Nu wil ik die pleisters ook hebbenquote:Op zondag 17 juli 2011 00:25 schreef shiznuts het volgende:
Zal wel weinig output geven... maar als oogreflectie en wind-in-de-harenblazer wel erg tof voor portretfotografie!http://www.dealextreme.co(...)ing-fan-4-x-aa-72745 Jwt..
Als je bij het scheren jezelf snijdt, moet je met deze episch stoere pleister gaan rondlopen: http://www.dealextreme.co(...)ages-100-piece-66480
[ afbeelding ]
<edit>Is er ook een soort 007-kit om een sleutel van jezelf zelf te dupliceren?
<edit2> Kon iemand deze ook alweer aanbevelen? Zijn nu met 42% korting op everbuy: erbuying.com/product54606.html
Je moet maar durven zegquote:
ebay misschien? bij Thomann(.de) hebben ze ook wel een paar goedkope van het huismerk Harley Bentonquote:Op zondag 17 juli 2011 21:32 schreef dj0knuf het volgende:
weet iemand waar ik (goedkoop) effect pedaaltjes voor de gitaar kan halen?
[ afbeelding ]
ik wacht nu al 2 wekenquote:Op zondag 17 juli 2011 22:55 schreef Repeating het volgende:
Jezus, pakketje bij dealextreme is na 7 dagen nog steeds niet verzonden!
Picsquote:Op zondag 17 juli 2011 23:40 schreef Dionysiou het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat ik die Karen op Facebook hebt, van zarmark. Maar hoe!???
Had toevallig een order geplaatst en de correspondentie ging via haar en ineens zag ik diezelfde Karen op FB. Heel apart. Ze is wel mooi
Leuke stockfoto heeft ze van het web geplukt...quote:Op zondag 17 juli 2011 23:50 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002190086483
Als je meer van dat model wil zien...quote:Op maandag 18 juli 2011 00:00 schreef Dionysiou het volgende:
Wat erg dat ik het watermerkje over het hoofd hebt gezien
Je moet voor het slapen niet op Chinese webshops rondhangenquote:Op maandag 18 juli 2011 10:33 schreef shiznuts het volgende:
Ik ging uit eten met een of andere hottie van een actice... ok, volgens mij alleen maar omdat ze Daniel Graig jaloers wilde maken... god mag weten tot wat dat had kunnen leiden... Gaat de deurbel!
Oh en r/c helikopters kwamen ook nog in m'n droom voor, die kreeg je gratis bij een supermarkt als je boodschappen deed... ik kwam natuurlijk op de maandag dat die actie net afgelopen was.Het is mij ook niet gegund, hè?
Maar uh... dat was dus de postbode. Pakje. Ik denk: ah! waterproof camera! Sowieso iets in een doos is doorgaand niet uit China... was het een shirt (Punisher) en spaarvarken (of eigenlijk kat verstopt in een doos, ja eindelijk inderdaad, tijdens Pasen met een -10% coupon besteld) van Pandawill. Shirt is een 'M', past ook als een 'M', voelt prima aan en ruikt zelfs lekker naar nieuw t-shirt. Die spaarpot doet het ook naar behoren, had alleen het idee dat de kat z'n kop er wat meer uit zou steken, misschien hadden ze dat filmpje onder een lage hoek gefilmd... Ach ja, dikke prima, eind goed, Shiz blij.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:39 schreef Dionysiou het volgende:
Jeej. Vrij van belasting!
En daar is ie hoor! Mijn nieuwe R/C aanwinst!
[ afbeelding ]
Je wilt niet weten hoeveel zware-addicts er hier zijn in dit topicquote:Op maandag 18 juli 2011 12:06 schreef Iemand91 het volgende:
Dromen over Chinese webshops, dan ben je wel heel ver heen...
Je kunt bij paypal zelf zien of de betaling aangekomen is. Anders staat er niet-geclaimd of zo.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:17 schreef Chapelle het volgende:
Ik heb net wat besteld op deal-cool.com en heb meteen via paypal uitgecheckt, maar ik krijg geen bevestigings e-mail en weet niet of hij is aangekomen bij deal-cool. Weet iemand hoe dit zit? Ik zie op de site ook 1, 2, 3 geen mogelijkheid om een mailtje te sturen.
Volgens paypal is de betaling gewoon voltooid en ik heb ook een e-mail van hen gehad waarin hetzelfde staat. Ik vind het alleen raar dat ik van deal-cool geen e-mail krijg.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:24 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Je kunt bij paypal zelf zien of de betaling aangekomen is. Anders staat er niet-geclaimd of zo.
Ook pak 'm beet 2 weken.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:29 schreef welkominspace het volgende:
na 2 volle weken eindelijk op packaging
hoelang duurt het vanaf dan meestal?
DX dus
quote:Op maandag 18 juli 2011 13:35 schreef welkominspace het volgende:
[..]
no fucking way!
dan had ik net zo goed zelf naar china kunnen gaan om het te kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |