SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP naar V2 en Bugfixes). Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
En zat dit keer geeneens op de OP te wachtenMaar altijd leuk
Tweeeee pakketjes bij het postkantoor... morgen uitpakparty
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Tripo, en fail fipo :$quote:
Wie heeft nog ordertjes lopen?
[ Bericht 13% gewijzigd door tokko1 op 12-07-2011 22:33:08 ]Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Gisteren de ebay zaklamp SA15 binnen gekregen. 2X AA in gestopt en niet echt onder de indruk van de zaklamp. Beetje een tegenvaller. Iemand tips voor goede batterijen en lader voor dit ding?![]()
Meer dan 50.000 mensen liken PriceAngels al op Facebook... en mensen altijd maar medelijden hebben met die webshops... is gewoon miljoenen business![]()
wacht nou al 8 dagen op een bestelling van DX.
1 product zou binnen 2 tot 4 dagen verzonden worden en 1 binnen 4 tot 7 maar alles staat nog op pending/waiting for supplier.
wordt dit gewoon niet goed geupdate of kan ik nog wel ff wachten op die bestelling?
niet meer![]()
nog wat wachten dus, hun stock is leegquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:46 schreef welkominspace het volgende:
wacht nou al 8 dagen op een bestelling van DX.
1 product zou binnen 2 tot 4 dagen verzonden worden en 1 binnen 4 tot 7 maar alles staat nog op pending/waiting for supplier.
wordt dit gewoon niet goed geupdate of kan ik nog wel ff wachten op die bestelling?![]()
![]()
volgens de artikelpagina nietquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:47 schreef Syphixx het volgende:
[..]
nog wat wachten dus, hun stock is leeg
je bedoelt dat ze gewoon helemaal NIKS hebben?
niet meer![]()
Je moet gewoon geduld hebben. Soms zijn ze heel snel, andere keer duurt het wat langer. Dat heeft meerdere oorzaken en doe je niks aan.![]()
ja dat snap ik wel.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:48 schreef Skiet het volgende:
Je moet gewoon geduld hebben. Soms zijn ze heel snel, andere keer duurt het wat langer. Dat heeft meerdere oorzaken en doe je niks aan.
maar ga binnenkort paar weken of mss zelfs paar maanden weg.
dus wil het nog wel ff bekijken voor ik weg ga
niet meer![]()
Hmm mijn DX order is inmiddels al zo'n 3 weekjes op weg, verwacht hem eig wel deze week of begin volgende week
There are only 151 Pokémon.![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:53 schreef Eenskijken het volgende:
Hmm mijn DX order is inmiddels al zo'n 3 weekjes op weg, verwacht hem eig wel deze week of begin volgende week
Ik kan daar echt niet tegen, wachten op pakketjes
Mijn buren hebben daarbij ook nog wel eens de neiging ze te houden
niet meer![]()
stiekem vind het ik de voorpret om weer een pakketje te krijgen een van de leukste dingenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:56 schreef welkominspace het volgende:
[..]
Ik kan daar echt niet tegen, wachten op pakketjes
Mijn buren hebben daarbij ook nog wel eens de neiging ze te houden
edit: hoewel ik deze keer wel toffe shit besteld hebanime figures
There are only 151 Pokémon.![]()
Het staat verstopt onder aan de pagina:quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:47 schreef welkominspace het volgende:
[..]
volgens de artikelpagina niet
je bedoelt dat ze gewoon helemaal NIKS hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder is China shopping soms 100% geduld, de levertijd varieert van 5 tot 112 dagen bij mij
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
ja maar dat "voorpret" gevoel maakt bij mij meestal na een dag of 3 plaats voor ongeduldquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:58 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
stiekem vind het ik de voorpret om weer een pakketje te krijgen een van de leukste dingen
edit: hoewel ik deze keer wel toffe shit besteld hebanime figures
niet meer![]()
Een Aliexpress chinees (waar ik vaker wat bestel) verteld mij dat ze verlies maakt (22 dollar) op de producten die ik de laatste 2 weken heb gekocht.
Ik kocht het daar omdat ze 30 dollar goedkoper was met dat product). Ze paste de prijs handmatig aan naar beneden.
Dit deed ze om goede feedback te krijgen (verteld ze nu), ze kon mij vertrouwen (ik geef ook goede feedback ofc)
Zal het onzin zijn? De marktprijzen waren wel +-30 dollar hoger inclusief DHL shipping.
Screenshot:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedkoopste concurrent (iets goedkoper als voor 2 weken geleden, toen $161.35):
http://www.aliexpress.com(...)GPS-wholesalers.html
dus een goedkope verkoper maakt een paar dollar winst![]()
De tablet die ik kocht was ook nog eens de goede versie (niet met superpad I I I op de doos die maar 1.5 uur batterij schijnt te hebbent).
[ Bericht 2% gewijzigd door RobertNL op 12-07-2011 23:39:13 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
mooi topic titel!
hopen dat het werkelijkheid word!, en dan in december weer op naar de 2 euro!
( ben me inboedel aan het verkopen en krijg alles in euro's.. )Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
weet er iemand of er ook chinese webshops zijn die dingen als o-ringen voor het afdichten van verbindingen verkopen ?
zo iets bedoel ik dus.![]()
![]()
Je zou denken dat Paypal met hun woekerprijzen wel wat snelle servers kunnen kopen. Navigeren in je account gaat echt zo sloom![]()
![]()
Review van de door mij gekochte bril:
• Een korte introductie van het product:
Het gaat dus over een bril die er voor zorgt dat je diepte in 3D kan zien op een Samsung tv.
Specefiek de 2010 Samgung modellen, de infrarood series.
Deze brillen kosten hier in nederland het veelvoud van wat ze uit china kosten net als met veel produducten. Dus je kan er een paar kopen voor vrienden ipv het hebben van twee brillen en de rest van de mensen dan niets meer zien.
De bril kost bij PandaWill nu $33.19, met de koers van vandaag maar 23 euro! In nederland ben je al snel 50+ voor één bril kwijt.
• Hoelang in bezit?:
De bril is nu een ruime week in bezit, en heb er lekker een paar 3D filmpjes mee gezien!
Bij een vriend die een 2011 model met brillen heeft ook getest en vergeleken. Maar daar kom ik staks op..
Even wat foto’s van de bril.
• Kwaliteit van het product
De kwaliteit van het product is op z’n zachts gezegd uitstekend te noemen. Ik kan geen minpuntjes vinden behalve de kleine schuifjes die je zou kunnen gebruiken om de bril in uitgeklapte stand vast te zetten. Maar die gebruik ik toch niet. Voor de rest is de kwaliteit van het materiaal goed, de combinatie van getekstureerd rubber met een gladde plastic is prima. Bij de bril worden twee verschillende neusvleugels geleverd, een grote versie en een kleine versie die allebei comfortabel zitten.
De bril werkt op batterij, maar hier is aan gedacht bij dit pakketje, er zit een batterij voor gemonteerd en een extra batterij zit bijgeleverd. Prima service dus.
Het pairen met de TV gaat prima, heel af en toe valt het signaal weg, maar dat heb je nou eenmaal met infrarood…
• verglijking met 2011 model
De nieuwe Samsung tv’s werken met bluetooth in plaats van Infrarood, dus deze bril werkt niet met de nieuwste tv’s. Maar met de 2010 modellen uitstekend. Bij een vriend heb ik een kleine vergelijking gemaakt.
De nieuwe brillen zijn een stuk lichter, ik denk dat het ongeveer de helft van het gewicht is. Ook zijn deze een stuk dunner en heeft beduidend minder onderdelen nodig. Maar werken niet met mijn tv, dus de bril van Pandawill is prima.
UPDATER: Naar het schijnt kan men in het service menu van 2011 modellen infrarood pairing ook aanzetten. Maar dit moet ik nog testen.
Vegrlijkingsfoto (links 2011, rechts de 2010 van PandaWill):
• Prijs/ kwaliteit-verhouding
In vergelijking met het model van de MM (die bijna exact gelijk is) véél beter. Je betaald weinig voor een toch uitstekend werkend product.
• Tot slot
- Voordelen:
Goedkoop
Van erg hoge kwaliteit, bijna niet van '‘MM versie” te onderschijden.
Extra batterij bijgeleverd
Twee neusvleugels (groot, normaal)
- Nadelen:
De schuifjes om de bril in uitgeklapte positie vast te zetten gaan lastig.
- Bottemline:
Voor deze prijs een heel goed product en zeker leuk om een paar te kopen in combinatie met je 2010 samsung tv!
Linkje naar de 3D bril..
(Bedankt Downstar voor het lenen van je review Layout)
[ Bericht 1% gewijzigd door tokko1 op 13-07-2011 10:41:42 ]Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Link jij nu een referral Thomas/Tokko?
Pm ontvangen...Kom op zeg, altijd klagen over nep artikelen en de OP regels.... gaan we stiekem referrals plaatsen.quote:Hey, if you dont mind .. zou je dat weg wilen halen
En ik reffer idd via mij, kon ik 5 dollar korting krijgen.. prima....![]()
True, removed.quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:37 schreef monkeybrain het volgende:
Link jij nu een referral Thomas/Tokko?
Pm ontvangen...
[..]
Kom op zeg, altijd klagen over nep artikelen en de OP regels.... gaan we stiekem referrals plaatsen.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Die leveren mij gewoon Korting op ja. Prima als je het ontkent.. maar 't is gewoon handig zoals iedereen kortignscodes plaatst. BIC kortingscodes al lang gebruikt, en dan is een extra code voor Fok! alleen maar handigquote:Op woensdag 13 juli 2011 10:43 schreef monkeybrain het volgende:
Al die kortingcodes van de OP leveren jou ook iets op? Dat ontkende je een tijdje terug maar tja...Als je een verslaving hebt, is een korting van 7% op grote orders echt niet niks.
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Vandaag zonnebril ontvangen van DX die ik 1 juli heb besteld. Nu nog wachten op een pakketje van TinyDeal die op 8 juli is verstuurd, even kijken hoelang dit gaat duren.![]()
![]()
aha.. dus zo zit het in elkaar..quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:43 schreef monkeybrain het volgende:
Al die kortingcodes van de OP leveren jou ook iets op? Dat ontkende je een tijdje terug maar tja...There are only 151 Pokémon.![]()
Wat maakt het nou uit dat hij daar iets op kan verdienen/korting krijgen? Prima toch? Ik gebruik ze nooit, ik snap niet waarom je 7% code gebruikt als er ook een 10% code is...![]()
Even voor de duidelijkheid, ik heb de héle OP geklust samen met wat mensen die tekst maakten, ik krijg kortignscodes die ik zelf kan gebruiken en hier post. And thats it. Ik verdien omdat ik kortingscodes krijg en hierdoor korting op mijn eigen orders krijg. En naar mijn weten zitten hier geen reffers ofzo in.. ik krijg dus ook niets als jullie ze gebruiken. (anders dan veel mensen korting in hun sig zetten en daar mee iets krijgen BIC)quote:Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Het is alleen een simpele vraag waar jij altijd heel heftig op reageert, erg verdacht. Niet zo'n hele gekke gedachte als jij via de PM gaat vragen om mijn post te verwijderen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:45 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Die leveren mij gewoon Korting op ja. Prima als je het ontkent.. maar 't is gewoon handig zoals iedereen kortignscodes plaatst. BIC kortingscodes al lang gebruikt, en dan is een extra code voor Fok! alleen maar handigAls je een verslaving hebt, is een korting van 7% op grote orders echt niet niks.
Mijn vraag is alleen of de codes in de OP die jij hebt geregeld via de klantenservice als een referral dienen naar jou account. Op zich ben ik niet tegen referrals maar laten we hier dan eerlijk over zijn.
Het lijkt me niet de bedoeling dat we van deze topic een persoonlijk koninkrijk maken om te cashen. Dan moet iedereen gewoon referrals kunnen plaatsen.
Ik waardeer uiteraard het werk voor de OP, maar een hele hoop mensen houden deze topic interessant met linkjes etc.![]()
wat maakt het nou uit! Al reffert iedereen niemand heeft er last van! En van die kortings code's in de OP, al zou tokko1 een klein percentage wees blij dat er wel 7 procent korting is. En zeur verder ook niet want iedereen verwijst nieuwelingen naar de OP die hij/zij gemaakt heeft!BAM dit is 3KB![]()
Dit is omdat ik er gewoon veel werk in steek om die codes te krijgenquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:13 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Het is alleen een simpele vraag waar jij altijd heel heftig op reageert, erg verdacht. Niet zo'n hele gekke gedachte als jij via de PM gaat vragen om mijn post te verwijderen.
Mijn vraag is alleen of de codes in de OP die jij hebt geregeld via de klantenservice als een referral dienen naar jou account. Op zich ben ik niet tegen referrals maar laten we hier dan eerlijk over zijn.
Het lijkt me niet de bedoeling dat we van deze topic een persoonlijk koninkrijk maken om te cashen. Dan moet iedereen gewoon referrals kunnen plaatsen.
Ik waardeer uiteraard het werk voor de OP, maar een hele hoop mensen houden deze topic interessant met linkjes etc.
En ja, dit vind ik zelf ook leuk.. hobby, verslaving... maar dat je dan zoiets zegt heb ik 't gevoel van dat jullie het niet waarderen. Ik krijg 0 voor de door mij geregelde kortignscodes in de OP.
(Alleen voor die 3d bril 5usd korting, maar dit is een fout, heb het reeds verwijdert, zal het ook niet meer doen.)Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Vind het al tof dat je er zoveel moeite steekt.
Van mij zou je het mogen, zou er niks op tegen hebben.
Maar zullen we weer ontopic gaan?![]()
![]()
Net een ultrafire lader ontvangen van BIC, ziet er bijna A-merk uit![]()
Nu nog de accu's en zaklamp, dan zal ik een kleine review plaatsen (met referrals)
![]()
Ik kan eventueel zorgen voor een referral voor een taalcursus, interesse?quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:19 schreef Loll het volgende:
wat maakt het nou uit! Al reffert iedereen niemand heeft er last van! En van die kortings code's in de OP, al zou tokko1 een klein percentage wees blij dat er wel 7 procent korting is. En zeur verder ook niet want iedereen verwijst nieuwelingen naar de OP die hij/zij gemaakt heeft!![]()
Koop ik een keer wat op choobuy, en ik maar wachten omdat ik wel geleerd heb om geduld te hebben. Kom ik erachter dat ik ZELF de shipment moet kiezen. En nu komt die dus nooit optijd aan want DHL kost ¤24 en dat heb ik er niet voor over. Dan maar nog 2 weekjes wachten...
En die prijs om het te verkopen is ook niet zo heel goedkoop![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: