Review van de door mij gekochte bril:
• Een korte introductie van het product:Het gaat dus over een bril die er voor zorgt dat je diepte in 3D kan zien op een Samsung tv.
Specefiek de 2010 Samgung modellen, de infrarood series.
Deze brillen kosten hier in nederland het veelvoud van wat ze uit china kosten net als met veel produducten. Dus je kan er een paar kopen voor vrienden ipv het hebben van twee brillen en de rest van de mensen dan niets meer zien.
De bril kost bij
PandaWill nu $33.19, met de koers van vandaag maar 23 euro! In nederland ben je al snel 50+ voor één bril kwijt.
• Hoelang in bezit?:
De bril is nu een ruime week in bezit, en heb er lekker een paar 3D filmpjes mee gezien!
Bij een vriend die een 2011 model met brillen heeft ook getest en vergeleken. Maar daar kom ik staks op..
Even wat foto’s van de bril.
![2ep7kth.jpg]()
• Kwaliteit van het product De kwaliteit van het product is op z’n zachts gezegd uitstekend te noemen. Ik kan geen minpuntjes vinden behalve de kleine schuifjes die je zou kunnen gebruiken om de bril in uitgeklapte stand vast te zetten. Maar die gebruik ik toch niet. Voor de rest is de kwaliteit van het materiaal goed, de combinatie van getekstureerd rubber met een gladde plastic is prima. Bij de bril worden twee verschillende neusvleugels geleverd, een grote versie en een kleine versie die allebei comfortabel zitten.
De bril werkt op batterij, maar hier is aan gedacht bij dit pakketje, er zit een batterij voor gemonteerd en een extra batterij zit bijgeleverd. Prima service dus.
Het pairen met de TV gaat prima, heel af en toe valt het signaal weg, maar dat heb je nou eenmaal met infrarood…
• verglijking met 2011 model De nieuwe Samsung tv’s werken met bluetooth in plaats van Infrarood, dus deze bril werkt niet met de nieuwste tv’s. Maar met de 2010 modellen uitstekend. Bij een vriend heb ik een kleine vergelijking gemaakt.
De nieuwe brillen zijn een stuk lichter, ik denk dat het ongeveer de helft van het gewicht is. Ook zijn deze een stuk dunner en heeft beduidend minder onderdelen nodig. Maar werken niet met mijn tv, dus de bril van Pandawill is prima.
UPDATER: Naar het schijnt kan men in het service menu van 2011 modellen infrarood pairing ook aanzetten. Maar dit moet ik nog testen.
Vegrlijkingsfoto (links 2011, rechts de 2010 van
PandaWill):
• Prijs/ kwaliteit-verhouding In vergelijking met het model van de MM (die bijna exact gelijk is) véél beter. Je betaald weinig voor een toch uitstekend werkend product.
• Tot slot- Voordelen: Goedkoop
Van erg hoge kwaliteit, bijna niet van '‘MM versie” te onderschijden.
Extra batterij bijgeleverd
Twee neusvleugels (groot, normaal)
- Nadelen:De schuifjes om de bril in uitgeklapte positie vast te zetten gaan lastig.
- Bottemline:Voor deze prijs een heel goed product en zeker leuk om een paar te kopen in combinatie met je 2010 samsung tv!
Linkje naar de 3D bril..
(Bedankt Downstar voor het lenen van je review Layout) [ Bericht 1% gewijzigd door tokko1 op 13-07-2011 10:41:42 ]
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>