quote:Wesley Sneijder: 'Yolanthe gaat het maken'
van onze redactie
AMSTERDAM - Wesley Sneijder is ervan overtuigd dat zijn vrouw Yolanthe hem snel voorbij zal streven wat bekendheid betreft.
Het koppel deed een dubbelinterview voor de Italiaanse editie van Vanity Fair., waarin Yolanthe onder andere bekende dat ze helemaal wil gaan maken in Hollywood.
Zo zou de brunette drie maanden geleden op uitnodiging van Creative Artist Agency, het agentschap van onder anderen Brad Pitt, Sandra Bullock en Oprah Winfrey naar Los Angeles zijn vertrokken en volgt ze inmiddels ook acteerlessen bij de docent van Penelope Cruz.
Wesley trots: "Binnen een jaar is Yolanthe beroemder dan ik."
dankjequote:
dat dusquote:Acteren of presenteren of niks presteren ... Het gaat straks allemaal in dat tenenkrommende steenkolenengels. Wat dat betreft zijn zij en Wesley wel een ware match.
Dan is het wachten op het moment dat ze haar haar laat blonderen, maar ik vermoed dat de combinatie uitgroei en natuurlijke haarlijn haar daarvan weerhouden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:23 schreef female81 het volgende:
Zou ze zichzelf hierom zo'n botoxhoofd (of wát ze dan ook aan zichzelf heeft laten doen, maar íets klopt er niet) laten aanmeten?
Past ze tenminste een beetje bij de rest daar.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:59 schreef Vivi het volgende:
Nou, wel leuk, dan hebben wij weer veel te mekkeren hier. Ik verkneukel me nu al over de up & coming Perez Hilton comments.
Inclusief denigrerende paintdoodles op foto'squote:Op woensdag 13 juli 2011 12:59 schreef Vivi het volgende:
Nou, wel leuk, dan hebben wij weer veel te mekkeren hier. Ik verkneukel me nu al over de up & coming Perez Hilton comments.
watsgeburt met haar tetten??quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:13 schreef alors het volgende:
[..]
hihi ik dacht eerst dat die tattoo van MJ was
ja geen idee wie dat moet voorstellenquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja met dat jaren '80 natte "permanentje"
Die ene is toch duidelijk Yo? En die op de schouder misschien iets uit Lord of the rings, een elf ofzoquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:23 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja geen idee wie dat moet voorstellen
Of op haar ego voetenquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:58 schreef Smallish het volgende:
Hij staat een treetje hoger. Hij denkt zeker dat wij dat niet doorhebben.
Ooooh, ik dacht dat enge mens uit the Ring, maar ik denk dat jij gelijk hebt jaquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die ene is toch duidelijk Yo? En die op de schouder misschien iets uit Lord of the rings, een elf ofzo
quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:58 schreef Smallish het volgende:
Hij denkt zeker dat wij dat niet doorhebben.
Ik ook!quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:13 schreef alors het volgende:
[..]
hihi ik dacht eerst dat die tattoo van MJ was
Whehequote:Op woensdag 13 juli 2011 18:39 schreef Eef999 het volgende:
Die tattoo op zijn bovenarm heeft ie toch laten plaatsen over de naam van Ramona heen![]()
Maar die van Yo had ik ook nog nergens gezien
Ik zat me sowieso af te vragen hoe dat voor Ramona moet zijn, je ex zien veranderen in een soort... eh.... blitse dwerg, Of zo.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:39 schreef Eef999 het volgende:
Die tattoo op zijn bovenarm heeft ie toch laten plaatsen over de naam van Ramona heen![]()
Maar die van Yo had ik ook nog nergens gezien
ze waren al vanaf hun 15 of 16e samen geloof ik. Ramona heeft zelfs geen opleiding gevolgd na haar vmbo omdat Wes het zo fijn vond dat er iemand thuis was als hij thuiskwamquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:08 schreef sherezade het volgende:
ze zal hem wel het beste kennen, en zal wel stiekem in haar vuistje lachen dat hij zo diep gezonken is qua gedrag
quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zat me sowieso af te vragen hoe dat voor Ramona moet zijn, je ex zien veranderen in een soort... eh.... blitse dwerg, Of zo.
Zij zit en hij staatquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:58 schreef Smallish het volgende:
Hij staat een treetje hoger. Hij denkt zeker dat wij dat niet doorhebben.
? Ik vind het contrast op die laatste foto nogal... scherp...Die slagschaduw van zijn 'haar' staat hem niet zo flatteus. Terwijl Yo er echt goed op staat.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:59 schreef Pisces29 het volgende:
Zijn nieuwe grasmat ziet er wel goed uit!
grasmatquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:59 schreef Pisces29 het volgende:
Zijn nieuwe grasmat ziet er wel goed uit!
quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zat me sowieso af te vragen hoe dat voor Ramona moet zijn, je ex zien veranderen in een soort... eh.... blitse dwerg, Of zo.
Ik ga zo aan mijn eigen relatie twijfelen als ik dit zie. Wij hebben nooit van dit soort spontane foto's waarop we zo ondeugend in de camera kijken. Meestal heeft een van beiden net een oog dicht, zit er spinazie op een tand of hangt er net een tong uit een mond.quote:
Winning!quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:31 schreef Ole het volgende:
Ach, Romana heeft er in elk geval een paar miljoen aan overgehoudena
Wesleys hand is op magische wijze in het water weggesoeptquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ga zo aan mijn eigen relatie twijfelen als ik dit zie. Wij hebben nooit van dit soort spontane foto's waarop we zo ondeugend in de camera kijken. Meestal heeft een van beiden net een oog dicht, zit er spinazie op een tand of hangt er net een tong uit een mond.
Daarom bewonder ik Jo en Wes: de hele dag bewegen in fotomodel-stand. Ga er maar aanstaan. Dat vergeten we wel eens te waarderen mensen!
Die zal er nog wel komen in de toekomst, met Yo aan de zijlijn, die ook (weer) wat haarlijntjes, tandjes en correcties uitvoertquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:46 schreef sherezade het volgende:
[..]
grasmat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nu nog die cosmetische ingreep aan zijn flap oren
Oh dan heb ik verkeerd gekeken, dacht dat hij zijn hand gewoon in zijn broekzak heeftquote:Op donderdag 14 juli 2011 07:50 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wesleys hand is op magische wijze in het water weggesoept
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |