen afgesproken en nu maar ertegenaan en over 5 weken terug.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_99425329
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:09 schreef PdeHoog het volgende:
Dietiste was idd not amused :P nieuwe doelen afgesproken en nu maar ertegenaan en over 5 weken terug.
Had ze ook praktische tips, want je bent uiteraard niet de eerste die een terugval heeft en weer aankomt.
pi_99425516
tuinbonen uit blik :X :X

diepvriesboontjes :9

tot zo ver mijn nuttige bijdrage :+
pi_99425536
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:14 schreef Sunnythesun het volgende:
bonen uit blik :X :X

diepvriesboontjes :9

tot zo ver mijn nuttige bijdrage :+
't is al duidelijk }:|
pi_99425565
kleine edit aangezien kidney of witte bonen e.d. uit blik juist weer prima zijn :P
pi_99425666
Witte bonen in tomatensaus! *O*
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_99425676
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Had ze ook praktische tips, want je bent uiteraard niet de eerste die een terugval heeft en weer aankomt.
Mwjah..zoals? Het is een kwestie van dingen laten staan en andere dingen wel doen.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_99425680
ik ga het zweet maar eens van me af spoelen voor ik nog meer topics om zeep help :') :P
pi_99425774
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:18 schreef Sunnythesun het volgende:
ik ga het zweet maar eens van me af spoelen voor ik nog meer topics om zeep help :') :P
Ja. Je stinkt :X
pi_99425788
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:18 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Mwjah..zoals? Het is een kwestie van dingen laten staan en andere dingen wel doen.
- alle adressen van afhaal/bezorgtoko's wissen uit je foon
- alle snoep/koek/chocolade uit je bureaula/keukenkastjes mieteren
- 1x per week een weekmenu maken, inkopen doen en je daar aan houden!
- inzetten op eiwitten, die vullen lekker
- gezond koken voor 2 dagen voor als je een keer geen zin hebt en je die stomme adressen van die afhaal/bezorgtoko's niet meer kan vinden :(

;)
pi_99425827
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:20 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ja. Je stinkt :X
maar wel slank *O* :P dus het is voor een goed doel allemaal.. ;)
pi_99425850
sorry, ben vervelend, moet nog 15 rapporten schrijven en zit een beetje mijn snor te drukken :@
pi_99425855
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:18 schreef PdeHoog het volgende:

Ja, dat is theorie en die ken je wel. Wat er mis gaat is psychologisch en dan is het toch fijn als je ook op die manier handvatten krijgt om het foute erin geslopen gedrag aan te pakken. Toch?
pi_99425891
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:21 schreef Sunnythesun het volgende:
sorry, ben vervelend, moet nog 15 rapporten schrijven en zit een beetje mijn snor te drukken :@
Wanneer moet het af?
  woensdag 13 juli 2011 @ 20:23:14 #161
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_99425919
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, dat is theorie en die ken je wel. Wat er mis gaat is psychologisch en dan is het toch fijn als je ook op die manier handvatten krijgt om het foute erin geslopen gedrag aan te pakken. Toch?
Hoe poetsen we P's zelfbeeld op en verveling weg zodat hij niet meer gaat snacken? >:O
Confidence through competence
pi_99425922
quote:
10s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wanneer moet het af?
vrijdag om 12 uur gaan ze mee.. wil straks 10 schrijven en dan morgen avond nog 5.
  woensdag 13 juli 2011 @ 20:23:38 #163
55709 Stereotomy
pi_99425936
He vrouwen met een snor :{w
pi_99425985
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:23 schreef Sunnythesun het volgende:

vrijdag om 12 uur gaan ze mee.. wil straks 10 schrijven en dan morgen avond nog 5.
Oh, da's best krap voor 15 rapporten. Hup aan het werk dus O-)
pi_99426049
quote:
12s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:23 schreef Stereotomy het volgende:

Hoe poetsen we P's zelfbeeld op en verveling weg zodat hij niet meer gaat snacken? >:O
Nou, P moet onderzoeken waar zijn valkuilen liggen en wáárom het hem de afgelopen weken/maanden niet meer lukt om volgens plan te eten. En wat is de kans dat deze fase straks na bijv 2 maanden opnieuw terugkeert incl aankomen etc.
pi_99426064
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, da's best krap voor 15 rapporten. Hup aan het werk dus O-)
nja, ik doe er meestal 1,5 uur over totaal.. en zeker het laatste rapport gaat meestal vrij snel. Als ik niets leuks weet te verzinnen naast de cijfers schrijf ik gewoon 'veel plezier en succes in groep 8' :+
pi_99426079
Oh, Steer! Een collega krijgt een nieuwe knie en ik heb haar over jou verteld :D En erm, ze krijgt de knie volgens een gloednieuwe methode (Bodo?) waarbij ze de knie dus op maat maken na een mri van d'r hele been.
  woensdag 13 juli 2011 @ 20:26:53 #168
55709 Stereotomy
pi_99426085
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, P moet onderzoeken waar zijn valkuilen liggen en wáárom het hem de afgelopen weken/maanden niet meer lukt om volgens plan te eten. En wat is de kans dat deze fase straks na bijv 2 maanden opnieuw terugkeert incl aankomen etc.
Pfff lastig :@

Stress op het nieuwe werk? Nieuwe omgeving? Toen ik naar Maastricht verhuisde vond ik het twee maanden lang ook moeilijk om me aan m'n eetschema te houden. Toen alle nieuwigheid eraf was, ging het weer goed.
pi_99426112
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:26 schreef Sunnythesun het volgende:

nja, ik doe er meestal 1,5 uur over totaal.. en zeker het laatste rapport gaat meestal vrij snel. Als ik niets leuks weet te verzinnen naast de cijfers schrijf ik gewoon 'veel plezier en succes in groep 8' :+
Kan je niet iets diepzinnigers zeggen waar ze wat aan hebben of zo :P
pi_99426118
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:20 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

- alle adressen van afhaal/bezorgtoko's wissen uit je foon
- alle snoep/koek/chocolade uit je bureaula/keukenkastjes mieteren
- 1x per week een weekmenu maken, inkopen doen en je daar aan houden!
- inzetten op eiwitten, die vullen lekker
- gezond koken voor 2 dagen voor als je een keer geen zin hebt en je die stomme adressen van die afhaal/bezorgtoko's niet meer kan vinden :(

;)
_O-
pi_99426140
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Kan je niet iets diepzinnigers zeggen waar ze wat aan hebben of zo :P
nja meestal wel, maar bij het laatste rapport laat mijn inspiratie me vaak wel in de steek ja :@ :P
pi_99426169
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:27 schreef Sunnythesun het volgende:

nja meestal wel, maar bij het laatste rapport laat mijn inspiratie me vaak wel in de steek ja :@ :P
:D zal de drang naar de vakantie wel zijn O-)
  woensdag 13 juli 2011 @ 20:29:00 #173
55709 Stereotomy
pi_99426192
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:26 schreef Isabeau het volgende:
Oh, Steer! Een collega krijgt een nieuwe knie en ik heb haar over jou verteld :D En erm, ze krijgt de knie volgens een gloednieuwe methode (Bodo?) waarbij ze de knie dus op maat maken na een mri van d'r hele been.
Oh tof! Die gaan ze hier komend jaar een trial van houden als ik weg ben.

Met MRI kunnen ze precies de stand van de benen weten, sturen ze de info naar de fabrikant, die maakt dan zaagmallen op maat, en die mallen worden naar het zkh gestuurd en worden eenmalig gebruikt. De mallen zijn gemaakt van plastic/keramiek.

Een gedeelte van mijn onderzoek gaat over de huidige (herbruikbare, niet persoonlijke) mallen die gemaakt zijn van metaal. Deze geven als een gek metaalpartikels af, wat tot metallose of vervroegde 'wear' van de prothese kan leiden. :)
pi_99426198
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D zal de drang naar de vakantie wel zijn O-)
ik ben al bezig met de klas van volgend schooljaar :Y :@

maar goed, nu echt douchen voordat men hier gaat zeuren over de stank :+
pi_99426247
moest laatst nog aan je denken op school Steer! Meisje hield haar spreekbeurt over 'het menselijk lichaam' en had allerlei kniemodellen en ook protheses mee genomen ;)

*nu echt weg :Y
pi_99426285
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:29 schreef Stereotomy het volgende:

Oh tof! Die gaan ze hier komend jaar een trial van houden als ik weg ben.

Met MRI kunnen ze precies de stand van de benen weten, sturen ze de info naar de fabrikant, die maakt dan zaagmallen op maat, en die mallen worden naar het zkh gestuurd en worden eenmalig gebruikt. De mallen zijn gemaakt van plastic/keramiek.

Een gedeelte van mijn onderzoek gaat over de huidige (herbruikbare, niet persoonlijke) mallen die gemaakt zijn van metaal. Deze geven als een gek metaalpartikels af, wat tot metallose of vervroegde 'wear' van de prothese kan leiden. :)
Misschien mag je de operatie komen bekijken O-)
Weet je overigens ook hoe ze die knie dan vastmaken? Want ze zeiden dat ze geen pinnen zou krijgen, maar toen vroeg ik: wat dan wel en dat wist ze dus niet.
pi_99426286
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:26 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Pfff lastig :@

Stress op het nieuwe werk? Nieuwe omgeving? Toen ik naar Maastricht verhuisde vond ik het twee maanden lang ook moeilijk om me aan m'n eetschema te houden. Toen alle nieuwigheid eraf was, ging het weer goed.
Nee, dat is het allemaal niet. Het is meer dat mijn aandacht zich over teveel dingen verdeelt en dat geen van die zaken me echt goed afgaan de laatste tijd. Doe daarnaast nog een portie onregelmatigheid in het potje, alsmede vermoeidheid en een algeheel bluh-gevoel en ik denk dat we dan een leuke mix hebben :Y
  woensdag 13 juli 2011 @ 20:32:27 #178
55709 Stereotomy
pi_99426342
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Misschien mag je de operatie komen bekijken O-)
Weet je overigens ook hoe ze die knie dan vastmaken? Want ze zeiden dat ze geen pinnen zou krijgen, maar toen vroeg ik: wat dan wel en dat wist ze dus niet.
De tibiacomponent wordt erin geramd (zit een steel aan, plus cement eronder), de femurkop blijft met wat cement vastzitten/vastgeklemd :9 , en tenslotte wordt daar nog een polyethyleen insert tussen gepropt als lager. :9

Geen pinnetjes nodig. :Y)
pi_99426369
Ik stumble overigens op 'The Big List of P*rn' en slaak een verontwaardigde kreet waarom ik dat krijg (heb adultdingen ivm stumblen op mijn werk dus ook absoluut niet aanstaan) en Ross werpt een blik op mijn verontwaardiging en zegt: 'oh cool! save it!' :')
pi_99426397
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:32 schreef Stereotomy het volgende:

De tibiacomponent wordt erin geramd (zit een steel aan, plus cement eronder), de femurkop blijft met wat cement vastzitten/vastgeklemd :9 , en tenslotte wordt daar nog een polyethyleen insert tussen gepropt als lager. :9

Geen pinnetjes nodig. :Y)
Zal het haar vertellen :Y Bedankt!
  woensdag 13 juli 2011 @ 20:34:12 #181
55709 Stereotomy
pi_99426416
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zal het haar vertellen :Y Bedankt!
Plus ze blijft waarschijnlijk wakker tijdens de hele operatie waardoor ze mooi mee kan luisteren met het hameren en gezaag :9 :9 :9
  woensdag 13 juli 2011 @ 20:36:04 #182
55709 Stereotomy
pi_99426502
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:30 schreef Sunnythesun het volgende:
moest laatst nog aan je denken op school Steer! Meisje hield haar spreekbeurt over 'het menselijk lichaam' en had allerlei kniemodellen en ook protheses mee genomen ;)

*nu echt weg :Y
Ja, heb ook soms het show-and-tell gevoel hier. :') :@

:W tot later
pi_99426530
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:31 schreef PdeHoog het volgende:

Nee, dat is het allemaal niet. Het is meer dat mijn aandacht zich over teveel dingen verdeelt en dat geen van die zaken me echt goed afgaan de laatste tijd. Doe daarnaast nog een portie onregelmatigheid in het potje, alsmede vermoeidheid en een algeheel bluh-gevoel en ik denk dat we dan een leuke mix hebben :Y
Ik snap het wel :* Je bent je focus kwijt en hebt eigenlijk geen zin momenteel om al die energie en tijd er weer in te stoppen. Stapje voor stapje alles weer oppakken?

Ik heb een lijst gemaakt met eten wat ik mag hebben van zondag t/m vrijdag. Daar zitten geen max. porties oid aan vast. En daar wijk ik dus heel rigide niet van af.
pi_99426551
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:34 schreef Stereotomy het volgende:

Plus ze blijft waarschijnlijk wakker tijdens de hele operatie waardoor ze mooi mee kan luisteren met het hameren en gezaag :9 :9 :9
Ik geloof niet dat ze dat wil :D
  woensdag 13 juli 2011 @ 20:37:14 #185
55709 Stereotomy
pi_99426570
Maar @ Pee, misschien is het ook nuttig om te kijken waarom het wél lukte vorig jaar tot januari. Hoe voelde je je toen, hoe at je, waarom werkte het, en hoe blij voelde je je toen de trendlijn gestaag naar beneden ging? :)

/psychologiemagazine
  woensdag 13 juli 2011 @ 20:39:59 #186
55709 Stereotomy
pi_99426705
En toen deed ik scheerschuim op mijn tandenborstel :|W :|W :|W

Waarom stoppen ze dat nou in een tube? :')
pi_99426724
Waarom heb je het bij je tandpasta liggen.
  woensdag 13 juli 2011 @ 20:40:48 #188
55709 Stereotomy
pi_99426741
Plankje boven wastafel -O-

L. is hier, ga uit voor toetje en daarna Salsa :W
pi_99426835
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik snap het wel :* Je bent je focus kwijt en hebt eigenlijk geen zin momenteel om al die energie en tijd er weer in te stoppen.
Ja. En de vorige keer heb ik er best veel aandacht en energie in gestopt.
quote:
Stapje voor stapje alles weer oppakken?
Gaat niet werken bij mij ben ik bang. Het is alles of niets. Ik ben ietwat rigoreus in dat soort dingen :@ Maar ik heb bedacht dat ik voorlopig maar eens de kleine succesjes moet vieren :Y
quote:
Ik heb een lijst gemaakt met eten wat ik mag hebben van zondag t/m vrijdag. Daar zitten geen max. porties oid aan vast. En daar wijk ik dus heel rigide niet van af.
De weekmenu's komen er vanaf dit weekend ook weer in bij mij.

quote:
7s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:37 schreef Stereotomy het volgende:
Maar @ Pee, misschien is het ook nuttig om te kijken waarom het wél lukte vorig jaar tot januari. Hoe voelde je je toen, hoe at je, waarom werkte het, en hoe blij voelde je je toen de trendlijn gestaag naar beneden ging? :)

/psychologiemagazine
De vorige keer had ik een duidelijk doel! Nu niet. Er zit geen druk meer achter. Die druk maakte het voor mij makkelijker. Maar goed...dat zou niet de motor achter een gewichts-verminder-actie mogen zijn :)
pi_99427130
Ik ben ook een alles of niets iemand O-) Maar dat heb ik wat los proberen te laten, want dat gaf altijd problemen. Ik ben nu wat liever voor mezelf en ik eet echt veel meer dan ik vroeger 'op dieet' deed, maar ik val eigenlijk net zo snel af. Rarara?
pi_99427192
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:50 schreef Isabeau het volgende:
maar ik val eigenlijk net zo snel af. Rarara?
Meer sex beweging :? O-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_99427255
Ik ben de eerste 1,5 jaar van onze relatie 15 kilo aangekomen :') Dus denk het niet _O-
pi_99427474
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben de eerste 1,5 jaar van onze relatie 15 kilo aangekomen :') Dus denk het niet _O-
:o _O- :D
pi_99427501
Even ventileren ...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_99427582
Zorg je ook goed voor jezelf, Anne? En fijn dat moeders weer pijnstilling krijgt.
Het duurt maar zeg. Is je broer al gearriveerd?
pi_99427755
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:57 schreef AnneX het volgende:
Even ventileren ...
SPOILER
Anne :* Wat Isa al zegt: beetje goed voor jezelf zorgen hoor! En fijn dat ze nu toch wat geregeld hebben.
pi_99427899
Foto's uitzoeken en bewerken! :W
  woensdag 13 juli 2011 @ 21:17:33 #198
63722 z80
I fink you freaky
pi_99428378
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben ook een alles of niets iemand O-) Maar dat heb ik wat los proberen te laten, want dat gaf altijd problemen. Ik ben nu wat liever voor mezelf en ik eet echt veel meer dan ik vroeger 'op dieet' deed, maar ik val eigenlijk net zo snel af. Rarara?
meer in hoeveelheid of in kcal? daar zit nog al een verschil in.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  woensdag 13 juli 2011 @ 21:17:33 #199
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99428379
Sluit mij aan bij Isa haar woorden richting AnneX.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_99428420
:* voor Anne & mn X
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  woensdag 13 juli 2011 @ 21:19:35 #201
63722 z80
I fink you freaky
pi_99428472
quote:
14s.gif Op woensdag 13 juli 2011 21:17 schreef golfer het volgende:
Sluit mij aan bij Isa haar woorden richting AnneX.
copy that.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_99428478
Er loopt op dit moment een interim-meneer rond bij mij. Ik zit vol bewondering te kijken hoe hij weet te manoeuvreren tussen alle partijen op kantoor rond en hoe makkelijk hij dat lijkt te doen. Hij lijkt wel met iedereen op te kunnen schieten en gaat heel bedachtzaam te werk.

Ik wil dat ook eigenlijk :o Ik ken mijn eigen zwakke punten wel een beetje, maar hoe ga ik die wegwerken zodat ik ook met dat gemak kan opereren.

Een van de vele dingen die me bezighoudt de laatste tijd :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')