abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99798029
http://www.nu.nl/gezondhe(...)kking-cosmetica.html

Ten eerste staat niet alles altijd op een verpakking.

Ten tweede worden hier ook uitspraken gedaan die niet onderbouwd kunnen worden:

quote:
"Dat er nanodeeltjes in cosmetica zitten is een feit. Als je je al zorgen maakt over nanodeeltjes, dan niet over deze, want ze zijn uitentreuren getest."
Want: hoe lang bestaan nanodeeltjes nou? En hoe lang zou men die op mensen getest hebben?

Nou gaat dit wel niet over vaccins, maar op veel meer plekken kom je tegen dat verpakkingen onjuiste informatie geven.

Hoe weten we dan dat zulks bij vaccins niet voorkomt?
pi_99798101
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 15:39 schreef GoudIsEcht het volgende:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)kking-cosmetica.html

Ten eerste staat niet alles altijd op een verpakking.

Ten tweede worden hier ook uitspraken gedaan die niet onderbouwd kunnen worden:

[..]

Want: hoe lang bestaan nanodeeltjes nou? En hoe lang zou men die op mensen getest hebben?
Het gaat hier even over vaccins, laten we het daar bij houden.
pi_99798142
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 15:40 schreef .SP. het volgende:

[..]

Het gaat hier even over vaccins, laten we het daar bij houden.
Ook bij vaccins kunnen we ons afvragen of ze los staan van praktijken die we elkers constateren.
pi_99798145
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 15:35 schreef .SP. het volgende:

[..]

Maar kan je aantonen dat er stoute dingen in vaccins zitten, heeft iemand ooit een chemische analyse gedaan?
Ja, bij Philips Medical Systems in 2009, en ze vonden o.a. kwik en lood.

quote:
Het is gevaarlijk en ongepast om op basis van halve informatie gevaarlijke uitspraken over alle vaccins te doen.
Ja.

quote:
Dus nogmaals het is prima om te filosoferen over bepaalde dingen, hetzij paarse cookie monsters in de wolken, hetzij stoute dingen in vaccins, wat je echter niet kan maken is voortijdig uitspraken te doen over dingen zonder waterdicht bewijs. In het geval van vaccin gaat dat potentieel over levens.
Ik weet wat de agenda is van de vaccinatie-programma's. .... en dat heeft meer met die paarse cookie monsters in de wolken te maken dan jij wellicht kan beseffen.
pi_99798276
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 15:41 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Ook bij vaccins kunnen we ons afvragen of ze los staan van praktijken die we elkers constateren.
Zucht, nu extrapoleer je te ver door, laten we het gewoon even over vaccins hebben. Als er bij onderwerp A iets fout gaat wil het niet zeggen dat het bij onderwerp B-Z ook fout gaat. Dit verdunt de discussie te veel.
pi_99798413
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 15:41 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ja, bij Philips Medical Systems in 2009, en ze vonden o.a. kwik en lood.

[..]

Ja.

[..]

Ik weet wat de agenda is van de vaccinatie-programma's. .... en dat heeft meer met die paarse cookie monsters in de wolken te maken dan jij wellicht kan beseffen.
Heb je meer info over het Philips onderzoek?

Je weet helemaal niet wat de agenda van vaccinatie programma's zijn en daar hebben paarse cookie monsters niets mee te maken.

Laten we het feitelijk houden en richten op wat er in vaccins zit wat er niet in hoort OK?
pi_99798579
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 15:43 schreef .SP. het volgende:

[..]

Zucht, nu extrapoleer je te ver door, laten we het gewoon even over vaccins hebben. Als er bij onderwerp A iets fout gaat wil het niet zeggen dat het bij onderwerp B-Z ook fout gaat. Dit verdunt de discussie te veel.
Zucht jij stelt te weten wat er in zit en indien gevraagd stel je geen reden te hebben te twijfelen aan wat de fabrikant opgeeft.

Bewijs jij dan maar eens dat fabrikanten altijd de waarheid spreken.
pi_99798794
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 15:49 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Zucht jij stelt te weten wat er in zit en indien gevraagd stel je geen reden te hebben te twijfelen aan wat de fabrikant opgeeft.

Bewijs jij dan maar eens dat fabrikanten altijd de waarheid spreken.
Jij stelt dat als Pietje in zijn broek poept iedereen die Pietje heet in de broek moet poepen. Dat slaat nergens op en helpt de discussie niet.

Ik ben oprecht geïnteresseerd in aantoonbare misstanden in de vaccins die op de markt zijn, zullen ons daar op richten even?
pi_99799739
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 15:52 schreef .SP. het volgende:

[..]

Jij stelt dat als Pietje in zijn broek poept iedereen die Pietje heet in de broek moet poepen. Dat slaat nergens op en helpt de discussie niet.

Ik ben oprecht geïnteresseerd in aantoonbare misstanden in de vaccins die op de markt zijn, zullen ons daar op richten even?
Nee.

Ik stel dat als Pietje wel eens in zijn broek heeft gepoept we maar niet te hard moeten gaan roepen dat het onmogelijk is dat mensen in hun broek poepen.

Jouw logica is nog veel leuker. Je stelt dat omdat niemand ooit een analyse van die vaccins gemaakt heeft we er vanuit moeten gaan dat er geen schadelijke stoffen in zitten.
pi_99799831
Overigens ken ik verhalen van mensen die na vaccins ziektes opliepen.

Die zijn daarna nooit gevraagd dat ergens te melden, en er is nooit verder onderzoek naar gedaan.

Waarom gebeurt zoiets eigenlijk niet?
pi_99800247
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 15:46 schreef .SP. het volgende:

[..]

Heb je meer info over het Philips onderzoek?

Ik geef geen links, omdat je ze wel als vaag en ongefundeerd zult afdoen. Google zelf maar.

quote:
Je weet helemaal niet wat de agenda van vaccinatie programma's zijn en daar hebben paarse cookie monsters niets mee te maken.
ik heb het over NWO agenda's.

over .,, monsters in wolken, het heeft er wel mee te maken, chemtrails bijvoorbeeld.

quote:
Laten we het feitelijk houden en richten op wat er in vaccins zit wat er niet in hoort OK?
ja, maar chemtrails en die vaccinatie-programma's zijn onderdeel van een zelfde agenda: NWO en hier het agendapunt van de genetische manipulatie.
pi_99800352
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 16:11 schreef GoudIsEcht het volgende:

Die zijn daarna nooit gevraagd dat ergens te melden, en er is nooit verder onderzoek naar gedaan.

daar kan Ab Osterhaus niets aan verdienen.
pi_99800453
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 15:52 schreef .SP. het volgende:

[..]
Ja, we wachten nog steeds op jouw inhoudelijke bijdragen, w.b.t. de veiligheid van die "vaccins"..
pi_99801071
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 16:18 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ik geef geen links, omdat je ze wel als vaag en ongefundeerd zult afdoen. Google zelf maar.

[..]

ik heb het over NWO agenda's.

over .,, monsters in wolken, het heeft er wel mee te maken, chemtrails bijvoorbeeld.

[..]

ja, maar chemtrails en die vaccinatie-programma's zijn onderdeel van een zelfde agenda: NWO en hier het agendapunt van de genetische manipulatie.
Ik heb effekes gekeken en kan alleen een klacht zien over het vaccineren van personeelsleden van Philips medical systems. Voor zover ik kan zien heeft Philips geen onderzoek gedaan naar de inhoud van vaccins. Waar het om draait is het conserveringsmiddel (anti-schimmel/anti-bacterieel) thiomerseral wat uitgefaseert wordt en een verbinding met een Hg atoom is. Er is echter geen bewijs dat het erg schadelijk is.
Een link met lood heb ik niet kunnen vinden.

Dus:
- Philips Medical Systems heeft geen chemisch onderzoek gedaan naar de samenstelling van vaccins
- Thiomeseral bevat een Kwik atoom, is niet per definitie gevaarlijk.
- Alles stond op de verpakking
- Nog geen link met lood kunnen vinden.
pi_99801195
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 16:21 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ja, we wachten nog steeds op jouw inhoudelijke bijdragen, w.b.t. de veiligheid van die "vaccins"..
Mijn inhoudelijke bijdrage:
- Vaccins redden levens
- Vaccins zijn veilig
- er worden niet moedwillig gevaarlijke stoffen toegevoegd.

Makkelijker is om me specifieke vragen te stellen.
pi_99801292
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 22:08 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Het werkt op dezelfde manier zoals in de Maffia besluiten worden genomen.

Dus jij weet alles over de maffia en grote bedrijven?
quote:
Een patstelling. Overtuig mij maar.
Niks pastelling.
Jij doet een bewering, waar ik zelf de argumenten bij moet gaan zoeken.
Zo kan ik ook wel van alles beweren en roepen dat ik gelijk heb als je het tegendeel niet kunt bewijzen. Zo werkt het uiteraard niet. Maar dat wist je vast al veel langer.

quote:
Zo is dat, bedankt voor je bevestiging.

Waarom discrimineer je dan tussen users? Als je argument minder sterk is bij bepaalde personen is het per definitie niet objectief. En waarom probeer je dan mensen te overtuigen op een openbaar forum? Je kunt dan beter voor een besloten clubje met gelijkgestemenden kiezen, die je nooit tegenspreken.
Waarom ga je überhaupt in het openbaar een discussie aan, als je niet tot een discussie bereidt bent zonder op de man te spelen?
quote:
idd, vooral voor degenen die op het lijstje staan.

Dat is volgens mij het ultieme op de man spelen.. Een lijst van mensen waar je bij voorbaat al niet op wilt antwoorden. Zo maak je je wel erg makkelijk af van hun argumenten.
Daarbij beperk je jezelf ontzettend. Je staat bij voorbaat al niet open voor andere ideeën. Als ik me niet vergis noemde je anderen 'closedminded' en in ieder geval gehersenspoeld, gederfagmenteerd en wat niet al.
pi_99801844
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 16:36 schreef .SP. het volgende:

[..]

Mijn inhoudelijke bijdrage:
- Vaccins redden levens
- Vaccins zijn veilig
- er worden niet moedwillig gevaarlijke stoffen toegevoegd.

Makkelijker is om me specifieke vragen te stellen.
Hoe kan je weten of vaccins veilig zijn als er geen vervolgonderzoek wordt gedaan naar mensen die na een vaccinatie gezondheidsklachten ontwikkelen?

Verhalen genoeg daarover, geen arts die er wat mee doet.
pi_99802072
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 16:48 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Hoe kan je weten of vaccins veilig zijn als er geen vervolgonderzoek wordt gedaan naar mensen die na een vaccinatie gezondheidsklachten ontwikkelen?

Je weet niet waar je moet zoeken vrees ik, hier een grootschalig onderzoek door foute nederlandse medici:

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21549785

of hier meer:

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/14753386

of hier, 10 jaars onderzoek:

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/12825543

at your service! :W
pi_99802087
quote:

[..]

Zijjn er echt geen onderzoeken geweest naar lange termijneffecten en bijwerkingen van vaccinatie? Dat kan ik me nauwelijs voorstellen.
pi_99802289
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 16:11 schreef GoudIsEcht het volgende:

Wat voor ziektes en in welke tijdspanne spreken we?

Ik meen wel eens het soort onderzoeken waar je op doelt te zijn tegengekomen, maar pin me daar niet op vast. Ik zou het overigens niet raar vinden dat men andere ziektes op kan lopen na vaccinatie. Voor diegenen die gevoelig zijn voor een bepaald vaccin is het immuunsysteem bezig met antistoffen op te bouwen. Komen er andere ziekten bij kijken waar men dagelijks mee in contact komt, kan het zijn dat een nieuwe vorm van die dagelijkse ziekten sneller vat krijgen en iemand ziek maken. Overigens zijn het juist deze mensen die het meeste baat hebben bij vaccinatie: als ze al zo'n reactie krijgen bij een sterk verzwakt pathogeen, of zelfs een inactief pathogeen, kan je je wel voorstellen wat er zou gebeuren wanneer zij in contact zouden komen met het volledig intacte pathogeen.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 17:24:11 #171
262 Re
Kiss & Swallow
pi_99803843
quote:

[..]

dit soort initiatieven bedoel je?

http://www.who.int/bulletin/archives/78(2)186.pdf
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_99807383
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 16:33 schreef .SP. het volgende:

[..]

Ik heb effekes gekeken en kan alleen een klacht zien over het vaccineren van personeelsleden van Philips medical systems. Voor zover ik kan zien heeft Philips geen onderzoek gedaan naar de inhoud van vaccins. Waar het om draait is het conserveringsmiddel (anti-schimmel/anti-bacterieel) thiomerseral wat uitgefaseert wordt en een verbinding met een Hg atoom is. Er is echter geen bewijs dat het erg schadelijk is.
Een link met lood heb ik niet kunnen vinden.

Dus:
- Philips Medical Systems heeft geen chemisch onderzoek gedaan naar de samenstelling van vaccins
- Thiomeseral bevat een Kwik atoom, is niet per definitie gevaarlijk.
- Alles stond op de verpakking
- Nog geen link met lood kunnen vinden.
Kwikverbindingen zijn per definitie giftig, giftiger dan ongebonden kwik. Het accumuleert.
Meest gevoelig zijn zenuwstelsels in ontwikkeling, en wie spuiten ze er mee in... precies.
Bovendien te zot voor woorden dat er pas onderzoek naar gedaan word als het spul al 40jr lang word toegediend.
Het RIVM heeft het uit het rijksvacciantieprogramma ( in de div. griepprikken zit het nog wel!) gehaald om "het lichaam niet onnodig met kwik te belasten "
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 19:53:14 #173
262 Re
Kiss & Swallow
pi_99809918
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 18:47 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Kwikverbindingen zijn per definitie giftig, giftiger dan ongebonden kwik. Het accumuleert.
Meest gevoelig zijn zenuwstelsels in ontwikkeling, en wie spuiten ze er mee in... precies.
Bovendien te zot voor woorden dat er pas onderzoek naar gedaan word als het spul al 40jr lang word toegediend.
Het RIVM heeft het uit het rijksvacciantieprogramma ( in de div. griepprikken zit het nog wel!) gehaald om "het lichaam niet onnodig met kwik te belasten "
genoeg studies die aangetoond hebben dat het met die kwik wel meevalt en dan zie je ineens een shift naar andere oplosmiddelen, vervuilinkjes of hulpstoffen die nu weer een target zijn want het moet en zal worden bewezen dat vaccins schadelijk zijn, het kan niet anders want autisme zal koste wat kost hieraan gelinkt moeten worden...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_99811079
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 16:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dus jij weet alles over de maffia en grote bedrijven?

[..]
Ik had het over het nemen van beslissingen binnen de top; en alle beslissingen staan onder controle.

Dat doen ze zo: de hersenen van de directieleden staan veelal onder controle.
In het de overige, in aantallen klein, gevallen dat de hersenen van betrokken niet onder controle staan, worden betrokkenen gechanteerd, misbruikt, afgeperst of in het uiterste geval onschadelijk gemaakt.

quote:
Niks pastelling.
Jij doet een bewering, waar ik zelf de argumenten bij moet gaan zoeken.
Zo kan ik ook wel van alles beweren en roepen dat ik gelijk heb als je het tegendeel niet kunt bewijzen. Zo werkt het uiteraard niet. Maar dat wist je vast al veel langer.
Volgens mij staan we quitte.

quote:
[..]

Waarom discrimineer je dan tussen users? Als je argument minder sterk is bij bepaalde personen is het per definitie niet objectief. En waarom probeer je dan mensen te overtuigen op een openbaar forum? Je kunt dan beter voor een besloten clubje met gelijkgestemenden kiezen, die je nooit tegenspreken.
Waarom ga je überhaupt in het openbaar een discussie aan, als je niet tot een discussie bereidt bent zonder op de man te spelen?
Ik mag toch zelf wel bepalen wanneer ik iets wil zeggen en tegen wie ? Bovendien, ik kan natuurlijk niet alles gaan lezen, dat is veel te tijdrovend. Het moet wel leuk blijven hier.

quote:
[..]

Dat is volgens mij het ultieme op de man spelen.. Een lijst van mensen waar je bij voorbaat al niet op wilt antwoorden. Zo maak je je wel erg makkelijk af van hun argumenten.
Daarbij beperk je jezelf ontzettend. Je staat bij voorbaat al niet open voor andere ideeën. Als ik me niet vergis noemde je anderen 'closedminded' en in ieder geval gehersenspoeld, gederfagmenteerd en wat niet al.
Ja, ik beperk mij idd. Ik speel niet op de man. Ik ontwijk hooguit bepaalde mensen om niet te veel tijd te verliezen.

Ik beperk me tot diegenen die ik aardig vind, zo werkt dat toch ook op openbare bijeenkomsten of feestjes ?
  Moderator vrijdag 22 juli 2011 @ 20:25:43 #175
249559 crew  Lavenderr
pi_99811195
quote:
3s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 19:53 schreef Re het volgende:

[..]

genoeg studies die aangetoond hebben dat het met die kwik wel meevalt en dan zie je ineens een shift naar andere oplosmiddelen, vervuilinkjes of hulpstoffen die nu weer een target zijn want het moet en zal worden bewezen dat vaccins schadelijk zijn, het kan niet anders want autisme zal koste wat kost hieraan gelinkt moeten worden...
Vooral dat idd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')