abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf vrijdag 22 juli 2011 @ 15:08:25 #126
13368 NiGeLaToR
pi_99796433
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 15:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ahh dat verklaart een hoop.
Hij hoort er natuurlijk bij! ~:)
pi_99796459
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 15:03 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ja. Maar de kleine lettertjes zegt het. Dus het is WAAR! En daarnaast die walgelijke misdadigers hoeven het niet eens op hun verpakking te zetten.

Ik twijfel echt aan de intelligentie van de Nederlandse medici. Het is zo overduidelijk dat men zijn of haar diploma heeft gehaald bij inHolland of docenten oraal lief heeft aangekeken.

[..]

nog maar een keer. Vaccin zijn de de killers niet onthouding. Knoop dat goed in je oren.!
Okee, bedankt voor deze inhoudsloze nutteloze post, kan je iets specifieker op de de issuses ingaan i.p.v. je standaard riedeltje over Nederlandse medici af te spelen?

Nog maar een keer. Mensen die op basis van te weinig kennis vaccins afwijzen en dit actief op internet uitdragen zijn gevaarlijk bezig en kunnen onnodige doden op hun geweten hebben.
pi_99796516
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 15:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ahh dat verklaart een hoop.
i.p.v. mijn mening nu per definitie af te wijzen zou je ook van mijn kennis gebruik kunnen maken.

oh ja, ik ben geen medicus, misschien maakt het dan weer een beetje goed.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 15:10:54 #129
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_99796567
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 15:04 schreef .SP. het volgende:

[..]

Die walnootknakker claimde teveel op zijn verpakking van walnoten waardoor de FDA verhaal ging halen.
Wat verwacht je dan, vind je het normaal als ik water ga verkopen en er op zet dat het kanker en HIV geneest? Dan zou je ook wel willen dat iemand er iets van zegt. Dat is precies wat er met de walnoten is gebeurt.

Lees en probeer et begrijpen voor je weer onzin uitkraamt.
dat is ook waarschijnlijk zo in de gewenste situatie. maar je moet wel weten wat voor voedselwetten er doorgevoerd zijn 31-12-2009.

5 jaar geleden kon je al voorspellen dat dergelijke artikelen bestempeld zouden gaan worden als drugs.

Begin jij de wereld, globalisatie, privatisatie en corporatisme maar eens te begrijpen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_99796577
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 15:06 schreef .SP. het volgende:

[..]

Ik ben gepromoveerd op de ontwikkeling van vaccins. Ik gok dan dat ik er iets meer van afweet dan Lambiekje.
Je bent gepromoveerd, maar je kan alleen maar gokken hierover ?

toe nou zeg... je mag best je nek uitsteken hier als je gepromoveerd bent.

quote:
En mensen die op basis van te weinig kennis vaccins per definitie afwijzen en actief leugens op internet verspreiden zijn extreem fout bezig, dat heeft niet met op de man spelen te maken. En kan zeker doden tot gevolg hebben
Naar mijn mening speel je wel op de man, zolang je niet bewezen hebt wat er wel in die vaccins zit.

Misschien leidt jouw opstelling juist tot doden.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 15:11:23 #131
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_99796594
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 15:09 schreef .SP. het volgende:

[..]

i.p.v. mijn mening nu per definitie af te wijzen zou je ook van mijn kennis gebruik kunnen maken.

Een soort van Osterhaus.?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  FOK!fotograaf vrijdag 22 juli 2011 @ 15:12:18 #132
13368 NiGeLaToR
pi_99796652
quote:

[..]

Ik heb zo'n vermoeden dat alleen al het feit dat je meer kennis hebt niet bepaald gewaardeert zal worden. Stel je voor dat iemand je overtuiging kan ondermijnen, das natuurlijk nooit fijn. Lambiekje gedraagt zich als een geloofsfanaat - doof voor elke vorm van discussie of argumentatie.
pi_99796763
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 15:11 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Je bent gepromoveerd, maar je kan alleen maar gokken hierover ?

toe nou zeg... je mag best je nek uitsteken hier als je gepromoveerd bent.

[..]

Naar mijn mening speel je wel op de man, zolang je niet bewezen hebt wat er wel in die vaccins zit.

Misschien leidt jouw opstelling juist tot doden.
Ik hoef niets aan te tonen, wie eist bewijst.
pi_99796799
quote:

[..]

Ja, en zou ook de kennis van Lambiekje kunnen benutten.
pi_99796845
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 15:10 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dat is ook waarschijnlijk zo in de gewenste situatie. maar je moet wel weten wat voor voedselwetten er doorgevoerd zijn 31-12-2009.

5 jaar geleden kon je al voorspellen dat dergelijke artikelen bestempeld zouden gaan worden als drugs.

Begin jij de wereld, globalisatie, privatisatie en corporatisme maar eens te begrijpen.
DIngen die meer claimen dan ze kunnen waarmaken moeten ter verantwoording geroepen worden, of dit nu water of nootjes zijn.
Lijkt me een goede instelling of niet?

Ik negeer je laatste standaard riedeltje zinnetje aan het eind maar even, inhoudsloos op de man spelen.
pi_99796911
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 15:14 schreef .SP. het volgende:

[..]

Ik hoef niets aan te tonen, wie eist bewijst.
Ik bewijs hiermee dat je nog niks erover verteld hebt hier.
pi_99796913
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 15:15 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Elke link/claim die de beste man geuit heeft is op simpele wijze te weerleggen, ik doe mijn best maar heb nog geen hoogstaande informatie van hem mogen ontvangen.
pi_99796955
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 15:11 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Een soort van Osterhaus.?
Da's een viroloog.
  FOK!fotograaf vrijdag 22 juli 2011 @ 15:18:44 #139
13368 NiGeLaToR
pi_99796984
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 15:15 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Welke kennis?
Enige wat ik zie zijn conclusies op basis van vage verhalen op nog vagere websites, vervolgens zijn de conclusies niet eens op basis van de vage verhalen van die vage websites. Dat maakt 'm bepaald niet betrouwbaar en overtuigend. Integendeel.
pi_99796985
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 15:17 schreef .SP. het volgende:

[..]

Elke link/claim die de beste man geuit heeft is op simpele wijze te weerleggen, ik doe mijn best maar heb nog geen hoogstaande informatie van hem mogen ontvangen.
Vreemd, ik juist wel.
pi_99797086
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 15:17 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ik bewijs hiermee dat je nog niks erover verteld hebt hier.
Waarom zou ik? Ik claim niet dat er stoute spullen in vaccins zitten, dat doe jij, ik ga er van uit dat er in zit wat de fabrikant op de verpakking zet.

Ik ga jou toch ook niet vragen om het bestaan van een paars cookie monster in de wolken te weerleggen omdat die volgens mij bestaat?
pi_99797121
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 15:18 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Vreemd, ik juist wel.
Te weinig kennis van zaken en kritisch denkvermogen van jouw kant vrees ik.
pi_99797272
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 15:06 schreef .SP. het volgende:

[..]

Ik ben gepromoveerd op de ontwikkeling van vaccins. Ik gok dan dat ik er iets meer van afweet dan Lambiekje.
Gaan we daar nog wat van merken?
pi_99797287
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 15:21 schreef .SP. het volgende:

[..]

Te weinig kennis van zaken en kritisch denkvermogen van jouw kant vrees ik.
Dat dacht ik nou net over jou. :)
  FOK!fotograaf vrijdag 22 juli 2011 @ 15:25:48 #145
13368 NiGeLaToR
pi_99797377
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 15:23 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Gaan we daar nog wat van merken?
Ik sta open voor vragen, dus schroom niet.
pi_99797418
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 15:12 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Ik heb zo'n vermoeden dat alleen al het feit dat je meer kennis hebt niet bepaald gewaardeert zal worden. Stel je voor dat iemand je overtuiging kan ondermijnen, das natuurlijk nooit fijn. Lambiekje gedraagt zich als een geloofsfanaat - doof voor elke vorm van discussie of argumentatie.
Ik denk dat ik me in de voet geschoten heb, maar misschien zien ze me wel als een leuk onderzoeksobject van de "dark side" :)
pi_99797515
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 15:20 schreef .SP. het volgende:

[..]

Waarom zou ik? Ik claim niet dat er stoute spullen in vaccins zitten, dat doe jij, ik ga er van uit dat er in zit wat de fabrikant op de verpakking zet.
Ik kan niet direct ontkennen dat er juist wel stoute spullen in "vaccins" kunnen zitten.

quote:
Ik ga jou toch ook niet vragen om het bestaan van een paars cookie monster in de wolken te weerleggen omdat die volgens mij bestaat?
Ik heb nog geen waterdicht bewijs dat ik zoiets kan uitsluiten, dat moet jou toch wel aanspreken als gepromoveerd wetenschapper nietwaar ? .

Ik werk altijd heel methodisch, ik zoek alles tot op de bodem uit.
pi_99797734
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 15:06 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ff goed wegzetten. Kennis van waarvoor het is geïntroduceerd misschien en de motieven. Maar niet wat het exact doet in het lichaam. Laat staan dat een medici het kan vertellen.
weet ik; maar jouw bijdragen over die vaccinatie campagnes en zo, daar doelde ik meer op.

quote:
Om een auto te kunnen besturen hoef je niet te weten hoe exact de benzine geïnjecteerd wordt in de cilinders.
het gaat hier om het menselijk lichaam, een directe kwestie van leven of dood.

alles draait om vertrouwen en bewustzijn bij de mensen.
pi_99797856
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 15:28 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ik kan niet direct ontkennen dat er juist wel stoute spullen in "vaccins" kunnen zitten.

[..]

Ik heb nog geen waterdicht bewijs dat ik zoiets kan uitsluiten, dat moet jou toch wel aanspreken als gepromoveerd wetenschapper nietwaar ? .

Ik werk altijd heel methodisch, ik zoek alles tot op de bodem uit.
Maar kan je aantonen dat er stoute dingen in vaccins zitten, heeft iemand ooit een chemische analyse gedaan?
Het is gevaarlijk en ongepast om op basis van halve informatie gevaarlijke uitspraken over alle vaccins te doen.

Dus nogmaals het is prima om te filosoferen over bepaalde dingen, hetzij paarse cookie monsters in de wolken, hetzij stoute dingen in vaccins, wat je echter niet kan maken is voortijdig uitspraken te doen over dingen zonder waterdicht bewijs. In het geval van vaccin gaat dat potentieel over levens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')