abonnement Unibet Coolblue
pi_99426285
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:29 schreef Stereotomy het volgende:

Oh tof! Die gaan ze hier komend jaar een trial van houden als ik weg ben.

Met MRI kunnen ze precies de stand van de benen weten, sturen ze de info naar de fabrikant, die maakt dan zaagmallen op maat, en die mallen worden naar het zkh gestuurd en worden eenmalig gebruikt. De mallen zijn gemaakt van plastic/keramiek.

Een gedeelte van mijn onderzoek gaat over de huidige (herbruikbare, niet persoonlijke) mallen die gemaakt zijn van metaal. Deze geven als een gek metaalpartikels af, wat tot metallose of vervroegde 'wear' van de prothese kan leiden. :)
Misschien mag je de operatie komen bekijken O-)
Weet je overigens ook hoe ze die knie dan vastmaken? Want ze zeiden dat ze geen pinnen zou krijgen, maar toen vroeg ik: wat dan wel en dat wist ze dus niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_99426286
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:26 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Pfff lastig :@

Stress op het nieuwe werk? Nieuwe omgeving? Toen ik naar Maastricht verhuisde vond ik het twee maanden lang ook moeilijk om me aan m'n eetschema te houden. Toen alle nieuwigheid eraf was, ging het weer goed.
Nee, dat is het allemaal niet. Het is meer dat mijn aandacht zich over teveel dingen verdeelt en dat geen van die zaken me echt goed afgaan de laatste tijd. Doe daarnaast nog een portie onregelmatigheid in het potje, alsmede vermoeidheid en een algeheel bluh-gevoel en ik denk dat we dan een leuke mix hebben :Y
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 13 juli 2011 @ 20:32:27 #178
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_99426342
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Misschien mag je de operatie komen bekijken O-)
Weet je overigens ook hoe ze die knie dan vastmaken? Want ze zeiden dat ze geen pinnen zou krijgen, maar toen vroeg ik: wat dan wel en dat wist ze dus niet.
De tibiacomponent wordt erin geramd (zit een steel aan, plus cement eronder), de femurkop blijft met wat cement vastzitten/vastgeklemd :9 , en tenslotte wordt daar nog een polyethyleen insert tussen gepropt als lager. :9

Geen pinnetjes nodig. :Y)
Confidence through competence
pi_99426369
Ik stumble overigens op 'The Big List of P*rn' en slaak een verontwaardigde kreet waarom ik dat krijg (heb adultdingen ivm stumblen op mijn werk dus ook absoluut niet aanstaan) en Ross werpt een blik op mijn verontwaardiging en zegt: 'oh cool! save it!' :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_99426397
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:32 schreef Stereotomy het volgende:

De tibiacomponent wordt erin geramd (zit een steel aan, plus cement eronder), de femurkop blijft met wat cement vastzitten/vastgeklemd :9 , en tenslotte wordt daar nog een polyethyleen insert tussen gepropt als lager. :9

Geen pinnetjes nodig. :Y)
Zal het haar vertellen :Y Bedankt!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 13 juli 2011 @ 20:34:12 #181
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_99426416
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zal het haar vertellen :Y Bedankt!
Plus ze blijft waarschijnlijk wakker tijdens de hele operatie waardoor ze mooi mee kan luisteren met het hameren en gezaag :9 :9 :9
Confidence through competence
  woensdag 13 juli 2011 @ 20:36:04 #182
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_99426502
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:30 schreef Sunnythesun het volgende:
moest laatst nog aan je denken op school Steer! Meisje hield haar spreekbeurt over 'het menselijk lichaam' en had allerlei kniemodellen en ook protheses mee genomen ;)

*nu echt weg :Y
Ja, heb ook soms het show-and-tell gevoel hier. :') :@

:W tot later
Confidence through competence
pi_99426530
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:31 schreef PdeHoog het volgende:

Nee, dat is het allemaal niet. Het is meer dat mijn aandacht zich over teveel dingen verdeelt en dat geen van die zaken me echt goed afgaan de laatste tijd. Doe daarnaast nog een portie onregelmatigheid in het potje, alsmede vermoeidheid en een algeheel bluh-gevoel en ik denk dat we dan een leuke mix hebben :Y
Ik snap het wel :* Je bent je focus kwijt en hebt eigenlijk geen zin momenteel om al die energie en tijd er weer in te stoppen. Stapje voor stapje alles weer oppakken?

Ik heb een lijst gemaakt met eten wat ik mag hebben van zondag t/m vrijdag. Daar zitten geen max. porties oid aan vast. En daar wijk ik dus heel rigide niet van af.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_99426551
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:34 schreef Stereotomy het volgende:

Plus ze blijft waarschijnlijk wakker tijdens de hele operatie waardoor ze mooi mee kan luisteren met het hameren en gezaag :9 :9 :9
Ik geloof niet dat ze dat wil :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 13 juli 2011 @ 20:37:14 #185
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_99426570
Maar @ Pee, misschien is het ook nuttig om te kijken waarom het wél lukte vorig jaar tot januari. Hoe voelde je je toen, hoe at je, waarom werkte het, en hoe blij voelde je je toen de trendlijn gestaag naar beneden ging? :)

/psychologiemagazine
Confidence through competence
  woensdag 13 juli 2011 @ 20:39:59 #186
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_99426705
En toen deed ik scheerschuim op mijn tandenborstel :|W :|W :|W



Waarom stoppen ze dat nou in een tube? :')
Confidence through competence
pi_99426724
Waarom heb je het bij je tandpasta liggen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 13 juli 2011 @ 20:40:48 #188
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_99426741
Plankje boven wastafel -O-

L. is hier, ga uit voor toetje en daarna Salsa :W
Confidence through competence
pi_99426835
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik snap het wel :* Je bent je focus kwijt en hebt eigenlijk geen zin momenteel om al die energie en tijd er weer in te stoppen.
Ja. En de vorige keer heb ik er best veel aandacht en energie in gestopt.
quote:
Stapje voor stapje alles weer oppakken?
Gaat niet werken bij mij ben ik bang. Het is alles of niets. Ik ben ietwat rigoreus in dat soort dingen :@ Maar ik heb bedacht dat ik voorlopig maar eens de kleine succesjes moet vieren :Y
quote:
Ik heb een lijst gemaakt met eten wat ik mag hebben van zondag t/m vrijdag. Daar zitten geen max. porties oid aan vast. En daar wijk ik dus heel rigide niet van af.
De weekmenu's komen er vanaf dit weekend ook weer in bij mij.

quote:
7s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:37 schreef Stereotomy het volgende:
Maar @ Pee, misschien is het ook nuttig om te kijken waarom het wél lukte vorig jaar tot januari. Hoe voelde je je toen, hoe at je, waarom werkte het, en hoe blij voelde je je toen de trendlijn gestaag naar beneden ging? :)

/psychologiemagazine
De vorige keer had ik een duidelijk doel! Nu niet. Er zit geen druk meer achter. Die druk maakte het voor mij makkelijker. Maar goed...dat zou niet de motor achter een gewichts-verminder-actie mogen zijn :)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_99427130
Ik ben ook een alles of niets iemand O-) Maar dat heb ik wat los proberen te laten, want dat gaf altijd problemen. Ik ben nu wat liever voor mezelf en ik eet echt veel meer dan ik vroeger 'op dieet' deed, maar ik val eigenlijk net zo snel af. Rarara?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_99427192
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:50 schreef Isabeau het volgende:
maar ik val eigenlijk net zo snel af. Rarara?
Meer sex beweging :? O-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_99427255
Ik ben de eerste 1,5 jaar van onze relatie 15 kilo aangekomen :') Dus denk het niet _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_99427474
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben de eerste 1,5 jaar van onze relatie 15 kilo aangekomen :') Dus denk het niet _O-
:o _O- :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_99427501
Even ventileren ...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_99427582
Zorg je ook goed voor jezelf, Anne? En fijn dat moeders weer pijnstilling krijgt.
Het duurt maar zeg. Is je broer al gearriveerd?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_99427755
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:57 schreef AnneX het volgende:
Even ventileren ...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anne :* Wat Isa al zegt: beetje goed voor jezelf zorgen hoor! En fijn dat ze nu toch wat geregeld hebben.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_99427899
Foto's uitzoeken en bewerken! :W
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 13 juli 2011 @ 21:17:33 #198
63722 z80
I fink you freaky
pi_99428378
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben ook een alles of niets iemand O-) Maar dat heb ik wat los proberen te laten, want dat gaf altijd problemen. Ik ben nu wat liever voor mezelf en ik eet echt veel meer dan ik vroeger 'op dieet' deed, maar ik val eigenlijk net zo snel af. Rarara?
meer in hoeveelheid of in kcal? daar zit nog al een verschil in.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  woensdag 13 juli 2011 @ 21:17:33 #199
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99428379
Sluit mij aan bij Isa haar woorden richting AnneX.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_99428420
:* voor Anne & mn X
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')