Ik moet vannacht mijn thesis af hebben dus heb morgen rustig de tijd om eens een mooie OP te maken.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:50 schreef Yankee het volgende:
Moeten sommige lui niet eens een keer uit de OP? Ik kom daar namen tegen die ik hier nooit meer zie.
succes!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:57 schreef Pritt het volgende:
[..]
Ik moet vannacht mijn thesis af hebben dus heb morgen rustig de tijd om eens een mooie OP te maken.
Thanks! Nog een paar uurtje en dan heb ik 1 1/2 maand de tijd om te fietsen.quote:
Nope. Niet snel gelezen. Verder ook niet aan gedachtquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:54 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Ik bedoelde te zeggen dat ik denk dat het verschil in weerstand tussen goede en slechtere naven (wanneer er dezelfde banden op de wielen zit) wss relatief klein is ten opzichte van het verschil in rolweerstand tussen goede en slechte banden (wanneer er dezelfde naven in hangen)
Hoop stiekem dat je dit toch nog snel leest en niet de hele nacht ligt te malen en dan uiteindelijk tot dezelfde conclusie komt
Niets mooier dan je fiets poetsen! Fiets op de standaard en pilsje in de hand.quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:19 schreef Marurk het volgende:
Pffff, wat een pokkeweer altijd in dit land. Het schoonmaken van de fiets blijft een vervelend werkje.
Kan ik mijne binnenkort langsbrengen?quote:Op woensdag 13 juli 2011 07:42 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Niets mooier dan je fiets poetsen! Fiets op de standaard en pilsje in de hand.
[ afbeelding ]
En ik?quote:Op woensdag 13 juli 2011 07:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan ik mijne binnenkort langsbrengen?
Mooi zo'n standaard. Zoek zelf ook nog zoiets..wat voor prijsklasse heeft dat ongeveer?quote:Op woensdag 13 juli 2011 07:42 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Niets mooier dan je fiets poetsen! Fiets op de standaard en pilsje in de hand.
[ afbeelding ]
Vanaf zaterdag hebben ze bij de Aldi een ophangsysteem voor aan het plafond.. Heb is alleen geen standaard, maar ik denk ik zeg het toch ffquote:Op woensdag 13 juli 2011 10:03 schreef Patroon het volgende:
[..]
Mooi zo'n standaard. Zoek zelf ook nog zoiets..wat voor prijsklasse heeft dat ongeveer?
Neemt in ieder geval veel minder ruimte in dan zo'n standaardquote:Op woensdag 13 juli 2011 10:06 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Vanaf zaterdag hebben ze bij de Aldi een ophangsysteem voor aan het plafond.. Heb is alleen geen standaard, maar ik denk ik zeg het toch ff
tijd terug mee gepakt bij Hopmans voor 50 euro van Tacx.Ik was er deze week nog even voor een cassette en toen stonden er nog een paar dozen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:03 schreef Patroon het volgende:
[..]
Mooi zo'n standaard. Zoek zelf ook nog zoiets..wat voor prijsklasse heeft dat ongeveer?
Ja, wie?quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:05 schreef Oksel het volgende:
Er mogen inderdaad wel wat mensen uit de OP.
Najr - Bananablues - Nappie-oleon - Mascleta - Aardengel - Fredwielergek - thettesquote:
rockin_the_lowland en Ask Brad kunnen daar ook wel bij lijkt mequote:Op woensdag 13 juli 2011 10:23 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Najr - Bananablues - Nappie-oleon - Mascleta - Aardengel - Fredwielergek - thettes
Maakt de op wat compacter.
Dat is niet duur! Vroeger had ik zelf ook een systeem aan de wand maar daardoor wiebelt je fiets altijd als je even het schakelen wil testen of het vet van de ketting halen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:14 schreef jpjedi het volgende:
[..]
tijd terug mee gepakt bij Hopmans voor 50 euro van Tacx.Ik was er deze week nog even voor een cassette en toen stonden er nog een paar dozen.
inklappen en wegbergen. Ik vind vaste standaard fijner dan kabels maar ieder zijn voorkeur natuurlijk. Deze standaard ook bij de vierdaagse tour in Engeland meegenomen om elke avond fietsje te kuisen en te onderhouden.
ik ben er nog steeds hoorquote:Op woensdag 13 juli 2011 10:37 schreef nogeenmaarten het volgende:
rockin_the_lowland kwam volgens mij in de 90-er serie nog wel voorbij volgens mij.
FJD en Wombcat? Die zie ik hier geloof ik ook nooit meerquote:Op woensdag 13 juli 2011 10:37 schreef nogeenmaarten het volgende:
rockin_the_lowland kwam volgens mij in de 90-er serie nog wel voorbij volgens mij.
In deel 100 moet ik gepost hebbenquote:Op woensdag 13 juli 2011 10:49 schreef Yankee het volgende:
FJD en Wombcat? Die zie ik hier geloof ik ook nooit meer
Je noemt ze, en ze verschijnen weerquote:Op woensdag 13 juli 2011 10:53 schreef FJD het volgende:
[..]
In deel 100 moet ik gepost hebben
Combineer een ruime fulltime baan met een tussenkomend project van 2 dagen in de week en meng dat met een vriendin en een andere hobby en dan zul je zien dat fietsen heel beperkt mogelijk wordt
Ik heb dat systeem vorig jaar ook gekocht, en in de schuur gehangen. t is niet echt geweldig: touwtje laat makkelijk los, waardoor je fiets ineens naar beneden dendert. De haken zijn ook te recht, waardoor de fiets er makkelijk uiit floept. Als ik echt kracht wil zetten, dan heb ik ook niks aan een hangende fiets, en zet ik m gewoon op zn kop neer, of tegen een muurtje.quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:06 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Vanaf zaterdag hebben ze bij de Aldi een ophangsysteem voor aan het plafond.. Heb is alleen geen standaard, maar ik denk ik zeg het toch ff
Ik werk 60 uur / week. En heb een vriendin. En fiets. En dan toch nog hier spammen!quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Combineer een ruime fulltime baan met een tussenkomend project van 2 dagen in de week en meng dat met een vriendin en een andere hobby en dan zul je zien dat fietsen heel beperkt mogelijk wordt
Zorg dat je vriendin ook gaat fietsen, schept heel wat mogelijkheden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Nee, ik had FJD al een paar keer genoemd, maar die reageerde niet. De zakquote:
En? Je bevindingen?quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:33 schreef CyclingGirl het volgende:
Gisteren toch nog getraind, wel in de regen, net voor de heftige buien thuis, wel gelijk mijn nieuwe Campagnolo regenjack en Shimano waterdichte overschoenen uitgeprobeerd.
Nah, heb ik een tijdje geprobeerd. Krijg je de hele tijd het gezeur: niet zo hard!quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:30 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Zorg dat je vriendin ook gaat fietsen, schept heel wat mogelijkheden.
Denk het wel, want Blikchick wil wel rijden hoorquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Nah, heb ik een tijdje geprobeerd. Krijg je de hele tijd het gezeur: niet zo hard!
maar misschien had ik de verkeerde vriendin...
Dank uquote:Op woensdag 13 juli 2011 06:57 schreef Freddeh het volgende:
@Pritt: Succes met je thesis.
En moest de laatste poster van #99 niet de volgende meet regelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |