Eh, neequote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:41 schreef kwiwi het volgende:
Dikkie dik ziet er nog best leuk uit ook op die laatste foto.
Vooral dik. Maar TS begint?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:41 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:41 schreef kwiwi het volgende:
quote:
Wat is haar naam? Dan kunnen jullie misschien hartsvriendinnen worden!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:41 schreef kwiwi het volgende:
Zij is lichtelijk gezetquote:
'Lichtelijk gezet', dat zeggen alleen mensen die zelf ook dit formaat hebbenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:50 schreef Kuraudo het volgende:
[..]
Zij is lichtelijk gezetmisschien moet plus maar eens een soort van afslank actie houden
Ipv al deze geile keuken gerei.
Ik denk dat ze eerder overstapt naar de AH reclame vanwege die hamburgers met korting.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:50 schreef Kuraudo het volgende:
[..]
Zij is lichtelijk gezetmisschien moet plus maar eens een soort van afslank actie houden
Ipv al deze geile keuken gerei.
Het is haar vriendjequote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:06 schreef HeaN82 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:16 schreef jezelf het volgende:
[..]
Wtf doet ze op de groente afdeling? Alsof ze daar chips verkopen.
Groentechipsquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:16 schreef jezelf het volgende:
[..]
Paar komkommers mee.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:16 schreef jezelf het volgende:
[..]
ze gaat zelf paprika chips maken.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:16 schreef jezelf het volgende:
[..]
Held!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:15 schreef MrVanBraun het volgende:
![]()
![]()
![]()
De namen:
Karin Bos en Esmee van Kampen. Edgar heet Guillermo Lansman
Even wat pics van Edgar-topic uit april
Edgar van PLUS
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Edgar Kluivert
[ afbeelding ]
Edgar Davids
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze is wel leuk en aardig maar heeft iets weg van Pinokio, weet niet waarom..quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:17 schreef clevy het volgende:
[..]
Held!
ik was al een tijdje schieuwnierig naar hoe dat karin doosje heet
ach.. schattigheid en perfecte schoonheid hoeven niet te overlappenquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:47 schreef MrVanBraun het volgende:
[..]
Ze is wel leuk en aardig maar heeft iets weg van Pinokio, weet niet waarom..
[ afbeelding ]
edit, hmmmm Turkish Tour Pinnokio
http://www.patrickkiens.com/content.php?page=261
Zat ik er toch niet ver naast.
OH EXPLOITABLE!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:06 schreef HeaN82 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Jammer dat ik geen koffie heb.....quote:
Esmee & Guillermo = Edgar...quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:13 schreef HeaN82 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit zijn hun namen....
Esmee van Kampen
Guillermo Lansman
Dan ben jij, Edgar en de vader de enige zekerquote:Op donderdag 21 juli 2011 01:24 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind haar helemaal niet lelijk ... ze is alleen te dik.
Als ze er dan goed uitziet.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:39 schreef SpermaDonor het volgende:
Geloof me als ze een kilo'tje of 20 zou afvallen, zou ik haar wel doen hoor.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:57 schreef waj1 het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien kan iemand nog iets met dit?
quote:
quote:
MIJN SINAS WAT DOEN JULLIE?quote:
Ik moest hardop lachen!quote:
Gadver, gastquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:43 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Mmm, dat geile dikkertje speelde ook in Loft. Heb me kk vaak afgetrokken op haar vettietjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die zat er aan te komenquote:
En die helemaalquote:
http://www.distrifood.nl/(...)-voor-Plusmeisje.htmquote:Cabaretier op de bres voor Plus-meisje
Waardering (0) 1 Reactie
HILVERSUM – Cabaretier Richard Groenendijk heeft in een uitzending van radiostation Q-music zijn afschuw uitgesproken over de stroom aan bedreigingen aan het adres van Esmée van Kampen, de vrouw die de rol van corpulente medewerkster speelt in de tv-commercials van Plus.
Van Kampen wordt op de website Fok.nl en internetdienst Twitter regelmatig beledigd en bedreigd met de dood vanwege haar rol in de Plus-reclames. Groenendijk heeft contact gehad met Van Kampen over de uitlatingen en meldt in het radioprogramma (vanaf 3 minuut 40) dat de actrice behoorlijk ontdaan is door de verwensingen.
Normaal
De cabaretier roept luisteraars op om via Twitter in nette bewoordingen de bedreigers van Van Kampen op de vingers te tikken. Groenendijk vindt dat er grenzen zijn overschreden. ‘Gewoon even normaal doen tegen elkaar.’ Via zijn eigen Twitteraccount laat de cabaretier weten dat hij inmiddels veel positieve reacties heeft ontvangen na de uitzending op Q-Music. Esmée van Kampen ziet u links op de foto in het midden.
Ga je nu dit topic een beetje verkloten, knuppel?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:52 schreef Paul het volgende:
[..]
http://www.distrifood.nl/(...)-voor-Plusmeisje.htm
Het gaat mij om de paints.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:22 schreef BrandX het volgende:
nou goh wees er maar trots op dat door opmerkingen in dit topic FOK! negatief in het nieuws komt. Hele knappe prestatie hoor
mjah, die opmerkingen, daar gaat het over in het radio-item. Dus niet over de paints. Dus het 'we worden nog eens beroemd' slaat dan nergens op he?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:23 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het gaat mij om de paints.
Sommige opmerkingen zijn ook gewoon triest.
Negeren ze onze paintmeesterwerken gewoon?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
mjah, die opmerkingen, daar gaat het over in het radio-item. Dus niet over de paints. Dus het 'we worden nog eens beroemd' slaat dan nergens op he?
jahquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:25 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Negeren ze onze paintmeesterwerken gewoon?
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:25 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Negeren ze onze paintmeesterwerken gewoon?
Wat een kutgrap.quote:
Zoiets?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:02 schreef zovty het volgende:
Ik kan nie painten, maar kan iemand die Edgar die blauwe lazerstraalzapding uit laten spugen?
Inderdaad, ze doet ook goede doelen met Plus tegen anorexia.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:21 schreef Saisai het volgende:
maar komaan jongens, dat dikke meisje is echt superknap
"Van Kampen wordt op de website Fok.nl en internetdienst Twitter regelmatig beledigd en bedreigd met de dood vanwege haar rol in de Plus-reclames."quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:52 schreef Paul het volgende:
[..]
http://www.distrifood.nl/(...)-voor-Plusmeisje.htm
quote:Op woensdag 27 juli 2011 08:39 schreef MrVanBraun het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is echt fucking triest.. Zal amenth wel zijn, dat is niet het meest heldere lampje op aarde.quote:Op woensdag 27 juli 2011 07:19 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
"Van Kampen wordt op de website Fok.nl en internetdienst Twitter regelmatig beledigd en bedreigd met de dood vanwege haar rol in de Plus-reclames."
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij deze ookquote:
Wie zegt dat Esmee van Kampen een walvis is die op het vuur gelegd moet wordenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:42 schreef Madame_Paon het volgende:
![]()
Die dingen die Richard Groenendijk opnoemt, heb ik in dit topic niet gelezen.
Misschien in andere topics wel, maar dat weet ik niet, want ik ga er vanuit dat de mods die berichten verwijderen.
Cousin_Eddy geloof ik...quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:12 schreef Falco het volgende:
[..]
Wie zegt dat Esmee van Kampen een walvis is die op het vuur gelegd moet worden?
Oh dear...quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:30 schreef MrVanBraun het volgende:
Volgens mij ga ik nu oogkanker krijgen
[ afbeelding ]
Gadverdamme![]()
Dit is mishandeling aan me ogen.
Ik zet me wekkerquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:16 schreef LeaderRoel het volgende:
Dit topic wordt op Q-Music genoemd
Bij 3:40 http://www.q-music.nl/pag(...)endijk_heeft_details
Wel goed gephotoshopt.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:34 schreef HeaN82 het volgende:
[ afbeelding ]
Na een paar maanden hard sporten.....
Tis bumsen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:25 schreef Psy-freak het volgende:
Ik wil die slanke blonde wel bumpsen.
Die dunne blonde: Karin Bos.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:01 schreef exile79 het volgende:
Hoe heet dat derde meisje van die reclame eigenlijk?
Ik kan niet met paint overwegquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:54 schreef benx het volgende:
Paint topic met potentie die doodbloeden
quote:
Wat een vieze supermarkt eigenlijk.quote:
quote:
quote:
Negers houden wel van een beetje junk in de trunk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:59 schreef Paul het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_voor_collega__.html
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:05 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
Negers houden wel van een beetje junk in de trunk.
Hoe zou dat komen? Is toch een leuke, gezellige blonde meid?quote:En wat hebben jullie met Valentijnsdag?
Esmee: „Ik had nooit een vriendje, andere meisjes uit mijn klas kregen een roos en ik niet.”
En wat voor éénquote:
Sorry, ik kan niet painten.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:04 schreef smegmanus het volgende:
[..]
En wat voor één
Doe dan ook een paint maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |