twitter:johanvanboven twitterde op woensdag 13-07-2011 om 09:43:42SPOEDMAIL van Feyenoord: vanmiddag om 13.00 uur persconferentie nav zeer recente ontwikkelingen. Aanwezig: Vlaar, Gudde en Van Geel. reageer retweet
Later meer...twitter:JanDirkStouten twitterde op woensdag 13-07-2011 om 09:54:49Mario Been weg bij #Feyenoord!!! reageer retweet
twitter:RTV_Rijnmond twitterde op woensdag 13-07-2011 om 10:02:16Mario #Been vertrekt per direct bij #Feyenoord. 20 van de 23 spelers hebben het vertrouwen in hem opgezegd. reageer retweet
quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:09 schreef borisz het volgende:
Hoe laat komt de trein aan op Rotterdam-Zuid?
Dat is niet de reden. Spelers hebben het vertrouwen in hem opgezegd.quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zal wel te horen hebben gekregen dat Fer komende periode ook nog weg gaat. Dan is er idd weinig om op te bouwen.
quote:Bij de persconferentie zullen aanvoerder Ron Vlaar, algemeen directeur Eric Gudde en technisch directeur Martin van Geel aanwezig zijn. Volgens RTV Rijnmond moet Feyenoord op zoek naar een nieuwe trainer. Naar verluidt hebben twintig van de 23 selectiespelers laten weten geen vertrouwen te hebben in de oefenmeester, waarna de coach besloot de handdoek in de ring te werpen.
Die is net bij NEC begonnen, van welk geld moet die weggekocht wordenquote:
oh ja ff vergeten, dacht dat die nog bij excelsior zat.quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die is net bij NEC begonnen, van welk geld moet die weggekocht worden
Doe maar niet.quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er is maar 1 denkbare opvolger met z'n grote helpende mond: Willem.
Dit speelt al langer dan de eerste paar weken van de voorbereiding.quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:22 schreef marcodej het volgende:
Nog voor het seizoen begint al vertrouwen verliezen van je spelersgroep. Goed bezig.
Dit kan ook nooit goed zijn voor een clubquote:Op woensdag 13 juli 2011 10:22 schreef marcodej het volgende:
Nog voor het seizoen begint al vertrouwen verliezen van je spelersgroep. Goed bezig.
Ik zie zijn gedicht al:quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:22 schreef Tha_Duck het volgende:
van Hanegem.. Ga maar vast een gat in het hek knippen
en van Gaal bij 010? Dat zou wel bijzonder zijn.
Op dat balkon van het Stadhuis aan de Coolsingel zou hij zo passen...quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:22 schreef Tha_Duck het volgende:
en van Gaal bij 010? Dat zou wel bijzonder zijn.
Terwijl hij de burgemeester met een karatetrap van het podium helpt?quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:34 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Op dat balkon van het Stadhuis aan de Coolsingel zou hij zo passen...
lijkt me vooral leuk als hij de Overwinningsspeech dan wéér in het duits doet
Even quoten voor het geval dat R. Koeman het stokje overneemt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:19 schreef Scrummie het volgende:
Wij, of iig veel supporters, vieren dit als een overwinning. Eindelijk verlost van deze prutser.
Welke nieuwe spelers zitten er in de selectie?quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:44 schreef LimboFan het volgende:
Welke spelers zullen het vertrouwen niet opgezegd hebben?
Mensen als Fernandez, Ramstein, Nelmon?quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:45 schreef Bolter het volgende:
[..]
Welke nieuwe spelers zitten er in de selectie?
Ja nou, dan komt het echt helemaal goed allemaalquote:
Moeilijk te zeggen. Zitten aardig wat nieuwe spelers bij. Ook uit de jeugd.quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:44 schreef LimboFan het volgende:
Welke spelers zullen het vertrouwen niet opgezegd hebben?
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 13-07-2011 om 10:48:12Spelersgroep heeft gistermiddag het vertrouwen in #Been opgezegd. De bom is gisteravond gebarsten. De ervaren en belangrijke spelers ... reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 13-07-2011 om 10:48:52... waren "klaar" met #Been. Been stapt zelf op, en zoals het er nu naar uitziet hoeft #Feyenoord geen afkoopsom te betalen. reageer retweet
Siert Been wel als ie geen geld opstrijkt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:50 schreef Happel het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 13-07-2011 om 10:48:12Spelersgroep heeft gistermiddag het vertrouwen in #Been opgezegd. De bom is gisteravond gebarsten. De ervaren en belangrijke spelers ... reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 13-07-2011 om 10:48:52... waren "klaar" met #Been. Been stapt zelf op, en zoals het er nu naar uitziet hoeft #Feyenoord geen afkoopsom te betalen. reageer retweet
Dat Been vrijwillig weg gaat is geen verrassing. Wel dat ''grote'' spelers eindelijk hun mond opentrekken.quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:50 schreef Happel het volgende:
Welke grote spelers?quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:51 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Dat Been vrijwillig weg gaat is geen verrassing. Wel dat ''grote'' spelers eindelijk hun mond opentrekken.
De eerste coach ie het nog lukt om Feijenoord met de schaal op de Coolsingel te krijgen wordt een held in Rotterdam, ongeacht de historie, dus ook Louis zou dan geëerd worden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:34 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Op dat balkon van het Stadhuis aan de Coolsingel zou hij zo passen...
lijkt me vooral leuk als hij de Overwinningsspeech dan wéér in het duits doet
True, maar aan de andere kant zegt het ook wel veel als jongens als Luc een eigen persoonlijke trainer inhuren, simpelweg omdat e 4x in de week 1,5 uur getraind wordt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:00 schreef appelsientje het volgende:
Tjonge wat een zooitje en zo vlak voor het begin van een nieuw seizoen.
Ben erg benieuwd wie er nu komt.
Ik vind het trouwens wel een zwakte bod als je als speler je vertrouwen op zegt..
Ze mogen het ook best bij zichzelf zoeken.
Jij weet blijkbaar niet wat er speelt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:00 schreef appelsientje het volgende:
Ik vind het trouwens wel een zwakte bod als je als speler je vertrouwen op zegt..
Ze mogen het ook best bij zichzelf zoeken.
Jawel hoor..quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij weet blijkbaar niet wat er speelt.
Dat zou echt de grap van de eeuw zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hoop alleen dat het niet een koeman wordt
quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:08 schreef borisz het volgende:
De oplossing is natuurlijk Andries Jonker.
Kan niet minder natuurlijk en hij is ook diegene geweest die gezegd heeft dat Fey binnen 3 jaar kampioen kan zijn en alleen Wijndalum en Castaignos zijn weg van die grote talenten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:41 schreef RobbieReRaise het volgende:
Ik vind het wel jammer, maar aan de andere kant begrijpelijk. Resultaten te slecht en teveel negatieve verhalen over de werkwijze van Been...(en waar rook is, is vuur)
Wie dit zooitje ongeregeld wel aan het voetballen krijgt zou ik momenteel niet weten. Ik heb altijd wel een zwak gehad voor Van Hanegem, maar ik denk dat de kans klein is dat hij in dit wespennest stapt, wat Feyenoord momenteel is.
Welke spelers zaten er dan onder zowel Verbeek als Been?quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:47 schreef Cara het volgende:
Hm. Vertrouwen opgezegd in Verbeek, vertrouwen opgezegd in Been.
Ik was Been wel een tijdje zat ja, maar wanneer gaan de spelers eens naar zichzelf kijken?
quote:Feyenoord en Marion Been zijn sinds vandaag uitelkaar. De club uit Rotterdam is naarstig op zoek naar een vervanger voor de opgestapte Mario Been. Ton Du Chatinier wordt gezien als één van de kandidaten. De ex-trainer van FC Utrecht en Spakenburg werd onlangs gezien met Directeur Gudde. Of het gaat om een vacature voor het hoofdtrainerschap of assistent is niet bekend.
De naam van Willem van Hanegem zingt ook rond het stadion, de succescoach van weleer werkte bij FC Utrecht ook samen met Ton Du Chatinier wat een vereeniging van de twee niet uitsluit.
Niet veel, Vlaar, Biseswar, El Ahmadi en misschien nog 2 ofzo.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Welke spelers zaten er dan onder zowel Verbeek als Been?
Vlaar en De Vrij liggen erg goed bij de supporters en hebben zichzelf ook voor nog een aantal jaren aan de club verbonden. Ik zou geen betere weten van deze selectie.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als De Vrij in je spelersraad zit is het natuurlijk sws al fout natuurlijk
Maar ik denk dat alleen Vlaar meer dan 100 eredivisiewedstrijden gespeeld heeft van de basis
Zal allemaal best, maar De Vrij is een groentje, die zou zich bezig moeten houden met zijn eigen spelquote:Op woensdag 13 juli 2011 12:01 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vlaar en De Vrij liggen erg goed bij de supporters en hebben zichzelf ook voor nog een aantal jaren aan de club verbonden. Ik zou geen betere weten van deze selectie.
Dat mag jij vinden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zal allemaal best, maar De Vrij is een groentje, die zou zich bezig moeten houden met zijn eigen spel
Zo iemand als Engelaar of eventueel Zenden zou ze wel helpen
Haha. Niet eens zo gek gedacht.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:08 schreef borisz het volgende:
De oplossing is natuurlijk Andries Jonker.
Fijn zegquote:
Wat denk je zelf? De ene stem van de selectiespeler is maar de helft waard?quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:49 schreef LudoSanders het volgende:
20/23 van de selectiespelers die het vertrouwen opzeggen in de trainer, dat is niet werkbaar meer natuurlijk. Maar wat ik me nu afvraag; bij die 23 spelers, zit daar ook dat nieuwe legioen Excelsior spelers bij?
Ja.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? De ene stem van de selectiespeler is maar de helft waard?
Natuurlijk nietquote:
Dat er geen prijzen werden gewonnenquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:18 schreef Bolter het volgende:
Voor de mensen die wat meer met Feyenoord hebben: wat is nou precies het probleem met de methodes van Been?
Met name de resultaten die ze voortbrengen vermoed ik.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:18 schreef Bolter het volgende:
Voor de mensen die wat meer met Feyenoord hebben: wat is nou precies het probleem met de methodes van Been?
Hij won een bekertje.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat er geen prijzen werden gewonnen
Je hebt duidelijk niet al teveel volledige duels gezien van Feyenoord de afgelopen 2 jaar.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
20 snotneuzen hebben dus het vertrouwen opgezegd, hmm? Ze zouden hun voeten eens moeten laten spreken in plaats van die grote smoelen.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
20 snotneuzen hebben dus het vertrouwen opgezegd, hmm? Ze zouden hun voeten eens moeten laten spreken in plaats van die grote smoelen.
Excuus. Het was niet bedoeld om te trollen, maar gewoon als flauw grapje.quote:
http://rijnmond.nl/Homepa(...)rekt%20naar%20Spanjequote:Mario Been vertrekt naar Spanje
13 juli 2011
De bij Feyenoord vertrokken Mario Been is meteen na de bekendmaking van zijn vertrek voor een vakantie naar Spanje vertrokken. Dat maakte zijn managementbureau Sport Promotion woensdag bekend. ,Ik heb even tijd nodig om dit te verwerken', verklaarde Been voor vertrek.
Zijn zaakwaarnemer Rob Jansen bereikte woensdag overeenstemming met de clubleiding van Feyenoord over de afwikkeling van het contract van Been.
Die verbintenis liep nog door tot medio volgend jaar.
Malagaquote:Op woensdag 13 juli 2011 14:57 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
http://rijnmond.nl/Homepa(...)rekt%20naar%20Spanje
Heb jij de afgelopen 2 jaar alle wedstrijden volledig gezien van Feyenoord ?quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:30 schreef Vasilevski het volgende:
En de Feyenoordertjes hier staan weer eens te juichen.Sommige mensen kun je echt van alles wijsmaken. Misschien kan Vlemmings gewoon het seizoen als hoofdtrainer doen. Worden ze weer 10e: 'Helaas pindakaas'.
Er zal niks veranderen, let maar op!quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Heb jij de afgelopen 2 jaar alle wedstrijden volledig gezien van Feyenoord ?
Ik wel, en er zat echt werkelijk geen enkele progressie in, geen positiespel, geen automatisme, geen duidelijke lijn. Daarbij waren zijn wissels vaak onbegrijpelijk en werden spelers steeds van de bank naar de tribune verwezen en ineens weer in de basis en weer richting tribune. Ook sprak hij amper met de spelers individueel waardoor veel spelers geen idee hadden wat nu hun plek was.
Een aantal spelers had het afgelopen seizoen zelfs een privétrainer in dienst omdat ze de trainingen van Mario niet (goed) genoeg vonden.
Het ligt eraan wat je verwacht en op welke termijn.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Er zal niks veranderen, let maar op!
Welke spelers?quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:39 schreef Paul-89 het volgende:
Een aantal spelers had het afgelopen seizoen zelfs een privétrainer in dienst omdat ze de trainingen van Mario niet (goed) genoeg vonden.
Wat een onzin. De trainer is verantwoordelijk voor de resultaten. Als de spelers niet goed genoeg zijn, moet Been ze beter maken. Dat heeft hij niet gedaan.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:08 schreef WhateverWhatever het volgende:
Weet je wat altijd zo lullig is, dat het altijd aan de trainer ligt als het elftal niet draait, het ligt nooit aan die verwende snotaapjes die zich te goed voelen voor deze maatschappij.
Ze zouden een prestatieloon moeten invoeren, moet je dan eens zien hoe goed ze gaan voetballen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |