SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Openingspost♥ scars make us who we are ♥
Vraag me af wat ze gaan doen met mijn seizoenskaart. Heb er dit jaar voor het eerst een scc in vak 320. Dit gedeelte is niet ingestort.quote:Stadion voorlopig taboe voor FC Twente
ENSCHEDE - FC Twente zal de duels in de voorronde van de Champions League hoe dan ook buiten Enschede spelen. „Dat komt omdat de lichtcapaciteit op dit moment onvoldoende is. Normaal hangen de lampen immers aan het dak”, aldus voorzitter Joop Munsterman.
Ook de eerste thuiswedstrijd in de competitie, op zaterdag 13 augustus tegen AZ, loopt ernstig gevaar. „Dat duel kan sowieso niet op zaterdagavond gespeeld worden, want nogmaals: we hebben onvoldoende licht”, aldus Munsterman.
Opruimen ravage duurt drie weken
„En als het stadion door de onderzoekende instanties wordt vrijgegeven duurt het nog zeker drie weken voor de ravage in het stadion is opgeruimd. En dan nog moeten we afwachten hoe de tribune erbij staat en hebben we nog steeds geen dak.”
Munsterman en Jan van Halst brachten de voorbije dagen een bezoek aan de nabestaanden en de gewonden in het ziekenhuis. „Voor hen is het leed niet te overzien”, zegt hij. „Naar hen is de afgelopen dagen vooral onze aandacht uitgegaan. Maar gaandeweg wordt wel steeds duidelijker dat het ongeluk ook voor FC Twente vele consequenties heeft. We kunnen op dit moment onmogelijk alle gevolgen overzien, maar vast staat dat FC Twente enorme financiële schade lijdt. En dan praat je echt over miljoenen. Met zulke bedragen kan het niet anders of het ongeluk heeft directe invloed op de nabije toekomst van FC Twente.”
Begroting
Twente zou dit seizoen de begroting opkrikken van 36 naar 43 miljoen euro en een deel daarvan zou uit de opbrengsten van de nieuwe tribune moeten komen.
Twente heeft nog geen idee waar het de wedstrijden in de voorronde van de Champions League gaat spelen. Het Gelredome en het stadion van Schalke worden als opties genoemd. „Mijn gevoel zegt dat het Gelsenkirchen wordt”, aldus Munsterman.
Jij wil dat de boel opnieuw instort?quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:18 schreef Spatzmann het volgende:
Ik denk dath et makkelijkste straks is: gewoon geen dak erop, snel afraffelen en de mensen maar een paar maanden zonder dak laten zitten. OLD SCHOOL.
Denk dat hij meer de stoeltjes plaatsen etc bedoeldquote:
Ik neem toch aan dat Twente de schadeclaim bij het bouwbedrijf neerlegt en het uiteindelijk met die financiele schade wel meevalt. Alleen te hopen dat die procedures niet eindeloos gaan duren.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:26 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Gewoon de stoeltjes plaatsen bedoel ikHet dak kan an sich later wel. Geef je die mensen die daar zitten een flinke korting. Dan valt het qua financiele schade ook wel mee denk ik...
Kan Trabzon nog worden geschrapt ivm schandaal daar? Fenerbahce wordt misschien ook geschrapt hoorde ik net op Radio 1.quote:Loting voorronde CL
Morgen zal de UEFA in Nyon de loting verrichten voor de derde voorronde van de Champions League. FC Twente is geplaatst bij de loting en treft dus een club die niet geplaatst is. De wedstrijden worden gespeeld op 26/27 juli en 2/3 augustus. Mocht FC Twente de voorronde doorkomen, dan wacht nog de play-offronde.
De mogelijke tegenstanders in de derde voorronde:
- Rubin Kazan (Rusland)
- FC Zürich (Zwitserland)
- Odense BK (Denemarken)
- Trabzonspor (Turkije)
- FC Timisoara of FC Vaslui (Roemenië)
Als TFF bewijs levert zal dat ongetwijfeld het geval zijn lijkt mij. Moet TFF wel eerst met bewijs komen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kan Trabzon nog worden geschrapt ivm schandaal daar? Fenerbahce wordt misschien ook geschrapt hoorde ik net op Radio 1.
Ik las het verkeerd, lol. Ik dacht dat je bedoelde dat de wedstrijd Fenerbahce - FCTwente voor vanavond wordt geschrapt cq afgelastquote:
Mooie vrouw. Frauen haben einen Schuh-tick.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:37 schreef Syd het volgende:
Trouwens voor de geïnteresseerden onder ons hier een link met de livestream voor vanavond 20:00
Kloptquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:31 schreef d1ce het volgende:
Las in de krant dat Eredivisie Live 1 deze wedstrijd ook uit gaat zenden. Iemand meer informatie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |