Alles voor de verkoop van zijn boekjequote:In zijn boek noemt hij Jansen onder meer een 'pathologische griezel'. Hij zou de oorzaak zijn geweest van alle ellende. Moszkowicz zou een 'in de media getrainde showadvocaat' zijn die poppenkasten opvoert. "Ik kan veel ergere dingen zeggen", stelt hij in het interview.
Zo zou hij een primeurtje kunnen geven waarmee Moszkowicz 'volledig onderuitgaat'. "Maar ik wil me niet verlagen tot dat niveau." Ook zegt hij eigenlijk niet veel kritiek op Moszkowicz te hebben. Het verweer dat hij voerde zou hij 'op zich' volkomen juist hebben gedaan.
Welk topic?quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:12 schreef Dutchnative het volgende:
StefanP is ook weer bezig met zijn kruistocht tegen het 'Marxisme'. Obama een Marxist noemen is hetzelfde als zeggen dat de VVD Communistisch is.
Amerikaanse verkiezingen-Topicquote:
Ik begrijp van StefanP dat Obama een linkse racist is. Rare jongen is die Stefan toch ook.quote:
Breek me de bek niet openquote:Op woensdag 13 juli 2011 12:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik begrijp van StefanP dat Obama een linkse racist is. Rare jongen is die Stefan toch ook.
Het probleem is enkel dat hij veel uitgeeft en dat de VS bijna failliet zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik begrijp van StefanP dat Obama een linkse racist is. Rare jongen is die Stefan toch ook.
Jij bent inderdaad zo erg nog nietquote:Op woensdag 13 juli 2011 12:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open
Er dolen genoeg dwaze zielen hier rond.
Het gros van die figuren heeft een enorme steek los. Achterlijke religieuze fanatici.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:33 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Het probleem is enkel dat hij veel uitgeeft en dat de VS bijna failliet zijn.
Overigens, nog een leuk linkje inzake de Republikeinse kandidaten
http://2012.republican-candidates.org/
Copy thatquote:Op woensdag 13 juli 2011 12:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het gros van die figuren heeft een enorme steek los. Achterlijke religieuze fanatici.
Nou ja zeg. Doe eens lief tegen mij.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:34 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Jij bent inderdaad zo erg nog niet
*doet lief*quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:36 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Doe eens lief tegen mij.
quote:Romney Foreign Languages
• Being a devout missionary, Republican Mitt Romney's dexterity with foreign languages revolves
around French and Swahili; two languages in which he can express himself quite out of the ordinary.
• Romney has exceptional fluency in French and is known to have picked up the language during his
30 month mission in France for the Mormon Church of Jesus Christ of Latter-day Saints. Mormon
missionaries often learned new languages while on their respective missions. During his
two-and-a-half year sojourn through Paris, Romney excelled in French. In fact, Romney's three years
of French class at the exclusive Cranbrook school in Bloomfield Hills, Michigan had made him more
fluent than his peers.
• Voicing his thoughts on Barack Obama's embarrassment over ignorance of foreign languages and
being able to simply say 'Merci beaucoup' while traveling across Europe, Romney smiled, "Well, I'm
proud to say I can say a little bit more than Merci beaucoup, and I think a lot of other Americans
can, too. I know our kids in many schools across the country go to class and learn foreign
languages."
• Romney is basically of the opinion that America's concern need not be focused on whether we can
speak French or any other foreign language. On the other hand, America needs to be able to "keep up
with the world in math, computer science and other sciences."
• There are reports that state Romney also speaks Swahili though his level of fluency in the
language is yet to be ascertained. The records do not state where and how exactly he picked up the
language.
Ik wist niet dat jij Mormoons wasquote:
Nee dat sloeg op het *lief doen*quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:40 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij Mormoons was![]()
Mormonen zijn geloof ik volgelingen van Gomarus(Van het twaalfjarig bestand)
Oquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:43 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
OIk niet extreem grrrrristelijk hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Definieer: extreem Gristelijkquote:
Bah, bahquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |