wat maakt het uit? het gaat om het punt niet om de spelling!quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:22 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ik kan eventueel zorgen voor een referral voor een taalcursus, interesse?
Het punt? Kom op man, je maakt jezelf belachelijk....quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:42 schreef Loll het volgende:
[..]
wat maakt het uit? het gaat om het punt niet om de spelling!
Dat tweede. Je krijgt niks thuis gestuurd volgens mij. Dus mischien maken ze er wel gewoon winst mee omdat iedereen 5% korting krijgt en daar 1 cent voor betaald. En aangezien ik als ik 5% korting 'win' deze toch niet ga gebruiken..quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:51 schreef tokko1 het volgende:
Weet iemand al wat je met die promotion van PriceAngels krijgt? (uit vorrige topic)
Of zijn het alleen die kortingscoupons in combinatie met 'mogelijk Ipad2" winnen...?
Winst? Ik denk dat ze uiteindelijk meer kwijt zijn aan de PayPal kosten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:06 schreef Koen. het volgende:
[..]
Dat tweede. Je krijgt niks thuis gestuurd volgens mij. Dus mischien maken ze er wel gewoon winst mee omdat iedereen 5% korting krijgt en daar 1 cent voor betaald. En aangezien ik als ik 5% korting 'win' deze toch niet ga gebruiken..
Zou je over 1 cent al paypal kosten moeten betalen?quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:12 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Winst? Ik denk dat ze uiteindelijk meer kwijt zijn aan de PayPal kosten.
Ik moet per transactie een vast bedrag betalen plus nog een percentage, dus ik neem aan van wel.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:18 schreef Koen. het volgende:
[..]
Zou je over 1 cent al paypal kosten moeten betalen?
Als je even de OP bekijkt kan je zien dat er inmiddels twee search engines zijn voor chinese webshops. Als je daar solar monkey invoert ofzo zal je wel vinden wat je zoektquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:20 schreef kloink het volgende:
iets met schaamrood op kaken maar vraag het toch
Ik zoek zo'n solar wiebel aapje (kwamen na de bloemetjes). Ebay is meestal wel goedkoop maar nu begint het pas zo rond de 10/12 dollar inclusief verzending. Dat kan natuurlijk goedkoper :-) iemand wat tegengekomen in de shops afgelopen tijd/
[ afbeelding ]
of
http://www.artsupplywareh(...)brown.1299613394.jpg
quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:47 schreef shiznuts het volgende:
Nog goedkoper bij Tinydeal.
Alleen een beetje jammer dat men dat zelf dan niet opzoekt, want er zijn aardig wat hits op 'solar monkey' te vinden... zoals in de OP staat m.b.v.
› www.chinaprices.us
› www.chinacheep.com
Cool, heb je toevallig linkjes?quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:54 schreef Hi_flyer het volgende:
Vandaag weer pakketje binnen
[ afbeelding ]
Vooral die afstandbediening (voor Canon 1000D) is tof!
Verder een polarisatiefiltertje, een ND8-filtertje en een macrovoorzetlens. De eerste twee zal ik op mijn werk testen op transmissie en polarisatie. Hieronder een fotootje gemaakt met de macrolens.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanks. Zo'n ND-filter is opzich ook wel leuk om een keer mee te spelen. De polarizer zie ik nu voor mij nog niet zo veel nut in. De remote is wel leuk, maar ik heb er al 2 van eBay.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:04 schreef Hi_flyer het volgende:
ND8 SKU.23335
Macro SKU.17324
Remote SKU.13174
Polarizer SKU.14571
DealExtreme dus. Alles was na 13 dagen binnen, best vlot voor DX-begrippen.
Dat ND-filter heb ik aangeschaft voor bliksemfotografie en de polarizer om meren te fotograferen zonder al te veel flikkeringen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:37 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Thanks. Zo'n ND-filter is opzich ook wel leuk om een keer mee te spelen. De polarizer zie ik nu voor mij nog niet zo veel nut in. De remote is wel leuk, maar ik heb er al 2 van eBay.
Die macro lijkt me ook wel wat, ik twijfel alleen nog tussen zoiets (of de 10x van DX) of zo'n adapter waarop je je lens achterstevoren opzet.
Jammer is dat het maar 1x in de 2 weken kanquote:Op donderdag 14 juli 2011 08:11 schreef shiznuts het volgende:
1ct-deal: verbuying.com/product37531.html
quote:do 14 jul 2011, 08:30
Moodys waarschuwt Amerika AMSTERDAM - Kredietbeoordelaar Moodys waarschuwde gisteravond na het slot van Wall Street het land Amerika voor een mogelijke verlaging van de kredietwaardigheid van de Amerikaanse schulden. Gisteren sprak ik er nog over in mijn column. De beurzen reageren beduidend negatief.
Mij lijkt nu een ND-filter, een macrolens (8x of 10x) wel geinig.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:31 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Dat ND-filter heb ik aangeschaft voor bliksemfotografie en de polarizer om meren te fotograferen zonder al te veel flikkeringen.
Over 1 week. = verzendkosten toch.. nja 't geld wat je dan niet uitgegeven hebt daaraan gewoon spenden bij Pandawill als 'goedmakertje' waar jij weer een nice pakketje voro terugkrijgtquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:28 schreef revpolen het volgende:
Voel me schuldig![]()
heb vandaag 106 USD terug gekregen van Paypal, omdat die sukkels (pandawill) een tablet verkeerd hadden afgeleverd.. ( in NL op me oude adres.. IPV hier Aruba.. )
stond duidelijk aflever adres Aruba!. Belt me moeder net op.. heeft ze eindelijk contact gekregen met de nieuwe bewoners.. kan ze het pakketje komen ophalen! heb ik hem binnen 1 week als nog hierzo..
Jah, had iets van 15usd geclaimd en kreeg paar weken terug nog gewoon pakketje hoorquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:47 schreef revpolen het volgende:
maar leveren ze nog wel aan iemand die net een claim heeft gewonnen...
Ik had printscreen toegevoegd dat op hun website staat shipment adres aruba,quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:50 schreef Eenskijken het volgende:
Ik vind dat paypal refund systeem maar vaag.. opzich zou iedereen refunds aan kunnen vragen, bewijs het maar eens (ook als shop zijnde)... volgens mij wordt er echt heel veel misbruik van gemaakt.
7/7 besteld, vandaag geleverd. DX verrast me weer in de positieve zin!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:40 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Ik heb deze besteld voor het vrouwtje
Staat er bij paypal ook geen 'teruggestort' achter de oorspronkelijke betaling?quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:24 schreef Syphixx het volgende:
vorig week woensdag normaal een refund gekregen maar tis nog altijd niet toegekomen
da kan toch niet dat het zolang duurt ??!!
het komt van mp4nation
Ik kreeg eergisteren een mail van paypal dat ik het geld gerefund heb gekregen, niks van MP4Nationquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:24 schreef Syphixx het volgende:
vorig week woensdag normaal een refund gekregen maar tis nog altijd niet toegekomen
da kan toch niet dat het zolang duurt ??!!
het komt van mp4nation
dit staat erquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:33 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Staat er bij paypal ook geen 'teruggestort' achter de oorspronkelijke betaling?
Als dat op paypal zelf staat, zal het wel goedkomen. De status is refund completed dus da's goed lijkt me, soms duurt het wel even voor het gestort wordt.quote:
idem ook niks van hen, stiekem hoop ik dat dat kreng toch nog toekomtquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:37 schreef NextTVH het volgende:
[..]
Ik kreeg eergisteren een mail van paypal dat ik het geld gerefund heb gekregen, niks van MP4Nation
ok want ik dacht echt dat het maar enkele dage zou durenquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:38 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Als dat op paypal zelf staat, zal het wel goedkomen. De status is refund completed dus da's goed lijkt me, soms duurt het wel even voor het gestort wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |