Die ja....na verloop van tijd krijg je de neiging om te vragen of hij zijn medicatie tegen ADHD wel geslikt heeft. Dat door blijven ratelen gaat mij op de zenuwen werken.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:36 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Oh die ken ikDe man die supersnel praat van DWDD!
Die is hier in België voor het weekblad Humo al eens verkozen tot meeste bekwame buitenlandse presentator en was bij te zien in De Slimste Mens.
dan liever Vannieuwkerkequote:Op woensdag 13 juli 2011 15:28 schreef TUFKAL het volgende:
van Nieuwkerk als vervanger van Mart?Dan moeten ze de autocue overal mee naar te zeulen....
Dat doe ik ook, maar dat is al bijna klaar, dan kunnen we een dik half uur op Mart wachten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:28 schreef pennyfarthing het volgende:
[..]
Kijk ondertussen naar de Belg. Ook leuk.
Gisterenavond afscheid genomen van Thijs. Mart vond het erg..... als je Mart mag geloven.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:30 schreef ThePlaneteer het volgende:
Zit Thijs er nog bij?
Of heeft Mart hem persoonlijk er uit geschopt?
joh, bijna weer weekendquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:31 schreef Karina het volgende:
Ik sla vandaag over, echt TE laat (honderste keer dat ik over de tijd klaag, maar ja).
Mart zou zo de politiek in kunnen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:31 schreef pennyfarthing het volgende:
[..]
Gisterenavond afscheid genomen van Thijs. Mart vond het erg..... als je Mart mag geloven.
speak of the devil... nu op Niewsuurquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mart zou zo de politiek in kunnen.
Ze zitten in een huis ofzoiets klein theatertjequote:
De uitzending is al afgelopen dus we zijn er weer klaar.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:41 schreef sjeeledrees het volgende:
goedenavond mensen, zijn we er weer klaar??!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |