quote:Op woensdag 13 juli 2011 06:02 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik heb daar dus geen toegang tot internetIk ga je missen
Nee dat hij lapohunttequote:Op woensdag 13 juli 2011 06:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zeker dat te lang duurde, ja is ook zo.
Nee, dat ik een lapohunter ben.quote:Op woensdag 13 juli 2011 06:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zeker dat te lang duurde, ja is ook zo.
Ik zit er in een paar uur ook weer in voor de 3e keer in 1.5 week...quote:
Goeie TT Hequote:Op woensdag 13 juli 2011 06:10 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Omdat ik ook IJsthee en koekjes heb.
The fuck, waarom?quote:Op woensdag 13 juli 2011 06:11 schreef Zandman030 het volgende:
[..]
Ik zit er in een paar uur ook weer in voor de 3e keer in 1.5 week...
Piloot misschien?quote:
Koekjes niet meer, wel ijstheequote:Op woensdag 13 juli 2011 06:12 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Zeker, heb je ook nog IJsthee en koekjes?
Sterkte man, sterkte.quote:Op woensdag 13 juli 2011 06:13 schreef Zandman030 het volgende:
Ik de eerste vorige week ook, 2 dagen erna weer terug naar NL omdat me tante op sterven lag. Nu weer naar het buitenland.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 juli 2011 06:13 schreef Zandman030 het volgende:
Ik de eerste vorige week ook, 2 dagen erna weer terug naar NL omdat me tante op sterven lag. Nu weer naar het buitenland.![]()
[ afbeelding ]
Ja thanks, heb het al enigzins verwerkt, afgelopen maandag ook nog een gedicht van mijn tante voorgedragen op de begrafenis. Heb het gevoel dat ik het eindelijk een beetje af begin te sluiten.quote:
Succesquote:Op woensdag 13 juli 2011 06:17 schreef Zandman030 het volgende:
Ik ga eens even de binnenkant van mijn ogen bekijken. Het gaat een zware dag worden, eerst nog even flink smoken alvorens richting schiphol te gaan![]()
Fijna vakantie people!
quote:Op woensdag 13 juli 2011 06:17 schreef Zandman030 het volgende:
Ik ga eens even de binnenkant van mijn ogen bekijken. Het gaat een zware dag worden, eerst nog even flink smoken alvorens richting schiphol te gaan![]()
Fijna vakantie people!
Succes, slaap lekker.quote:Op woensdag 13 juli 2011 06:17 schreef Zandman030 het volgende:
Fijna vakantie people!
En heel laat in de vakantie, en nog naar COMMUNIZM.quote:Op woensdag 13 juli 2011 06:21 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ja, midden augustus voor drie weken naar Rusland.
Tfoe, mijn vakantie begint pas volgende week. En ondertussen ga ik misschien nog ergens heen, maar dat is niet zeker.quote:Op woensdag 13 juli 2011 06:22 schreef Dalando het volgende:
[..]
En heel laat in de vakantie, en nog naar COMMUNIZM.
Ohquote:Op woensdag 13 juli 2011 06:23 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Tfoe, mijn vakantie begint pas volgende week. En ondertussen ga ik misschien nog ergens heen, maar dat is niet zeker.
Hoe lang heb jij al vakantie?quote:
Yepquote:Op woensdag 13 juli 2011 06:25 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Hoe lang heb jij al vakantie?En ga jij ergens heen? Heb niet alles gevolgd; probeer iets te configureren.
Later, veel plezier.quote:Op woensdag 13 juli 2011 06:31 schreef Dimens het volgende:
Oké het is zo ver, ik ga er vandoor.![]()
Houd jullie rustig jongens, later.
Chill, moet nog even kijken wat ik de komende dagen en weken ga doen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 06:31 schreef Dalando het volgende:
[..]
YepNja vrij van werk
Zwitserland, over 6 dagen
quote:Op woensdag 13 juli 2011 06:35 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Chill, moet nog even kijken wat ik de komende dagen en weken ga doen.
Gewoon wakker blijven man, als je moe bent val je wel vanzelf in slaap.quote:
En als je dan in je bed ligt en je valt in slaap ligt je laptop s'morgens weer op de grond. Kapot.quote:Op woensdag 13 juli 2011 06:40 schreef Zandman030 het volgende:
Ik ga denk ik met de laptop op schoot in bed liggen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
Wat is er gebeurd?quote:Op woensdag 13 juli 2011 06:49 schreef Zandman030 het volgende:
Ik heb operatie 'laptop op bed' bij deze afgelast...
Het was al licht een uur geleden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 06:50 schreef Zandman030 het volgende:
Operatie 'sigaret roken terwijl ik rustig naar de achtertuin zit te staren en zie dat het onderhand al licht is buiten' is gestart!![]()
Ik doe met je mee!quote:Op woensdag 13 juli 2011 06:50 schreef Zandman030 het volgende:
Operatie 'sigaret roken terwijl ik rustig naar de achtertuin zit te staren en zie dat het onderhand al licht is buiten' is gestart!![]()
Dat heb ik ook allemaal vanaf mijn koninklijke zetel in de keuken meegemaakt, maar toen was het nog een ongeorganiseerde bende. Nu is het een 'echte' operatie!quote:
Ik zet ff de deur open, hangt een mistgordijn in de huiskamer+keuken na mijn nachtelijke avontuurtje...quote:
Pak een ventilator werkt ookquote:Op woensdag 13 juli 2011 07:00 schreef Zandman030 het volgende:
Operatie 'achterdeur open om het zicht verder dan 1 meter te maken' is gecanceld. Het regent nog buiten...
Ding staat op zolder, geen zin om helemaal naar boven te lopenquote:
Hard blazen dan maarquote:Op woensdag 13 juli 2011 07:07 schreef Zandman030 het volgende:
[..]
Ding staat op zolder, geen zin om helemaal naar boven te lopen![]()
Straks wordt ik nog moe
Heb er net weer eentje uitgedruktquote:Op woensdag 13 juli 2011 07:08 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hard blazen dan maarOf steek er nog 1 op en als er iemand wakker van word zeg je gewoon dat er een plaatselijke mistbank hangt
Cursus 'rooksignalen' niks voor je?quote:Op woensdag 13 juli 2011 07:10 schreef Zandman030 het volgende:
[..]
Heb er net weer eentje uitgedrukt
Fuck stivoro!quote:Op woensdag 13 juli 2011 07:12 schreef Zandman030 het volgende:
Stoppen met roken is voor mensen die opgeven!
Vriend van me had tijdje geleden nog zo'n informatiepakket van hun bij mij thuis laten bezorgen. Overal in huis bordjes neergezet tegen rokenquote:
Leuk nummertje toch :pquote:
Haha, ga ik zo ook even doen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 07:51 schreef Dalando het volgende:
Zo. Koffie gehad, gedoucht, gel in, en klaar voor weer een saaie kutdag.
Nee gaat prima nog, ik ben veel te vroeg zelfs.quote:Op woensdag 13 juli 2011 08:02 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Lekker weer zeg... Geen vertragingen?
Hoi zomermeisje, kun je er even voor zorgen dat de zon gaat schijnen?quote:
Mijn krachten zwakken af door dit slechte weer, ik kan even niks doen nu, ik lig ziek in bed.quote:Op woensdag 13 juli 2011 08:06 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Hoi zomermeisje, kun je er even voor zorgen dat de zon gaat schijnen?
Beterschap, ben ook een beetje ziek.quote:Op woensdag 13 juli 2011 08:08 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Mijn krachten zwakken af door dit slechte weer, ik kan even niks doen nu, ik lig ziek in bed.
quote:
Ah. Ik ben niet echt ziek, jij wel? Beterschap in ieder geval dan.quote:Op woensdag 13 juli 2011 08:11 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Beterschap, ben ook een beetje ziek.![]()
Baas als altijd, zelfs ziekte kan hij verhelpen met een simpele douche.quote:Op woensdag 13 juli 2011 08:19 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Beetje maar, even een hete douche nemen zal wel helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |