Ik moet vannacht mijn thesis af hebben dus heb morgen rustig de tijd om eens een mooie OP te maken.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:50 schreef Yankee het volgende:
Moeten sommige lui niet eens een keer uit de OP? Ik kom daar namen tegen die ik hier nooit meer zie.
succes!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:57 schreef Pritt het volgende:
[..]
Ik moet vannacht mijn thesis af hebben dus heb morgen rustig de tijd om eens een mooie OP te maken.
Thanks! Nog een paar uurtje en dan heb ik 1 1/2 maand de tijd om te fietsen.quote:
Nope. Niet snel gelezen. Verder ook niet aan gedachtquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:54 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Ik bedoelde te zeggen dat ik denk dat het verschil in weerstand tussen goede en slechtere naven (wanneer er dezelfde banden op de wielen zit) wss relatief klein is ten opzichte van het verschil in rolweerstand tussen goede en slechte banden (wanneer er dezelfde naven in hangen)
Hoop stiekem dat je dit toch nog snel leest en niet de hele nacht ligt te malen en dan uiteindelijk tot dezelfde conclusie komt
Niets mooier dan je fiets poetsen! Fiets op de standaard en pilsje in de hand.quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:19 schreef Marurk het volgende:
Pffff, wat een pokkeweer altijd in dit land. Het schoonmaken van de fiets blijft een vervelend werkje.
Kan ik mijne binnenkort langsbrengen?quote:Op woensdag 13 juli 2011 07:42 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Niets mooier dan je fiets poetsen! Fiets op de standaard en pilsje in de hand.
[ afbeelding ]
En ik?quote:Op woensdag 13 juli 2011 07:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan ik mijne binnenkort langsbrengen?
Mooi zo'n standaard. Zoek zelf ook nog zoiets..wat voor prijsklasse heeft dat ongeveer?quote:Op woensdag 13 juli 2011 07:42 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Niets mooier dan je fiets poetsen! Fiets op de standaard en pilsje in de hand.
[ afbeelding ]
Vanaf zaterdag hebben ze bij de Aldi een ophangsysteem voor aan het plafond.. Heb is alleen geen standaard, maar ik denk ik zeg het toch ffquote:Op woensdag 13 juli 2011 10:03 schreef Patroon het volgende:
[..]
Mooi zo'n standaard. Zoek zelf ook nog zoiets..wat voor prijsklasse heeft dat ongeveer?
Neemt in ieder geval veel minder ruimte in dan zo'n standaardquote:Op woensdag 13 juli 2011 10:06 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Vanaf zaterdag hebben ze bij de Aldi een ophangsysteem voor aan het plafond.. Heb is alleen geen standaard, maar ik denk ik zeg het toch ff
tijd terug mee gepakt bij Hopmans voor 50 euro van Tacx.Ik was er deze week nog even voor een cassette en toen stonden er nog een paar dozen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:03 schreef Patroon het volgende:
[..]
Mooi zo'n standaard. Zoek zelf ook nog zoiets..wat voor prijsklasse heeft dat ongeveer?
Ja, wie?quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:05 schreef Oksel het volgende:
Er mogen inderdaad wel wat mensen uit de OP.
Najr - Bananablues - Nappie-oleon - Mascleta - Aardengel - Fredwielergek - thettesquote:
rockin_the_lowland en Ask Brad kunnen daar ook wel bij lijkt mequote:Op woensdag 13 juli 2011 10:23 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Najr - Bananablues - Nappie-oleon - Mascleta - Aardengel - Fredwielergek - thettes
Maakt de op wat compacter.
Dat is niet duur! Vroeger had ik zelf ook een systeem aan de wand maar daardoor wiebelt je fiets altijd als je even het schakelen wil testen of het vet van de ketting halen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:14 schreef jpjedi het volgende:
[..]
tijd terug mee gepakt bij Hopmans voor 50 euro van Tacx.Ik was er deze week nog even voor een cassette en toen stonden er nog een paar dozen.
inklappen en wegbergen. Ik vind vaste standaard fijner dan kabels maar ieder zijn voorkeur natuurlijk. Deze standaard ook bij de vierdaagse tour in Engeland meegenomen om elke avond fietsje te kuisen en te onderhouden.
ik ben er nog steeds hoorquote:Op woensdag 13 juli 2011 10:37 schreef nogeenmaarten het volgende:
rockin_the_lowland kwam volgens mij in de 90-er serie nog wel voorbij volgens mij.
FJD en Wombcat? Die zie ik hier geloof ik ook nooit meerquote:Op woensdag 13 juli 2011 10:37 schreef nogeenmaarten het volgende:
rockin_the_lowland kwam volgens mij in de 90-er serie nog wel voorbij volgens mij.
In deel 100 moet ik gepost hebbenquote:Op woensdag 13 juli 2011 10:49 schreef Yankee het volgende:
FJD en Wombcat? Die zie ik hier geloof ik ook nooit meer
Je noemt ze, en ze verschijnen weerquote:Op woensdag 13 juli 2011 10:53 schreef FJD het volgende:
[..]
In deel 100 moet ik gepost hebben
Combineer een ruime fulltime baan met een tussenkomend project van 2 dagen in de week en meng dat met een vriendin en een andere hobby en dan zul je zien dat fietsen heel beperkt mogelijk wordt
Ik heb dat systeem vorig jaar ook gekocht, en in de schuur gehangen. t is niet echt geweldig: touwtje laat makkelijk los, waardoor je fiets ineens naar beneden dendert. De haken zijn ook te recht, waardoor de fiets er makkelijk uiit floept. Als ik echt kracht wil zetten, dan heb ik ook niks aan een hangende fiets, en zet ik m gewoon op zn kop neer, of tegen een muurtje.quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:06 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Vanaf zaterdag hebben ze bij de Aldi een ophangsysteem voor aan het plafond.. Heb is alleen geen standaard, maar ik denk ik zeg het toch ff
Ik werk 60 uur / week. En heb een vriendin. En fiets. En dan toch nog hier spammen!quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Combineer een ruime fulltime baan met een tussenkomend project van 2 dagen in de week en meng dat met een vriendin en een andere hobby en dan zul je zien dat fietsen heel beperkt mogelijk wordt
Zorg dat je vriendin ook gaat fietsen, schept heel wat mogelijkheden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Nee, ik had FJD al een paar keer genoemd, maar die reageerde niet. De zakquote:
En? Je bevindingen?quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:33 schreef CyclingGirl het volgende:
Gisteren toch nog getraind, wel in de regen, net voor de heftige buien thuis, wel gelijk mijn nieuwe Campagnolo regenjack en Shimano waterdichte overschoenen uitgeprobeerd.
Nah, heb ik een tijdje geprobeerd. Krijg je de hele tijd het gezeur: niet zo hard!quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:30 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Zorg dat je vriendin ook gaat fietsen, schept heel wat mogelijkheden.
Denk het wel, want Blikchick wil wel rijden hoorquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Nah, heb ik een tijdje geprobeerd. Krijg je de hele tijd het gezeur: niet zo hard!
maar misschien had ik de verkeerde vriendin...
Dank uquote:Op woensdag 13 juli 2011 06:57 schreef Freddeh het volgende:
@Pritt: Succes met je thesis.
En moest de laatste poster van #99 niet de volgende meet regelen?
Lijkt me een dealquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:40 schreef Gripper het volgende:
He Freddeh, ik zag je in het BBQ topic roepen dat je er een gaat metselen in je nieuwe casa. Als jij dat doet, neem ik zoveel spekballen mee naar de 2012-meet dat je nooit meer over een derde (of vierde, of vijfentachtigste) bal wilt beginnen
Ik ben soms echt een mietje. Ik haat fietsen in de regen. Gisteren dus behoorlijk nat geworden; vind ik op zich niet erg, maar ik haat dat poetsen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:33 schreef CyclingGirl het volgende:
Gisteren toch nog getraind, wel in de regen, net voor de heftige buien thuis, wel gelijk mijn nieuwe Campagnolo regenjack en Shimano waterdichte overschoenen uitgeprobeerd.
ABN is zo 2010quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:52 schreef Oksel het volgende:
30! Tering. En dan nog steeds zo'n accent.
Helaas wel.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:44 schreef cafca het volgende:
[..]
En 1645, en 1900, en 2012..... Brabanders zijn van alle tijden!
Regenjack van Campa is echt super, licht en ik moest er niet zoveel in zweten.quote:
Ja ik ook daarom haat ik ook in de regen rijden maar als ik goed wil worden zou ik wel moeten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:03 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik ben soms echt een mietje. Ik haat fietsen in de regen. Gisteren dus behoorlijk nat geworden; vind ik op zich niet erg, maar ik haat dat poetsen.
Geen zin?quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:25 schreef Tommeke het volgende:
Jeuh! En jubileum
En gadver, ik moet vanmiddag koersen
Je ziet allemaal [img] (url van plaatje) [/img] regels in de OP staan.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:43 schreef Pritt het volgende:
Er is een manier op Fok om die plaatjes wat kleiner te schalen? Nee zeker?
Tinypic.com?quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:04 schreef CyclingGirl het volgende:
photobucket doet het niet hoe kan ik die foto nou doorzetten?
Blikchick reed ons zowat aan stukken bedoel jequote:Op woensdag 13 juli 2011 11:38 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Denk het wel, want Blikchick wil wel rijden hoor
There, I fixed it.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:11 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Blikchick reed ons zowat aan stukken bedoel je
Meestal kijk ik de laatste 50 km als ik terugkom van het fietsen. Het heeft voor mij niet zo veel zin om elke dag bijna 5 uur achter de tv gekluisterd te zitten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:29 schreef Freddeh het volgende:
Kun je eindelijk eens naar de TdF kijken
NOS dit jaar een stuk langer als normaal heb ik het idee. Vaak begonnen die een sprint etappe pas rond 3 uur ofzo, dit jaar toch vaak een uur tot anderhalf uur eerder.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:32 schreef Freddeh het volgende:
Welke zender zendt het zó lang uit dan?!
NOS zendt toch bijna 4 uur uit hoor. Van twee tot half zes ofzo. Eurosport begint om 13.00 uur met een verslag van de vorige dag, en dan nog eens drie uur en drie kwartier live. Maar meestal kijk ik sporza, veel beter commentaar.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
NOS dit jaar een stuk langer als normaal heb ik het idee. Vaak begonnen die een sprint etappe pas rond 3 uur ofzo, dit jaar toch vaak een uur tot anderhalf uur eerder.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:31 schreef Marurk het volgende:
[..]
Meestal kijk ik de laatste 50 km als ik terugkom van het fietsen. Het heeft voor mij niet zo veel zin om elke dag bijna 5 uur achter de tv gekluisterd te zitten.
Het wordt al minder... Zometeen is het nog maar krap 3 uurtjesquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:37 schreef Marurk het volgende:
[..]
NOS zendt toch bijna 4 uur uit hoor. Van twee tot half zes ofzo. Eurosport begint om 13.00 uur met een verslag van de vorige dag, en dan nog eens drie uur en drie kwartier live. Maar meestal kijk ik sporza, veel beter commentaar.
Nog wat aanvullende gegevens:quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:49 schreef nodisch18 het volgende:
Als er toch geknutseld gaat worden aan een nieuwe OP, dan kan ik maar beter mijn gegevens ook opgeven:
nodisch18
Leeftijd: 30
Regio: Eindhoven![]()
Fiets: Canondale Caad 9
Doel voor dit seizoen: Diekirch-Valkenswaard (±270km)
[ afbeelding ]
Als ik zondag voor t gemak even meereken dan haal ik dat morgenochtend alquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:12 schreef Oksel het volgende:
Ik werk 60 uur / week. En heb een vriendin. En fiets. En dan toch nog hier spammen!
Doet ze ook maar wij hebben nog gewoon sex.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:30 schreef Freddeh het volgende:
Zorg dat je vriendin ook gaat fietsen, schept heel wat mogelijkheden.
Nee, ik had FJD al een paar keer genoemd, maar die reageerde niet. De zak
pics or it didn`t happen!quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Doet ze ook maar wij hebben nog gewoon sex.
Plus dat ze studeert dus veels te veel vrij tijd heeft en we kitesurfen ook nog
Beide off topic, kun je een eigen draadje aanmaken daarvoor?quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Doet ze ook maar wij hebben nog gewoon sex.
Plus dat ze studeert dus veels te veel vrij tijd heeft en we kitesurfen ook nog
Van t kitesurfen kan ik wel een keer maken maar vd sex heb ik alleen videos geupload.quote:
Nee ik ben niet van de betaal sites! maar het kitesurfen moet ergens van betaald worden natuurlijk!quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Van t kitesurfen kan ik wel een keer maken maar vd sex heb ik alleen videos geupload.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
voorquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:59 schreef nodisch18 het volgende:
Sowieso veels te hoog. Misschien is het een idee om ieders Usericon te gebruiken? Houdt de OP lekker klein en daarmee ook snel laadbaar voor op je telefoon.
Sowieso veels te hoog. Misschien is het een idee om ieders Usericon te gebruiken? Houdt de OP lekker klein en daarmee ook snel laadbaar voor op je telefoon.
Prima plan, die usericons.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:07 schreef Freddeh het volgende:
[..]
voor
Tevens een idee om maar een gallery aan te maken ofzo
Fietserskaartje van NL hebben we, staat een linkje van in de OPquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:10 schreef Gripper het volgende:
[..]
Prima plan, die usericons.
En ik geef geen ruk om wat iedereen weegt, of ie een licentie heeft, of wat voor fietsje rijdt, die van mij is toch de mooiste.![]()
Dus een compact blokje met alle usericons van de betrokkenen, zoals in de vele slowchat topics (zie de op van de koffie-slowchat) zou w.m.b. ook prima zijn.
Een picasa gallerietje waar iedereen zn wreedste toer/koers/benenscheerfoto's neer kan zetten, als een plaatjesblog is ook een leuke!
Ben ik helemaal voor. Dat omlaag scrollen de hele tijd op je mobiele telefoon begint wel irritant te worden eigenlijk.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:10 schreef Gripper het volgende:
[..]
Prima plan, die usericons.
En ik geef geen ruk om wat iedereen weegt, of ie een licentie heeft, of wat voor fietsje rijdt, die van mij is toch de mooiste.![]()
Dus een compact blokje met alle usericons van de betrokkenen, zoals in de vele slowchat topics (zie de op van de koffie-slowchat) zou w.m.b. ook prima zijn.
Een picasa gallerietje waar iedereen zn wreedste toer/koers/benenscheerfoto's neer kan zetten, als een plaatjesblog is ook een leuke!
Die Brabanders zijn nog zo gek nog niet!quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:16 schreef SuperWeber het volgende:
Eindelijk hoor ik eens een goed idee langskomen...
Precies, als ze nu ook nog eens normaal gingen praten zouden alle problemen opgelost zijn en hebben we wereldvredequote:Op woensdag 13 juli 2011 16:19 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
Die Brabanders zijn nog zo gek nog niet!
CyclingGirl...quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:38 schreef Oksel het volgende:
Cyclingchick, ik stel een Cup C voor, en dan je shirt wat verder open. Dit is zo gewoontjes!
Blauw met gele voorvork. Je weet tochquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:57 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ok, wie kon zich weer eens niet gedragen? Beken maar...
Waar woon je? De bekende grote winkels hebben vééél kleding: Math Salden in Limbricht, De Vos in Zwanenburg, Hopmans in Bergen op Zoom, of Mantel in Arnhem.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:06 schreef Narcotical het volgende:
Wat een belabberde keuze aan kleding zeg bij mn FM.. Ze hadden Rabobank shirt en broek, Leopard shirt en nog een profteam wat ik me ff niet meer kan herrineren HTC-Highroad.. Verder een beetje de standaard kleding, maar ik was net opzoek naar een leuk outfitje..
edit: Op internet is er wel genoeg keus en ook goedkoper, maar ik heb bij die merken echt geen idee welke maat ik dan moet kopen..
Rijswijk (omg. Den Haag), zoals ook in de OP staatquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:10 schreef Gripper het volgende:
[..]
Waar woon je? De bekende grote winkels hebben vééél kleding: Math Salden in Limbricht, De Vos in Zwanenburg, Hopmans in Bergen op Zoom, of Mantel in Arnhem.
Bij een heleboel van die internetshops is het geen probleem om een aantal maten te bestellen en wat je niet past (gratis) weer terug te sturen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:06 schreef Narcotical het volgende:
Wat een belabberde keuze aan kleding zeg bij mn FM.. Ze hadden Rabobank shirt en broek, Leopard shirt en nog een profteam wat ik me ff niet meer kan herrineren HTC-Highroad.. Verder een beetje de standaard kleding, maar ik was net opzoek naar een leuk outfitje..
edit: Op internet is er wel genoeg keus en ook goedkoper, maar ik heb bij die merken echt geen idee welke maat ik dan moet kopen..
Ben benieuwd hoe ze bevallenquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:42 schreef Pritt het volgende:
Vrijdag komen mijn Fulcrum R3 wielen binnen.
Ik zal eens rond gaan kijken.. Heeft iemand ook een beetje een indicatie van hoe bv Nalini kleding enz. valt in verhouding tot gewone kleding?quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij een heleboel van die internetshops is het geen probleem om een aantal maten te bestellen en wat je niet past (gratis) weer terug te sturen.
Vij goed. Ik heb zowel nalini pakje als normale kleding een Mquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:38 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Ik zal eens rond gaan kijken.. Heeft iemand ook een beetje een indicatie van hoe bv Nalini kleding enz. valt in verhouding tot gewone kleding?
Nalini valt als normale kledingmaat.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:38 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Ik zal eens rond gaan kijken.. Heeft iemand ook een beetje een indicatie van hoe bv Nalini kleding enz. valt in verhouding tot gewone kleding?
Ook vergelijkbaar met de shirts van Nike en de broeken van Ultima?quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nalini valt als normale kledingmaat.
Bij mij is Nalini M de maat en ik heb normaal ook M meest qua kleding. Nalini koersbroeken vallen bij mij wel wat krapjes op de bovenbenen en in het kruis.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:58 schreef Narcotical het volgende:
Ook vergelijkbaar met de shirts van Nike en de broeken van Ultima?
Verkapte-ik-heb-een-grote-jandokus-postquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Bij mij is Nalini M de maat en ik heb normaal ook M meest qua kleding. Nalini koersbroeken vallen bij mij wel wat krapjes op de bovenbenen en in het kruis.
Hahaha het is wel echt waar, ik had in Japan ook al problemen met de diepte van de toiletpotten; te klein waardoor je jandokus telkens in het toiletwater dipt, erg irritant.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:03 schreef kanovinnie het volgende:
Verkapte-ik-heb-een-grote-jandokus-post
Could've gone a lifetime without knowing..quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:07 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hahaha het is wel echt waar, ik had in Japan ook al problemen met de diepte van de toiletpotten; te klein waardoor je jandokus telkens in het toiletwater dipt, erg irritant.
Oh dat heb ik hier in NL al. Iedereen denkt ook dat het m'n buik is in m'n shirtje, maar ik wikkel hem om m'n buik heen. Ja, je moet hem ergens kwijt he, en zo denken ze dat ik een dikkertje ben. Ik spaar nog steeds voor een verkleining ookquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:07 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hahaha het is wel echt waar, ik had in Japan ook al problemen met de diepte van de toiletpotten; te klein waardoor je jandokus telkens in het toiletwater dipt, erg irritant.
Ik dacht al; spaar je daar zand ofzo?quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:09 schreef Freddeh het volgende:
Oh dat heb ik hier in NL al. Iedereen denkt ook dat het m'n buik is in m'n shirtje, maar ik wikkel hem om m'n buik heen. Ja, je moet hem ergens kwijt he, en zo denken ze dat ik een dikkertje ben. Ik spaar nog steeds voor een verkleining ook
quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:10 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik dacht al; spaar je daar zand ofzo?
Ik wilde hier een rotopmerking maken, maar ik besloot lief voor je te doen Fredquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:09 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Oh dat heb ik hier in NL al. Iedereen denkt ook dat het m'n buik is in m'n shirtje, maar ik wikkel hem om m'n buik heen. Ja, je moet hem ergens kwijt he, en zo denken ze dat ik een dikkertje ben. Ik spaar nog steeds voor een verkleining ook
Bring it onquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:12 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Ik wilde hier een rotopmerking maken, maar ik besloot lief voor je te doen Fred
Maar de Nalini shirts vallen dus redelijk normaal, daar kan ik gewoon dezelfde maat voor proberen dan.. Hoe zit dat met broeken.. En dat wat betreft die gigantische lullen hoef ik niet te weten
De kwaliteit van de zeem. De niet-schurende naden. De pasvorm. De eigenschap dat ze je zwans enorm laten lijken.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:13 schreef kanovinnie het volgende:
Wat is trouwens zo speciaal van die koersbroeken?
Ah. Bedankt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:14 schreef Freddeh het volgende:
[..]
De kwaliteit van de zeem. De niet-schurende naden. De pasvorm. De eigenschap dat ze je zwans enorm laten lijken.
[ afbeelding ]
Die laatste mag je met een korrel zout nemen.
Bij een kostuum moet ik eigenlijk de broek altijd een maatje groter hebben dan het colbert.. Van m'n fietsbroek heb ik op het moment trouwens wel een maatje kleiner dan shirtmaat..quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:15 schreef kaasplankje het volgende:
Qua broek van Nalini zit ik op de grens van een maat groter. Ik weet niet hoe jou verhoudingen zijn maar ik pas bijv. een met een kostuum ook geen confectiematen. De broek is dan te strak op de dijen waardoor ik altijd bij maatkleding uitkom. En dat is nogal duur.
Juist daarom besloot ik je te besparen..quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:13 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Bring it onKan wel wat hebben na die posts van 2 dagen terug
Die eerste is bij mij andersomquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:18 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Bij een kostuum moet ik eigenlijk de broek altijd een maatje groter hebben dan het colbert.. Van m'n fietsbroek heb ik op het moment trouwens wel een maatje kleiner dan shirtmaat..
[..]
Juist daarom besloot ik je te besparen..Wilde iets zeggen in de trant van: "Ja, we weten allemaal dat je een enorme lul bent hebt"
Gewoon harder doorrijden, dan ben je er sneller vanaf.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:23 schreef kaasplankje het volgende:
A.s. zaterdag is de 24uursrace, en het wordt k-weer geloof ik.![]()
Amai, ik ga er aan
Dat zowiezo, ik wil 'm winnen!quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:50 schreef Freddeh het volgende:
Gewoon harder doorrijden, dan ben je er sneller vanaf.
24-uurs race he!quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:50 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Gewoon harder doorrijden, dan ben je er sneller vanaf.
Ik heb de vorige topics opgelet. Het is een bepaald aantal km, die binnen 24 uur moet worden afgelegdquote:
Das wel nog even 100 kmquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:13 schreef kaasplankje het volgende:
Klopt Fred, 400 zijn het er. We hebben een zuidenwind kracht 4 BF zo te zien en dat betekent dat de finale tegenwind is.
We rijden Eindhoven-Hasselt-Leuven-Antwerpen-Rotterdam-Utrecht-Den Bosch-Eindhoven. Ik probeer zo fris mogelijk in Utrecht te geraken en als ik me dan nog goed voel én nog in de 1e groep zit ga ik vanaf daar eens wat kolen op het vuur gooien.
Ik moet ook niet helemaal tot het einde wachten anders krijg ik ze er niet meer af. Dat is in de koers niet anders, als ik op de club een koersje rijd zit ik meestal wel in de kopgroep. Ik kan dan het "makkelijkst" winnen door ver voor het einde iedereen kapot te gaan maken. Als ik op de spurt ga wachten slinken mijn kansen.quote:
Gewoon zo hard fietsen dat ze het net niet bij kunnen houden? Klinkt als een goede tactiekquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik moet ook niet helemaal tot het einde wachten anders krijg ik ze er niet meer af. Dat is in de koers niet anders, als ik op de club een koersje rijd zit ik meestal wel in de kopgroep. Ik kan dan het "makkelijkst" winnen door ver voor het einde iedereen kapot te gaan maken. Als ik op de spurt ga wachten slinken mijn kansen.
Daar komt het wel op neer ja. Ik verlies een sprint gewoon veel vaker dan ik ze win. Op een nasty stuk schuin tegenwind zet ik de boel op de kant. En dan doordemarreren totdat iedereen scheel ziet.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:31 schreef kanovinnie het volgende:
Gewoon zo hard fietsen dat ze het net niet bij kunnen houden? Klinkt als een goede tactiek.
De "start/finish" is hier om de hoek! Zoek je nog supporters...?quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:13 schreef kaasplankje het volgende:
We rijden Eindhoven-Hasselt-Leuven-Antwerpen-Rotterdam-Utrecht-Den Bosch-Eindhoven.
Oeh, zeker je fiets zo zetten dat men lastig in je luwte zit (extreem links/rechts van de weg, afhankelijk van de windrichting) en dan wegfietsen? Zodat je achtervolgers meteen vol in de wind zitten?quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer ja. Ik verlies een sprint gewoon veel vaker dan ik ze win. Op een nasty stuk schuin tegenwind zet ik de boel op de kant. En dan doordemarreren totdat iedereen scheel ziet.
Ik weet nog wel een grijze Citroên. Weet jij of daar nog iets van prikkeldraad staat langs de kant?quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:41 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
De "start/finish" is hier om de hoek! Zoek je nog supporters...?
quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:44 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een grijze Citroên. Weet jij of daar nog iets van prikkeldraad staat langs de kant?
Sta ik dan met m'n Nikon D40quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze heb ik. Ik zorg voor de foto's!
Ik heb maar een 400D hoor.quote:
Dat is de Cancellara-tactiek. Daar houd ik wel van: iedereen uit het wiel beuken:Pquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gewoon zo hard fietsen dat ze het net niet bij kunnen houden? Klinkt als een goede tactiek.
Niets voor mij dus.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:55 schreef Patroon het volgende:
Dat Pearl Izumi http://www.pearlizumi.com/ maakt geweldig kleding trouwens. Mooi italiaans strak gesneden en weinig/geen drukte op het shirt!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De kleding is ook in tegenovergestelde kleuren te krijgen. Dus wit met zwart ipv zwart met wit of rood met wit etc. Erg mooie pasvorm! Alleen een buikje is niet gewenst![]()
De Spartaan in Rijswijk?quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:13 schreef Freddeh het volgende:
Goedkope oude Craft broek (met logo dat past bij m'n gele voorvork) en een Ultima shirt. Of m'n RVV shirt. Of een geel-zwart Maya de Bijna gestreept shirt van RVV de Spartaan. Lekker oud, lekker strak voor als ik 5kg kwijt ben.
Die Spartaan inderdaadquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:24 schreef Narcotical het volgende:
[..]
De Spartaan in Rijswijk?
Overigens: Dillema.. Van welk team zal ik een outfit aanschaffen..?
Dat is hemelsbreed een kilometer (oke, misschien 2) bij mij vandaan.. Heb tijdens de gymlessen op de middelbare nog weleens hardgelopen op hun parcoursquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:27 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Die Spartaan inderdaadWel een gaaf shirtje vond ik het, heb hem overgenomen van iemand uit een oude collectie. Hele oude collectie. Schijnen ze sinds de '90s niet meer in te rijden. Als ik hem over 5kg weer pas kom ik er wel een keer mee naar een meet
Coolquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:28 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Dat is hemelsbreed een kilometer (oke, misschien 2) bij mij vandaan.. Heb tijdens de gymlessen op de middelbare nog weleens hardgelopen op hun parcours
Niet Willems Veranda's, want die neemt Oksel al.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:24 schreef Narcotical het volgende:
[..]
De Spartaan in Rijswijk?
Overigens: Dillema.. Van welk team zal ik een outfit aanschaffen..?
Zat zelf te denken om bv Vacansoleil te doen ofzo..quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:13 schreef Pritt het volgende:
[..]
Niet Willems Veranda's, want die neemt Oksel al.
Prachtig prijsje..quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:27 schreef Oksel het volgende:
Hehe. Dat spul bij Willems Veranda's is echt goedkoop.
Ik heb nu:
Korte broek + shirt
Lange broek + jack
3 paar sokken
Winter + zomerhandschoenen
Muts
2 bidons.
Voor 108 EUR in totaal..
Alleen wel 20 EUR verzendkosten, Belgie.
Zo, da's goedkoop!quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:27 schreef Oksel het volgende:
Hehe. Dat spul bij Willems Veranda's is echt goedkoop.
Ik heb nu:
Korte broek + shirt
Lange broek + jack
3 paar sokken
Winter + zomerhandschoenen
Muts
2 bidons.
Voor 108 EUR in totaal..
Alleen wel 20 EUR verzendkosten, Belgie.
Jammer dat ze dat ritsje zo ver dicht heeftquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:21 schreef Oksel het volgende:
Ik heb het andere printje. Maar hier zit een chick in.
[ afbeelding ]
Haha, ik ben wel licht bevreesd voor zo'n monsterafstand, 2 jaar geleden heb ik ze ook gereden. Toen was ze nog 100km langer. We hadden toen boven de 30 gemiddeld, incl stops.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:52 schreef OlivierV het volgende:
Dat is de Cancellara-tactiek. Daar houd ik wel van: iedereen uit het wiel beuken:P
@Kaasplankje: respect dat je aan één stukl 400km kunt rijden! Wat is het gemiddelde van de snelste renner ongeveer?
Persoonlijk moet ik er niet aan denken, zo'n afstand.. Ik word al bang van 100 kmquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:56 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Haha, ik ben wel licht bevreesd voor zo'n monsterafstand, 2 jaar geleden heb ik ze ook gereden. Toen was ze nog 100km langer. We hadden toen boven de 30 gemiddeld, incl stops.
Rijdt op een Harrier1, prima fietsquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:00 schreef Bubbles79 het volgende:
Avond allen,
Heb vandaag mijn eerste racefiets gekocht. De Bulls desert Falcon 1. Nou ben ik benieuwd wat jullie daarvan vinden als beginnersfiets. Paar vrienden van mij fietsen al een tijdje en wil me daarbij voegen. Heb al wat avonden gefietst op een leenfiets en vind het geweldig!
Zal van de week eens een mooi plaatje schieten van mij en mijn fiets!
Maar iemand ervaring met het merk bulls??
Kom maar kijken hoorquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:41 schreef nodisch18 het volgende:
De "start/finish" is hier om de hoek! Zoek je nog supporters...?
Logisch, eerst kopen en dan pas vragen wat de ervaringen zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:00 schreef Bubbles79 het volgende:
Avond allen,
Heb vandaag mijn eerste racefiets gekocht. De Bulls desert Falcon 1. Nou ben ik benieuwd wat jullie daarvan vinden als beginnersfiets. Paar vrienden van mij fietsen al een tijdje en wil me daarbij voegen. Heb al wat avonden gefietst op een leenfiets en vind het geweldig!
Zal van de week eens een mooi plaatje schieten van mij en mijn fiets!
Maar iemand ervaring met het merk bulls??
Natter dan nat kan niet he...quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:15 schreef eentwee het volgende:
He Kaas, zoek je nog een haas?Heb ik tijdens de vorige meet vast al gevraagd maar zijn er ook hazen tijdens die wedstrijd? Oftewel Ricco's die anderen op sleeptouw nemen? Aangezien het de openbare weg is kan iedereen op het parcours komen.. En wat doe je als het 24u regent en na 2,4 minuten al doorweekte sokken hebt?
Btw, jubileum!
Ha, een haas lijkt me wel relaxed maar als je ze niet inschrijft zou het cheaten zijn. Volgens mij doen andere steden dat wel; Zwolle bijv. maar die schrijven allemaal wel in. Anders zou je net zo goed op een brommer voor kunnen gaan rijden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:15 schreef eentwee het volgende:
He Kaas, zoek je nog een haas?Heb ik tijdens de vorige meet vast al gevraagd maar zijn er ook hazen tijdens die wedstrijd? Oftewel Ricco's die anderen op sleeptouw nemen? Aangezien het de openbare weg is kan iedereen op het parcours komen.. En wat doe je als het 24u regent en na 2,4 minuten al doorweekte sokken hebt?
Btw, jubileum!
Gewoon vanaf het begin meedoen en uitrijden of niets. Onderweg opgeven is ook zo zwak. Tenzij je echt, echt niet meer kan.quote:Op donderdag 14 juli 2011 06:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ha, een haas lijkt me wel relaxed maar als je ze niet inschrijft zou het cheaten zijn. Volgens mij doen andere steden dat wel; Zwolle bijv. maar die schrijven allemaal wel in. Anders zou je net zo goed op een brommer voor kunnen gaan rijden.![]()
Enne als het echt de hele tijd regent weet ik niet of ik ze voltooi. De route voert na 270km vlak langs mijn huis. Dat wordt een zwaar punt.
Zwak? We hebben het wel over 400km he...quote:Op donderdag 14 juli 2011 07:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gewoon vanaf het begin meedoen en uitrijden of niets. Onderweg opgeven is ook zo zwak. Tenzij je echt, echt niet meer kan.
D90 hier.quote:
Klopt, daarvoor neem ik m'n werktelefoon altijd mee. Dat en muziek. Fijn dat die dingen radio hebben.quote:Op donderdag 14 juli 2011 08:16 schreef Gripper het volgende:
[..]
D90 hier.
Maar hij past toch niet in je achterzakje tijdens het fietsen
Ik heb Cyclingchick al in geen tijden gezien hier of bedoel je mij? Ik ga niet met mijn shirt open rijden. Al die wespen die erin vliegen, dat is niets voor mij. En mijn shirt hangt alleen thuis openquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:38 schreef Oksel het volgende:
Cyclingchick, ik stel een Cup C voor, en dan je shirt wat verder open. Dit is zo gewoontjes!
Eindelijk iets voor de dames hierquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:14 schreef Freddeh het volgende:
[..]
De kwaliteit van de zeem. De niet-schurende naden. De pasvorm. De eigenschap dat ze je zwans enorm laten lijken.
[ afbeelding ]
Die laatste mag je met een korrel zout nemen.
Je moet er maar op durven fietsen met zo'n kleurencombinatie.quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:15 schreef fetss het volgende:
Lekker fietsweer de komende dagen...
Even een vraagje, wat zou deze fiets ongeveer waard zijn?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alvast bedankt:)
In dat Saunier Duval pakje wat Fetss als UI heeft staan, kan het bestquote:Op donderdag 14 juli 2011 09:50 schreef Pritt het volgende:
[..]
Je moet er maar op durven fietsen met zo'n kleurencombinatie.
Pics or it didn't happenquote:Op donderdag 14 juli 2011 09:30 schreef CyclingGirl het volgende:
En mijn shirt hangt alleen thuis open
Ja een brommer is helemaal mooi. Lijkt me niet dat erop gecontroleerd wordt. Als je alleen rijdt ziet sowieso niemand het en als je met een heel groepje profiteert houdt ook iedereen z'n mond?quote:Op donderdag 14 juli 2011 06:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ha, een haas lijkt me wel relaxed maar als je ze niet inschrijft zou het cheaten zijn. Volgens mij doen andere steden dat wel; Zwolle bijv. maar die schrijven allemaal wel in. Anders zou je net zo goed op een brommer voor kunnen gaan rijden.![]()
Enne als het echt de hele tijd regent weet ik niet of ik ze voltooi. De route voert na 270km vlak langs mijn huis. Dat wordt een zwaar punt.
Wat te denken van de vork extender en raketstuurpen! Maar, stuurpen omkeren en al die roze troep eraf en het is een stuk beter. Fiets ziet er vrij netjes uit dus als ik ervan uitga dat er geen zaken dringend aan vervanging toe zijn zou ik zeggen 150-175¤. Gezien de timing (TdF) zal de eigenaar er wel meer voor willen hebben..quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:50 schreef Pritt het volgende:
[..]
Je moet er maar op durven fietsen met zo'n kleurencombinatie.
Een kleine, gewone of grote banaan?quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:36 schreef Gripper het volgende:
Een maat van me wilde nog wel eens voor de grap een banaan in zn broekspijp stoppen bij wedstrijden. En dan hoor je overal mensen smoezelen als ze het zien "moet je kijken, da's toch niet normaal meer?"
Denk dat ik ongeveer dezelfde cupmaat heb als CyclingGirl. Ik post vanavond wel wat, want van haar hoef je dat niet te verwachten. Kijken of je dan nog weer vraagt om zulke picsquote:
Bluf..quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:11 schreef Freddeh het volgende:
Denk dat ik ongeveer dezelfde cupmaat heb als CyclingGirl. Ik post vanavond wel wat, want van haar hoef je dat niet te verwachten. Kijken of je dan nog weer vraagt om zulke pics
Jullie weten toch allemaal wel dat ik een dikkertje ben. Lekker interessant dan, zo'n fotoquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:13 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Bluf..
Het weer is trouwens wel om te janken.. Vandaag maar lekker achter de TV het spektakel in frankrijk volgen dan..
Minuut of 10 inmiddels ja, even wachten tot Mart afgelopen isquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:16 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Jullie weten toch allemaal wel dat ik een dikkertje ben. Lekker interessant dan, zo'n foto
En het begint over 20min ofzo al, bij de NOS?
Consider it donequote:Op donderdag 14 juli 2011 13:11 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Freddeh, tenzij je het in een Borat bikini doet, ben ik inderdaad niet onder de indruk van jouw tieten
Een week ofzo duurde het de laatste keer bij mij geloof ikquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:12 schreef marcodej het volgende:
Wie weet hoe lang levering bij bike-components.de duurt (of hoe lang verwerking van een buitenlandbetaling duurt)? Twee dagen terug bedrag overgemaakt (en is afgeschreven), maar heb nog geen bevestiging oid.
Kijk dat is nou een heer. En ik mag dat soort foto's ook niet posten.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:11 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Een kleine, gewone of grote banaan?
[..]
Denk dat ik ongeveer dezelfde cupmaat heb als CyclingGirl. Ik post vanavond wel wat, want van haar hoef je dat niet te verwachten. Kijken of je dan nog weer vraagt om zulke pics
Je zit thuis onder de plak?quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:42 schreef CyclingGirl het volgende:
En ik mag dat soort foto's ook niet posten.
Nee, forum policyquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:43 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Je zit thuis onder de plak?
Ik heb niks met grote borsten hoorquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:03 schreef CyclingGirl het volgende:
Ja dat is het dus, forum policy en ik wil dat soort foto's ook niet hier neer zetten, het gaat toch om fietsen als je tetten wil zien moet je naar een site voor blote tetten, btw, die van mij zijn toch geen cup c dus dat is voor jullie toch geen pret
Ik pak buiten- en binnenblad nooit mee. 99% van de tijd rijd ik toch op het middenblad.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:15 schreef Narcotical het volgende:
Groter is niet altijd mooier.. Maar we dwalen wel flink af
Om even terug te komen op fietsen.. Welke techniek hanteren jullie met het ketting smeren? Gewoon wat op je ketting en tandwielen druppelen en dan flink ronddraaien waarbij je alle bladen even meepakt?
Zo doe ik het ookquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:18 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Ik pak buiten- en binnenblad nooit mee. 99% van de tijd rijd ik toch op het middenblad.
Eerst een doek met wasbenzine tegen de ketting aan en ketting flink ronddraaien tot hij schoon is. Daarna vet druppelen en ronddraaien en schakelen tot alle kransjes achter mee zijn gepakt ook.
Thanks voor de tip, ga ik nog even wasbenzine scoren ergensquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:18 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Ik pak buiten- en binnenblad nooit mee. 99% van de tijd rijd ik toch op het middenblad.
Eerst een doek met wasbenzine tegen de ketting aan en ketting flink ronddraaien tot hij schoon is. Daarna vet druppelen en ronddraaien en schakelen tot alle kransjes achter mee zijn gepakt ook.
Bouwmarkt, paar eurootjes voor een fles die flink lang meegaat.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:20 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Thanks voor de tip, ga ik nog even wasbenzine scoren ergens
Ik niet. Kan ik gelijk m'n cassette weer schoon gaan maken! De ketting moet gesmeerd zijn, niet de cassette. Of de voorbladen, de achtervork of de velgen omdat alles in het rond vliegt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:00 schreef eentwee het volgende:
[..]
Ik niet. Kan ik gelijk m'n cassette weer schoon gaan maken! De ketting moet gesmeerd zijn, niet de cassette. Of de voorbladen, de achtervork of de velgen omdat alles in het rond vliegt.Beetje ronddraaien maar en weer schoonvegen. Twee of drie keer herhalen. En schoonvegen vóór de rit. Alleen als het kutweer is of bij de crossfiets bespaar ik me de moeite, dan wordt toch alles vies.
Als er tetten in een spoiler staan, merkt koekol dat dan ook op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga ook met een doek langs de ketting of haal de ketting helemaal los, nog makkelijker.Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!![]()
Nee, ik verlies liever eervol dan dat ik win met cheaten.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:14 schreef eentwee het volgende:
[..]
Ja een brommer is helemaal mooi. Lijkt me niet dat erop gecontroleerd wordt. Als je alleen rijdt ziet sowieso niemand het en als je met een heel groepje profiteert houdt ook iedereen z'n mond?Is het echt zo dat zo'n wedstrijd op een sprint kan uitdraaien? Dan ligt het niveau wel dicht bij elkaar. Dat er lange tijd groepjes zijn lijkt me logisch (ronddraaien) maar op een gegeven moment krijg je toch wel afsplitsingen door niveauverschil of toevallige omstandigheden zoals verkeerssituaties waar de een misschien beter vooruitkijkt of meer risico neemt?
En ja, 2 jaar geleden hadden we een sprint met een kopgroepje van 4 man na 500km. En ik zat er ook bij. En ik verloor.
We kwamen toen s morgens 10 uur aan in Groningen, er was geen kip op de weg. We zaten allemaal steendood, het regende ook.![]()
Ik wist ook de weg niet. Ik had het parcours noch de finale verkend. Ik zat met 4 jongens in de kopgroep waarvan 2 wel de weg wisten. Ik was dus 3e.quote:
Zie maar eens de weg te vinden naar de Mussengang als je nog nooit in Groningen geweest bent.![]()
Mijn sprint is na 100km al dramatisch, dan word ik er al door Gripper en Oksel uitgesprint!A.F.C. Ajax - Piet de Visser![]()
Mijn sprint is dramatisch, punt uit. Overigens zou ik allang voor een sprint gewoon keihard uit het wiel gereden worden"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
Het is niet goed om de ketting af te nemen met wasbenzine. Dit ontvet wel maar ook binnen in de ketting. Daar wil je juist vet hebben. Daarna de ketting insmeren met vet helpt wel maar dringt niet diep genoeg door waar de wasbenzine het vet heeft weggehaald. Wasbenzine is meer vloeibaar dan vet dus dringt dieper door. Alleen met uitkoken van de ketting kan je het vet weer door en door in de ketting krijgen.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Waar zou jij je ketting dan mee ontvetten? Want ontvetter is meestal dunner dan vet dus zal sowieso het vet aan de binnenkant weghalen.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Je kan de ketting best afnemen met een doek met wasbenzine hoor. Hij maakt alleen de buitenkant schoon van de ketting in dat geval. Het kleine beetje dat wél op de ketting resteert verdampt binnen een seconde....![]()
Ik denk dat het wel meevalt Patroon.. Wanneer je je ketting in een emmer met wasbenzine legt voor een half uurtje zal je wel gelijk hebben..
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
Ik heb nog een betere. Fiets niet gebruiken. Dan hoef je hem ook niet schoon te maken!Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Gewoon goed afnemen met droge doek. Daarna opnieuw goed inspuiten, weer afnemen en daarna weer inspuiten en zo laten staan. Pas als je weer gaat fietsen neem je hem af.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Nog even in het jubileumtopic posten!
Net eindelijk de spd pedalen erop gezet! Gisteren al wel naar de sportschool gegaan (eerste keer spinnen in Engeland, wat een hel, als de 'instructeur' vandaag net zo slecht en onverantwoord is zeg ik direct m'n lidmaatschap op!) en het was fijn om te fietsen!
Ben nog op zoek naar fijne wegen: het is hier in en rondom Hull wat wisselend qua wegdek.. maar! De fiets is mee en hij wordt gebruikt
Heb vooral niet gepost omdat we geen vast internet hebben... maar hopelijk komt daar morgen verandering in![]()
Ja doei.![]()
Wd40 en wasbenzine zijn killers voor al je smering, dichtingen en wd40 tast ook metaal aan.
Gewoon schoonmaken met diesel werkt perfect. Daarna de dag voor je rit wat druppeltjes kettingsmeermiddel op de ketting en afnemen vlak voor je rit.![]()
Zo doe ik het ook, gebruik nu nog Prolink Progold. WD40 is een goede hulp bij het schoonmaken. Zaterdag begon de ketting toch wel herrie te maken na 2,5u in natte omstandigheden.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:38 schreef kaasplankje het volgende:
Ach, ik smeer mijn kettingen het liefst vaak met een dunnige olie en maak de buitenkant dan goed droog met een doek. Dat blijft niet zo lang zitten maar er hangt ook bijna geen vuil aan.
In de regen is het er zo af, maaja water smeert ook hé
Finale nu wel goed verkend toch?![]()
![]()
Ja, de laatste 150km heb ik verkend. Dus daar zal ik 't moeten proberen als er nog jus in de benen zit.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:48 schreef eentwee het volgende:
Zo doe ik het ook, gebruik nu nog Prolink Progold. WD40 is een goede hulp bij het schoonmaken. Zaterdag begon de ketting toch wel herrie te maken na 2,5u in natte omstandigheden.
Finale nu wel goed verkend toch?
Deze heb ik voor a.s. zaterdag, die blijft goed werken in slechte omstandigheden.
Meestal pak ik de bus WD40 om de boel schoon te maken, ik poets 't schoon en that's it. Geen smering verder. Die WD40 is smering genoeg voor een paar ritten.
[ Bericht 6% gewijzigd door kaasplankje op 14-07-2011 19:07:56 ]![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, de laatste 150km heb ik verkend. Dus daar zal ik 't moeten proberen als er nog jus in de benen zit.
[ afbeelding ]
Deze heb ik voor a.s. zaterdag, die blijft goed werken in slechte omstandigheden.
Meestal pak ik de bus WD40 om de boel schoon te maken, ik poets 't schoon en that's it. Geen smering verder. Die WD40 is smering genoeg voor een paar ritten.
Je pic doet het niet?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
![]()
puik, zit nu in de bern met een 6 keer zo dikke knie... rechts wel losgeklikt en dan m'n linker voet neer willen zetten is geeeeeeen goed plan.... dat wordt een retourtje eerste hulp
Ja doei.![]()
Het is je nu een keer overkomen en dat is naar.. 1 ding is zeker, in het vervolg gebeurd het je nooit meer.. Sterkte met je kniequote:Op donderdag 14 juli 2011 19:12 schreef motorbloempje het volgende:
puik, zit nu in de bern met een 6 keer zo dikke knie... rechts wel losgeklikt en dan m'n linker voet neer willen zetten is geeeeeeen goed plan.... dat wordt een retourtje eerste hulp
Ja. Wel een andere van de mijne. Zal ik die even weghalen?quote:Klinkt mooi kut. Ik heb een paar keer bijna zoiets gehad, gelukkig nog nooit gevallen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:12 schreef motorbloempje het volgende:
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Heb ook een keer kneiterhard moeten remmen voor een paar scholieren en toen kreeg ik ook mn voet niet los.. Pas op het laatste moment gelukt met hartslag in je keel natuurlijk"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
Ik heb hetzelfde als moblo gehad, maar kon mij in met een katachtige manouvre weten te redden. Ik moest stoppen, klikte keurig rechts uit maar zwaaide naar links door de wind. En dat was wel nadenken.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ik klikte tijdens stilstand niet uit en kon net niet bij het paaltje met de knop voor het verkeerslicht. Vanuit stilstand naar rechts kantelen en met je knie op de stoeprand klappen ziet er overigens waarschijnlijk wel hilarisch uit. Doet alleen wel pijn.
Sterkte MoBlo!![]()
Kut zeg moblo! Hoop dat het snel hersteld is.
Zelf op mijn eerste ritje met klikpedalen omgeflikkerd door maar aan 1 kant uit tr klikken. Pas in een tocht bij een opstopping kon ik nog net op tijd met fiets en al opzij "hoppen" als een trial'er. Wist niet dat ik dat kon![]()
![]()
Thanks!
Ambu heeft me opgehaald en zit nu op de EH te wachten.ik WIST dat dit zou gebeuren, daarom heb ik ook zo lang met dat kliksysteem gewacht
![]()
niet zonder reden dus
Ja doei.![]()
Is het zo erg dan? Flink balen zeg. Maargoed, aan lang wachten heb je ook weinig. Van uitstel komt afstel.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Waarschijnlijk is het gebeurd omdat je jezelf er zolang zo druk over hebt gemaakt.. Ik bedoel dit niet om lullig te doen hoor, maar als je heel erg bang bent dat iets gebeurt dan gebeurt het meestal ook..quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:19 schreef motorbloempje het volgende:
Thanks!
Ambu heeft me opgehaald en zit nu op de EH te wachten.ik WIST dat dit zou gebeuren, daarom heb ik ook zo lang met dat kliksysteem gewacht
![]()
niet zonder reden dus
Een mens lijdt het meest door het lijden dat hij vreest, maar nimmer op komt dagen.
Dus sorry Narc, maar die van jou klopt niet![]()
![]()
Ik spreek uit ervaring
Als je jezelf constant de put in praat dat iets je niet gaat lukken dan lukt het ook inderdaad niet"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
Story of my life. En ja, dat is echt waar.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:36 schreef Narcotical het volgende:
Ik spreek uit ervaring
Als je jezelf constant de put in praat dat iets je niet gaat lukken dan lukt het ook inderdaad niet![]()
Kunnen we elkaar de hand schudden, weet alleen niet of dat een goed iets is..quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:39 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Story of my life. En ja, dat is echt waar.
edit: Denk ook dat we het wat dat onderwerp betreft hier bij moeten laten, anders kan dit topic wel naar R&P verhuizen.. Buiten dat heb ik nu ook weinig trek in om over te praten"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
Shit zeg, echt joh?quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:19 schreef motorbloempje het volgende:
Thanks!
![]()
niet zonder reden dus
![]()
Een vriend van me ging recent mee naar een wedstrijd, voor het eerst voor hem. Hij kwam ten val tijdens de neutralisatie en moest vóór de koers goed en wel begonnen was de handdoek in de ring werpen en afdruipen met een krom wiel, kromme voorvork en diverse schaafwonden.![]()
![]()
Veel verkeerde keuzes, vooral het negatieve denken. Waar ik wel goed in ben is positief denken over wielrennen, tot ik het doe en me dan besef dat je conditie eerst opgebouwd moet wordenquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:40 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Kunnen we elkaar de hand schudden, weet alleen niet of dat een goed iets is..
edit: Denk ook dat we het wat dat onderwerp betreft hier bij moeten laten, anders kan dit topic wel naar R&P verhuizen.. Buiten dat heb ik nu ook weinig trek in om over te praten
@Kaas: Heb je al een beetje zin in zaterdag? Ga je nog trainen deze week, of alleen werkfietsen?![]()
Eigenlijk heb ik geen kak zin in zaterdag. Buiten is het grafweer; vandaag zeiknat geregend op de fiets; waterschade in huis door de regen. De pomp draait nu en hopelijk droogt alles morgen weer een beetje op.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:48 schreef Freddeh het volgende:
Veel verkeerde keuzes, vooral het negatieve denken. Waar ik wel goed in ben is positief denken over wielrennen, tot ik het doe en me dan besef dat je conditie eerst opgebouwd moet worden
@Kaas: Heb je al een beetje zin in zaterdag? Ga je nog trainen deze week, of alleen werkfietsen?![]()
Morgen hoef ik nog maar 3 uurtjes in de ochtend te werken dus dat valt mee. Verder geen training meer.
Maar ik ga toch maar.![]()
![]()
Kijk dan ben je een bikkelquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik geen kak zin in zaterdag. Buiten is het grafweer; vandaag zeiknat geregend op de fiets; waterschade in huis door de regen. De pomp draait nu en hopelijk droogt alles morgen weer een beetje op.![]()
Morgen hoef ik nog maar 3 uurtjes in de ochtend te werken dus dat valt mee. Verder geen training meer.
Maar ik ga toch maar.
Ik moet zaterdag werken, anders kwam ik je wel ff aanmoedigen tussen Den Bosch en Eindhoven.![]()
Narcotical: ik had er al best een eindje op zitten en zat juist heel relaxed op de fiets! Had al een paar keer succesvol in en uitgeklikt, gestopt, etc. Denk eerder dat het relaxte me de das om heeft gedaan aangezien ik gewoon vergat dat ik vastgeklikt zat
Ja doei.![]()
Ineens met je verkeerde voet uitgeklikt dan ofzo? Ik doe het iig altijd met linksquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:16 schreef motorbloempje het volgende:
Narcotical: ik had er al best een eindje op zitten en zat juist heel relaxed op de fiets! Had al een paar keer succesvol in en uitgeklikt, gestopt, etc. Denk eerder dat het relaxte me de das om heeft gedaan aangezien ik gewoon vergat dat ik vastgeklikt zat"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
Lullig ongelukje, motorbloempje! Ben er ook wel es bang voor geweest, is me gelukkig nog nooit overkomen, vergeten uit te klikken.![]()
Ik ben zo ook wel eens gevallen, 2 jaar gelden zelfs nog een keer. Gewoon uit vermoeidheid; te laat met uitklikken. Echter altijd zonder erg.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:18 schreef cafca het volgende:
Lullig ongelukje, motorbloempje! Ben er ook wel es bang voor geweest, is me gelukkig nog nooit overkomen, vergeten uit te klikken.![]()
ja, met rechts, dacht dat ik altijd met rechts stondmaar toen ineens helde ik naar links en dacht ik 'oh shit' en daar ging ik.
Wilde nog gewoon weer opstappen en er doorheen fietsen, maar toen ik zag dat de ketting er ook naast lag en daarna naar mijn 'ietwat' gezwollen knie keek begon de adrenaline wel wat uit te werken
Super stomme beginnersfout die ik nu fijn uit mag zittenvoorlopig maar gewoon beide voeten losklikken denk ik! Maar ik laat het me niet tegehouden! Begon net op gang te komen
Ja doei.![]()
Wat ik doe als ik denk af te moeten stappen is van te voren uitklikken en uitrijden. Wel altijd alleen met rechts. Bij stoplichten weet ik het te omzeilen door zo langzaam mogelijk er op af te rijden. Hoef ik daarna niet op te starten en kan ik er zo langs racen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:24 schreef motorbloempje het volgende:
ja, met rechts, dacht dat ik altijd met rechts stondmaar toen ineens helde ik naar links en dacht ik 'oh shit' en daar ging ik.
Wilde nog gewoon weer opstappen en er doorheen fietsen, maar toen ik zag dat de ketting er ook naast lag en daarna naar mijn 'ietwat' gezwollen knie keek begon de adrenaline wel wat uit te werken
Super stomme beginnersfout die ik nu fijn uit mag zittenvoorlopig maar gewoon beide voeten losklikken denk ik! Maar ik laat het me niet tegehouden! Begon net op gang te komen
Wel valgevaarlijk. Ik raad het je ook niet aan om te doen
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:24 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
![]()
Ik klik ook altijd ver van te voren al uit en hou dan gewoon mn voet op mn pedaal.. Ready om weer in te klikken.. Altijd met links overigens.. Kan ook alleen vanaf de linkerkant opstappen..quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat ik doe als ik denk af te moeten stappen is van te voren uitklikken en uitrijden. Wel altijd alleen met rechts. Bij stoplichten weet ik het te omzeilen door zo langzaam mogelijk er op af te rijden. Hoef ik daarna niet op te starten en kan ik er zo langs racen.
Wel valgevaarlijk. Ik raad het je ook niet aan om te doen"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
Ìk zwaai mijn rechterbeen over mijn fiets heen, maar sta wel als het even kan op mijn rechtervoet op de grondquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:27 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Ik klik ook altijd ver van te voren al uit en hou dan gewoon mn voet op mn pedaal.. Ready om weer in te klikken.. Altijd met links overigens.. Kan ook alleen vanaf de linkerkant opstappen..
Ik ben dus een beetje raar.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Nee, zo doe ik het ook.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ìk zwaai mijn rechterbeen over mijn fiets heen, maar sta wel als het even kan op mijn rechtervoet op de grond
Ik ben dus een beetje raar.![]()
Ik zwaai er ook met rechts overheen, maar zet wel altijd mn linker aan de grond bij stoplichtenquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ìk zwaai mijn rechterbeen over mijn fiets heen, maar sta wel als het even kan op mijn rechtervoet op de grond
Ik ben dus een beetje raar."IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
Waar had je die zitten dan? Heb em ook weleens bij me in de regen en dan zittie in mn zadeltas met dat extra ding eromheen, niks aant handjequote:Op donderdag 14 juli 2011 21:36 schreef kaasplankje het volgende:
Oja, en mijn telefoon is vandaag gesneuveld in de regen.
kapoet"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
Ik had 'm zelf niet bij me, 't is een Samsung B2700. Ik heb ook een paar Nokia's 3720 (en ook een 5140 maar die is al wijlen na jaren en jaren trouwe dienst) en daar heb ik nooit problemen mee gehad. Ook heb ik een paar Samsung B2100 en die doen 't ook goed.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:40 schreef Narcotical het volgende:
Waar had je die zitten dan? Heb em ook weleens bij me in de regen en dan zittie in mn zadeltas met dat extra ding eromheen, niks aant handje![]()
Hmm, geen heel duur exemplaar dus.. Is maar beter ook met dit weer..quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik had 'm zelf niet bij me, 't is een Samsung B2700. Ik heb ook een paar Nokia's 3720 en daar heb ik nooit problemen mee gehad. Ook heb ik een paar Samsung B2100 en die doen 't ook goed.
Kaas, ik heb hier nog een 3310 liggen.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ik heb dat ook echt al 5 keer gehad ofzo![]()
1 keer naar beneden rijden bij de grebbeberg, persoon voor me schiet langs het stoplicht, bij mij was ie rood dus keihard remmen. Links uitklikken maar heel langzaam naar rechts vallen. Je weet dat je valt en je kan er niks aan doen![]()
![]()
Wat een gedoe hier allemaal met afstappen. Ver van te voren je benen al los? Lang uitrollen? Rechterbeen over het frame gezwaaid? Wat een toestand..
Als je dreigt te vallen dan klik je toch als reflex uit? Het eerste wat je doet zonder bij na te denken is je been naar buiten draaien...Maar ik kan 't mis hebben...![]()
We doen wijverig zodat er meer vrouwen komen. Werk even mee.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:06 schreef Patroon het volgende:
Wat een gedoe hier allemaal met afstappen. Ver van te voren je benen al los? Lang uitrollen? Rechterbeen over het frame gezwaaid? Wat een toestand..
Als je dreigt te vallen dan klik je toch als reflex uit? Het eerste wat je doet zonder bij na te denken is je been naar buiten draaien...Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Oke Oke Oke, ik hou me in. Maar ik had niet verwacht dat afstappen lastig kan zijn voor mensen die regelmatig fietsen. Snap best dat 1e paar keren even wennen is. Dat had ik ook. Maar op een gegeven moment moet het niet lastig meer zijn, dat je ruim van te voren al los móet klikken of andere toestanden.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Bier drinken doe ik ook al lang, maar toch ben ik soms dronkenOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Het is niet zo dat ik lang van te voren los móet klikken, ik kan me ook prima redden door het op het laatste moment te doen. Ik kies er alleen voor om dit al een paar seconde van te voren te doen (geen honderden meters zoals jij insinueert) zodat ik tenminste zeker weet dat ik los ben.. Als je het altijd op het aller-aller-allerlaatste moment doet dan kan het natuurlijk een keer voorkomen dat je mechaniekje hapert en dan lig je op je smoel met alle mogelijke gevolgen van dien..quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:34 schreef Patroon het volgende:
Oke Oke Oke, ik hou me in. Maar ik had niet verwacht dat afstappen lastig kan zijn voor mensen die regelmatig fietsen. Snap best dat 1e paar keren even wennen is. Dat had ik ook. Maar op een gegeven moment moet het niet lastig meer zijn, dat je ruim van te voren al los móet klikken of andere toestanden.
Verder denk ik dat je 2 dingen door elkaar haalt, ik denk dat er niemand hier is die bij elk stoplicht zn been over zn fietst zwaait en afstapt.. Dat zou compleet belachelijk zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
Zo, thuis en avondeten op! Rontgenfoto's gemaakt waarop niets te zien wasdus gelukkig alleen veel vocht en dus de komende paar dagen even rust en hoog houden. Mag maandag alweer wat bewegen, dus dan rustig wat op de stadsfiets rondkachelen.
Ben blij dat het niets ergs is en blij dat ik er naar heb laten kijken. Nu weet iig zeker dat ik de knie rustig kan belasten en bewegen zonder iets erger te maken!
Oh, en dit wijf klikt voortaan gewoon beide voetjes los bij het naderen van een mogelijke onderbreking![]()
Ja doei.![]()
Persoonlijk lijkt mij dat gevaarlijker dan 1 been losklikken, aangezien je met 2 benen los minder makkelijk evenwicht kan bewaren.. Althans, dat is mijn bevinding.. Als het voor jou werkt moet je dat vooral doenquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:08 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, thuis! Rontgenfoto's gemaakt waarop niets te zien wasdus gelukkig alleen veel vocht en dus de komende paar dagen even rust en hoog houden. Mag maandag alweer wat bewegen, dus dan rustig wat op de stadsfiets rondkachelen.
Ben blij dat het niets ergs is en blij dat ik er naar heb laten kijken. Nu weet iig zeker dat ik de knie rustig kan belasten en bewegen zonder iets erger te maken!
Oh, en dit wijf klikt voortaan gewoon beide voetjes los bij het naderen van een mogelijke onderbreking![]()
Heel mooi dat het meevalt (meevalt..![]()
), hoop dat het snel geneest zodat je weer lekker verder kan
quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:55 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik lang van te voren los móet klikken, ik kan me ook prima redden door het op het laatste moment te doen. Ik kies er alleen voor om dit al een paar seconde van te voren te doen (geen honderden meters zoals jij insinueert) zodat ik tenminste zeker weet dat ik los ben.. Als je het altijd op het aller-aller-allerlaatste moment doet dan kan het natuurlijk een keer voorkomen dat je mechaniekje hapert en dan lig je op je smoel met alle mogelijkei gevolgen van dien..
Verder denk ik dat je 2 dingen door elkaar haalt, ik denk dat er niemand hier is die bij elk stoplicht zn been over zn fietst zwaait en afstapt.. Dat zou compleet belachelijk zijnJe hebt gelijk! Sorry dat ik het idee had dat ze bij elk stoplicht het been over het frame zwaaien en ver van te voren al uitklikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
alsof jij andere een watje mag noemenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 07:30 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Watje. Echte mannen rijden morgen 400km.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 07:40 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
alsof jij andere een watje mag noemen![]()
![]()
![]()
Echte watjes blijven met dit weer gewoon binnen!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 07:30 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Watje. Echte mannen rijden morgen 400km.![]()
![]()
Dat dan weer welZiet er nu trouwens goed uit buiten, maar schijnt weer flink los te gaan straks. Wel jammer, anders was ik, zoals een matig watje betaamt, met de fiets naar het werk gegaan.
![]()
Dat ga ik mezelf denk ik ook maar gunnen. Als het vanavond nog even droog is, een tijdritje van 30-40 km maken, en morgen die geweldige pyreneeën etappe kijken, en misschien intussen wat plintjes tegen de muur prutsen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 07:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Echte watjes blijven met dit weer gewoon binnen!
Aan de andere kant: dit soort weer is wel ideaal om mn nieuwe gore bikewear jasje te testen
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-![]()
Wordt morgen een heftige etappe? Dan blijf ik morgen ook ff thuisquote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:35 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dat ga ik mezelf denk ik ook maar gunnen. Als het vanavond nog even droog is, een tijdritje van 30-40 km maken, en morgen die geweldige pyreneeën etappe kijken, en misschien intussen wat plintjes tegen de muur prutsen.
Aan de andere kant: dit soort weer is wel ideaal om mn nieuwe gore bikewear jasje te testen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:37 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Wordt morgen een heftige etappe? Dan blijf ik morgen ook ff thuis![]()
6 bergen, en een aankomst bergop
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
Forum Opties Forumhop: Hop naar: