Dat Been vrijwillig weg gaat is geen verrassing. Wel dat ''grote'' spelers eindelijk hun mond opentrekken.quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:50 schreef Happel het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 13-07-2011 om 10:48:12Spelersgroep heeft gistermiddag het vertrouwen in #Been opgezegd. De bom is gisteravond gebarsten. De ervaren en belangrijke spelers ... reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 13-07-2011 om 10:48:52... waren "klaar" met #Been. Been stapt zelf op, en zoals het er nu naar uitziet hoeft #Feyenoord geen afkoopsom te betalen. reageer retweet
Welke grote spelers?quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:51 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Dat Been vrijwillig weg gaat is geen verrassing. Wel dat ''grote'' spelers eindelijk hun mond opentrekken.
De eerste coach ie het nog lukt om Feijenoord met de schaal op de Coolsingel te krijgen wordt een held in Rotterdam, ongeacht de historie, dus ook Louis zou dan geëerd worden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:34 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Op dat balkon van het Stadhuis aan de Coolsingel zou hij zo passen...
lijkt me vooral leuk als hij de Overwinningsspeech dan wéér in het duits doet
True, maar aan de andere kant zegt het ook wel veel als jongens als Luc een eigen persoonlijke trainer inhuren, simpelweg omdat e 4x in de week 1,5 uur getraind wordt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:00 schreef appelsientje het volgende:
Tjonge wat een zooitje en zo vlak voor het begin van een nieuw seizoen.
Ben erg benieuwd wie er nu komt.
Ik vind het trouwens wel een zwakte bod als je als speler je vertrouwen op zegt..
Ze mogen het ook best bij zichzelf zoeken.
Jij weet blijkbaar niet wat er speelt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:00 schreef appelsientje het volgende:
Ik vind het trouwens wel een zwakte bod als je als speler je vertrouwen op zegt..
Ze mogen het ook best bij zichzelf zoeken.
Jawel hoor..quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij weet blijkbaar niet wat er speelt.
Dat zou echt de grap van de eeuw zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hoop alleen dat het niet een koeman wordt
quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:08 schreef borisz het volgende:
De oplossing is natuurlijk Andries Jonker.
Kan niet minder natuurlijk en hij is ook diegene geweest die gezegd heeft dat Fey binnen 3 jaar kampioen kan zijn en alleen Wijndalum en Castaignos zijn weg van die grote talenten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:41 schreef RobbieReRaise het volgende:
Ik vind het wel jammer, maar aan de andere kant begrijpelijk. Resultaten te slecht en teveel negatieve verhalen over de werkwijze van Been...(en waar rook is, is vuur)
Wie dit zooitje ongeregeld wel aan het voetballen krijgt zou ik momenteel niet weten. Ik heb altijd wel een zwak gehad voor Van Hanegem, maar ik denk dat de kans klein is dat hij in dit wespennest stapt, wat Feyenoord momenteel is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |