Komt ook door de zonnebril, vrouwen zijn met zonnebril mooierquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:48 schreef ScudRaket het volgende:
[ afbeelding ]
Niet slecht die Johansson
Die moedervlek op haar grote teen..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:48 schreef ScudRaket het volgende:
[ afbeelding ]
ja, daar wacht ik ook nog op.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:49 schreef JimboSlice het volgende:
Benieuwd of hij straks ook zijn theorie over remmen en doortrappen ter tafel brengt
Had Contador meer oog voor Vos dan voor haarquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:48 schreef ScudRaket het volgende:
[ afbeelding ]
Hij begint er nu ook overquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:48 schreef Smoofie het volgende:
Hij met zijn veiligheid zonder oortjes zodat je alles kunt aanvoelen en horen.
Die hoeft niet om als je haar aan het bonen bentquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:51 schreef TLC het volgende:
Mijn God, wat een oeverloos saai gelul, hier komt geen end aan.
ik denk dat 90% de tour niet kan kijken omdat er gewerkt moet worden. Voor het eerst dat ik dit hoor, ben helemaal met henk eensquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:51 schreef golfer het volgende:
Oh, de herhaling van vanmiddag over de oortjes hebben we ook alweer gehad.
dat is waar. Ben er alleen bang voor dat ze zo'n apparaat uit d'r punani trekt als je haar wil gaan aanstouwen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:50 schreef ScudRaket het volgende:
Die hoeft niet om als je haar aan het bonen bent
Bertje wil de ultieme wielrenner creeëren met Vosquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:50 schreef Mallerd het volgende:
[..]
Had Contador meer oog voor Vos dan voor haar
mee eens, maar de Martetappe is nog veel beter dan TdJquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:51 schreef Contador_The_Best het volgende:
Vive le velo echt beter hoor. Is mijn bescheiden mening althans.
Het zou heel veel schelen als er gewoon twee mensen aan tafel zouden zitten. Drie is te veel, want iedereen wil zijn zegje doen en de eindredacteur wil zevenendertig filmpjes per aflevering laten zien. Zoals ook nu weer, met een schreeuwende franse zeekoe.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:51 schreef Contador_The_Best het volgende:
Vive le velo echt beter hoor. Is mijn bescheiden mening althans.
Daar heb je wel een punt ja.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:53 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Het zou heel veel schelen als er gewoon twee mensen aan tafel zouden zitten. Drie is te veel, want iedereen wil zijn zegje doen en de eindredacteur wil zevenendertig filmpjes per aflevering laten zien. Zoals ook nu weer, met een schreeuwende franse zeekoe.
Dat is niet de wielrensterquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:48 schreef ScudRaket het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |