* Its-Jojo-4you is jaloersquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:20 schreef Cobra4 het volgende:
Iemand uit C&H heeft mij enorm blij gemaakt.
Alle seizoenen en specials van "Time Team" op dvd. 38 dvd's
Youtube censureert zo'n beetje alles, maar dit blijft gewoon staan ??quote:tits at 5:03! *fapfapfap*
BMPNews 1 week geleden 16
Het was Lord_Vetinari die het voor mij heeft geregeld. Volgens mij staat zijn aanbod nog in het Time Team topic.quote:
Je gaat uitbreiden?quote:Op woensdag 13 juli 2011 08:28 schreef TradeMarkie het volgende:
Er wordt hard gewerkt aan mijn meterkast, ik kan het zelf amper geloven
Ik zal wel even voor en na posten later, dan weet je genoegquote:Op woensdag 13 juli 2011 08:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je gaat uitbreiden?
En...maar weer...
1,60 hequote:
De bevalling is nu al begonnen?quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:31 schreef Soempie het volgende:
Ik wist gewoon dat deze TT op PS zou slaan.![]()
Deze week iedere keer laat beginnen. Werk op het moment maar halve dagen, ivm m'n rug. Bevalt best goed.
Waarvoor mijn dank!!quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:59 schreef Soempie het volgende:
MM
@ Mark, uitgerekend op 4 januari. Maar ik post nu al in OUD.Om jullie te sparen.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:33 schreef TradeMarkie het volgende:
http://www.nu.nl/sport/25(...)t-bij-feyenoord.html
Dag Mario
quote:Twintig van de 23 spelers zouden het vertrouwen in de trainer hebben opgezegd.
In Nijmegen denken we met liefde aan Mario terugquote:Op woensdag 13 juli 2011 10:33 schreef TradeMarkie het volgende:
http://www.nu.nl/sport/25(...)t-bij-feyenoord.html
Dag Mario
Pauzequote:Op woensdag 13 juli 2011 01:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vandaag in de sneak de film 'Attack the block' gezien, en die is me prima bevallen. Hoorde in de pauze wel mensen die er anders over dachten, dus blijkbaar is het niet een film voor iedereen
In Leeuwarden in elk geval welquote:
Volgens mij heeft alleen Pathe geen pauze, de rest van de bioscopen wel (in ieder geval in Utrechtquote:
Plaatselijke bios bij mij heeft ook geen pauzes. Wel een bestelsysteem tijdens de filmquote:Op woensdag 13 juli 2011 12:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij heeft alleen Pathe geen pauze, de rest van de bioscopen wel (in ieder geval in Utrecht)
Dat is ideaalquote:Op woensdag 13 juli 2011 12:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Plaatselijke bios bij mij heeft ook geen pauzes. Wel een bestelsysteem tijdens de film
Dat dus...quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik erger me vaak aan een bepaald deel van het publiek (wel een beetje afhankelijk van het soort film), daardoor kom ik nog maar weinig in de bios.
In Wijchen is er ook 1 (of we moeten toevallig dezelfde bedoelen). Wel geinig, iddquote:Op woensdag 13 juli 2011 12:20 schreef Etcetera het volgende:
Het is ideaal, redelijk uniek ook geloof ik. Op een knopje drukken, komt iemand langs, doorgeven wat je wilt, en het wordt gebracht. Afrekenen, klaar.
Enige gedoe is als je met een groep bent dat je alles moet doorgeven enzo
Ik ben voor zover ik weet nog nooit in Wijchen geweestquote:Op woensdag 13 juli 2011 12:23 schreef Mark het volgende:
[..]
In Wijchen is er ook 1 (of we moeten toevallig dezelfde bedoelen). Wel geinig, idd
In Delft en volgens mij Almelo ookquote:Op woensdag 13 juli 2011 12:23 schreef Mark het volgende:
[..]
In Wijchen is er ook 1 (of we moeten toevallig dezelfde bedoelen). Wel geinig, idd
Ah, daar kan je dan morgen mee beginnenquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:48 schreef Cobra4 het volgende:
Ik moet denk ik maar snel wat meer gaan sporten. Ik kom er net achter dat ik morgen mijn jaarlijkse conditie test moet doen.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat lees ik nou is er weer een nieuwe rage?
[ afbeelding ]
Pathé Cinerama heeft wel een pauze. En Lantaarn Venster misschien ook wel.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij heeft alleen Pathe geen pauze, de rest van de bioscopen wel (in ieder geval in Utrecht)
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |