quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:47 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, had trek in zoets maar een kopje thee + bezoek aan het dieettopic in LIF heeft dat mooi wer opgelost
Ja. Enige probleem is dat die chocola echt in de la naast me ligt en de laatste 1,5 dag op een vrij automatische wijze de weg naar mijn maag weet te vindenquote:Op woensdag 13 juli 2011 14:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
jij iig niets ervan want jij wil afvallen
Kom Pee, ergens weer dat ritme vinden van een paar maanden terugquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Enige probleem is dat die chocola echt in de la naast me ligt en de laatste 1,5 dag op een vrij automatische wijze de weg naar mijn maag weet te vinden![]()
ik heb net alles opgepakt en bij het koffie-apparaat gedumpt
Jaquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:22 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)schutter-alphen.html_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111
vergelijk:
http://www.tonie.net/images/filmrolletje.html
Die paar maanden is ondertussen al 13 maanden geledenquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kom Pee, ergens weer dat ritme vinden van een paar maanden terug
Nee da's niet waar, een half jaar geleden was je ook erg goed bezig, nieuwe broeken gekocht ende zo.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die paar maanden is ondertussen al 13 maanden geledenEn het lukt me verdomme gewoon niet
Een half jaar geleden zat ik nog in het ritme van de eerste poging! Dat is echt sinds januari of zo wel afgelopenquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee da's niet waar, een half jaar geleden was je ook erg goed bezig, nieuwe broeken gekocht ende zo.![]()
Dus hup, vind die grooove
Ja dat dus! Dus het is nog niet zo lang geleden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een half jaar geleden zat ik nog in het ritme van de eerste poging! Dat is echt sinds januari of zo wel afgelopen
Je kan het!quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja dat dus! Dus het is nog niet zo lang geleden.![]()
Hups![]()
![]()
heel goed. (het laatste danquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Enige probleem is dat die chocola echt in de la naast me ligt en de laatste 1,5 dag op een vrij automatische wijze de weg naar mijn maag weet te vinden![]()
ik heb net alles opgepakt en bij het koffie-apparaat gedumpt
Om de rest van het poepje te deponeren?quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:22 schreef freecell het volgende:
Onzekere situatie hierLeander heeft net voor het eerst op het potje gepoept, maar hij schrok er een beetje van. Dus maar een half poepje.
En nu heeft hij zich onder een dekentje op de bank genesteld
Ik hoop het nietquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Om de rest van het poepje te deponeren?
Neh, daar krijgt hij de ruimte niet voorquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:24 schreef Stereotomy het volgende:
Uh oh!
Vanaf nu gaat L. het potje tegen je gebruiken in onderhandelingsposities, dat weet je he FC
quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja dat dus! Dus het is nog niet zo lang geleden.![]()
Hups![]()
![]()
quote:
quote:
Bedankt voor de supportquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:22 schreef freecell het volgende:
Hoppa P, je kan het!
En anders schoppen we je met liefde aan
dat dacht ik ookquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Om de rest van het poepje te deponeren?
Ja weet je hoeveel ons dat scheelt als je op de weegschaal bij de dieetiste staatquote:
Steer! Ben je er al klaar voor om ons over het cirkeltje te vertellen? Of ergens besloten dat helemaal niet meer te doen?quote:
Ja, deze hou ik maar voor mezelfquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Steer! Ben je er al klaar voor om ons over het cirkeltje te vertellen? Of ergens besloten dat helemaal niet meer te doen?
dacht ik al en had t wel onthouden jaquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, deze hou ik maar voor mezelf![]()
Zal het nooit meer vooraankondigen, is vervelend.
Nee, dank je welquote:
Nee. Ik weeg voor de statistiekjes en bekijk eigenlijk alleen de trendlijn. Trendlijn gaat langzaam omhoogquote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:41 schreef Stereotomy het volgende:
Pee heeft superdeluxe gewogengemiddeldecalculator met trendlijn. Geloof ik.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:48 schreef Stereotomy het volgende:
Waarom hebben we eigenlijk geen homo's in de CUL SC?![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:16 schreef borisz het volgende:
Jeuj De nieuwe delicious ligt op de deurmat..
Ja. wel eens.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
met veel fruit.. maar vond het iet wat tegen vallen geloof ik, kan nog anders worden als ik hem nog eens goed kritisch doorblader
Zitten wel wat zoete dingen bij die me lekker lijken, maar niet heel bijzonder verder..quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja. wel eens.
Kort gezegd is dit de fruit en picknick editie.
Dat heb ik nou met alle tijdschriften en krantenquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:50 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb met dat soort bladen altijd het idee dat het zonde is om een abbo te hebben aangezien je toch alles online kan vinden
Toch is het in handen hebben van zo'n hardcopy best prettigquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:50 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb met dat soort bladen altijd het idee dat het zonde is om een abbo te hebben aangezien je toch alles online kan vinden
een van de weinige saxofoonleads in een nr die ik mooi vind (hou niet van saxo's en vreselijke melodietjes worden er over het algemeen gebruikt in liedjes, vooral in dancenr'squote:
niet?quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:48 schreef Stereotomy het volgende:
Waarom hebben we eigenlijk geen homo's in de CUL SC?![]()
![]()
ik wil wel graag een abonnement op de tv-gids, KROquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:50 schreef Bluezz het volgende:
huh? net pas ontdekt? of kon je er vroeger wel tegen?quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:51 schreef krakkemieke het volgende:
Perziken kan ik wel eten, maar nu ben ik allergisch voor mango.....Beetje jammer dit.
Ja, vroeger kon ik er wel tegen. En niet tegen perziken, kersen en andere steenvruchten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
huh? net pas ontdekt? of kon je er vroeger wel tegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |