quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:21 schreef Thaboel het volgende:
2 bamboe palen op de hoekeen van dat balkonnetje zeil ff opmaat knippen ff metalen ringen erin zodat het niet uitscheurt (ja het zeil niet Lotusss) zodat je het snel kan opspannen als je het nodig heb

Zo staat er hier een bamboeframe in de tuin voor een hangmatquote:
 Vaders zelf gemaakt en in de epoxy gezeten en dat is echt heerlijk in het zonnetje. En ja huttenbouwen vroegah (10jaar geleden) met touwen en oude lakens in de tuin. En als het weer goed was mocht ik er van me moeder ook in slapen
 Vaders zelf gemaakt en in de epoxy gezeten en dat is echt heerlijk in het zonnetje. En ja huttenbouwen vroegah (10jaar geleden) met touwen en oude lakens in de tuin. En als het weer goed was mocht ik er van me moeder ook in slapen   

.
 . 

Voor bij de AH?! Gewoon zeggen: Ik neem ontslag ik heb wat beters DOOEEEEIIIquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:32 schreef Maitje het volgende:
Ik moet een ontslagbrief in elkaar fixen.. echter heb ik dat nog nooit gedaan.
Google is your best mate!

Of je alsje alsje alsjeblieft weg mag bij de albertheinquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:32 schreef Maitje het volgende:
Ik moet een ontslagbrief in elkaar fixen.. echter heb ik dat nog nooit gedaan.
Google is your best mate!

Dat biertje van je smaakt heerlijk.quote:

Whaha.. ik heb al ontslag genomen maar moest ook ff officieel met handtekening doen.. dan doen we dat toch netjes?quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:36 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Voor bij de AH?! Gewoon zeggen: Ik neem ontslag ik heb wat beters DOOEEEEIII
En dan een avondje zuipen met (ex)collega's en je kan verder

en inderdaad is na 3(?)jaar werken ook wel zo netjes
 en inderdaad is na 3(?)jaar werken ook wel zo netjes

Ja 3 jaar.. tenminste in oktober 3 jaar...quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:43 schreef Thaboel het volgende:
@maitje ja net genoegen inderdaad is na 3(?)jaar werken ook wel zo netjes

Dit is dus wat die honden op het water in leiden allemaal in hun bootjes aan hebben staan op volume 'sambal'quote:

Echte sambal of 'Oeh ik ben ER ik vind het al snel pittig worden'?quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:44 schreef m.k het volgende:
[..]
Dit is dus wat die honden op het water in leiden allemaal in hun bootjes aan hebben staan op volume 'sambal'

quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Echte sambal of 'Oeh ik ben ER ik vind het al snel pittig worden'?

Echte sambalquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Echte sambal of 'Oeh ik ben ER ik vind het al snel pittig worden'?

De Hr Ms Walrus zoekt nog een oefenlocatie.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:44 schreef m.k het volgende:
[..]
Dit is dus wat die honden op het water in leiden allemaal in hun bootjes aan hebben staan op volume 'sambal'

Alleen als het hoofd noodzakelijk is, dus eerst graag even weten waar ik naar zou moeten kijkenquote:
Galgenwater 44A te Leidenquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De Hr Ms Walrus zoekt nog een oefenlocatie.

Nah, luister niet zo graag naar agentes:Pquote:

ik weiger!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.

Te laat...quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:50 schreef m.k het volgende:
[..]
Alleen als het hoofd noodzakelijk is, dus eerst graag even weten waar ik naar zou moeten kijken

Piet op een mosselschip?quote:

quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:51 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nah, luister niet zo graag naar agentes:P

Ze kozen de CV90?quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:51 schreef Maitje het volgende:
[..]
Te laat...
Was leuk stukje vanuit oirschot over militairen die een eigen voertuig moesten maken van schroot en het moest kunnen schieten

Ik wel. Als het Maitje maar is.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:51 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nah, luister niet zo graag naar agentes:P

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |