Je vrees is gegrond. Je bent dan wel geen man maar : http://nl.wikipedia.org/wiki/Oedipuscomplexquote:Op woensdag 13 juli 2011 08:59 schreef bontjetele2 het volgende:
en ben bang dat dit een afwijking is.
Zoek hulp bij de huisarts als je het echt dwars zit.quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:02 schreef bontjetele2 het volgende:
Ik snap dat dit heel raar overkomt, en daarom wil ik er ook iets aan doen. Ik heb namelijk niet het idee dat het normaal is.
Natuurlijk is iedereen vrij te fantaseren over wat ie wil. Maar ik voel me er zelf gewoon niet goed bij en schaam me.
Lijkt me niet normaal nee, Oedipus complex, wat Opa zegt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:02 schreef bontjetele2 het volgende:
Ik snap dat dit heel raar overkomt, en daarom wil ik er ook iets aan doen. Ik heb namelijk niet het idee dat het normaal is.
Natuurlijk is iedereen vrij te fantaseren over wat ie wil. Maar ik voel me er zelf gewoon niet goed bij en schaam me.
Maar je bent toch niet verliefd op je moeder?quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:08 schreef bontjetele2 het volgende:
Bij mijn weten hetero. Ben altijd alleen verliefd geworden op mannen en nooit op vrouwen. Ik fantaseer verder ook nooit over vrouwen.
Dit ja. Je psyche linkt seks met geborgenheid, liefde en aandacht. Iets wat je blijkbaar gemist hebt (of nog steeds mist) van je moeder en waar je naar verlangt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:11 schreef Loontjah het volgende:
Is denk ik toch een stukje geborgenheid wat je dan voelt. Misschien een zieke gedachte maar als het bij een fantasie blijft en voor jou een prettig gevoel geeft, zou ik mij er niet zo druk om maken.
Dat heb ik ook altijd gehouden, hoewel dat nu onterecht is. Maar ik fantaseer niet over mijn moeder.quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:11 schreef bontjetele2 het volgende:
Ben absoluut niet verliefd op mijn moeder. Sterker nog; in het dagelijks leven kunnen we nauwelijks overweg. In mijn vroege jeugd zag ik haar al als een soort vijand en dit is altijd gebleven.
Of je hebt gewoon een kronkel in je hoofd. (maar het is natuurlijk veel makkelijker om het af te schuiven)quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:18 schreef bontjetele2 het volgende:
Ik heb er zelfs over gedacht dat ik vroeger misschien wel misbruikt ben door mijn moeder, en dat verdrongen heb.
Wacht, je bent een meisje of een jongen?quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:11 schreef bontjetele2 het volgende:
Ben absoluut niet verliefd op mijn moeder. Sterker nog; in het dagelijks leven kunnen we nauwelijks overweg. In mijn vroege jeugd zag ik haar al als een soort vijand en dit is altijd gebleven.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:37 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wacht, je bent een meisje of een jongen?
quote:
Aha, dus er zit een patroon in, van jongs af aan al. Nou ja, dan nu het lastige gedeelte maar kun je niet proberen uit te leggen wat jij voelt als je dan klaarkomt? Is dat echt het laten gaan van frustratie naar je moeder, waarbij je dan boosheid over haar gedrag uit? Of komt het dan toch eerder in de buurt van het acceptatie-verhaal?quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:32 schreef bontjetele2 het volgende:
[..]
heb ik ook aan zitten denken ja. zoiets zou het inderdaad ook kunnen zijn, herinner me namelijk van mijn vroegste seksuele fantasieën, echt nog in mijn kindertijd, ik ook wel eens over mensen fantaseerde waar ik een hekel aan had, of bang voor was.
Erg opmerkelijk.quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:46 schreef bontjetele2 het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw.
In mijn fantasie is mijn moeder niet onderdanig, maar zeker niet dominant. Ik doe meestal de inspanning om haar te laten komen, zo is het in mijn fantasie meestal zo dat ik haar klaarlik terwijl ik mezelf vinger. Ik bepaald wel wanneer zij klaar mag komen.
Dus jullie zijn gelijkwaardig dan? Of dat dan weer niet? Op zich wel redelijk veelzeggend dat jij dan bepaalt wanneer zij klaar mag komen, zelf een idee waar dat vandaan komt?quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:46 schreef bontjetele2 het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw.
In mijn fantasie is mijn moeder niet onderdanig, maar zeker niet dominant. Ik doe meestal de inspanning om haar te laten komen, zo is het in mijn fantasie meestal zo dat ik haar klaarlik terwijl ik mezelf vinger. Ik bepaald wel wanneer zij klaar mag komen.
Je maakt mij niet wijs dat TS de enige is. Volgens mij komen dergelijke fantasietjes véél vaker voor dan je denkt, alleen TS heeft de ballen om er een kloon voor aan te maken.quote:
Maar wat in jouw hoofd normaal is, is in de grotemensenwereld gewoon ziek hoor.quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:49 schreef Seven. het volgende:
Je maakt mij niet wijs dat TS de enige is. Volgens mij komen dergelijke fantasietjes véél vaker voor dan je denkt, alleen TS heeft de ballen om er een kloon voor aan te maken.
Nee, dat is ze ook niet, aangezien het een voorkomende afwijking is die beschreven is. Maar ik beweer ook niet dat ze de enige is.quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:49 schreef Seven. het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs dat TS de enige is. Volgens mij komen dergelijke fantasietjes véél vaker voor dan je denkt, alleen TS heeft de ballen om er een kloon voor aan te maken.
You're not helping!quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar wat in jouw hoofd normaal is, is in de grotemensenwereld gewoon ziek hoor.
Nou ja, zo opmerkelijk is het dus ook niet.quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, dat is ze ook niet, aangezien het een voorkomende afwijking is die beschreven is. Maar ik beweer ook niet dat ze de enige is.
Vind ik wel.quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:55 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nou ja, zo opmerkelijk is het dus ook niet.
Hoezo? Beter doet ie dat hier.quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:03 schreef SuperwormJim het volgende:
Nee serieus. Zoek professionele hulp en doe daar je verhaal.
Als dit allemaal serieus is:quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:02 schreef bontjetele2 het volgende:
[..]
We zijn wel gelijkwaardig verder ja, in de fantasie. Ik heb geen idee waar dat vandaan komt trouwens, dat ik mag bepalen wanneer zij klaarkomt,
Ik woon nu trouwens niet meer thuis, maar toen ik nog thuiswoonde gingen de fantasieen veel verder. In mijn moeders nachtkastje heb ik eens een soort speeltje gevonden, en ik raakte dan gelijk opgewonden als ik eraan rook. Ook bespiedde ik mijn moeder als ze onder de douche vandaan kwam.
Nu ik op mezelf zit, heb ik de fantasieen nog wel, maar kan het niet verder gaan dan dat.
Het is trouwens begonnen toen ik een jaar of 15/16 was, ik kan me nog precies herinneren dat ze een keer alleen een soort t-shirt droeg en bukte om iets op te rapen, en ik dus haar vagina zag. Zo is het allemaal begonnen.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:03 schreef SuperwormJim het volgende:
Zoek professionele hulp en doe daar je verhaal.
Ik vind het allemaal zo jongensachtig aandoen, opgewonden raken van haar dildo's, haar bespieden en ook hoe het begonnen is ooit. Zijn allemaal dingen die typisch bij jongens passen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:02 schreef bontjetele2 het volgende:
[..]
We zijn wel gelijkwaardig verder ja, in de fantasie. Ik heb geen idee waar dat vandaan komt trouwens, dat ik mag bepalen wanneer zij klaarkomt,
Ik woon nu trouwens niet meer thuis, maar toen ik nog thuiswoonde gingen de fantasieen veel verder. In mijn moeders nachtkastje heb ik eens een soort speeltje gevonden, en ik raakte dan gelijk opgewonden als ik eraan rook. Ook bespiedde ik mijn moeder als ze onder de douche vandaan kwam.
Nu ik op mezelf zit, heb ik de fantasieen nog wel, maar kan het niet verder gaan dan dat.
Het is trouwens begonnen toen ik een jaar of 15/16 was, ik kan me nog precies herinneren dat ze een keer alleen een soort t-shirt droeg en bukte om iets op te rapen, en ik dus haar vagina zag. Zo is het allemaal begonnen.
Je verhaal doen op een anoniem forum met wanabe-psychologen is anders ook niet echt ideaal hequote:Op woensdag 13 juli 2011 10:07 schreef bontjetele2 het volgende:
Proffessionele hulp zoeken durf ik niet. zit ik face to face met zo'n knakker die ik later ook weer in de supermarkt tegen kan komen.
Hehehe. Indeed, sommige dingen zijn echt te privé om ooit face to face tegen wie dan ook te vertellen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:07 schreef bontjetele2 het volgende:
Proffessionele hulp zoeken durf ik niet. zit ik face to face met zo'n knakker die ik later ook weer in de supermarkt tegen kan komen.
Maar het is wel anoniem. Afgezien kloonchecks dan.quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je verhaal doen op een anoniem forum met wanabe-psychologen is anders ook niet echt ideaal he
Alsof die mensen nog nooit zo'n verhaal gehoord hebben...quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:08 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hehehe. Indeed, sommige dingen zijn echt te privé om ooit face to face tegen wie dan ook te vertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |