quote:Op woensdag 13 juli 2011 06:02 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik heb daar dus geen toegang tot internetIk ga je missen
Nee dat hij lapohunttequote:Op woensdag 13 juli 2011 06:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zeker dat te lang duurde, ja is ook zo.
Nee, dat ik een lapohunter ben.quote:Op woensdag 13 juli 2011 06:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zeker dat te lang duurde, ja is ook zo.
Ik zit er in een paar uur ook weer in voor de 3e keer in 1.5 week...quote:
Goeie TT Hequote:Op woensdag 13 juli 2011 06:10 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Omdat ik ook IJsthee en koekjes heb.
The fuck, waarom?quote:Op woensdag 13 juli 2011 06:11 schreef Zandman030 het volgende:
[..]
Ik zit er in een paar uur ook weer in voor de 3e keer in 1.5 week...
Piloot misschien?quote:
Koekjes niet meer, wel ijstheequote:Op woensdag 13 juli 2011 06:12 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Zeker, heb je ook nog IJsthee en koekjes?
Sterkte man, sterkte.quote:Op woensdag 13 juli 2011 06:13 schreef Zandman030 het volgende:
Ik de eerste vorige week ook, 2 dagen erna weer terug naar NL omdat me tante op sterven lag. Nu weer naar het buitenland.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 juli 2011 06:13 schreef Zandman030 het volgende:
Ik de eerste vorige week ook, 2 dagen erna weer terug naar NL omdat me tante op sterven lag. Nu weer naar het buitenland.![]()
[ afbeelding ]
Ja thanks, heb het al enigzins verwerkt, afgelopen maandag ook nog een gedicht van mijn tante voorgedragen op de begrafenis. Heb het gevoel dat ik het eindelijk een beetje af begin te sluiten.quote:
Succesquote:Op woensdag 13 juli 2011 06:17 schreef Zandman030 het volgende:
Ik ga eens even de binnenkant van mijn ogen bekijken. Het gaat een zware dag worden, eerst nog even flink smoken alvorens richting schiphol te gaan![]()
Fijna vakantie people!
quote:Op woensdag 13 juli 2011 06:17 schreef Zandman030 het volgende:
Ik ga eens even de binnenkant van mijn ogen bekijken. Het gaat een zware dag worden, eerst nog even flink smoken alvorens richting schiphol te gaan![]()
Fijna vakantie people!
Succes, slaap lekker.quote:Op woensdag 13 juli 2011 06:17 schreef Zandman030 het volgende:
Fijna vakantie people!
En heel laat in de vakantie, en nog naar COMMUNIZM.quote:Op woensdag 13 juli 2011 06:21 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ja, midden augustus voor drie weken naar Rusland.
Tfoe, mijn vakantie begint pas volgende week. En ondertussen ga ik misschien nog ergens heen, maar dat is niet zeker.quote:Op woensdag 13 juli 2011 06:22 schreef Dalando het volgende:
[..]
En heel laat in de vakantie, en nog naar COMMUNIZM.
Ohquote:Op woensdag 13 juli 2011 06:23 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Tfoe, mijn vakantie begint pas volgende week. En ondertussen ga ik misschien nog ergens heen, maar dat is niet zeker.
Hoe lang heb jij al vakantie?quote:
Yepquote:Op woensdag 13 juli 2011 06:25 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Hoe lang heb jij al vakantie?En ga jij ergens heen? Heb niet alles gevolgd; probeer iets te configureren.
Later, veel plezier.quote:Op woensdag 13 juli 2011 06:31 schreef Dimens het volgende:
Oké het is zo ver, ik ga er vandoor.![]()
Houd jullie rustig jongens, later.
Chill, moet nog even kijken wat ik de komende dagen en weken ga doen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 06:31 schreef Dalando het volgende:
[..]
YepNja vrij van werk
Zwitserland, over 6 dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |