Plus ze blijft waarschijnlijk wakker tijdens de hele operatie waardoor ze mooi mee kan luisteren met het hameren en gezaagquote:
Ja, heb ook soms het show-and-tell gevoel hier.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:30 schreef Sunnythesun het volgende:
moest laatst nog aan je denken op school Steer! Meisje hield haar spreekbeurt over 'het menselijk lichaam' en had allerlei kniemodellen en ook protheses mee genomen
*nu echt weg![]()
Ik snap het welquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:31 schreef PdeHoog het volgende:
Nee, dat is het allemaal niet. Het is meer dat mijn aandacht zich over teveel dingen verdeelt en dat geen van die zaken me echt goed afgaan de laatste tijd. Doe daarnaast nog een portie onregelmatigheid in het potje, alsmede vermoeidheid en een algeheel bluh-gevoel en ik denk dat we dan een leuke mix hebben
Ik geloof niet dat ze dat wilquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:34 schreef Stereotomy het volgende:
Plus ze blijft waarschijnlijk wakker tijdens de hele operatie waardoor ze mooi mee kan luisteren met het hameren en gezaag![]()
![]()
Ja. En de vorige keer heb ik er best veel aandacht en energie in gestopt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik snap het welJe bent je focus kwijt en hebt eigenlijk geen zin momenteel om al die energie en tijd er weer in te stoppen.
Gaat niet werken bij mij ben ik bang. Het is alles of niets. Ik ben ietwat rigoreus in dat soort dingenquote:Stapje voor stapje alles weer oppakken?
De weekmenu's komen er vanaf dit weekend ook weer in bij mij.quote:Ik heb een lijst gemaakt met eten wat ik mag hebben van zondag t/m vrijdag. Daar zitten geen max. porties oid aan vast. En daar wijk ik dus heel rigide niet van af.
De vorige keer had ik een duidelijk doel! Nu niet. Er zit geen druk meer achter. Die druk maakte het voor mij makkelijker. Maar goed...dat zou niet de motor achter een gewichts-verminder-actie mogen zijnquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:37 schreef Stereotomy het volgende:
Maar @ Pee, misschien is het ook nuttig om te kijken waarom het wél lukte vorig jaar tot januari. Hoe voelde je je toen, hoe at je, waarom werkte het, en hoe blij voelde je je toen de trendlijn gestaag naar beneden ging?
/psychologiemagazine
Meer sex bewegingquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:50 schreef Isabeau het volgende:
maar ik val eigenlijk net zo snel af. Rarara?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben de eerste 1,5 jaar van onze relatie 15 kilo aangekomenDus denk het niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:57 schreef AnneX het volgende:
Even ventileren ...AnneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat Isa al zegt: beetje goed voor jezelf zorgen hoor! En fijn dat ze nu toch wat geregeld hebben.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
meer in hoeveelheid of in kcal? daar zit nog al een verschil in.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben ook een alles of niets iemandMaar dat heb ik wat los proberen te laten, want dat gaf altijd problemen. Ik ben nu wat liever voor mezelf en ik eet echt veel meer dan ik vroeger 'op dieet' deed, maar ik val eigenlijk net zo snel af. Rarara?
copy that.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:17 schreef golfer het volgende:
Sluit mij aan bij Isa haar woorden richting AnneX.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:57 schreef AnneX het volgende:
Even ventileren ...Nou AnneX, da's erg mooi. Maar let alsjeblieft goed op jezelf, want het enige dat nog veel tragischer zou zijn, is als je moeder jou overleefd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft een goede plattegrond meegekregen?quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:19 schreef PdeHoog het volgende:
Er loopt op dit moment een interim-meneer rond bij mij. Ik zit vol bewondering te kijken hoe hij weet te manoeuvreren tussen alle partijen op kantoor rond en hoe makkelijk hij dat lijkt te doen.
Tja, nou het kan niet lang meer duren.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:59 schreef Isabeau het volgende:
Zorg je ook goed voor jezelf, Anne? En fijn dat moeders weer pijnstilling krijgt.
Het duurt maar zeg. Is je broer al gearriveerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij heeft een goede plattegrond meegekregen?
quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:29 schreef AnneX het volgende:
Tja, nou het kan niet lang meer duren.Is het mogelijk dat jullie moeder op hem wacht? Dat ze daarna echt los kan laten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk wonderlijk hoe sterk ze is hè. Afgaande op wat jij vertelde had ik verwacht dat ze al veel eerder haar laatste ademteug zou nemen."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Beidenquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:17 schreef z80 het volgende:
meer in hoeveelheid of in kcal? daar zit nog al een verschil in.
Goed bezig dus!quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
BeidenAls ik 'voorheen' ging lijnen (alweer lang geleden hoor, deze 'methode') dan at ik rond de 1000 kcal per dag
Nu eet ik echt véél meer dan dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |