quote:Wesley Sneijder: 'Yolanthe gaat het maken'
van onze redactie
AMSTERDAM - Wesley Sneijder is ervan overtuigd dat zijn vrouw Yolanthe hem snel voorbij zal streven wat bekendheid betreft.
Het koppel deed een dubbelinterview voor de Italiaanse editie van Vanity Fair., waarin Yolanthe onder andere bekende dat ze helemaal wil gaan maken in Hollywood.
Zo zou de brunette drie maanden geleden op uitnodiging van Creative Artist Agency, het agentschap van onder anderen Brad Pitt, Sandra Bullock en Oprah Winfrey naar Los Angeles zijn vertrokken en volgt ze inmiddels ook acteerlessen bij de docent van Penelope Cruz.
Wesley trots: "Binnen een jaar is Yolanthe beroemder dan ik."
dankjequote:
dat dusquote:Acteren of presenteren of niks presteren ... Het gaat straks allemaal in dat tenenkrommende steenkolenengels. Wat dat betreft zijn zij en Wesley wel een ware match.
Dan is het wachten op het moment dat ze haar haar laat blonderen, maar ik vermoed dat de combinatie uitgroei en natuurlijke haarlijn haar daarvan weerhouden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:23 schreef female81 het volgende:
Zou ze zichzelf hierom zo'n botoxhoofd (of wát ze dan ook aan zichzelf heeft laten doen, maar íets klopt er niet) laten aanmeten?
Past ze tenminste een beetje bij de rest daar.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:59 schreef Vivi het volgende:
Nou, wel leuk, dan hebben wij weer veel te mekkeren hier. Ik verkneukel me nu al over de up & coming Perez Hilton comments.
Inclusief denigrerende paintdoodles op foto'squote:Op woensdag 13 juli 2011 12:59 schreef Vivi het volgende:
Nou, wel leuk, dan hebben wij weer veel te mekkeren hier. Ik verkneukel me nu al over de up & coming Perez Hilton comments.
watsgeburt met haar tetten??quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:13 schreef alors het volgende:
[..]
hihi ik dacht eerst dat die tattoo van MJ was
ja geen idee wie dat moet voorstellenquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja met dat jaren '80 natte "permanentje"
Die ene is toch duidelijk Yo? En die op de schouder misschien iets uit Lord of the rings, een elf ofzoquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:23 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja geen idee wie dat moet voorstellen
Of op haar ego voetenquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:58 schreef Smallish het volgende:
Hij staat een treetje hoger. Hij denkt zeker dat wij dat niet doorhebben.
Ooooh, ik dacht dat enge mens uit the Ring, maar ik denk dat jij gelijk hebt jaquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die ene is toch duidelijk Yo? En die op de schouder misschien iets uit Lord of the rings, een elf ofzo
quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:58 schreef Smallish het volgende:
Hij denkt zeker dat wij dat niet doorhebben.
Ik ook!quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:13 schreef alors het volgende:
[..]
hihi ik dacht eerst dat die tattoo van MJ was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |