abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 juli 2011 @ 09:29:36 #26
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_99402101
Je zou denken dat Paypal met hun woekerprijzen wel wat snelle servers kunnen kopen. Navigeren in je account gaat echt zo sloom :r
  woensdag 13 juli 2011 @ 10:29:37 #27
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_99403619
Review van de door mij gekochte bril:

• Een korte introductie van het product:

Het gaat dus over een bril die er voor zorgt dat je diepte in 3D kan zien op een Samsung tv.
Specefiek de 2010 Samgung modellen, de infrarood series.
Deze brillen kosten hier in nederland het veelvoud van wat ze uit china kosten net als met veel produducten. Dus je kan er een paar kopen voor vrienden ipv het hebben van twee brillen en de rest van de mensen dan niets meer zien.
De bril kost bij PandaWill nu $33.19, met de koers van vandaag maar 23 euro! In nederland ben je al snel 50+ voor één bril kwijt.

• Hoelang in bezit?:

De bril is nu een ruime week in bezit, en heb er lekker een paar 3D filmpjes mee gezien!
Bij een vriend die een 2011 model met brillen heeft ook getest en vergeleken. Maar daar kom ik staks op..
Even wat foto’s van de bril.

• Kwaliteit van het product

De kwaliteit van het product is op z’n zachts gezegd uitstekend te noemen. Ik kan geen minpuntjes vinden behalve de kleine schuifjes die je zou kunnen gebruiken om de bril in uitgeklapte stand vast te zetten. Maar die gebruik ik toch niet. Voor de rest is de kwaliteit van het materiaal goed, de combinatie van getekstureerd rubber met een gladde plastic is prima. Bij de bril worden twee verschillende neusvleugels geleverd, een grote versie en een kleine versie die allebei comfortabel zitten.
De bril werkt op batterij, maar hier is aan gedacht bij dit pakketje, er zit een batterij voor gemonteerd en een extra batterij zit bijgeleverd. Prima service dus.
Het pairen met de TV gaat prima, heel af en toe valt het signaal weg, maar dat heb je nou eenmaal met infrarood…

• verglijking met 2011 model
De nieuwe Samsung tv’s werken met bluetooth in plaats van Infrarood, dus deze bril werkt niet met de nieuwste tv’s. Maar met de 2010 modellen uitstekend. Bij een vriend heb ik een kleine vergelijking gemaakt.
De nieuwe brillen zijn een stuk lichter, ik denk dat het ongeveer de helft van het gewicht is. Ook zijn deze een stuk dunner en heeft beduidend minder onderdelen nodig. Maar werken niet met mijn tv, dus de bril van Pandawill is prima.
UPDATER: Naar het schijnt kan men in het service menu van 2011 modellen infrarood pairing ook aanzetten. Maar dit moet ik nog testen.
Vegrlijkingsfoto (links 2011, rechts de 2010 van PandaWill):

• Prijs/ kwaliteit-verhouding

In vergelijking met het model van de MM (die bijna exact gelijk is) véél beter. Je betaald weinig voor een toch uitstekend werkend product.

• Tot slot
- Voordelen:
Goedkoop
Van erg hoge kwaliteit, bijna niet van '‘MM versie” te onderschijden.
Extra batterij bijgeleverd
Twee neusvleugels (groot, normaal)
- Nadelen:
De schuifjes om de bril in uitgeklapte positie vast te zetten gaan lastig.
- Bottemline:
Voor deze prijs een heel goed product en zeker leuk om een paar te kopen in combinatie met je 2010 samsung tv!

Linkje naar de 3D bril..
(Bedankt Downstar voor het lenen van je review Layout)

[ Bericht 1% gewijzigd door tokko1 op 13-07-2011 10:41:42 ]
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  woensdag 13 juli 2011 @ 10:37:48 #28
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_99403839
Link jij nu een referral Thomas/Tokko?

Pm ontvangen...

quote:
Hey, if you dont mind .. zou je dat weg wilen halen
En ik reffer idd via mij, kon ik 5 dollar korting krijgen.. prima....
Kom op zeg, altijd klagen over nep artikelen en de OP regels.... gaan we stiekem referrals plaatsen.
  woensdag 13 juli 2011 @ 10:41:52 #29
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_99403968
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 10:37 schreef monkeybrain het volgende:
Link jij nu een referral Thomas/Tokko?

Pm ontvangen...

[..]

Kom op zeg, altijd klagen over nep artikelen en de OP regels.... gaan we stiekem referrals plaatsen.
True, removed.
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  woensdag 13 juli 2011 @ 10:43:52 #30
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_99404014
Al die kortingcodes van de OP leveren jou ook iets op? Dat ontkende je een tijdje terug maar tja... :N
  woensdag 13 juli 2011 @ 10:45:32 #31
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_99404058
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 10:43 schreef monkeybrain het volgende:
Al die kortingcodes van de OP leveren jou ook iets op? Dat ontkende je een tijdje terug maar tja... :N
Die leveren mij gewoon Korting op ja. Prima als je het ontkent.. maar 't is gewoon handig zoals iedereen kortignscodes plaatst. BIC kortingscodes al lang gebruikt, en dan is een extra code voor Fok! alleen maar handig :{ Als je een verslaving hebt, is een korting van 7% op grote orders echt niet niks.
pi_99404259
Vandaag zonnebril ontvangen van DX die ik 1 juli heb besteld. Nu nog wachten op een pakketje van TinyDeal die op 8 juli is verstuurd, even kijken hoelang dit gaat duren. ^O^
pi_99404539
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 10:43 schreef monkeybrain het volgende:
aha.. dus zo zit het in elkaar..
There are only 151 Pokémon.
pi_99404624
Wat maakt het nou uit dat hij daar iets op kan verdienen/korting krijgen? Prima toch? Ik gebruik ze nooit, ik snap niet waarom je 7% code gebruikt als er ook een 10% code is...
  woensdag 13 juli 2011 @ 11:05:18 #35
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_99404625
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 11:02 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

aha.. dus zo zit het in elkaar..
Even voor de duidelijkheid, ik heb de héle OP geklust samen met wat mensen die tekst maakten, ik krijg kortignscodes die ik zelf kan gebruiken en hier post. And thats it. Ik verdien omdat ik kortingscodes krijg en hierdoor korting op mijn eigen orders krijg. En naar mijn weten zitten hier geen reffers ofzo in.. ik krijg dus ook niets als jullie ze gebruiken. (anders dan veel mensen korting in hun sig zetten en daar mee iets krijgen BIC)
  woensdag 13 juli 2011 @ 11:13:35 #36
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_99404890
quote:
16s.gif Op woensdag 13 juli 2011 10:45 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Die leveren mij gewoon Korting op ja. Prima als je het ontkent.. maar 't is gewoon handig zoals iedereen kortignscodes plaatst. BIC kortingscodes al lang gebruikt, en dan is een extra code voor Fok! alleen maar handig :{ Als je een verslaving hebt, is een korting van 7% op grote orders echt niet niks.
Het is alleen een simpele vraag waar jij altijd heel heftig op reageert, erg verdacht. Niet zo'n hele gekke gedachte als jij via de PM gaat vragen om mijn post te verwijderen.

Mijn vraag is alleen of de codes in de OP die jij hebt geregeld via de klantenservice als een referral dienen naar jou account. Op zich ben ik niet tegen referrals maar laten we hier dan eerlijk over zijn.

Het lijkt me niet de bedoeling dat we van deze topic een persoonlijk koninkrijk maken om te cashen. Dan moet iedereen gewoon referrals kunnen plaatsen.

:)

Ik waardeer uiteraard het werk voor de OP, maar een hele hoop mensen houden deze topic interessant met linkjes etc.
  woensdag 13 juli 2011 @ 11:19:24 #37
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_99405051
wat maakt het nou uit! Al reffert iedereen niemand heeft er last van! En van die kortings code's in de OP, al zou tokko1 een klein percentage wees blij dat er wel 7 procent korting is. En zeur verder ook niet want iedereen verwijst nieuwelingen naar de OP die hij/zij gemaakt heeft!
BAM dit is 3KB
  woensdag 13 juli 2011 @ 11:46:16 #38
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_99406008
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 11:13 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Het is alleen een simpele vraag waar jij altijd heel heftig op reageert, erg verdacht. Niet zo'n hele gekke gedachte als jij via de PM gaat vragen om mijn post te verwijderen.

Mijn vraag is alleen of de codes in de OP die jij hebt geregeld via de klantenservice als een referral dienen naar jou account. Op zich ben ik niet tegen referrals maar laten we hier dan eerlijk over zijn.

Het lijkt me niet de bedoeling dat we van deze topic een persoonlijk koninkrijk maken om te cashen. Dan moet iedereen gewoon referrals kunnen plaatsen.

:)

Ik waardeer uiteraard het werk voor de OP, maar een hele hoop mensen houden deze topic interessant met linkjes etc.
Dit is omdat ik er gewoon veel werk in steek om die codes te krijgen :)
En ja, dit vind ik zelf ook leuk.. hobby, verslaving... maar dat je dan zoiets zegt heb ik 't gevoel van dat jullie het niet waarderen. Ik krijg 0 voor de door mij geregelde kortignscodes in de OP.

(Alleen voor die 3d bril 5usd korting, maar dit is een fout, heb het reeds verwijdert, zal het ook niet meer doen.)
pi_99406145
Vind het al tof dat je er zoveel moeite steekt.
Van mij zou je het mogen, zou er niks op tegen hebben.

Maar zullen we weer ontopic gaan? ;)
  woensdag 13 juli 2011 @ 12:01:14 #40
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_99406516
Net een ultrafire lader ontvangen van BIC, ziet er bijna A-merk uit :D
Nu nog de accu's en zaklamp, dan zal ik een kleine review plaatsen (met referrals :P )
pi_99407206
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2011 11:19 schreef Loll het volgende:
wat maakt het nou uit! Al reffert iedereen niemand heeft er last van! En van die kortings code's in de OP, al zou tokko1 een klein percentage wees blij dat er wel 7 procent korting is. En zeur verder ook niet want iedereen verwijst nieuwelingen naar de OP die hij/zij gemaakt heeft!
Ik kan eventueel zorgen voor een referral voor een taalcursus, interesse?
  woensdag 13 juli 2011 @ 12:35:36 #42
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_99407667
Koop ik een keer wat op choobuy, en ik maar wachten omdat ik wel geleerd heb om geduld te hebben. Kom ik erachter dat ik ZELF de shipment moet kiezen. En nu komt die dus nooit optijd aan want DHL kost ¤24 en dat heb ik er niet voor over. Dan maar nog 2 weekjes wachten...
En die prijs om het te verkopen is ook niet zo heel goedkoop |:(
  woensdag 13 juli 2011 @ 12:42:44 #43
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_99407928
quote:
9s.gif Op woensdag 13 juli 2011 12:22 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Ik kan eventueel zorgen voor een referral voor een taalcursus, interesse?
wat maakt het uit? het gaat om het punt niet om de spelling!
BAM dit is 3KB
  woensdag 13 juli 2011 @ 12:51:38 #44
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_99408276
Weet iemand al wat je met die promotion van PriceAngels krijgt? (uit vorrige topic)
Of zijn het alleen die kortingscoupons in combinatie met 'mogelijk Ipad2" winnen...?
pi_99408583
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2011 12:42 schreef Loll het volgende:

[..]

wat maakt het uit? het gaat om het punt niet om de spelling!
Het punt? Kom op man, je maakt jezelf belachelijk....

o/t

Volgens mij heb je enkel een Chinese kans op winnen.

Zeg maar 0.
  woensdag 13 juli 2011 @ 13:06:34 #46
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_99408856
quote:
16s.gif Op woensdag 13 juli 2011 12:51 schreef tokko1 het volgende:
Weet iemand al wat je met die promotion van PriceAngels krijgt? (uit vorrige topic)
Of zijn het alleen die kortingscoupons in combinatie met 'mogelijk Ipad2" winnen...?
Dat tweede. Je krijgt niks thuis gestuurd volgens mij. Dus mischien maken ze er wel gewoon winst mee omdat iedereen 5% korting krijgt en daar 1 cent voor betaald. En aangezien ik als ik 5% korting 'win' deze toch niet ga gebruiken..
pi_99409136
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 13:06 schreef Koen. het volgende:

[..]

Dat tweede. Je krijgt niks thuis gestuurd volgens mij. Dus mischien maken ze er wel gewoon winst mee omdat iedereen 5% korting krijgt en daar 1 cent voor betaald. En aangezien ik als ik 5% korting 'win' deze toch niet ga gebruiken..
Winst? Ik denk dat ze uiteindelijk meer kwijt zijn aan de PayPal kosten.
  woensdag 13 juli 2011 @ 13:18:37 #48
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_99409377
quote:
9s.gif Op woensdag 13 juli 2011 13:12 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Winst? Ik denk dat ze uiteindelijk meer kwijt zijn aan de PayPal kosten.
Zou je over 1 cent al paypal kosten moeten betalen?
pi_99409513
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 13:18 schreef Koen. het volgende:

[..]

Zou je over 1 cent al paypal kosten moeten betalen?
Ik moet per transactie een vast bedrag betalen plus nog een percentage, dus ik neem aan van wel.
pi_99414134
iets met schaamrood op kaken maar vraag het toch

Ik zoek zo'n solar wiebel aapje (kwamen na de bloemetjes). Ebay is meestal wel goedkoop maar nu begint het pas zo rond de 10/12 dollar inclusief verzending. Dat kan natuurlijk goedkoper :-) iemand wat tegengekomen in de shops afgelopen tijd/

of

http://www.artsupplywareh(...)brown.1299613394.jpg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')