Ha, toch nog iemand.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:55 schreef Omnifacer het volgende:
Ik ga er vanavond aan beginnen, ben benieuwd! Wat vind jij er van?
Tja, kortgezegd heb je Joseph Kennedy (vader van) die zijn kinderen pusht om wat te bereiken met John voorop.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:04 schreef Omnifacer het volgende:
OKIk heb niet echt veel basiskennis moet ik zeggen, zou er meer van moeten weten. Weet natuurlijk dat zij een soort dynastie zijn, dat JFK vermoord is, etc., maar de achtergronden ken ik nauwelijks. Ben erg benieuwd, want ik wil zeker meer weten van de familie Kennedy en van de Amerikaanse hedendaagse geschiedenis
In de spoiler hieronder staat wat over haar, lees het alleen als je het zeker wil weten:quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:06 schreef Karina het volgende:
Helemaal gemist, dit wil ik wel gaan kijken. Ik ben een fan van Marilyn, eens kijken of ze inderdaad door de Kennedy's is vermoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:10 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ga maar weer 'ns zoeken op Amazon/Bookdepository over een goed boek over de Kennedys.
[..]
In de spoiler hieronder staat wat over haar, lees het alleen als je het zeker wil weten:Bookdepository is wel toepasselijk in dit verbandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jammer dat er niet zoveel aandacht aan wordt besteed, maar niet onverwacht. Toch maar kijken.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Bookdepository is wel toepasselijk in dit verband![]()
Jammer dat er niet zoveel aandacht aan wordt besteed, maar niet onverwacht. Toch maar kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Iemand91 op 09-07-2011 19:27:40 ]
Nee, maar wat ik er van gelezen heb is het zeer warrig opgezet en is het historisch gezien verre van correct allemaal. Hoeft natuurlijk ook niet, maar het brengt het niet ten goede.quote:
Tja, dat heb ik ook gelezen, en ik heb d'r eens wat over opgezocht en wat dat het inaccuraat zou zijn, kwam uit bevindingen van mensen die voorlopige versies van het script hadden gelezen. NIET de uiteindelijke versies.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:28 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee, maar wat ik er van gelezen heb is het zeer warrig opgezet en is het historisch gezien verre van correct allemaal. Hoeft natuurlijk ook niet, maar het brengt het niet ten goede.
Hij is nog niet klaar, maar ik haal ze altijd van Bierdopje en die zijn meestal goed.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:21 schreef Omnifacer het volgende:
Zijn ondertitels synchroon met je episodes?
Ik heb 'm nog niet eerder gezien, maar het schijnt een erg goede aflevering te zijn. Ik gok dat ik al weet hoe de laatste minuten gemonteerd gaan worden.quote:The Aftermath: A Family's Curse of Misfortune and Heartbreak
Bobby blames himself for the President's death but runs for senator in New York. Jackie decides to marry Aristotle Onassis. In 1968, Bobby decides to run for president as well but is also assassinated.
Bobby blames himself for John's death following the assassination, looking to his brother's widow for solace. After winning the Senate race in New York, he spots an opportunity for change when President Lyndon Johnson's popularity reaches an all-time low with war raging in Vietnam, and Aristotle Onassis proposes to Jackie.
Die vader was inderdaad de motor in die familie ja.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:50 schreef Karina het volgende:
Ik heb de serie inmiddels gekeken (paar weken terug al). Het klopt wat je zei: er zijn inderdaad wat stukken expres weggelaten of niet te diep op ingegaan.
Wat ik wel goed in beeld gebracht vond was de verhouding tussen vader en moeder Kennedy en wat een invloed pa heeft gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |