Ik vond ze dus echt te zoet. Het is geen suiker wat ik wil eten bij mijn avondeten, ik wilde gewoon boontjesquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:30 schreef Vork het volgende:
Ik gok op smaakversterkers. Conservering moet ik blik of pot zonder toevoegingen niet zo'n probleem zijn, lijkt me. Zout en suiker halen de smaak wat op, ze zijn al slap en men wil ook niet op smaak inleveren. Mensen houden van zout, zoet en vet. Dat is ook verslavend.
Och hemel ja, iedereen doet plots aan bootcamp en vaak onder niet-opgeleide begeleidingquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:31 schreef borisz het volgende:
Masterchef Aussie. Zonder dat ze het wisten moesten ze voor Nigella koken, ook de recepten van Nigella.
Is Bootcamp niet de fitnesshype van 2011?
ik ben ook niet dol op. Als ik zoete bonen wil, dan lijd ik wel hongerquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond ze dus echt te zoet. Het is geen suiker wat ik wil eten bij mijn avondeten, ik wilde gewoon boontjes
quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:33 schreef Vork het volgende:
ik ben ook niet dol op. Als ik zoete bonen wil, dan lijd ik wel honger
Ik haal daar de laatste tijd steeds meerquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:35 schreef Vork het volgende:
Allicht, en anders evt bij een natuurwinkel.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:24 schreef krakkemieke het volgende:
Mijn SI gewrichten knerpen al als ik ernaar kijk......
Leuk! Veel plezier!quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:41 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga eens gezellig een biertje doen met mn popkoor in de Jopenkerk te Haarlem.
De DVD van het optreden 'is uit' en dat moet gevierd
Voor het zingen de kerk uit?quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:41 schreef Bluezz het volgende:
Nee hoor! Maar overdag ligt mijn telefoon in mijn kluisje op het werk. Hoezo?quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:44 schreef Den_Haag het volgende:
Isa, heb je een ander nummer tegenwoordig?
Fijne avond!quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:41 schreef Bluezz het volgende:
had je een sms gestuurd. Was om de hoek bij jequote:Op woensdag 13 juli 2011 19:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee hoor! Maar overdag ligt mijn telefoon in mijn kluisje op het werk. Hoezo?
In Assen? Want daar was ik de hele dag. En ik lees sms'jes vaak pas 's avonds voor ik ga slapen omdat ik dan mijn wekker zetquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:48 schreef Den_Haag het volgende:
had je een sms gestuurd. Was om de hoek bij je
Ik ook. Sommige 'vleesvervangers', melk, bepaalde soorten meel (spelt), andere koolhydraat bronnen (couscous, quinoa, bulgur, haver), thee, chocola, brood, groente en fruit (al haal ik dat liever bij de biokraam op de markt), jam, soms wat bier (Jopen, De Leckere), waspoeder, sojamelk, bionade, appelsap... niet alles alleen voor mezelf overigens.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik haal daar de laatste tijd steeds meerHoning en jam zonder toegevoegde suiker, muesli, nootjes, volkoren pasta
Oh ja, quinoa en couscous haal ik er ookquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:06 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik ook. Sommige 'vleesvervangers', melk, bepaalde soorten meel (spelt), andere koolhydraat bronnen (couscous, quinoa, bulgur, haver), thee, chocola, brood, groente en fruit (al haal ik dat liever bij de biokraam op de markt), jam, soms wat bier (Jopen, De Leckere), waspoeder, sojamelk, bionade, appelsap... niet alles alleen voor mezelf overigens.
Ik kom er dus nog wel eens, maar er zit hier dan ook meer dan een natuurwinkel in de buurt.
Had ze ook praktische tips, want je bent uiteraard niet de eerste die een terugval heeft en weer aankomt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:09 schreef PdeHoog het volgende:
Dietiste was idd not amusednieuwe doelen afgesproken en nu maar ertegenaan en over 5 weken terug.
't is al duidelijkquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:14 schreef Sunnythesun het volgende:
bonen uit blik![]()
![]()
diepvriesboontjes![]()
tot zo ver mijn nuttige bijdrage
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |