Welke spelers zaten er dan onder zowel Verbeek als Been?quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:47 schreef Cara het volgende:
Hm. Vertrouwen opgezegd in Verbeek, vertrouwen opgezegd in Been.
Ik was Been wel een tijdje zat ja, maar wanneer gaan de spelers eens naar zichzelf kijken?
quote:Feyenoord en Marion Been zijn sinds vandaag uitelkaar. De club uit Rotterdam is naarstig op zoek naar een vervanger voor de opgestapte Mario Been. Ton Du Chatinier wordt gezien als één van de kandidaten. De ex-trainer van FC Utrecht en Spakenburg werd onlangs gezien met Directeur Gudde. Of het gaat om een vacature voor het hoofdtrainerschap of assistent is niet bekend.
De naam van Willem van Hanegem zingt ook rond het stadion, de succescoach van weleer werkte bij FC Utrecht ook samen met Ton Du Chatinier wat een vereeniging van de twee niet uitsluit.
Niet veel, Vlaar, Biseswar, El Ahmadi en misschien nog 2 ofzo.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Welke spelers zaten er dan onder zowel Verbeek als Been?
Vlaar en De Vrij liggen erg goed bij de supporters en hebben zichzelf ook voor nog een aantal jaren aan de club verbonden. Ik zou geen betere weten van deze selectie.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als De Vrij in je spelersraad zit is het natuurlijk sws al fout natuurlijk
Maar ik denk dat alleen Vlaar meer dan 100 eredivisiewedstrijden gespeeld heeft van de basis
Zal allemaal best, maar De Vrij is een groentje, die zou zich bezig moeten houden met zijn eigen spelquote:Op woensdag 13 juli 2011 12:01 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vlaar en De Vrij liggen erg goed bij de supporters en hebben zichzelf ook voor nog een aantal jaren aan de club verbonden. Ik zou geen betere weten van deze selectie.
Dat mag jij vinden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zal allemaal best, maar De Vrij is een groentje, die zou zich bezig moeten houden met zijn eigen spel
Zo iemand als Engelaar of eventueel Zenden zou ze wel helpen
Haha. Niet eens zo gek gedacht.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:08 schreef borisz het volgende:
De oplossing is natuurlijk Andries Jonker.
Fijn zegquote:
Wat denk je zelf? De ene stem van de selectiespeler is maar de helft waard?quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:49 schreef LudoSanders het volgende:
20/23 van de selectiespelers die het vertrouwen opzeggen in de trainer, dat is niet werkbaar meer natuurlijk. Maar wat ik me nu afvraag; bij die 23 spelers, zit daar ook dat nieuwe legioen Excelsior spelers bij?
Ja.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? De ene stem van de selectiespeler is maar de helft waard?
Natuurlijk nietquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |