SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Openingspost♥ scars make us who we are ♥
Vraag me af wat ze gaan doen met mijn seizoenskaart. Heb er dit jaar voor het eerst een scc in vak 320. Dit gedeelte is niet ingestort.quote:Stadion voorlopig taboe voor FC Twente
ENSCHEDE - FC Twente zal de duels in de voorronde van de Champions League hoe dan ook buiten Enschede spelen. „Dat komt omdat de lichtcapaciteit op dit moment onvoldoende is. Normaal hangen de lampen immers aan het dak”, aldus voorzitter Joop Munsterman.
Ook de eerste thuiswedstrijd in de competitie, op zaterdag 13 augustus tegen AZ, loopt ernstig gevaar. „Dat duel kan sowieso niet op zaterdagavond gespeeld worden, want nogmaals: we hebben onvoldoende licht”, aldus Munsterman.
Opruimen ravage duurt drie weken
„En als het stadion door de onderzoekende instanties wordt vrijgegeven duurt het nog zeker drie weken voor de ravage in het stadion is opgeruimd. En dan nog moeten we afwachten hoe de tribune erbij staat en hebben we nog steeds geen dak.”
Munsterman en Jan van Halst brachten de voorbije dagen een bezoek aan de nabestaanden en de gewonden in het ziekenhuis. „Voor hen is het leed niet te overzien”, zegt hij. „Naar hen is de afgelopen dagen vooral onze aandacht uitgegaan. Maar gaandeweg wordt wel steeds duidelijker dat het ongeluk ook voor FC Twente vele consequenties heeft. We kunnen op dit moment onmogelijk alle gevolgen overzien, maar vast staat dat FC Twente enorme financiële schade lijdt. En dan praat je echt over miljoenen. Met zulke bedragen kan het niet anders of het ongeluk heeft directe invloed op de nabije toekomst van FC Twente.”
Begroting
Twente zou dit seizoen de begroting opkrikken van 36 naar 43 miljoen euro en een deel daarvan zou uit de opbrengsten van de nieuwe tribune moeten komen.
Twente heeft nog geen idee waar het de wedstrijden in de voorronde van de Champions League gaat spelen. Het Gelredome en het stadion van Schalke worden als opties genoemd. „Mijn gevoel zegt dat het Gelsenkirchen wordt”, aldus Munsterman.
Jij wil dat de boel opnieuw instort?quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:18 schreef Spatzmann het volgende:
Ik denk dath et makkelijkste straks is: gewoon geen dak erop, snel afraffelen en de mensen maar een paar maanden zonder dak laten zitten. OLD SCHOOL.
Denk dat hij meer de stoeltjes plaatsen etc bedoeldquote:
Ik neem toch aan dat Twente de schadeclaim bij het bouwbedrijf neerlegt en het uiteindelijk met die financiele schade wel meevalt. Alleen te hopen dat die procedures niet eindeloos gaan duren.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:26 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Gewoon de stoeltjes plaatsen bedoel ikHet dak kan an sich later wel. Geef je die mensen die daar zitten een flinke korting. Dan valt het qua financiele schade ook wel mee denk ik...
Kan Trabzon nog worden geschrapt ivm schandaal daar? Fenerbahce wordt misschien ook geschrapt hoorde ik net op Radio 1.quote:Loting voorronde CL
Morgen zal de UEFA in Nyon de loting verrichten voor de derde voorronde van de Champions League. FC Twente is geplaatst bij de loting en treft dus een club die niet geplaatst is. De wedstrijden worden gespeeld op 26/27 juli en 2/3 augustus. Mocht FC Twente de voorronde doorkomen, dan wacht nog de play-offronde.
De mogelijke tegenstanders in de derde voorronde:
- Rubin Kazan (Rusland)
- FC Zürich (Zwitserland)
- Odense BK (Denemarken)
- Trabzonspor (Turkije)
- FC Timisoara of FC Vaslui (Roemenië)
Als TFF bewijs levert zal dat ongetwijfeld het geval zijn lijkt mij. Moet TFF wel eerst met bewijs komen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kan Trabzon nog worden geschrapt ivm schandaal daar? Fenerbahce wordt misschien ook geschrapt hoorde ik net op Radio 1.
Ik las het verkeerd, lol. Ik dacht dat je bedoelde dat de wedstrijd Fenerbahce - FCTwente voor vanavond wordt geschrapt cq afgelastquote:
Mooie vrouw. Frauen haben einen Schuh-tick.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:37 schreef Syd het volgende:
Trouwens voor de geïnteresseerden onder ons hier een link met de livestream voor vanavond 20:00
Kloptquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:31 schreef d1ce het volgende:
Las in de krant dat Eredivisie Live 1 deze wedstrijd ook uit gaat zenden. Iemand meer informatie?
Ofc. De kans is groot dat ze 1 divisie lager spelen, volgend jaar of het jaar erop.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:11 schreef Geo3kant het volgende:
2e divisie? Vanwege dat omkoop schandaal?
1. Twentequote:Op donderdag 14 juli 2011 20:26 schreef Geo3kant het volgende:
Uitslovers.. we weten dus al wie er kampioen wordt.
Jij denkt dat Ajax op de 11de plaatst gaat eindigen? ^^quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
1. Twente
2. Feyenoord
6. PSV
11. Ajax
Jij niet?quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:30 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Jij denkt dat Ajax op de 11de plaatst gaat eindigen? ^^
quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:30 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Jij denkt dat Ajax op de 11de plaatst gaat eindigen? ^^
Idd.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gelijkspel tegen een 3e klasser. De Boer moet oprotten, Cruijff ook.
Ik hoop dat Fener naar de tering gaat. Wat wel gaat gebeuren als ze naar de 2e divisie worden gezetquote:
Ik weet nog PSV - Fenerbahce in de CLquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik hoop dat Fener naar de tering gaat.
Is toch heerlijk manquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik hoop dat Fener naar de tering gaat. Wat wel gaat gebeuren als ze naar de 2e divisie worden gezet
Eén van de spannendste wedstrijden die ik ooit heb gezien, natuurlijk ken ik hem wegquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Semih Senturk... kennen jullie deze nog nog nog?
quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:47 schreef BradSpit het volgende:
geen wonder dat het 0-4 is, de voorzitter van Fenerbahçe die alle wedstrijden omkoopt zit in de bak
Dit, man het had al 1-6 moeten zijn, Fener bakt er niks vanquote:
Ustream + Timboektaantje ook goed?quote:
tweede helft lijkt er niet op van FCT-kantquote:
Dat wel.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja dat is dus zijn eigen schuld...
Leuke soap.quote:TWENTE GRIJPT NAAST GUIDETTI
ENSCHEDE – John Guidetti komt niet naar FC Twente. De Enschedese club heeft het afketsen van zijn komst bevestigd. De aanvaller, met wie de tukkers een voorovereenkomst hadden gesloten, staat op het punt zijn contract bij Manchester City te verlengen. In dat geval heeft hij bij twee clubs een handtekening gezet, waardoor het vervolg kan ontaarden in een juridische strijd. FC Twente beraadt zich over volgende stappen. Zaakwaarnemer Per Jonsson is op de hoogte van de handtekening bij Enschedese club, maar schuift de verantwoordelijkheid af. „Ik weet van de overeenkomst met FC Twente. Maar wat dat betreft, is het aan de clubs om er gezamenlijk uit te komen. Niet aan mij.” Een reële mogelijkheid is dat Manchester City met FC Twente een schadeloosstelling overeenkomt, zodat de tukkers alsnog afzien van juridische stappen. Twente maakte eveneens bekend dat het de eerste twee Europese duels buitenshuis zal spelen.
Jan Vennegoor of Hesselink traint momenteel bij de selectie van Jong FC Twente. Het afgelopen jaar kwam de spits in Oostenrijk uit voor Rapid Wien. Vennegoor, momenteel zonder club, begon zijn loopbaan bij FC Twente.
Inderdaad, gewoon een flink bedrag eisen. Manchester City heeft toch geld zatquote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:57 schreef Q. het volgende:
Dat wordt een mooie schadevergoeding, kunnen ze weer een dak van kopen.
Een 4e, maar daar komt Arsenal binnenstromen enzquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:19 schreef ender_xenocide het volgende:
Moet te doen zijn toch? Mocht Twente dit overleven, dan volgt er nog een voorronde?
en als ze in 1 van die twee voorrondes stranden dan is het uefa league? Of liggen ze er dan helemaal uit?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een 4e, maar daar komt Arsenal binnenstromen enz
EL in dat geval.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:21 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
en als ze in 1 van die twee voorrondes stranden dan is het uefa league? Of liggen ze er dan helemaal uit?
Als ze deze ronde eruit liggen moeten ze nog een voorronde EL. Dus in theorie zou het nog kunnen dat Twente helemaal geen Europees speelt, dacht ik.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:22 schreef Lastpost het volgende:
[..]
EL in dat geval.
Prima lotings-ronde, alleen vrees ik dat ze de ronde erna gewoon kansloos zijn ... maar hoop doet leven.
+quote:FC Twente houdt shirt met nummer acht open
FC Twente houdt rekening met de komst van een nieuwe middenvelder. Dat valt af te leiden uit de verdeling van de rugnummers voor het komende seizoen.
De Tukkers lieten het shirt met nummer acht vooralsnog onbemand. Dit betekent vrijwel zeker dat de nummer twee van het afgelopen Eredivisie-seizoen nog altijd rekening houdt met de komst van een nieuwe middenvelder. De voornaamste kandidaat voor deze positie is Feyenoorder Leroy Fer.
FC Twente meldde zich afgelopen maand in Rotterdam voor de middenvelder van Jong Oranje, maar zag een eerste bod op Fer afgewezen worden. Fer zelf ziet de overstap naar Enschede wel zitten, maar een transfer vindt alleen plaats wanneer de Tukkers bereid zijn een schepje bovenop het bod te doen.
Vraag en aanbod liggen volgens Feyenoord nog veel te ver uit elkaar. Daarnaast staan de Rotterdammers niet te trappelen Fer te verkopen. Eerder zag Feyenoord Georginio Wijnaldum al naar PSV vertrekken. Luc Castaignos ging aan de slag bij Internazionale.
quote:Adriaanse: "Ons spel leuk voor spelers en publiek"
FC Twente boekte donderdag een nipte zege op Fenerbahçe. De Tukkers waren in België met 4-3 te sterk voor de Turkse topclub. Bij rust leidde FC Twente nog met 4-0.
"Ik zag veel elementen terug wat ik graag zie bij mijn ploegen", reageert trainer Co Adriaanse tevreden in gesprek met TC/Tubantia. "Vanaf de eerste minuut hadden we het initiatief, met bij vlagen goed combinatiespel."
FC Twente nam snel afstand van de Turken. Binnen twintig minuten stond er een 3-0 stand op het scorebord. "Eigenlijk hadden we na rust uit moeten lopen naar 5-1 of 6-1. Maar na de 4-1 konden we niet de controle houden. Dat kwam ook mede omdat er wat minder ervaren jongens binnen de lijnen stonden toen."
Adriaanse is blij dat FC Twente het publiek vermaakt. "Ons spel is leuk voor het publiek, maar ook voor de spelers zelf. Het kost veel energie, maar dat heeft het ook. De spelers straalden dat uit."
Weg geplukt van fctwente.netquote:Zeer gunstige loting, Vaslui moet zeker te doen zijn. Ook gunstig voor ons is dat Dinamo Kiev(Rubun Kazan) en Benfica(Trabzonspor) zeer lastig geloot hebben wat gunstig is voor Twente in de volgende ronde. Mochten Kiev en Benfica eruit vliegen dan is Twente geplaatst in de volgende ronde en ontwijken we clubs als Arsenal, Olympique Lyon en Bayern München. Dus prima loting met toekomstperspectief! Ik ben zeer tevreden!
Nóg meer? Ajax kan binnenkort zijn eigen munt beginnen, de Aerox. Weg met al die armoedzaaiers en onrendabelen...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:00 schreef Smoofie het volgende:
Ik hoop dat FCT in de EL komt. Daar wint FCT meer, dus meer punten voor NLD en meer geld voor Ajax
tsjaquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:26 schreef Spatzmann het volgende:
Welk B-elftal heeft Adriaanse nu opgesteld dan
de meeste waren beloften;quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:26 schreef Spatzmann het volgende:
Welk B-elftal heeft Adriaanse nu opgesteld dan
quote:Adriaanse: 'Ik vond Standard niets, de spelopvatting was dramatisch'
Co Adriaanse hecht weinig waarde aan het resultaat uit de oefenwedstrijd tegen Standard Luik. FC Twente speelde vrijdagavond in Tubeke met een B-keus tegen de Belgen en verloor met 3-0. De trainer vindt dat die cijfers maar weinig zeggen. “Als je niet aanwezig bent geweest bij deze wedstrijd denk je op basis van de uitslag dat we zijn weggespeeld, maar dat was absoluut niet het geval.”
“Ik vond Standard niets”, maakte Adriaanse na afloop van de ontmoeting duidelijk aan TC/Tubantia. “Wij speelden met een schaduwteam. Dan mag je verwachten dat je door een eerste team van Standard wordt weggespeeld, maar zeker voor rust was daar geen sprake van”, oordeelde de opvolger van Michel Preud'homme na het oefenduel in België.
FC Twente won donderdagavond een andere vriendschappelijke wedstrijd, tegen Fenerbahçe. De Tukkers kwamen met 4-0 voor tegen de Turken en wonnen uiteindelijk met 4-3. Tegen Standard ging het anders, vooral doordat Adriaanse besloten had geen toppers op te stellen. “Ik vond de spelopvatting van Standard dramatisch, en dat terwijl ze voor eigen publiek speelden. De tweede helft was, zeker na de snelle 2-0 en 3-0, wel matig van onze kant”, aldus de coach.
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=127681quote:FC Twente zal de thuiswedstrijd in de derde voorronde van de Champions League spelen in de Arnhemse Gelredome.
Vrijdag werd FC Twente door de loting gekoppeld aan het Roemeense FC Vaslui. De wedstrijd zal gespeeld worden op dinsdag 26 juli. In verband met de stadionramp kan er voorlopig niet gespeeld worden in de Grolsch Veste. Het is niet de eerste keer dat FC Twente moet uitwijken naar het Gelredome. In 2008 ontvingen de Tukkers Arsenal in het stadion van Vitesse. Ook toen ging het om een wedstrijd in de voorronde van de Champions League.
Misschien omdat ze er eerder een wedstrijd hebben gespeeld. Voorronde Champions League tegen Arsenal in 2008.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:13 schreef Mama_Mia het volgende:
Waarom is er gekozen voor het Gelredome, is dat bekend?
Dat weet ik, maar Twente sprak zelf een voorkeur uit voor de Arena in Gelsenkirchen, vandaar dat ik me afvraag waarom er nu toch voor het Gelredome is gekozen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 02:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Misschien omdat ze er eerder een wedstrijd hebben gespeeld. Voorronde Champions League tegen Arsenal in 2008.
Omdat Schalke daar een andere wedstrijd speel daags na dat duel?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 03:33 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar Twente sprak zelf een voorkeur uit voor de Arena in Gelsenkirchen, vandaar dat ik me afvraag waarom er nu toch voor het Gelredome is gekozen.
Wat een arrogantie, maar ja dat zijn we gewoon van Hollanders hé. Superieur ras enzo.quote:
Altijd leuk gefrustreerde Belgenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:01 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Wat een arrogantie, maar ja dat zijn we gewoon van Hollanders hé. Superieur ras enzo.
De helft van wat in dit artikel staat klopt dan nog niet ook.
1. We speelden niet voor eigen publiek.
2. Standard speelde op een bepaald moment ook met een B-elftal, dus zeker geen eerste team zoals vermeld in het artikel
3. Als ze niet zijn weggespeeld, waarom bleef het dan 3-0?
4. Knap van Twente om nog aan te treden met een schaduwteam (), zeker als de voorrondes er volgende week aankomen en de competitie bijna begint
Groentjes,
Fenerbace had dezelfde "excuses" toen ze 4-3 van Twente verloren. Ach, korreltje zout anyone?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:01 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Wat een arrogantie, maar ja dat zijn we gewoon van Hollanders hé. Superieur ras enzo.
De helft van wat in dit artikel staat klopt dan nog niet ook.
1. We speelden niet voor eigen publiek.
2. Standard speelde op een bepaald moment ook met een B-elftal, dus zeker geen eerste team zoals vermeld in het artikel
3. Als ze niet zijn weggespeeld, waarom bleef het dan 3-0?
4. Knap van Twente om nog aan te treden met een schaduwteam (), zeker als de voorrondes er volgende week aankomen en de competitie bijna begint
Groentjes,
Wij hebben toch niet verloren? Integendeel.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:08 schreef Moody het volgende:
[..]
Fenerbace had dezelfde "excuses" toen ze 4-3 van Twente verloren. Ach, korreltje zout anyone?
Go back to school.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:01 schreef banaantjeEE het volgende:
Whut?quote:
Kijk dat is tenminste nuttige info, dat wist ik niet. Dankquote:Op zaterdag 16 juli 2011 03:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Omdat Schalke daar een andere wedstrijd speel daags na dat duel?
en volgens mij is het vanuit de UEFA / FIFA ook niet 'toegestaan' om een thuiswedstrijd in een stadion te spelen dat in het buitenland ligt; las ik tenminste ergens...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:49 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Kijk dat is tenminste nuttige info, dat wist ik niet. Dank
Achja nu kan twente ervoor zorgen dat het Gelredome eindelijk eens uitverkocht is tijdens een voetbal wedstrijd (is vitesse nog nooit gelukt toch?)quote:Op zaterdag 16 juli 2011 03:33 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar Twente sprak zelf een voorkeur uit voor de Arena in Gelsenkirchen, vandaar dat ik me afvraag waarom er nu toch voor het Gelredome is gekozen.
Nja als zijn ontwikkeling zo door gaat kunnen we later nog een aardig bedrag aan hem verdienenquote:Op zondag 17 juli 2011 09:49 schreef ender_xenocide het volgende:
Volgens mij heeft Ajax de verkeerde speler bij jullie weggekocht als ik de verhalen over Chadli in deze voorbereiding hoor of niet?
Tuurlijk welquote:Op zondag 17 juli 2011 09:50 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Achja nu kan twente ervoor zorgen dat het Gelredome eindelijk eens uitverkocht is tijdens een voetbal wedstrijd (is vitesse nog nooit gelukt toch?)
Nee, eerste jaren dat dat ding er stond was het regelmatig uitverkocht. Toen Machlas nog bij Vitesse zat enzo.quote:
Was het toen niet kleiner dan nu?quote:Op zondag 17 juli 2011 13:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, eerste jaren dat dat ding er stond was het regelmatig uitverkocht. Toen Machlas nog bij Vitesse zat enzo.
Neen.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:36 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Was het toen niet kleiner dan nu?
Stille tocht voor een bedrijfsongeval? Dan kan je er heel wat gaan houden ieder jaar.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:35 schreef Stienn het volgende:
Stille tocht die geopperd was door een aantal fans om de 2 overleden bouwvakkers te herdenken in plaats van de open dag die anders vandaag zou zijn.
Dat is natuurlijk geen argument. Als nu de noord-zuid-lijn plus een paar panden instort, en er komen 100 bouwvakkers en 3 bekende Nederlanders om, zou er dan géén stille tocht komen?quote:Op zondag 17 juli 2011 13:41 schreef gniffie het volgende:
[..]
Stille tocht voor een bedrijfsongeval? Dan kan je er heel wat gaan houden ieder jaar.
Lijkt me niet.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:49 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk geen argument. Als nu de noord-zuid-lijn plus een paar panden instort, en er komen 100 bouwvakkers en 3 bekende Nederlanders om, zou er dan géén stille tocht komen?
Zijn er regels of voorwaarden voor het houden van een stille tocht? Nee.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:52 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Lijkt me niet.
Stille toch is meer als protest tegen zinloos geweld.
Oke, laten we dan de volgende keer als er een oma van de stoep af valt ook maar een stille tocht houden. En als de vissenkom van Jan omvalt en zijn vissen doodgaan ook een stille tocht?quote:Op zondag 17 juli 2011 13:54 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Zijn er regels of voorwaarden voor het houden van een stille tocht? Nee.
Dank u.
Ik zal het je sterker vertellen: ik organiseer straks een stille tocht van hier naar de supermarkt...quote:Op zondag 17 juli 2011 13:55 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Oke, laten we dan de volgende keer als er een oma van de stoep af valt ook maar een stille tocht houden. En als de vissenkom van Jan omvalt en zijn vissen doodgaan ook een stille tocht?
Co drukt zijn stempel: Chadli op 10 en nu de hoekschoppen. Deze man heeft een plan...quote:Adriaanse verbaasd over slechte corners
Nieuwbakken FC Twente-trainer Co Adriaanse is verbaasd over de cornerstatistiek van zijn ploeg. Vorig jaar werd slechts één corner tot doelpunt gepromoveerd, zo concludeerde de trainer.
De trainer bestuurde in tegenstelling tot zijn voorgangers niet videobeelden, maar statistieken, weet TC/Tubantia. "Alles wat belangrijk is, zit in mijn hoofd", zegt de oefenmeester daarover.
Eén tegenvallende statistiek is die van de hoekschoppen. "Twente heeft vorig seizoen maar een keer uit een corner gescoord. En dat terwijl ze heel veel lengte in de ploeg hebben en met Theo Janssen de beste aangever van Nederland hadden."
Genoeg plek voor verbetering dus, ookal is Theo Janssen inmiddels naar Ajax vertrokken. Adriaanse weet al hoe hij dat wil aanpakken. "In de hoekschoppen moeten we dus veel meer variatie leggen. Meer en andere loopacties. Daar kunnen we winst uithalen."
Ik heb een heleboel vertrouwen in hem!quote:Op zondag 17 juli 2011 14:05 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Co drukt zijn stempel: Chadli op 10 en nu de hoekschoppen. Deze man heeft een plan...
Ja, hier begint het ook een beetje te komen. In eerste instantie vond ik Co maar zo-zo, echter, de eerste tekenen geven zeker vertrouwen.quote:
Jullie speelden tegen Fener met 2 aanvallende middenvelders en geen nr 10.....quote:Op zondag 17 juli 2011 14:05 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Co drukt zijn stempel: Chadli op 10 en nu de hoekschoppen. Deze man heeft een plan...
http://www.fctwente.net/home_nieuws.php?berichtID=3441quote:Op zondag 17 juli 2011 15:08 schreef Caland het volgende:
Zijn de nieuwe Twente-shirts eigenlijk al bekend?
Dat belooft wat voor het thuisshirt.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:09 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
http://www.fctwente.net/home_nieuws.php?berichtID=3441
Dat is het uitshirt iig.
quote:
Ik vond het vorig seizoen al jammer dat Chadli neit iets vaker de vrije trappen nam, maar goed, met Janssen als concurrent is dat eigenlijk ook wel logisch.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:05 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Wat een mooi filmpjequote:
Gad. Ver. Damme!quote:
Niet mee eens, vergeleken met dit was dat ruitje prachtigquote:Op maandag 18 juli 2011 20:12 schreef June. het volgende:
Het is wel beter minder lelijk dan de ruiten van vorig jaar..
re re re, ra ra ra, Galatasaray Galatasaray cimbom bomquote:Op maandag 18 juli 2011 16:59 schreef Frutsel het volgende:
Galatasaray - FC Twente wordt woensdag live uitgezonden op RTV Oost - 19.00 uur
Bron
Ze doen een beetje FCU aan vind ikquote:
van vi.nlquote:Enkele spelers van FC Twente krijgen na het weekeinde van trainer Co Adriaanse te horen, dat er komend seizoen geen plek voor hen is in Enschede.
'Ik ben hier nu drie weken aan het werk', vertelde de Amsterdammer tegen TC Tubantia. 'In die periode heb ik inzicht kunnen krijgen in de volledige selectie. Voor sommige spelers is het misschien beter dat ze worden verhuurd.'
Het staat in de Daily Mail, niet echt een betrouwbare krant. Al zal het best kunnen dat dit wel waar is.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:14 schreef Stienn het volgende:
Twente ontvangt 1,1 miljoen van Man City voor Guidetti.
Hehe dat had ik nog niet gelezen. Dan maar hopen op nog meer!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:23 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het staat in de Daily Mail, niet echt een betrouwbare krant. Al zal het best kunnen dat dit wel waar is.
Janko heeft het blijkbaar wel naar zijn zin hier in E'de onder Cootje!quote:AMSTERDAM - Marc Janko vertrekt niet bij FC Twente. De Oostenrijker heeft een miljoenenaanbod gehad van de Russische club Anzhi Makhachkala, maar kiest ervoor om zijn nog drie jaar lopende contract in Enschede uit te dienen.
Janko kon in drie jaar tijd acht miljoen euro verdienen bij de club die eerder Balazs Dzsudzsak overnam van PSV. "Maar Marc wil niet in Rusland gaan wonen en is bovendien nog niet klaar bij FC Twente", aldus zijn zaakwaarnemer Georg Stangassinger tegenover De Telegraaf.
De lange spits kwam in de zomer van 2010 naar FC Twente, dat hem voor ongeveer zeven miljoen euro overnam van Red Bull Salzburg.
Door het vertrek van trainer Michel Preud'homme werd Janko herenigd met Co Adriaanse, met wie hij eerder in Salburg samenwerkte. Adriaanse looft hem als een spits die voor het doel dodelijk gevaarlijk is.
© NUsport
Zou prachtig zijn als dit waar isquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:14 schreef Stienn het volgende:
Twente ontvangt 1,1 miljoen van Man City voor Guidetti.
Voor acht miljoen ging ik drie in een gevangenis in Brazilie zitten.quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:54 schreef Shivo het volgende:
[..]
Voor acht miljoen ging ik drie in een gevangenis in Brazilie zitten.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:17 schreef CptChaos het volgende:
http://www5.livetv.ru/web(...)porttvhdlive&lang=ru
hier beeld
Beetje jammer.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:03 schreef Mama_Mia het volgende:
TV oost heeft nog steeds 'even geduld aub'
Bij mij loopt de stream voorquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:21 schreef Mama_Mia het volgende:
Die stream loopt wel aardig achter tov de radio van TV Oost, ik probeerde het te combineren maar dat wil niet echt
Lijkt mij wel verstandig ja Chadli van de vleugel afhalen voor een nog niet doorgebroken talentquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:37 schreef Mama_Mia het volgende:
Michailov
Cornelisse - Wisgerhof - Douglas - Leugers
Janssen - Chadli - Brama
Berghuis - De Jong - Bajrami
voor het geval dat nog niet duidelijk was
Berghuis doet het goed hoorquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lijkt mij wel verstandig ja Chadli van de vleugel afhalen voor een nog niet doorgebroken talent
Was onzin. Co heeft denk ik op dezelfde school als Aad de Mos leren tellen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:38 schreef Mama_Mia het volgende:
Ze zijn ook meer op hoekschoppen aan het oefenen, vorig jaar is er maar 1 tot doelpunt gepromoveerd dus ze moeten daar meer mee aan de slag volgens Adriaanse.
edit: nou dat werkt dus
Want?quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:40 schreef msnk het volgende:
Meevaller (voor twente) ook dat de nieuwe keeper van Galatasaray niet in het doel staat
Ik weet het niet, ik heb ze persoonlijk niet geteld als je het niet erg vindtquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Was onzin. Co heeft denk ik op dezelfde school als Aad de Mos leren tellen.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:41 schreef msnk het volgende:
[..]
Want dan stond het nu geen 1-0Wat is daar niet duidelijk aan?
Ik snap het ook niet helemaal.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:42 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]want jij hebt in je glazen bol gezien dat die andere hem wel gehouden had?
Stel je niet aan zeg vrouwmens, de nieuwe keeper is bijna kaliber Stekelenburgquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:42 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]want jij hebt in je glazen bol gezien dat die andere hem wel gehouden had?
En? Dus? Dat zegt nog niet dat het dan geen 1-0 had gestaan. Lekker makkelijk.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:43 schreef msnk het volgende:
[..]
Stel je niet aan zeg vrouwmens, de nieuwe keeper is bijna kaliber Stekelenburg
jawelquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:44 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
En? Dus? Dat zegt nog niet dat het dan geen 1-0 had gestaan. Lekker makkelijk.
Doe mij dan ff de nummers van de loterij van volgende week, dan kan ik cashenquote:
Alleen tegen W2 werd al 2 keer uit een corner gescoord.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:41 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik heb ze persoonlijk niet geteld als je het niet erg vindt
hoe dan ook, meer variatie in corners is nooit weg
Dan is het inderdaad lekker dom van Coquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen tegen W2 werd al 2 keer uit een corner gescoord.
quote:Theo Janssen heeft zijn eerste wedstrijden in het tenue van Ajax achter de rug. De 29-jarige middenvelder die overkwam van FC Twente voelt niets bijzonders bij het wit-rood-witte shirt.
'Het interesseert me niets welk shirt ik aan heb', reageerde de vijfvoudig Oranje-international in NUsport. 'Vorig seizoen speelde ik in het rood, nu in het rood-wit. Ik zie niet zoveel verschil. Moet ik dan anders gaan doen? Ik houd niet van mensen die anders gaan doen.'
Supporters die het afgelopen seizoen nog tegen Janssen waren, staan nu achter hem. 'Zij moedigen geen spelers aan, maar een club. Je hebt spelers die zeggen dat ze van een club houden. Dat moeten ze zelf weten. Ik vind Ajax een mooie club, maar ik ga niet het logo kussen.'
Het spelen voor Ajax is nooit een doel geweest voor Janssen. 'Klopt, ik had nooit echt een doel. Normaal gesproken had FC Twente vorig seizoen kampioen moeten worden. Ik dacht ook dat we daar stabiel genoeg voor waren. Dat bleek niet zo te zijn. Die laatste wedstrijd tegen Ajax...'
'Ik was erg teleurgesteld dat er zoveel jongens niet hun niveau haalden. Jongens waarvan ik verwachtte dat ze er zouden staan. Daar baalde ik zo van dat de transfer sneller tot stand is gekomen', besloot de in Arnhem geboren middenvelder die door Vitesse werd opgeleid.
Ik dacht dat die club uit Rotterdam dat was. Wie vertelt dat tegen de Ajax-hooligans?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:18 schreef tcr het volgende:
Volgens Veronica zijn wij de aartsvijanden van Ajax, hm, apart...
Klopt ja, Vermeer speelde met het oog op de transfer van Stekelenburg en Vertonghen is nog niet terug van een liesblessure.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:14 schreef ReMcOrE het volgende:
inderdaad jammer van de laatste paragraaf... en las dat hij zowaar de aanvoerder was laatst
dinsdag mooi voetbal kijken, met de JC-schaal en return op vakantie maar dat komt vast goed
Sorry het is iets genuanceerder, aartsrivalequote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik dacht dat die club uit Rotterdam dat was. Wie vertelt dat tegen de Ajax-hooligans?
quote:Start demontage dak stadion FC Twente
Laatste update: 24 juli 2011 14:36 infoBekijk op de kaart
ENSCHEDE - Onder toezicht van de Arbeidsinspectie en Justitie wordt maandag een begin gemaakt met de demontage van het ingestorte dak van de Grolsch Veste, het stadion van FC Twente.
Totdat dat werk klaar is, blijft dit deel van het stadion nog afgezet.
Donderdag 7 juli stortte een deel van het dak van een in aanbouw zijnde tribune in. Daarbij zijn twee doden gevallen. Zestien mensen raakten gewond. Ook de Onderzoeksraad voor Veiligheid startte een onderzoek. Die conclusies zijn op z'n vroegst eind augustus bekend.
Het is nog onbekend wanneer FC Twente weer in het eigen stadion speelt. De club werkt achter de schermen aan een herstelplan voor het ingestorte tribunedak.
De persvoorlichter van FC Twente meldde zondag dat de club in de loop van de week bekendmaakt hoe het herbouwplan er uit ziet en hoe lang dit gaat duren.
quote:AMSTERDAM – Erick Mathoho krijgt een week de tijd om de leiding van FC Twente te overtuigen van zijn kwaliteiten en zo een contract in Enschede te verdienen.
Foto: ProShots
De tukkers zijn het met de huidige club van de Zuid-Afrikaanse verdediger, Bloemfontein Celtic, al eens over de eventuele transfersom van één miljoen euro, zo meldt Voetbal International.
Het Israëlische Maccabi Haifa hoopt Mathoho vast te leggen, maar de 21-jarige international richt zich in eerste instantie op een kans in Nederland.
De 1.98 meter lange Mathoho die in het centrum van de verdediging en als rechtsback kan spelen, wordt vanwege het drukke programma van FC Twente bekeken bij het beloftenelftal van de club.
Valt dus gelukkig mee met Ruizquote:Ruiz tijdig fit voor duel met Vaslui, Landzaat terug op trainingsveld
Zondag, 24 juli 2011 om 14:55
De blessure die Bryan Ruiz vrijdag opliep tegen de amateurs van WKE blijkt inderdaad mee te vallen. Volgens TC/Tubantia meldde de Costa Ricaan zich zondagochtend gewoon weer op het trainingsveld. Ook Denny Landzaat maakte daar zijn opwachting.
Waar Ruiz zich kan gaan richten op het Champions League-voorrondeduel met FC Vaslui van komende dinsdag, zal die confrontatie voor Landzaat nog te vroeg komen. De middenvelder bleef de gehele voorbereiding langs de kant en zal voorzichtig werken aan een definitieve rentree. Ook de strijd om de Johan Cruijff Schaal tegen Ajax van komende zaterdag komt nog te vroeg.
Overigens gaat FC Twente maandag van start met de demontage van het ingestorte dak van de Grolsch Veste. Dit zal gebeuren onder toeziend oog van de Arbeidsinspectie en Justitie. Het stadion bleef tot op heden gesloten na het bouwongeval van 7 juli, waarbij twee personen het leven lieten.
vind ik ook niet gek...quote:Op zondag 24 juli 2011 18:46 schreef Mama_Mia het volgende:
Pas 10.000 kaarten verkocht voor Twente - Vaslui
Het heeft niet altijd te maken met clubliefde of een gebrek daaraan....quote:
Overprijsde speler....quote:Op zondag 24 juli 2011 23:51 schreef Stokstaart het volgende:
Kunnen jullie die Fer niet eens ophalen.
3.5 uur dan ben je ruim heen en weer gegaan, Arnhem is een uur vanuit Enschede in ieder geval. Ik snap wel dat mensen op vakantie zijn, maar ik vind het toch jammer als er niet meer mensen komenquote:Op maandag 25 juli 2011 00:04 schreef Moody het volgende:
[..]
Het heeft niet altijd te maken met clubliefde of een gebrek daaraan....
75% van de mensen heeft nu vakantie, 75% daarvan is op vakantie....
De mensen die niet geen vakantie hebben, moeten werken. Het is al knap dat er 10.000 mensen zijn die vanuit hun werk nog bereid zijn om 3 tot 3,5 uur in de auto willen zitten om naar een wedstrijd te kijken.
Daarbij zal het aantal nog wel oplopen naar 15.000. Dat was 10.000 meer geweest als ze in de Grolsch Veste hadden gespeeld, prima dus......
Arnhem is een uur en een kwartier buiten de spits. Op de heenweg doe je er anderhalf uur over.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:49 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
3.5 uur dan ben je ruim heen en weer gegaan, Arnhem is een uur vanuit Enschede in ieder geval. Ik snap wel dat mensen op vakantie zijn, maar ik vind het toch jammer als er niet meer mensen komen
Het feit dat de tegenstander compleet niemand aanspreekt helpt niet echt.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:37 schreef Moody het volgende:
[..]
Arnhem is een uur en een kwartier buiten de spits. Op de heenweg doe je er anderhalf uur over.
Maakt ook niet uit...
Wel jammer dat het niet uitverkocht is, maar dat was het waarschijnlijk ook niet geweest als Arsenal de tegenstander was geweest.
Zal ermee te maken hebben idd. Daarbij zijn wij (de supporters) al redelijk verwend de afgelopen jaren. Ik was wel gegaan als ik niet midden in mijn deadline zou zitten, maar goed daar heeft niemand wat aanquote:Op maandag 25 juli 2011 10:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Het feit dat de tegenstander compleet niemand aanspreekt helpt niet echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |